بازدید 15170
۹

آیا گل سه امتیازی ترابی آفساید بود؟ +عکس

کد خبر: ۹۱۹۵۱۴
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۹ 23 August 2019

کارشناس برجسته داوری فوتبال ایران گفت: گل پرسپولیس به پارس جنوبی جم آفساید نبوده است.

به گزارش تابناک ورزشی، نوید مظفری  در مورد نحوه قضاوت موعود بنیادی فر در بازی پرسپولیس و پارس جنوبی گفت: این مسابقه صحنه حساس و مهمی که داور در آن تعیین کننده بوده باشد، نداشت و داور خوب قضاوت کرد. تنها مساله این است که برخی مدعی شده اند که گل پرسپولیس در شرایط آفساید زده شده که این حرف اصلا درست نیست.

وی افزود: در عکس صحنه گل هم می‌توانید به خوبی مشاهده کنید که بازیکن پارس جنوبی آگاهانه با توپ بازی می‌کند و چون نمی‌تواند به درستی به توپ ضربه بزند توپ مقابل پای مهاجم پرسپولیس می‌افتد و به همین دلیل این گل آفساید نبود و به درستی به ثمر رسیده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
تیم حکومتی
دوباره شروع شد
میره
لحظه ای که توپ از پای بازیکن پرسپولیس جدا مبشه مهمه که در این لحظه ترابی تو آفساید بوده وگرنه بعدش چه اتفاقی میفته اهمیتی نداره
کارشتاس برجسته؟؟؟
باوجود تلاش های پشت پرده برای نابودکردن پرسپولیس وجلوگیری ازقهرمانی چهارمش ازقبیل حذف مدیرعامل و سرمربی موفق تیم دراین فصل هم برای چهارمین بارمتوالی ماقهرمانیم (:
فدراسیون شروع کرد یاز
هوب که از همون اول تکلیف همه رو روشن کرد
باز لیگ شروع شد و به نفع گرفتن برای لنگیا هم شروع شد!!!!!!!!
ماست مالی گلهای ناحق وتقدیمی شروع شد؟این امتیازات داورآورده چندسالی است که برای مردم حق پرست عادی شده!وقتی دراین چندسال فردی مثل اصفهانیان رئیس کمیته داوران باقی مانده دلیلش درهمین داوریهاونتیجه هایی است که باگزینش داوران وسوتهای مشخصشان تعیین میشود؟؟؟؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار