بازدید 6570
۶

واکنش شهرداری به کلیپ کشتار سگ‌ها

کد خبر: ۹۱۸۸۲۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۳:۵۳ 19 August 2019
رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تهران از عزل پیمانکار خاطی در قضیه کشتار تعدادی از سگ‌ها خبر داده و گفت: شهرداری اجازه نمی‌دهد کسی برخلاف ارزش‌های انسانی و اسلامی رفتار کند

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، از صبح امروز تصاویری از مرگ دلخراش تعدادی از سگ‌هایی که قرار بوده است صرفا توسط پیمانکاران عقیم شوند در شبکه‌های مجازی منتشر شد.

غلام محمدی مشاور شهردار تهران و رئیس مرکز ارتباطات و بین الملل شهرداری تهران در واکنش به این اتفاق گفت: این تصاویر مربوط به این روز‌ها نبوده و این اتفاق در سال ۹۶ رخ داده است.

وی ادامه داد: پیمانکار خاطی از سوی شهرداری تهران عزل شده و بی شک به هیچ پیمانکار و مسؤولی اجازه نمی‌دهیم برخلاف ارزش‌های انسانی و اسلامی با خلایق رفتار کند.

مشاور شهردار تهران و رئیس مرکز ارتباطات و بین الملل شهرداری تهران گفت: نه تنها پیمانکار خلع ید شده است بلکه با مسؤولین و مسببین برخورد قاطع شد و می‌شود.

محمدی خاطرنشان کرد: مدیر حوزه کنترل حیوانات شهری در سازمان مسؤول به عنوان ناظر پیمانکار نیز عزل شد
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۶
پس پیمانکار برای اینکار وجود دارد
دروغ میگه هیچکس را برکنار نکرده اند.
پس معرفی به دادگاه برای مخدوش وجریحه دارکردن اذهان عمومی چه می شود؟؟؟
کاش من مسئول کنترل حیوانات در شهرداری بودم آنقدر به حیوانات محبت می کردم به سگ ها گربه ها و پرنده ها که دیگه از این آدمهای خبیث نترسند خارج که می ری حیوانات اونقدر از دست آدمها در امان هستند که راحت در همه جا تردد می کنند پرنده ها روی دست آدمهای خارج می نشینند حتی سگهایشان وقتی کلیپ نشان می دهند می بینی چقدر با گربه ها مهربانند اما اینجا چندتا سگ رها شده دیدم در خیابان که به گربه ها حمله می کردند یاد حرف خمسه افتادم که می گفت خارج سگ هاشون هم فرق داره
ما مردم را پیچوندی.حالا میخوام بدونم خالق اون موجودات را چجوری میخوای راضی کنی.
اگر تصاوير مال سال ٩٦ است پس چرا الان پيمانكار را خلع كردين؟؟؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس