بازدید 9155
۱
سوژه

هفته اول لیگ نوزدهم؛ پایان ماجرای فغانی و تراکتور بعداز۳سال

چیزی نزدیک به سه سال و اندی اخیر ، فغانی برای تراکتور سوت نزد تا اینکه روز گذشته کمیته داوران این داور را برای بازی نفت مسجد سلیمان و تراکتور انتخاب کرد. بازی که در آن تراکتور میهمان نفت خواهد بود. فغانی بعد از جمعه سیاه سال ۹۴ برای بازی‌های تراکتور دو بار انتخاب شده
کد خبر: ۹۱۸۹۱۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳ 19 August 2019

مسئولان جدید کمیته داوران در تصمیم تازه خود قضاوت بازی حساس هفته اول تراکتور را به علیرضا فغانی سپردند تا ماجرای او و تبریزی ها تمام شود.

به گزارش تابناک ورزشی، برای اهالی فوتبال که خاطره جمعه ۲۵ اردیبهشت ۹۴ (که به جمعه سیاه معروف شد) را هنوز از یاد نبرده‌اند و حساسیت تبریزی‌ها را روی داور می‌دانند، این انتخاب کمیته داوران عجیب است.

البته یک سال و نیم بعد از آن ماجرا حسن کامرانی‌فر رئیس وقت دپارتمان داوری از امیر قلعه‌نویی سرمربی تراکتور اجازه گرفت تا فغانی را برای بازی سایپا و تراکتور انتخاب کند و با موافقت قلعه‌نویی، فغانی در مهرماه ۹۵ بازی سایپا و تراکتور را در ورزشگاه دستگردی سوت زد، اما بعد از این بازی یعنی چیزی نزدیک به سه سال و اندی دیگر فغانی برای تراکتور سوت نزد تا اینکه روز گذشته کمیته داوران این داور را برای بازی نفت مسجد سلیمان و تراکتور انتخاب کرد. بازی که در آن تراکتور میهمان نفت خواهد بود. فغانی بعد از جمعه سیاه سال ۹۴ برای بازی‌های تراکتور دو بار انتخاب شده، اما نکته اینجا است که در هر دو بازی تراکتور میهمان بوده و بازی در تبریز برگزار نشده است.

هفته اول لیگ نوزدهم؛ پایان ماجرای فغانی و تراکتور بعداز۳سال

نکته کلیدی ماجرای رسیدن فغانی به تراکتور هم به همین موضوع برمی‌گردد که طی چهار سال و سه ماه این داور برای تراکتور فقط دو بار قضاوت کرده، اما هر دو قضاوت بیرون از تبریز بوده و کمیته داوران همچنان صلاح نمی‌داند که در بازی‌هایی که تراکتور میزبان است قضاوت بازی این تیم را به فغانی دهد. شاید سال‌ها زمان ببرد تا این داور یک بار دیگر بتواند در تبریز قضاوت کند و شاید هم تا آخر عمر قضاوتش هم این شرایط برای او مهیا نشود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
تراکتور به خاطر اشتباه فغانی قهرمان نشد و حقش خورده شد و جام را به سپاهان دادند واقعا متاسفم
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر