بازدید 6168

آشنا: ایران راهبرد مقاومت فعال حداکثری را برگزیده‌

کد خبر: ۹۱۸۳۵۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۶ 16 August 2019

رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری در حساب توئیتری خود نوشت: ایران در مواجهه با فشار حداکثری، راهبرد «مقاومت فعال حداکثری» را با بهره‌گیری متوازن از دیپلماسی سیاسی، دفاعی، حقوقی و رسانه‌ای برگزیده‌است.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، حسام الدین آشنا امروز -جمعه- به تهدیدها، تحریم‌ها و فشار‌های حداکثری آمریکا بر ملت ایران اشاره کرد و در حساب توئیتری خود نوشت: ایران در مواجهه با فشار حداکثری، راهبرد مقاومت فعال حداکثری را با بهره‌گیری متوازن از: دیپلماسی سیاسی، دیپلماسی دفاعی، دیپلماسی حقوقی، دیپلماسی رسانه‌ای، برگزیده‌است.

‌رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری در ادامه یادداشت خود تصریح کرد: فرماندهی واحد و هم‌افزایی موفقیت‌آمیز در جریانات اخیر پهپاد و کشتی، راه درست را نشان داده‌است.

اشاره آشنا به رهگیری پهپاد جاسوسی آمریکا درآب‌های سرزمینی ایران در بیستم ژوئیه – ۳۰ خرداد ماه ۹۸ و هدف گیری و اسقاط آن در خلیج فارس است و آزادی نفتکش ایرانی «گریس ۱» است. این نفتکش که حامل ۲.۱ میلیون بشکه نفت ایران بود از چهارم ژوئیه – ۱۳ تیر، تحت فشار و دستور آمریکایی‌ها توسط پلیس جبل الطارق و نیرو‌های ویژه انگلیس توقیف شده بود که با مقاومت و پیگیری‌های حقوقی و دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران و رای دادگاه دولت محلی جبل الطارق، شامگاه پنجشنبه (پانزدهم آگوست – ۲۴ مرداد) به وقت تهران آزاد شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر