بازدید 20257
هزار و هفتصد و چهل و دومین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

افتخاری: اصلاح‌طلبان در حق روحانی ناجوانمردی می‌کنند/موسوی لاری جانشین عارف می‌شود؟/کنایه عارف به حجاریان/برخی در حوزه علمیه به‌ دنبال تضعیف رهبری هستند

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: پاسخ کرباسچی به برداشت‌های نادرست از سخنانش/رهامی: برخی مراجع قم وعده دادند با رهبری تماس گرفته و درباره حصر با ایشان صحبت کنند /واکنش توئیتری احمد توکلی به شایعه جدال لفظی‌اش با آملی لاریجانی و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۱۷۸۳۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۲ 13 August 2019

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

افتخاری: اصلاح‌طلبان در حق روحانی ناجوانمردی می‌کنند

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: اصلاح طلبان باید با پذیرش اشتباهات خود، در صدد حل آن‌ها بربیایند. لاله افتخاری، عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، در واکنش به اظهارات عارف رئیس فراکسیون امید درباره عدم همکاری رئیس جمهور با اصلاح‌طلبان گفت: آقای عارف حرف جدیدی نزده و این سخنانی است که از سال‌های اول دولت آقای روحانی و از وقتی نیرو‌های خود را در دولت چیدند، گفته می‌شود. او ادامه داد: قطعا اگر آقای روحانی و اصلاح طلبان در عملکرد خود و در انتخاب خود موفق بودند، نظر مثبتی به این قضایا داشتند. وقتی اصلاح‌طلبان، ناکارآمدی‌های دولت را در برنامه‌های مختلف خود را می‌بینند، این کار را انجام می‌دهند که اقدام ناجوانمردانه‌ای در حق آقای روحانی است. افتخاری در پایان اظهار کرد: اصلاح طلبان باید با پذیرش اشتباهات خود در صدد حل آن‌ها باشند.

موسوی لاری جانشین عارف می‌شود؟

نائب رئیس شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان درباره شائبه سرلیستی اصلاح‌طلبان برای انتخابات آتی مجلس گفت: من از روزی که از دولت بیرون آمدم به قول معروف، "آردم را بیخته و اَلَکَم را آویخته‌ام" و قصدی برای حضور مجدد در قدرت ندارم.

"حسن عباسی" بازداشت شد

حسن عباسی، تحلیلگر ارشد مسائل سیاسی و اجتماعی بازداشت شد. وی طی روز‌های گذشته، سخنرانی درباره وزارت اطلاعات و برخی ارتباطات با "آمدنیوز" مطرح کرده بود که نهایتاً با شکایت این وزارتخانه احضار و بازداشت شد.

پاسخ کرباسچی به برداشت‌های نادرست از سخنانش

«غلامحسین کرباسچی» در واکنش به حواشی ایجاد شده پس از مصاحبه با ارگان مطبوعاتی حزب کارگزاران گفت: دو سایت با مواضع مشخص با دستاویز قرار دادن سخنانم درباره رئیس دولت اصلاحات آن را به "خروج کارگزاران از جبهه اصلاحات" تعبیر کردند. من چنین چیزی را مطرح نکردم و این موضوع را از همان رسانه‌ها پیگیری کنید. دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی در بخشی از سخنانش به عملکرد رئیس فراکسیون امید مجلس و رئیس شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان اشاره کرد و گفت: محمد رضا عارف در شورای عالی اصلاح طلبان و مجلس در این مدت چه‌ کار کرده است؟ همه اعتراض‌های اصلاح طلبان به دلیل عملکرد اوست. وی عملکردی ندارد که کسی بخواهد از او انتقاد کند. اتفاقا ناکارآمدی شورای عالی باعث شده است که رئیس دولت اصلاحات به سراغ نهاد بالا دستی برود. کرباسچی درباره بخشی از سخانش مبنی بر اینکه "رئیس دولت اصلاحات هیچ وقت رهبر جریان اصلاحات نبوده است"، یادآور شد: در مصاحبه گفتم خاتمی رهبر تشکیلاتی اصلاحات نبوده است، ولی بار‌ها وی را «رهبر نمادین اصلاحات» که تأثیرگذار هم است، قلمداد کردم. در بازنگری جدید (بازسازی جبهه اصلاحات) اگر وی بخواهد و اراده کند می‌تواند مدیریت تشکیلاتی را در دست بگیرد.

رهامی: برخی مراجع قم وعده دادند با رهبری تماس گرفته و درباره حصر با ایشان صحبت کنند

محسن رهامی، عضو شورای عالی اصلاح‌طلبان با بیان اینکه ما با برخی از مراجع قم هم دیدار داشته‌ایم و یکی از موارد مورد بحث ما درخواست کمک برای رفع حصر بوده آن‌ها وعده دادند که با رهبری تماس گرفته و درباره حصر با ایشان صحبت کنند. وی بابیان اینکه مراجع عظام علاقه ندارند که این گونه مسائل در رسانه‌ها مطرح شود، گفت: پیگیری و تماس مراجع برای پیگیری مسائل کلان از جمله این قضایا بسیار مهم است. رهامی با اشاره به اقداماتی که در رفع حصر آیت الله منتظری صورت گرفت و در چند مرحله حصر کاملا برطرف شد، گفت: طی کردن همان روال را برای رفع حصر آقایان کروبی، موسوی و خانم رهنورد انتظار داریم، اظهار داشت: ما انتظار داشتیم با توجه به پیگیری‌ها و مکاتبات و ملاقات با رهبری، سرعت و شیب رفع حصر بیشتر باشد. وی با بیان اینکه تاکنون با چهار مرجع درباره رفع حصر دیدار و گفت‌وگو داشته است، تأکید داشت که مراجع دوست ندارند این گونه مسائل در رسانه‌ها مطرح شود و اتفاقا در روز‌های گذشته دوباره سفری به قم برای دیدار با مراجع و رایزنی درباره کم شدن رد صلاحیت‌ها در انتخابات مجلس داشته‌ام.

صالحی: انتظار داریم آیت‌الله یزدی سخنان خود را اصلاح کند

علی‌اکبر صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی در واکنش به مطلبی که در رابطه با لایحه تصویب کنوانسیون مشترک ایمنی سوخت مصرف شده و پسماند‌های پرتو زا از سوی آیت الله یزدی، از اعضای شورای نگهبان مطرح شده است، تصریح کرد: ظاهرا سوء تفاهمی پیش آمده است. من از سوی آیت الله یزدی شنیدم که گویا در این لایحه اجازه داده شده است که کشور‌های استکباری سوخت مصرف شده‌شان را در ایران دفع کنند. این در حالی است که در مواد ۱۱ و ۱۲ مقدمه این لایحه به صراحت آمده است، هیچ کشوری نمی‌تواند کشور دیگر را وادار کند که پسماندش در آن کشور دفع شود. ما انتظار داریم عزیزان در شورای نگهبان مطالعه‌ای دقیق تری انجام دهند. ما دو سال و نیم در رابطه با این لایحه با کارشناسان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اعضای کمیسیون امنیت ملی، حقوقدانان و اعضای دولت صحبت کردیم و این لایحه به راحتی در مجلس تصویب شد، اما نمی‌دانیم چه اتفاقی افتاده است که در رابطه با ماده‌ای از این لایحه که به آن اشاره شده درست برعکس آن قلمداد شده است.

صالحی خاطرنشان کرد: به هر حال این گونه مسائل با توجه به حساسیت مسأله که می‌تواند مردم را نگران کند، ضروری است تا با دقت به آن‌ها پرداخته شود. چطور می‌شود ما اساسا لایحه به مجلس و دولت بدهیم که اجازه دهد سوخت مصرف شده از کشور‌های دیگر آن هم کشور‌های استکباری در اینجا دفن شوند. تصور این که چنین کاری انجام شود حکم به نادانی ماست. من انتظار دارم آقای یزدی که استاد بنده در علوم قرآنی هستند و از اعضای برجسته شورای نگبهان، این مسأله را اصلاح کنند. از آنجایی که این اظهارنظر از سوی شخص ایشان مطرح شده لازم است تا خودشان به تبیین این موضوع بپردازند، چرا که در شبکه‌های اجتماعی بازتاب گسترده‌ای داشته است.

خبر کیهان درباره عکاس زن بازداشت شده

کیهان نوشت: یک زن بازیگر با انتشار عکسی با مو‌های مصنوعی، به عکاس آن عکس که اخیراً به دلیل اهانت وقیحانه به مقدسات و مومنین دستگیر شده است، ادای احترام و به حجاب اسلامی نیز توهین کرد. این زن، که دختر یک زوج بازیگر است، پیش از این نیز بی‌اعتنایی خود به مقدسات و مبانی اخلاقی را نشان داده بود. دهم خرداد سال جاری، در خانه‌ای واقع در منطقه ولنجک تهران، یک مهمانی با حضور زنان و مردان نامحرم و مختلط برگزار می‌شود. در میان مهمانان، چند نفر از عوامل سفارت انگلیس و بازیگران مشهور حضور داشتند. دو نفر از بازیگران، خانم بازیگر مورد نظر و برادرش بودند. با شکایت اهل محل به‌ دلیل ایجاد مزاحمت، نیروی انتظامی به محل مهمانی وارد می‌شود و اقدام به دستگیری مهمانانی می‌کند که مختلط و به صرف مشروب و اقدامات ناسالم مشغول بودند. از جمله دستگیرشدگان همان خانم بازیگری است که در فضای مجازی حالا به عنوان وکیل مدافع عکاسی ظاهر شده است که با زشت‌ترین الفاظ به مقدسات و متدینین اهانت می‌کند و به نوعی، حجاب اسلامی را زیر سؤال می‌برد.

واکنش توئیتری احمد توکلی به شایعه جدال لفظی‌اش با آملی لاریجانی

احمد توکلی در توئیتی به شایعه مربوط به جدال لفظی اش با آملی لاریجانی در جلسه مجمع تشخیص واکنش نشان داد و نوشت: در جلسه چهارشنبه مجمع تشخیص، اختلاف نظری در نحوه اداره جلسه بین بنده و آقای رئیس پیش آمد که امری داخلی است. سایت دروغ پردازی به اقتضای ذاتش، اباطیلی بافته که ارزش پاسخ هم ندارد. این توضیح لازم بود تا سایت‌های آبرومند در این دروغ پردازی‌ها همراه نشوند.

روایتی دیگر از مذاکره ایران و عربستان درباره حادثه منا

حشمت الله فلاحت پیشه، در واکنش به ادعای مرتضی رکن آبادی درباره قبول مسئولیت حادثه منا از سوی ایران گفت: بعید است صحبت‌های آقای مرتضی رکن‌آبادی درباره پذیرش مسئولیت فاجعه منا توسط ایران به خاطر باز شدن مسیر حج درست باشد که اگر این طور بود قطعا مجلس به شدت با آن مخالفت می‌کرد. عربستان به جای دیه موضوع هبه را مطرح می‌کرد که ما همان زمان به شدت مخالف کردیم، هبه مبلغی تحت عنوان هدیه و شاید معادل مبلغ دیه باشد، اما عربستان آن را تحت عنوان دیه پرداخت نمی‌کند که ما به آن معترضیم. ما همان زمان هم انتقاد داشتیم که باید موضوع شهدای منا به گونه‌ای دنبال شود که در آینده شاهد تکرار این اتفاقات نباشیم. بعثه هم پذیرفت که باید قالب توافق این گونه باشد تا برخورد‌های عربستان به رویه تبدیل نشود. /ایسنا

کنایه عارف به حجاریان: از بعضی حرف‌ها بوی دیکتاتوری می‌آید

محمدرضا عارف در واکنش به انتقادات از فراکسیون امید گفت: گاهی در شیوه اداره فراکسیون مطالبی بیان می‌شود که بوی دیکتاتوری از آن به مشام می‌رسد. باید تأکید کنم اصلاحات جریان قائم به فرد نیست و ذاتمان برنمی‌تابد تا یک نفر دست به عمامه‌اش بزند همه چشم بگوید. در فراکسیون امید، یک مکانیزم کارشناسی در سطح هیأت رئیسه، شورای مرکزی و مجمع وجود دارد که دوستان به آن عمل می‌کنند. همان دوستانی که عامل تصمیم سال ۹۲ شدند، امروز مدعی و طلبکارند. با این حال ما از روند اصلاح طلبی در مجلس دفاع می‌کنیم. راهبرد ما در انتخابات پیش روی ارائه یک لیست کاملا اصلاح‌طلبانه است. دنبال لیست تأثیرگذار هستیم، اما ممکن است با توجه به شرایط به سمتی برویم که اقلیت تأثیرگذار باشیم، زیرا معتقدم ضربه‌ای که از لیست امید خوردیم باید یک درس جدی برای جریان اصلاحات باشد. /ایلنا

جانشین مهدی حاجتی به شورای شهر شیراز معرفی شد

فرماندار شیراز گفت: در پی اعلام شورای شهر، فرمانداری از دومین عضو علی‌البدل این شورا برای جایگزینی دعوت کرد که وی انصراف داد و از نفر سوم که محمدتقی تذروی است، دعوت و برای جانشینی به شورای شهر شیراز معرفی شد./ایرنا

برخی در حوزه علمیه به دنبال تضعیف رهبری هستند

محمدتقی مصباح‌یزدی گفت: امروز برخی در حوزه علمیه به‌ دنبال تضعیف رهبری هستند. شاید رهبری روزانه نتواند حتی چهار، پنج ساعت خواب راحت داشته باشد. حتی فکر این‌که بعد از امام (ره) چه خواهد شد، برای ما ناراحت کننده بود؛ اما خدا از خزانه غیب چنین شخصی را نصیب ما کرد.

چرا ماجرا برای اصلاح‌طلب و اصولگرا به پایان رسید؟

صادق زیباکلام گفت: شعار «اصلاح‌طلب، اصولگرا؛ دیگه تمومه ماجرا» گرفته است و من از این بابت اصلا خوشحال نیستم. مردم دیگر برای اصلاح‌طلبان و اصولگرایان تره هم خرد نمی‌کنند و این همان چیزی است که مطلوب نظر براندازان بود. علت به بن بست رسیدن دوجناح اصلاح‌طلب و اصولگرا ناشی از ساختار سیاسی کشور است، زیرا بخش انتصابی نظام قسمت اعظم قدرت را در دست دارد و اغلب تصمیمات مهم را هم می‌گیرد و به کسی پاسخگو نیست، ولی بخش انتخابی اختیارات محدودی دارد و پاسخگو هم است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۵
در انتظار بررسی: ۲۴
انتشار یافته: ۱۱۳
وزارت اطلاعات چه خبر از ان فراری ؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۲
آیا میدانید عدد نسبت جمعیتی پزشک در ایران نصف تاجیکستان است؟ حتی عدد ایران پایین تر از سوریه و فلسطین است.
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
کاربر محترم ۵۱-۲۲ . پاسخ شما ربطی به نظر اصلی ندارد . حدا قل مثل پرازیت عمل نکن . اگر نظر میدی حدا قل به وقت خودت احترام نمیذاری به شعور دیگر هموطنانت احترام بذار . هر وقت در مورد مشکلات بیمار و دکتر و دارو صحبت شد شما این حق را داری . ولی اصلا بحث یک چیز دیگه هست . هر سخنی را زیاد تکرار کنی از ارزش ان کاسته میشود . البته این به سواد و معلومات بستگی دارد . چقدر تکرار میکنی . سرمان کیج رفت . حرف تازه بزن
سهراب
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
وزیر محترمش درهمچین مواقعی خواب تشریف دارن!!
چطور به کسی که تحلیلهایش بقدری خنده دار است که از شدت خنده اشک از چشمان انسان سرازیر میشود میگویید تحلیلگر ارشد؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۲
امسال نیز انحصار در پزشکی ادامه یافت. از سال ۱۳۶۴ که آموزش پزشکی بر خلاف کل کشورهای دنیا به وزارت بهداشت سپرده شد ظرفیت پزشکی تا امروز ثابت بوده است.
ناشناس
| - |
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
همانطورکه به حسین شریعتمداری میگن سردارقلم
آقای زیبا کلام مردم برای جناب عالی هم تره خورد نمی کنند. مردم به دنبال افرادی هستند که تنها نه به حرف بلکه در عمل به دنبال حفظ منافع ملی هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۲
دوست عزیز . تعریف از منافع ملی چی هست . میشه برای من که تا سیکل سواد دارم شرح بدید . من نمیدونم منافع ملی چیست و چگونه تحقق میابد . آیا زبیا کلام باید دنبال منافع ملی باشد ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۲
از جانب خودت صحبت کن
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۲
سلام سانسورچی منم حرفم همینه چرا من بگم سانسورم میکنی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۲
درآمد یک پزشک ایرانی مساوی با هزار کارگر ایرانی.
قطعا سال ۱۴۰۰ مردم دیگر اشتباهات گذشته را ۷َکرار نکرده و به قالیباف رأی خواهند داد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۲
قالیباف برای همیشه لوله شد، بخصوص با اسحق ؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۲
احسنت البته فکر کنم همون تَکرار معروف منظورت باشه
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۲
اول ثابت کن که حاکمیت رای مردم باید در صدر سیاست گداریها باشد . حالا ایا در دیدگاه شما اصولگرایان مردم کاره ای هستند یا نیستند . اگر نیستند پس چرا دوباره در انتخابات خودتان را محک میزنید . فکر کردی انتخابات فقط شعار ارزانی گوجه و خیار و خربزه هست ؟ اگر سیب زمینی باید قیمتش مناسب باشد آنطرف هم مطالبه سیاسی مردم هم دارند . فقط که زندگی پیاز و کدو و گندم و برنج نیست . قشر بسیاری از مردم مطالبه سیاسی و ازادی های مدنی و دارند . هنه مردم که فقط به شکم فکر نمیکنند
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۲
اونوقت قالیباف جزو اشتباهات گذشته نیست؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۲
از جمله آخر کامنت فیلتر شکن آمریکا خوب معلومه که امثال اصلاح‌طلبان بدجور از گرانی ها و نارضایتی های موجود ترسیدن و مبادا اینکه قالیباف رأی بیاره
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
گرانی دقیقا چند ماه بعد از انقلاب بوده . اینو من خودم از شما بهتر لمس کردم . فقر را چشیدم . سختی را تحمل کردم . نداری پول را درک کردم . اما سوال مرا هنوز پاسخ ندادی . بعد از انتخابات ریاست جمهوری وقتی همین روحانی که قبلا اصولگرا بود و بعد از سی سال گردش در ممالک اروپا مثلا و از سر سیاست اصلاح طلب شد وقتی مطالبه مردم را در رسانه ملی عنوان میکرد . ایمه جمعه و مراجع گفتند که مردم چکاره هستند . ما دمکراسی را بعد از انقلاب از سر ناچاری قبول کردیم .... حالا سوالم این هست وقتی رای مردم را قبول نداری چرا کاندید میشوی ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
جوک خوبی بود
ناشناس
| - |
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
ای بابا ناشناس جان خودتو کشتی برای خالیباف. باشه انشاله سال 1400 پنجاه میلیون رای میاره
دکتر حقیقی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
تعداد ارای مثبت و منفی وضعیت قالیباف را روشن می کند . بهتر است کلا رییس جمهوری رو بی خیال بشه و دنبال کار دیگری بره
شریعتمداری مدیر عامل صندوق بازنشتگی رو برکنار کرده؟اونم بعد شفاف سازی؟از دستگاه قضا که با جدیت پرونده دانه درشتها رو پیگیری میکنه خواهشمندم نسبت به دزدیهای کلان در کشور واکنش محکم نشون بده. بیست سال زندان که ممکنه اواسط بهش عفو بخوره یا متهم در مرخصی فرار کنه فایده نداره.پس حکم قطع دست در شریعت ما کجا قراره اجرا بشه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۲
برای افتابه دزدها اجرا میشه چون این جا برعکس همه دنیا هر چه رقم دزدی بزرگتر مجازات کمتر
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۲
کشوری به وسعت ایران برای اداره کشور نیاز به علم روز دارد . اگر میخواهید برایرهمیشه از دست اختلاس ها راحت شوید ببینید کشورهای شمال اروپا چکار کردند . شفافیت .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۲
برای گوسفند دزدها اجرا میشه
ناشناس
| Turkey |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۲
عزیز دست قطع کردن شرایطی داره از جمله مال در‌حرز باشه وووپس بدون علم قاضی نشو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
حکم قطع ید در خصوص سرقت میباشد
اختلاس و ربایش خارج از حد فوق است
هر دو جریان اصلاح طلب و اصولگرا مثل هم هستند. ولی اصولگراها صداقت بیشتری دارند. آنها در انتخابات شرکت می کنند و می گویند مردم اگر ما به رای دادید که چه بهتر اگر هم رای ندادید مهم نیست زیرا بسیاری از نهادها را در اختیار داریم. اما اصلاح طلبان از موضع ضعف وارد انتخابات میشوند و مثل همه افراد ضعیف اول التماس و خواهش می کنند و وعده می دهند. بعد که از مردم رای گرفتند همه وعده ها را از یاد می برند و فقط می خواهند از قدرت استفاده کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۲
تحلیل شما اگر در دهه ۶۰ که فضای سیاسی بسته بود قابل قبول بود. ولی حالا همه شعارها و سخنان و ارمانهای اصولگرایان در اجرا به بن بست خورده است . هم در اقتصاد که نتیجه این اختلاس ها هست هم در روابط خارجی که تجریم هستیم هم در وصعیت داخلی که فقط حزب حاکم سیاست گذار هست .. مردم از اصلاح طلبان خواستند که مطلبه قانونی از طریق دمکراسی را از نطام بگیرد . . اگر حزب مستقل سومی که با مردم باشد دیگر حتی به اصلاحات رای نمیدهیم .
ناشناس
| United Arab Emirates |
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
نه از یاد نمی برن بلکه همان اصولگراها که قئرت را به قول شما برای همیشه در چنگشان نگه داشته اند اونا را وادار میکنند که انچه به مردم قول داده اند را از یاد ببرند ومثل خود اصولگراها فقط به همین اندازه بسنده کنند وروزگار راخوش بگذرانند بی خیال مردم
صادق جون شما که دم انتخابات ریاست جمهوری داشتی خودت را برای حزب مطلبوت می کشتی ولی الان که فهمیدی در این دور رایی ندارید حزب مقابل را هم جمع می بندی؟
عزیزم برای خام اندیشان نسخه بپیچ!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۲
خام اندیشِ سطحی نگر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
در حقیقت فقط یک حزب داریم
اصلاحطلبان مردم را چی فرض کرده اند ؟؟؟

دوران فریبکاری تمام شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۲
اصولگرایان مردم را چه فرض کردند؟؟!!!ا
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۲
بازم رای میدن حالا ببین
مسعود
| United States of America |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۲
چقدر کلمه ی اصلاح طلبی چندش آور شده،در هیچ زمینه ای موفق نبودن، گرانی و بیکاری شدید گریبان مردم رو گرفته، اختلاس و اقازاده سالاری برآیند کارآقایان در این چندسال بوده
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۲
۲۰ میلیون نفر در تمام انتخابات شرکت نمیکنند . برو دلیل عدم شرکت انها را پرس و جو کن ...‌ من سوال کردم و جواب ها همین مواردی بود که الان شاهد ان هستیم . در حقیقت آن شهروندانی که رای ندادند دلایل محکمی داشتند از چندین دلیل انها بارزترین ان این بود که بعد از انقلاب منتخبین مردم در سه نطریه ....که ایا به رای و نظر مردم در انتخابات عمل کنند . آیا به حکم شرع و دین عمل کنند . آیا به نظر خود عمل کنند . رصایت کدام مهم هست . من هم‌میگویم چون نظر دین و شرع ملاک هست پس باید صندوق رای را جمع کنند
افتخاری . اصلاح طلبان در حق روحانی ناجوانمردی میکنند و باید اشتباهات خود را بپذیرند . مگر اصلاح طلبان چه اشتباهی کردند . کاندید مستقل اصلاحات وجود نداشت روحانی پیشقدم شد تا شعار اصلاحات را رو به جلو ببرد و با مانع نهادهای قدرت تصمیم گیر و اقتدار گرا مواجه شد . هیچ اشتباهی صورت نگرفته . تحریم چه با روحانی چه با روجانی وجکد داشته و دهرد و این تحریم ها برای مسولین ایران تا صد سال دیگر هم وجود دارد . ملت امریکا و ملت ایران با هم مشکلی ندارند . بجز ۱۰ درصد
پاسخ ها
داریوش
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
یک درصدی های اونور آب با یکدرصدی های ما هیچ مشکلی ندارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
اصلاح طلبان کاندید مستقل نداشتند؟ پس جهانگیری چه کاره بود . علنا در مناظرات اعلام کرد اصلاح طلبه چراازش حمایت نکردن همین سران اصلاحات؟
اگر قرار بود تحریمها وجود داشته باشه چرا اعلام کردند که آی مردم اگر به ما رای بدبد مملکت گل و بلبل میشه و تحریمها را بر میداریم ....
خبر کیهان در مورد عکاس بازداشت شده که در مجلس خصوصی با صرف مشروبات و مختلط ....... همین دیشب از قول نیروی انتطامی تابناک نوشته بود و گفت که در محافل عمومی پلیس دخالت میکند نه در مجالس خصوصی . این تناقصات در رفتار و گفتار کمی کیج کننده نیست ؟
حتما دولت روحانی که به یکی از وعده هایش عمل نکرد خیلی مردانگی کردند
آفرین
جناب عارف، کلا حرفهایت مثل افاضات پسرت ،آدم را به شدت عصبانی می کند
بعنوان جزوی از 96 % حرفی برای گفتن نیست
برخی از هر دشمنی برای انقلاب مضرتر هستند و عباس عبدی سخنان بی پایه زیاد می گوید. من هر چقدر هم جستجو کردم. نفهمیدم دکترا از کجا گرفته
پاسخ ها
داریوش
| United States of America |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۲
احتمالا از اسکاتلند
اصلاحطلبان کمتر از قاجارها نیستند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
و همچنین اصولگرایان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
و ایضا اصول گرایان
با تشکر از تابناک که مثل همیشه اگر درباره اصلاح طلبان می نویسه فقط اختلافات انها را می نویسد یا تکه پرانی هایشان به همدیگر را درج می کند اما اصولگرایان در تابناک همه متین و موقرند اما زمان رای گیری معلوم میشه که اختلاف درون چه گروههایی موج می زنه چه کسانی حاضر نیستند همدیگر را تحمل کنند چه برسه به اینکه مردم را تحمل کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
فشار فشار باعث شده که اصولگرایان هم عقب نشینی کنند . یعنی از یک طرف مردم به افراطیون رای نمیدهند . از انطرف هم انها چه انتخابات برگزار شودیا نشود در همه ارکان و اجزا و مجمع ها حضور دارند . اما راه حل ساده این هست که کلا اصلاح طلبان طی ۸ سال از قدرت کنار بروند . دلایل زیادی دارد که قابل بیان نیست و این عدم حصور اصلاح طلبان بنفع مردم هست که بعدا طی شب های دیگر بیان خواهم کرد
چه پروژه جالبی تعریف کردن این دفعه!!!! هشت سال خوردن و بردن و غارت کردن و فک و فامیلی مدیریت کردن و همه غیر خودی را ناک اوت کردن حالا برای هشت سال دیگه بهم فخش و دربری هم میگن ، روخانی خود خاتمی بود روحانی خود هاشمی بود جهانگیری راس قدرت بود نعمت و زنگنه و قاضی و ..... نیروهای خاتمی و هرم قدرت اصلاح طلبان بودند
اگه روزی که این فرد به ارتش توهین کرد بهش برخورد جدی میشد اینقدر پررو نمیشد ؟؟ چرا آزادی بیان فقط برای عباسی و شریعتی و ازغدی و افراطیون داخلی است ؟؟؟
نامردی اصلاح طلبان در حق روحانی و روحانی در حق مردم !!!!!!!!!!!!

پس حالا که همه زدن تو کار نامردی

منم میخوام نامردی کنم رای ندم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
اتفاقا مردی میکنه
جناب زیبا کلام تو که میدونستی بخش انتخابی کشور قدرتی در تصمیم گیریهای کلان ندارد اشتباه کردی ملت رو تشویق به رای دادن کردی ؟؟! و فاتحه اعتماد ملی رو خوندی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۲
نمی شد از آخرین شانس اصلاح از طریق صندوق رای صرفنظر کرد. با عملکرد دولت روحانی و رفتار فراکسیون امید و اکثر اصلاح طلبان تکلیف مردم روشن شد که دیگر انتخابی میان بد و بدتر در میان نیست
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۲
باید بمردم هم ثابت میشد.در قضیه فردوسی پور ثابت شد دولت پنهان میپرسد مروم چه میخواهند بعد خلاف ان عمل میکند
کیهان سریع برای مردم پرونده سازی میکنه ؟! کافیه حرفیربر خلاف اعلی حضرت شریعت مداری بیان کنید سریع وارد لیست فتنه گر ، بهایی ، صهیونیسم و بی بند و بار و ... میشوی ؟؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۲
مشکلی نیست. انگ زدن کیهان به هر شخصی نشانگر درستی راه و باعث مقبولیت آن فرد در میان مردم خواهد شد.
داریوش
| United States of America |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
نویسندگان کیهان تا به حال یک کلام حرفی نزده اد که خلافش ثابت بشه شما کینه ات ازجایی دیگرست، وضعیت فعلی برجام رو ببین ، معیشت مردم رو ببین ، ،تمام این اوضاع را پیش بینی کردند ، اما شما متاسفانه احتمالا حافظه ی ضعیفی داری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
هر وقت کیهان از کسی شاکی شد (البته غیر از اصلاح طلبان پ) بدونید اون طرف آدم خوبیه
اصلاح طلبان عزیز متوجه باشند که با تخریب کردن آقای روحانی و حزب کارگزاران فقط دارن مردم رو مطمئن میکنند که تو انتخابات ۹۲و۹۶اشتباه رای دادن.ما مردم هیچوقت شما اصطلاح طلبان رو جدای از دولت تدبیر و امید نمی‌دانیم.امسال سال شکست شماها است.مردم ایران تو این چهل سال نشون دادند که امسال هم پای صندوق رای میان
پاسخ ها
نومید از تدبیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۲
مردم اشتباه رای ندادند، بلکه آخرین بخت اصلاح امور کشور از راه صندوق رای را آزمودند.
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۲
مردم اشتباه نمیکنند . چون مردم در جامعه مثل مثال دریا هست . دریا اشتباه نمیکند . دریا خروشان همه چیز را کنار میزند . هیچ چیز بجز موجود زنده را قبول نمیکند و کنار میزند . حالا بی زحمت سوال مرا پاسخ بده ایا انقلاب مشروطه اشتباه بود ؟ ایا انقلاب سال ۵۷ توسط مردم اشتباه بود ؟ من از تابناک میخواهم پرسش مرا سانسور نکنند چون فکر کاربران سایت به تلقی و ایده عادت کرده و اشتباها میگویند مردم اشتباه میکنند . البته ایشان مقصر نیست چون برخی هم قبل گفته بود . واقعا مردم اشتباه میکنند ؟ اما بحث این هست که در دمکراسی نداریم که افراد همیشه در قدرت باشند . با خروج افراد از سیاست از طریق شکست انتخابات اختلافات افراد سیاسی هم کاهش میابد .
ناشناس
| United Arab Emirates |
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
انوقت یک اشتباه دیگر میکنند ویکی دیگر مثل احمدی نزاد
خودتان را انتخاب میکنند
تابناک واقعا دل انسان خون میشود وقتی میشنود و در واقع میبیند که یکی از مسئولین نظام و یا بستگان و نزدیکان او غرق در مادیات شده اند. آن هم چه مادیاتی. خدایا آدم دیوانه میشود. تو در این بشر چنین نیتی نداشتی. نه اینکه خیلی آدم پاکی باشد. اما اینقدر هم غرق در دنیا و ثروت و دارایی و ملک و املاک. مگر این انقلاب با خون شهیدان به پیروزی نرسید. اصلا خود شما شاید برادرت یا فرزندت شهید شده باشند. اصلا دوستانت که شهید شده اند. چرا باید یک مسئول در این نظام که به نام شهیدان و به نام مستضعفین روی کار آمده خانه 900 میلیاردی داشته باشد؟ داماد او زن او دختر و برادرش هم غرق در ثروت اندوزی باشند. والله ملت شاه را بیرون نکرد که شما شاه بشوید.
از عجایب مملکت ماست که پارسال با دلار ۲۰ هزار تومان گوشت گوسفند ۵۲ هزار تومان بود و با دلار ۱۲ هزار تومان شده ۱۲۰ هزار تومان ؟؟ جناب روحانی تو رو خدا گوشت برزیلی رو توزیع کن زالو صفتان مردم رو بیچاره کردن ؟؟ نیمسال دوم کشور نیاز به تامین کالاهای اساسی داره ؟ حال که دلار رو دستوری کنترل کردید حداقل مدیریت کنید و کالاهای اساسی مردم رو برای نیمسال دوم تامین کنید ، قیمت دفتر و کتاب تا ۴ برابر افزایش یافته پس این دلار ۴۲۰۰ تومانی کجا اختصاص داده میشه ؟؟؟ دوغ ۲هزار تومانی ۸ هزار تومان شده ؟! رب ۲۷ هزار تومان ، به خدا قسم به پولی باید روی یارانه ها گذاشت تا پول اب و برق و گاز تلفن رو بدیم ؟؟ همه که مثل وزیران و معاونین شما حقوق ۲۷ میلیونی همراه با اضافه کار دهها میلیونی نمیگیرن ؟؟! یکساله حق التدریس معوق شده ؟؟! دو سال حق امتحانات معوق شده ؟! خبر دارید حداقل ۲۴ هزار میلیارد فقط یک وزارتخانه شما بدهکار کارمندانش است ؟؟!!وقتی از سر و ته بودجه یه وزارتخانه بزنید و به نور دیده هایی که برای خود بنیاد و پژوهشگاه زدن میدید نتیجه این میشه ؟؟
بنده به عنوان یک فرد ایرانی از همین جا از رهبر انقلاب خواهش می کنم خودشان دست به کار بشوند. خودشان فرمان عزل مفسدین را بدهند. به خدا انتظار داشتن از آقای رییس شاید درست نباشد. این سید بنده خدا با کی در بیافتد. بعضی ها جنان در ساختار قدرت دارای موقعیت هستند که اصلا نمیشود نزدیکشان شد. آقای رییسی هم تا یک حدی می تواند مبارزه کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
همان حکم مجلس ششم کافی بود
ما که تو این 6 سال از اصلاح طلبان با وجود قبضه دو قوای مجریه و مقننه چیزی جز وعده های دروغ و حقوق های نجومی و تن دادن به هر خواسته دشمن بیگانه و اشرافیگری با پول بیت المال و صادر کردن کل مواد غذایی سفره های مردم و مطرب گری و مجلس رقص و ترویج بی حجابی و اباهه گری ندیدیم . کلا مملکتو نابود کردن و مردم رو بخاک سیاه نشوندن . رای میخوان ؟!!!!! خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
ورود سومین ناو انگلیسی به خلیج فارس اوضاع رو پیچیده میکنه وقتش یه گوشمالی درست حسابی به این دزدان دریایی بدیم ؟؟! دوران استعمارگری روباه پیر تموم شد؟؟؟
شما هنوزخوابید و دنبال گرم کردن تنور اصول گرا و اصلاح طلب هستید . گرانی .مشکل مسکن و اختلاس های ... حتما نتیجه سیاست های من و امثال من هستند . تیتر اول تان همیشه همین هاست .احسنت هیچ جا هیچ مشکلی نیست همه چیز خوب و خوش است و به دین و اعتقاد مردم هم آسیبی نرسیده و رییس جمهور هم از توی ماشینش همه چیز را رصد می کند

.
هرچی حرفهای تفرقه افکنانه در کشور داره زده میشه یک سرش به شبکه افق و پایداری میرسه و باعث تاسفه که یک شبکه به اصطلاح انقلابی اینطور ریشه انقلاب رو میزنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
تا آمدنیوز رو دارید چرا میشینی پای شبکه افق؟؟
آقای عارف از نظر مقبولیت و مشروعیت و شایستگی و دانش سیاسی در جایگاهی نیست که به همچون حجاریانی که چنان هزینه ای برای اصلاح امور پرداخته طعنه بزند. تنها تلاش ثمربخش عارف در دوران سیاست ورزی اش، داستان قراداد ژن خوبش در زمان وزارت خودش بوده و بس. فرزند آقای موسوی لاری را هم فراموش نکرده ایم که چگونه به پشتیبانی از سخنان نابجا و متوهانه فرزند عارف وارد عمل شد و با طلبکاری مردمی را که حق و احترامشان پایمال شده بود مورد حمایت قرار داد. پس با جانشینی لاری و عارف چیزی تغییر نخواهد کرد و رویکرد مردم به اصلاحطلبان بر اساس عملکرد درخشان ایشان و دولت مورد حمایتشان خواهد بود و بس!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۲
بر عکس اینبار با اقای عارف موافقم‌.هر چند بلحاظ سیاسی ایشان بخاطر بی عملی فراکسیونشان در تاریخ نامی ماندگار خواهند داشت ،اما راجع به اقای حجاریان درست گفته است.اصلاحطلبی که قائم به اشخاص باشد محکوم به شکست است و باید بصورت یک جریان مطالبه عمومی در بیاید.اگر طرف مقابل بفهمد که با انگ و قصه سرایی و رد صلاحیت نمیتواند این جریان را زمینگیر کند در اینصورت نسبت به مواردی که تاکنون غیر پاسخگو بوده ناچار به توضیح به مردم خواهد شد.میدانیم از علل سکوت عارف باقی ماندن در صحنه سیاسی بعنوان معدود نیروهای اصلاحطلب در ساختار حاکمیت میباشد و چه بسا اگر بیمحابا به ناکارامدیها حمله میکرد میتوانست سرنوشت خاتمی در مورد او تکرار شود
من به روحانی رای دادم اما حالا به این نتیجه رسیدم اصلاح طلب از اصول گرا بدتر است چرا که وقت مردم را تلف کردند حتی در ادعا هم صادق نبودند قوه قضائیه در اختیارشان نبود حداقل می‌توانستند عناصر فساد خودشان را رسوا واز خود برآنند یک مدیر کل شان یک مزایده یا منقاصه سالم وبدون فساد انجام دهد وبه مردم بگوید ما اینگونه کار می‌کنیم اما نه تنها این طور نشد بلکه با این استدلال که اصول گریان می خورند ما چرا نخوریم در غارت منابع ملی وفقیر تر کردن مردم با اصول گرایان رقابت کردند من در گذشته باور کرده بودم که مشکل فقط کار شکنی اصول گرایان و دولت سایه است اما حالا باید دلمون برای خودمون بسوزه به هر کی اعتماد کردیم توزرد از آب در اومد
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
تو واقعا هیچ اختلاف سیاسی بین اصلاحات و اصولگرا ندیدید ؟ . پس سر حجاریان چرا زخمی شد .؟ به میگویند شهروند با سواد ‌ .
ملت قهر کرده
دولت بی اختیار نمیخان ، مجلس بی اختیار نمیخایم؟بی شک قدرت کیهان از این مجلس و دولت بیشتر است ؟ علی برکت الله ؟؟؟! سریع به همه تهمت دزدی ، فراری ، منافق و ... میزنه ، مدعی العموم هم تذکر نمی دهد ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۲
اگر مجلس و دولت بی اختیار نمیخواهی باید تن به اصلاحات داد ایا اقتدار گرایان تن به اصلاحات میدهند یا نه هنوز میخواهند هم در سیاست گداری . هم در قدرت و هم در ثروت و هم در انتخابات متعدد بزور حضور داشته باشند
کشوری نرخ رشد اقتصادی منفی داشته از اول امسال بورس ان ۴۳درصد بازدهی داره ؟! این فقط از معجزات این دولت حباب ساز و قفل سازه ؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۲
افزایش شاخص بورس بخاطر تجدید ارزیابی سرمایه شرکت ها است که آنهم بدلیل بی
ارزش شدن پول ملی است
با توجه به محرز شدن تخلفات مالی طبری ، نشستن بعضیها بر صندلی ریاست اصلا جالب نیست و باعث بی اعتمادی مردم نسبت به کشور و مسیولین میشود ، بهترین کار استعفا و بازخواست شدن در برابر دادگاه عدالت است ؟؟؟؟
اعضای فقهای شورای نگهبان متخصص پسماند‌های پرتو زا!!!!!!!!!!!!!!آقای یزدی که استاد بنده در علوم قرآنی هستند
انتظار داریم عزیزان در شورای نگهبان مطالعه‌ای دقیق تری انجام دهند.
متاسفانه اخیراْ تابناک به جای انعکاس مشکلات اصلی کشور و اراپه راه حل ها بیشتر دنبال مساپل جناح بازی سیاسی چپ و راست است که هیچ نتیجه ای ندارد
دلار ۱۸۰۰۰ تومان می شود ولی کالایی مثل رب گوجه از ۶ هزارتومان به ۱۸۰۰۰ تومان می رسد گویی ۱۰۰ درصد رب از خارج وارد می شود. بعد از آن دلار به ۱۱۷۰۰ تومان کاهش می یابد ولی همان رب یه ۱۹۰۰۰ تومان می رسد. نه تعهدی در برخی تولید کنندگان وجود دارد و نه نهادهای نظارتی کار خود را درست انجام می دهند و نه مصرف کنندگان واکنشی نشان می دهند. فقط همه منتظزند قهرمانی از بالا بیاید و کارها را درست کند زهی خیال باطل تا مردم آستین بالا نزنند و از گرانفروش خرید نکنند و امر به معروف و نهی از منکر را در امورات اصلی مردم در دستور کار خود قرار ندهند این فساد همچنان باقی است.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۲
برای من هم سوال بود که چرا مثلا خرما و رب گوجه گران هست . چون همه چیز گران هست . چون کرایه و حمل گران شده . چون بسته بندی و حقوق کارگر و بیمه بالا رفته . چون اب و برق و گاز گرانتر شده . چون مالیات بیشتر باید بدهد . .....
انحصار وفساد نظام سلامت وقدرت وثروت پزشکان بزرگترین مفسده حال حاضر کشور است
سالیانه یک چهارم بودجه کشور در بخش سلامت خرج می شود در حالی که این رقم در بیشتر کشور ها یک دهم است یعنی کشوری مه با بحران های مال واقتصادی مواجه است 4 برابر امریکا برای نظام سلامت هزینه می کند
و باز هم این درحالی است که بی کیفیت ترین خدمات پزشکی رو به ملت ارائه می کنند
انحصار رانت فساد کمبود پزشک گزشک سهمیه ای پزشک دانشگاه بین الملل پولی ویزیت های نجومی زیر میزی کارانه های ناعادلانه ویزیت های فله ای وسرکیسه کردن ملت
لطفا به وضعیت فساد نظام سلامت ورود کنید
من بخاطر نفرت به ترامپ و تیمش برخلاف سالها قبل قطعا رای میدم
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
بیا همه هم متحد بشن باااززز چند نفر مثل ایشون یه سیاره دیگه سیر میکنه میره رای میده خوشحالم هست نقش داره
ما با کیا شدیم 80 میلیون ای خدا
ناشناس
| Netherlands |
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
چه تاثیری دارد .
وقتی 70 درصد اختیارات و تصمیم گیری های مهم و اساسی مملکت در دست افراد و یا نهادهای غیر انتخابی است ، اصلاحات از طریق انتخابات یا غیر ممکن و یا حرکت آن لاک پشتی است. وقتی یک رئیس جمهور با 24 میلیون رای انتخاب می شود و علیرغم وعده های انتخاباتی مسئله بی اهمیتی مثل ممنوعیت ورود خانها به ورزشگاه را نمی تواند حل کند ، چگونه می توان امید داشت که باانتخابات اصلاحاتی در راستای خواسته رای دهندگان صورت گیرد؟؟؟؟
چرا مسئولین وزارت ورزش مدیر شایسته ای مانند خطیر که از طلب های استقلال نزد فیفا بدهی این تیم را تسویه کرده مجبور به استعفا کردند؟چرا بازیکن استقلال را سریع دیپورت کردند؟
حسن کلیدساز معلوم نیست کلید کجا رو به مردم نشون داد.بی خیال کلید نخواستیم
دستورالعمل جدید دانشگاه ازاد اسلامی در مورد عدم فعالیت اساتید در مساجد به گفته کارکنان دانشگاه ازاد مهریز، ریاست این دانشگاه که استادی بسیجی و دو تابعیتی می باشد(تابعیت جمهوری اسلامی ایران به همراه تابعیت انگلستان) در جدید ترین دستور مستقیم که به کلیه اساتید دانشگاه به صورت مکتوب ابلاغ گردیده است، حضور اساتید در مسجد دانشگاه را غیر مجاز اعلام نموده است. بطوریکه اگر استادی در مسجد دانشگاه حضور داشته باشد، یعنی در دانشگاه حضور ندارد و برای او غیبت تلقی می شود.
دوستان عزیز اصلاح طلب ؛ انشا ا... اصلاح طلب باشید خودتون به اینا رای دادید در حالی که گروه کثیری از اصلاح طلبان لایق را که تایید شده بودند رو ندیده گرفتید بسیاری از اعضای اصلاح طلب شورا و مجلس سابق از اعضای فعلی لایق تر و کار آمدتر بودند ولی به شما گفته شد به اینا رای بدید و شما هم چشم بسته رای دادید حتی در انتخابات ریس جمهوری دو نفر اصلاح طلب دیگر از فرد منتخب از هر جهت لایق تر بودند ولی نیت انتخاب شما نه برای اصلاح امور بلکه برای زدن پوز طرف مقابل بود که البته نتیجه حاصل شد و مطمئن باشید که اگر نیت شما و رای شما اصلاح امور می بود اکنون وضع بهتری می داشتیم
گاهی فقط به خاطر عشق به ایران تو سیاست اظهار نظر میکردم ولی خدایی سیاستتو ایران کسل آور شده دیگه حوصله فکر کردن هم بهش ندارم میخوام ورزش کنم
من هرگز رای نخواهم داد
روحانی 40 سال است که ناکارامدی کرده
بزرگترین اشتباه اصلاح طلبان این بود که از محبوبیت خود برای پیروز شدن روحانی مایه گذاشتن و روحانی کابینه ای چید که کمترین سنخیت را با اصلاح طلبان داشت! در واقع اصلاح طلبان در انتخابات پیروز می‌شوند و اصولگرایان در انتصابات در دولت!
تو رو خدا دست از این حرفهای الکی بردارید ، اصلاح طلبان چکار کردن !!! اصولگراها چی گفتن !!!!

بسه بابا ، خسته شدیم ، این دعواهای درون جناحی و بیرون جناحی کی تموم میشه ؟!

وقتی کاملاً مطمئن هستید که دیگه حناتون نزد مردم رنگی نداره ، ساکت شید و روزه سکوت بگیرید .
برای اولین بار با آقای زیبا کلام موافقم که در عدم موفقیت کشورسهم انتصابی ها بیش از انتخابی هاست. انتصابی هایی که اتفاقا تنها از یک جناح هستند. یعنی اگر انتخاب شدند که هستند و اگر انتخاب نشدند با انتصاب باز هم هستند و جالب اینکه همین ها منتقد هم هستند. 40 سال زمان خیلی زیادی است و فرصت جوانان دو یا سه دهه را سوزانده اند. کسی که از اول انقلاب و در سن 20 سالگی در قدرت بوده و همچنان هست و اتفاق مبارک و پیشرفتی برای کشور بخصوص در حوزه اقتصاد و فرهنگ نیفتاده معنی اش ناکارامدی شخص هست و باید بروند(یعنی انتصاب نشوند). چرا نباید گردش نیروها و نخبه ها اتفاق بیفتد و هموراه یک عده خاص در راس باشند.
سلام
اتفاقا اصلاح طلبان در حق روحانی لطف کردند وروحانی مدیون ملت ایران از جمله اصلاح طلبان است
آقای کرباسچی ... همیشه از حرفهای شما بد برداشت میشه ؟ خوب یه جوری حرف بزن که نشه .
افتخاری: اصلاح‌طلبان در حق روحانی ناجوانمردی می‌کنند:
اقای افتخاری اگر حرف شما را بپذیریم، چه کسی در حق مردم ناجوانمردی کرد. اصلاح طلبان که خودشان بازنده اصلی این حمایت هستند.
موسوی لاری جانشین عارف می‌شود؟/کنایه عارف به حجاریان:
مگه عارف هنوز در مجلس حضور فیزیکی دارد؟!
موسوی لاری جانشین عارف می‌شود؟/کنایه عارف به حجاریان:
مگه عارف هنوز هم نماینده است؟
نزدیک انتخابات که میشه همه مهربون میشن و بابت ناکارآمدیها و گرانی ها و ... پوزش می خواهند و پروژه ها که به تعداد زیاد افتتاح می شوند و خلاصه اوج مظلومیت را می بینید .
پس نتیجه می گیریم این همه بدبختی را مردم ظالم بوجود آورده اند و .....
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی