بازدید 3659

کاهش ۸ درصدی قیمت سکه تمام در یک ماه گذشته

کد خبر: ۹۱۸۵۶۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۸ 17 August 2019

قیمت سکه بهار آزادی از بیستم تیرماه تا بیستم مردادماه و در مدت زمان یک ماهه ۸ درصد کاهش یافته است.

به گزارش ایبِنا، معاونت بررسی های اقتصادی اتاق بازرگانی تهران در گزارشی به روند قیمت سکه و طلا در بازار از روز بیستم تیرماه تا بیستم مردادماه پرداخته است. بر این اساس، در روز بیستم تیرماه هر قطعه سکه تمام بهار آزادی به طور میانگین ۴ میلیون و ۵۲۳ هزار تومان در بازار داد و ستد شده که این رقم یک ماه بعد و در روز بیستم مردادماه به ۴ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان کاهش یافته است. این موضوع نشان می دهد که در مدت زمان یاد شده هر قطعه سکه تمام بهار آزادی ۸ درصد کاهش قیمت داشته است.

در مدت زمان یاد شده همچنین هر قطعه نیم سکه بهار آزادی نیز از دو میلیون و ۳۲۸ هزار تومان به دو میلیون و ۲۱۸ هزار تومان کاهش یافته که اُفتی ۴.۷ درصدی را تجربه کرده است. بر اساس این گزارش، هر قطعه ربع سکه بهار آزادی نیز در روز بیستم تیرماه یک میلیون و ۴۴۹ هزار تومان فروخته شده که این رقم برای بیستم مردادماه به یک میلیون و ۴۰۹ هزار تومان رسیده است. قیمت ربع سکه نیز در مدت زمان یاد شده ۲.۸ درصد کاهش یافته است.

این گزارش می افزاید هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز از ۴۳۰ هزار تومان در روز بیستم تیرماه با ۲۰ هزار تومان کاهش (معادل ۴.۶ درصد) به ۴۱۰ هزار تومان رسیده است.

 

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر