بازدید 10370

زمان پخش سریال ستاره اسکندری

کد خبر: ۹۱۷۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰ 14 August 2019

سریال گیله‌وا که شایعه شده بود به دلیل بازی ستاره اسکندری و حواشی حضوری‌اش در ترکیه پخش نخواهد شد، سرانجام در آذر ماه روی آنتن خواهد رفت.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، «امیر بنان» تهیه کننده سریال «گیله‌وا»درباره تعویق در پخش این سریال گفت: به احتمال فراوان برای سالروز شهادت میرزا کوچک خان جنگلی که در آذر ماه است، این سریال پخش خواهد شد.

وی در ادامه افزود: زمانی که ما برای پخش سریال تدارک دیده بودیم مقارن با جنگ منجیل بود که در همان زمان سریال گاندو جایگزین سریال ما شد و دیگر پخش سریال ما بعد از گاندو آنهم از لحاظ زمانی فایده‌ای نداشت چراکه که زمان مناسبی نبود.از طرفی هم «گیله‌وا» یک مینی سریال است و باید زمان مناسبی برای پخش آن در نظر گرفت.

مینی سریال «گیله‌وا» جدیدترین محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که در ۷ قسمت و در شهرهای کیاشهر، سیاهکل و تهران تصویربرداری شده است و از نکات قابل توجه این سریال ایفای نقش میرزا کوچک خان جنگلی توسط بهروز شعیبی است. همچنین از بازیگران اصلی این مینی سریال می‌توان به حمیدرضا پگاه، ستاره اسکندری، امیرحسین صدیق، بهروز شعیبی، مهدی زمین پرداز، امیرحسین هاشمی، مهران رجبی و پریا مردانیان اشاره کرد.

«گیله وا» به کارگردانی اردلان عاشوری با موضوعی عاشقانه در تلاش است با نگاهی عاطفی، به زندگی مردم شمال ایران در بستر اتفاقات تاریخی سال ۱۲۹۷ بپردازد و روایتگر سبک زندگی و روابط اجتماعی و عاطفی مردم ایران و نقش انگلستان در امور داخلی کشور در صد سال گذشته باشد. داستان اصلی قصه «گیله‌وا» عاشقانه‌ای بین دختر ارمنی و پسر شمالی است که در بستر وقایع آن دوران و قحطی می‌گذرد و چون میرزا کوچک خان جبهه اصلی مقابله با انگلیس‌ها در شمال کشور را داشته، برای جلوگیری از ایجاد قحطی در شمال کشور، در مقطعی به قصه ورود پیدا می‌کند و کاراکترهای اصلی قصه با او همراه می‌شوند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر