بازدید 4120
۳

فاجعه خانوادگی با خودکشی جوان ۲۵ ساله

کد خبر: ۹۱۷۷۱۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۲ 13 August 2019

بعد از خودکشی یک جوان ۲۵ ساله در شهرستان دشتستان، مادر وی نیز اقدام به خودسوزی کرد.

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، بر اساس اعلام روابط عمومی پلیس استان بوشهر، ساعت ۲۱ دوشنبه شب ۲۱ مرداد ماه جوان ۲۵ ساله ای به هویت «سجاد» در شهر برازجان با اسلحه سوزنی تک لول اقدام به شلیک و خودکشی می‌کند.

مادر ۵۵ ساله وی نیز پس از دیدن صحنه خودکشی فرزندش خودسوزی و متاسفانه فوت می کند، پدر خانواده به دلیل تلاش برای خاموش کردن آتش همسرش دچار سوختگی شده و هم اکنون در بیمارستان تحت درمان است.

واحدهای مختلف پلیس از جمله کارآگاهان پلیس آگاهی در محل حادثه در حال بررسی و تحقیقات تکمیلی در خصوص علل این حادثه ناگوار هستند.

گفتنی است اسلحه مجوز دار مورد استفاده مقتول کشف و در اختیار پلیس است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
اگر این بنده خدا مشکل روانی و ضعف اعتقادی داشته اشکال برمی گردد به مسؤلین که به جای هزینه کردن برای امثال ایشان اموال مملکت را اتلاف و اسراف و یا اختلاس کرده اند واگر از بیکاری و نداری است که عامل بسیاری مسائل روانی هم هست باز هم برمی گردد به همان مسؤلین بی کفایت که سال هاست به جز نکبت برای مردم و رفاه و تنعم برای خود و خانواده و مشتی دزد و سرمایه دار وطن فروش و برباد دادن منابع ملی هنر دیگری نداشته اند
با این وضعی که داره پیش میره خودکشی راه حل آسان و نهایی خیلی از مردم خواهد بود...
اگر"صبر" این کیمیای اخلاق، و میوه ایمان و یقین را داشتند، آیا کار به خودکشی و خودسوزی می رسید؟ به قول مولانا : صد هزاران کیمیا حق آفرید /کیمیایی همچو صبر آدم ندید
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر