بازدید 4827

دستگیری ۲ متهم به قتل در سراوان

کد خبر: ۹۱۹۳۴۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۵ 21 August 2019
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری ۲ متهم که در سال ۹۵، دو جوان سراوانی را با سلاح گرم به قتل رسانده بودند، خبر داد.

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمد قنبری اظهار داشت: در پی قتل ۲ جوان در روستای «زنگیان» شهرستان سراوان موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: این ۲ جوان که در حدود ۳۰ سال سن داشتند در ساعت ۱۳:۴۵ هیجدهم مهرماه سال ۹۵ هنگامی که سوار بر یک خودروی تویوتا سفیدرنگ بودند در محور «آسپیچ» به سراوان در روستای «زنگیان» توسط سرنشینان مسلح ۲ دستگاه پژو ۴۰۵ پلاک مخدوش مورد اصابت گلوله قرار گرفته و به قتل رسیدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: مأموران پلیس آگاهی با استفاده از تحقیقات میدانی متوجه شدند که تیراندازی به دلیل اختلافات مالی صورت گرفته و با بهره گیری از شیوه و شگرد‌های پلیسی توانستند هویت ۲ نفر از قاتلان را شناسایی کنند.

وی ابراز داشت: مأموران این ۲ متهم را که ۲۵ تا ۳۰ سال سن و سابقه کیفری در خصوص حمل مواد مخدر داشتند تحت تعقیب قرار داده و سرانجام در منطقه «آسپیچ» شهرستان سروان دستگیر کردند.

سردار قنبری اضافه کرد: متهمان در ابتدا منکر ارتکاب هرگونه جرمی شدند، اما با توجه به مستندات و مدارک انکارناپذیر پلیس به جرم خود اعتراف کردند و پس ازتشکیل پرونده و معرفی به مقام قضائی روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در پایان گفت: تحقیقات برای کشف ابعاد دیگر این پرونده و شناسایی سایر متهمان ادامه دارد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر