بازدید 9722
۴

بازداشت یک مدیر کارشناسان دادگستری اصفهان

کد خبر: ۹۱۷۷۷۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹ 13 August 2019
یکی از مدیران ارشد مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان اصفهان روز گذشته دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، با اعلام رسمی منابع آگاه یکی از مدیران ارشد مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان اصفهان روز گذشته توسط دستگاه‌های نظارتی قوه‌قضاییه دستگیر شد.

فرد مذکور به دلیل تخلفات گسترده مالی در حوزه فعالیت و چندین عنوان اتهامی برای طی کردن مراحل رسیدگی به پرونده بازداشت شد.

این دستگیری در پی شکایات متعدد مردمی توسط نهاد نظارتی دادگستری اصفهان صورت گرفته است.

به نظر می‌رسد برخورد قاطع دادگستری اصفهان با این مدیر متخلف در یکی از مجموعه‌های تحت نظارت دادگستری در پی اقدامات قاطع و وعده رئیس قوه قضائیه برای برخورد با مفاسد درون این قوه بوده است.

محمدرضا حبیبی رئیس کل دادگستری استان اصفهان از مدیرانی است که در دوران تازه دستگاه قضا و در بدو ورود به این مسؤولیت و در اظهارنظر‌های خود تأکیدات زیادی بر این نوع پیگیری‌ها داشته است.

حبیبی چند سال پیش تصدی جایگاه دادستان مرکز استان اصفهان را به عهده داشت و توانست پرونده‌های بسیار حساس در سطح ملی را به نتیجه برساند؛ بر همین اساس و با توجه به سوابقش انتظار می‌رود طی چند ماه آینده تحولات بیشتری در دادگستری اصفهان اتفاق بیفتد؛ البته این کار بسیار سخت و طاقت فرسا به نظر می‌رسد و آزمون مهمی برای تشکیلات قضایی استان اصفهان به حساب می‌آید.

کارشناسان قضایی معتقدند تشکیلاتی که اصلاح و مبارزه با فساد را از درون خودش شروع کند یقیناً می‌تواند درصد بالایی از اعتماد عمومی را برای ادامه مسیر و نهایتاً پاکسازی جامعه به دست آورد تا قوه قضائیه ملجأ و پناهگاه ستمدیدگان باشد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۴
وای به وقتی که بگندد ؛ نمکش می زنند!
احسنت بر رئیسی
از وقتی ایشان سر کار آمدند شاهد تغییرات خیلی مثبتی در دستگاه قضا هستیم
پس بیعدالتی ها گذشته که ملیونها قربانی داشته چه میشود
احسنت
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر