بازدید 23101

فروش انواع گوشی‌های سامسونگ با هدایای ویژه

کد خبر: ۹۱۷۷۸۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷ 13 August 2019

شرکت انفورماتیک گستر در راستای حمایت از مصرف کننده نهایی و با همکاری فروشگاه اینترنتی بولد موبایل ، طرح فروش ویژه گوشیهای تلفن همراه سامسونگ با قیمتهای استثنائی را آغاز می کند.

در این طرح ، اکثر مدلهای پیشنهادی به همراه هدایای ارزشمند سامسونگ اعم از ( هندز فری Level U ، پاور بانک و شارژرهای بی سیم پر سرعت ) عرضه خواهند شد.

 با بررسی قیمتهای تلفن همراه سامسونگ در سایت 124.ir و جستجو در بازار ، به ارزشمند بودن پیشنهاد فروشگاه اینترنتی بولد موبایل پی خواهید برد.

گوشی‌هایی که در سایت بولد موبایل مشاهده خواهید کرد با تایید سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و بر اساس قیمت مصوب خرده‌ فروشی این سازمان عرضه می‌شوند. این گوشی ها بصورت کاملاً قانونی و از مبادی رسمی کشور وارد شده اند و همچنین دارای کد ریجستری قانونی جهت ثبت و فعال سازی در سامانه همتا می باشند.

 به علت محدودیت در تعداد این گوشی‌ها و به منظور توزیع عادلانه در سراسر کشور، سازوکار مشخص و شفافی طراحی شده است. در این طرح هر کاربر تنها می‌تواند یک عدد گوشی از میان فهرست عرضه شده خریداری کند. برای جلوگیری از سوء استفاده‌های احتمالی مشخصات خریدار با شماره موبایل، مشخصات کارت بانکی، آدرس و کد ملی وی تطبیق داده می شود و در صورت مشاهده هرگونه تخطی از شرایط فوق، سفارش لغو و وجه پرداختی عودت داده خواهد شد.

کلیه گوشیهای تلفن همراه سامسونگ که در فروشگاه اینترنتی بولد موبایل به فروش می رسند دارای 18 ماه گارانتی معتبر می باشند که این امر آسودگی خاطر مشتریان گرامی را فراهم خواهد نمود.

در این فروشگاه مصرف کنندگان می توانند به آسانی اقدام به خرید آنلاین گوشیهای تلفن همراه از برندهای معتبری همچون NOKIA , Samsung , Honor و BLU با قیمتهای مصوب و همراه با گارانتی های معتبر نمایند.

برای خرید گوشی های سامسونگ از فروشگاه اینترنتی بولد موبایل اینجا کلیک کنید.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر