بازدید 3906

هشدار کره‌شمالی به سئول درباره مانور با آمریکا

کد خبر: ۹۱۹۱۳۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۹ 20 August 2019
روزنامه رسمی کره شمالی امروز (سه‌شنبه) از مانور نظامی مشترک کره جنوبی با آمریکا انتقاد کرد و هشدار داد، سئول بهای سنگینی برای این اقدام "احمقانه" پرداخت خواهد کرد.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، به گزارش خبرگزاری یونهاپ، کره جنوبی و آمریکا امروز آخرین روز مانور نظامی خود را برگزار می‌کنند. سئول این مانور را بخشی از روند ایجاد آمادگی خود برای بازیابی کنترل عملیاتی دانسته، اما پیونگ‌یانگ معتقد است که این تمرینات، مقدمه‌ای برای حمله هستند.

روزنامه "رودونگ سینمون" کره شمالی در یادداشتی نوشته است: این مانور مشترک که جنگ‌طلب‌های کره جنوبی در حال برگزاری آن با آمریکا هستند، اقدامی کاملا خصمانه برای حمله به ما و یک تحریک نظامی است که نمی‌تواند تحمل شود.

این روزنامه افزود، این مانور تمرین‌هایی را در بر داشته که ثابت می‌کنند هدف این مانور "حمله به کره شمالی و نابودی جمهوری این کشور است".

این مطلب همچنین از کره جنوبی برای افزایش تنش‌ها در منطقه با ساخت تجهیزات پیشرفته نظامی و برگزاری مانور‌های مشترک به رغم هشدار‌های مکرر کره شمالی انتقاد و تاکید کرده است که کره جنوبی بهای سنگینی برای اقدامات "احمقانه" خود پرداخت خواهد کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار