بازدید 4273

نرخ رسمی یورو کاهش و پوند افزایش یافت/ صعود آرام دلار در اولین روز هفته

بازار ارز اولین روز هفته را با ثبات نسبی قیمت‌ها در صرافی‌های بانکی آغاز کرد. این در حالی است که بانک مرکزی نرخ ۴۷ ارز را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۱۸ ارز مانند یورو کاهش و قیمت ۱۸ واحد پولی دیگرهمانند پوند افزایش یافت. همچنین نرخ دلار و ۱۰ ارز دیگر نیز ثابت ماند.
کد خبر: ۹۱۸۵۶۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۱ 17 August 2019
نرخ رسمی یورو کاهش و پوند افزایش یافت/ صعودی آرام دلار در اولین روز هفتهبازار ارز اولین روز هفته را با ثبات نسبی قیمت‌ها در صرافی‌های بانکی آغاز کرد. این در حالی است که بانک مرکزی نرخ ۴۷ ارز را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۱۸ ارز مانند یورو کاهش و قیمت ۱۸ واحد پولی دیگرهمانند پوند افزایش یافت. همچنین نرخ دلار و ۱۰ ارز دیگر نیز ثابت ماند.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در معاملات امروز شنبه بیست و ششم مردادماه ۹۸، بازار ارز با رشد نسبی فیمت دلار و یورو در بازار آزاد و ثبات نرخ در صرافی‌های بانکی همراه شد.

بر این اساس، هر اسکناس دلار آمریکا در بازار آزاد، با افزایش حدود ۱۵۰ تومانی نسبت به روز پنج شنبه، تا محدوده ۱۱۷۵۰ تومان پیش رفت. این در حالی است که بازارساز تغییری در نرخ گذاری دلار و یورو نداشت.

بر اساس این گزارش و به نقل از سامانه سنا بانک مرکزی، هر اسکناس دلار آمریکا در بازار امروز به نرخ ۱۱۶۰۰ تومان خریداری شد و به قیمت ۱۱۷۰۰ تومان به متقاضی دریافت دلار آمریکا فروخته شد که این نرخ نسبت به پایان هفته گذشته تغییری نداشته است.

هر اسکناس یورو نیز به قیمت ۱۳۱۰۰ تومان خریداری شد و بدون تغییر به قیمت ۱۳۲۰۰ تومان به متقاضی دریافت یورو فروخته شد.

هفته گذشته در بازار شایعات زیادی مبنی بر آغاز به کار بازار متشکل ارزی از روز شنبه داده شد، اما عدم آغاز به کار این بازار در اولین روز هفته، بر جوسازی پیرامون افزایش قیمت‌ها تاثیرگذار بوده است.
 
نرخ رسمی یورو کاهش و پوند افزایش یافت/ صعودی آرام دلار در اولین روز هفته

نرخ رسمی یورو کاهش و پوند افزایش یافت

بر اساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز «شنبه بیست و ششم مردادماه ۹۸» بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین در روز جاری هر پوند انگلیس با ۳۹۵ ریال افزایش نسبت به روز پنج شنبه ۵۱ هزار و ۳۱ ریال و هر یورو نیز با ۱۷۴ ریال افت نسبت به روز پنج شنبه ۴۶ هزار و ۶۳۴ ریال ارزش‌گذاری شد.

افزون بر این، هر فرانک سوئیس ۴۲ هزار و ۹۳۷ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۳۴۶ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۶۶۱ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۲۴۷ ریال، روپیه هند ۵۹۱ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۷  هزار و ۹۷۱ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۶ هزار و ۳۳۲ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۹ هزار و ۴۸۵ ریال، دلار هنگ کنگ ۵ هزار و ۳۵۵ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۴ ریال و دلار کانادا ۳۱ هزار و ۶۴۶ ریال قیمت خورد.

از سوی دیگر، نرخ دلار نیوزیلند ۲۷ هزار و ۴ ریال، راند آفریقای جنوبی ۲ هزار و ۷۴۵ ریال، لیر ترکیه ۷ هزار و ۵۳۰ ریال، روبل روسیه ۶۳۲ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۵۲۸ ریال، لیر سوریه ۸۲ ریال، دلار استرالیا ۲۸ هزار و ۴۷۴ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۰ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۴ ریال، دلار سنگاپور ۳۰ هزار و ۳۳۷ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۷۰۴ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۳۷۲ ریال، کیات میانمار ۲۸ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۶ هزار و ۷۲۴ ریال تعیین شد.

افزون بر این، نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۸۲۵ ریال، دینار لیبی ۲۹ هزار و ۹۱۳ ریال، یوان چین ۵ هزار و ۹۶۴ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۵ هزار و ۸۸۳ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۶۲ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۴ هزار و ۷۶۱  ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۹ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۱۰ هزار و ۸۴۶ ریال، لاری گرجستان ۱۴ هزار و ۴۳۴ ریال، یک هزار روپیه اندونزی ۲ هزار و ۹۵۵ ریال، افغانی افغانستان ۵۳۶ ریال، روبل جدید بلاروس ۲۰ هزار و ۵۸۸ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۰۷ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۰ هزار و ۲۲۵ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار و ۴۵۰ ریال، بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۰۶ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۲ هزار و یک ریال ارزش‌گذاری شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان