بازدید 5877
۷

واکنش رئیس سازمان حج به ادعا درمورد حادثه منا

کد خبر: ۹۱۷۷۱۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۹ 13 August 2019

رییس سازمان حج و زیارت تاکید کرد: حفظ عزت و کرامت زائران ایرانی در صدر همه تفاهم نامه ها با دولت عربستان قرار دارد و هیچکدام از مسئولین جمهوری اسلامی از خون شهیدان منا نخواهند گذشت.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، علی رضا رشیدیان رئیس سازمان حج و زیارت دوشنبه شب در حاشیه مراسم بزرگداشت « شهدای منا و مسجدالحرام» در چادر بعثه مقام معظم رهبری در منا، با رد ادعای مطرح شده از سوی برادر شهید غضنفر رکن آبادی اظهارداشت: این ادعا، دروغ محض است. تفاهم نامه های سازمان حج و زیارت امضا شده و کاملا روشن و شفاف است و هیچ نکته پنهانی ندارد.

وی تصریح کرد: نخستین بند همه تفاهم نامه های ما، حفظ عزت، کرامت، آرامش و امنیت زائران ایرانی است و همواره آن را طلب کرده ایم. کسی که برای زائرین عزت و کرامت را دنبال می کند، آیا از حقوق شهدای خود می گذرد و با آن معامله می کند؟!

رشیدیان گفت: فکر می کنم کسی که این حرف را زده، حتما بی اطلاع بوده یا هنگام صحبت کردن دچار خلجان شده و متوجه نبوده است چه می گوید و گرنه می داند هیچیک از مسئولین جمهوری اسلامی از خون شهیدانشان نخواهند گذشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
باتوجه به اهمیت موضوع و مساله جریحه دارشدن عزت وعرورملی ( درصورت صحت ادعا) بایدموضوع توسط یک کمیته حقیقت یاب بررسی وپیگیری شود
هنگام صحبت کردن دچار خلجان شده ... خلجان یعنی چه؟
حرف جناب رکن آبادی دور از واقعیت نیست به همین علت ایران برای روشن شدن مسئله کاری نمی کند....
دروغ نگید . مردم باور نمی کنند . به خاطر پول ایران و ایرانی را تحقیر می کنند ....
بنام خدا
با سلام و احترام
مسئولین محترم بدون تعصب بفرمایند تاکنون در مورد کمیته حقیقت یاب بین المللی در مورد علت و دلایل حادثه هولناک منا و شفاف شدن مقصران احتمالی آن چه اقدام قابل ذکری انجام داده اند. این اولویت اول خانواده های داغدار حج 94 است و البته اولاترین خواسته رهبر عزیز که در بیانات خود در همان ایام مطرح کردند. دیگر طفره رفتن ندارد. اصل قضیه این است و بقیه فرع. اگر نتوانسته اند کاری بکنند که خوب همین را بگویند این که هیچ چیزی نگویند و مطالب بی اهمیت یا با همیت کمتر مطرح شود که .... آیا نباید مشخص شود دلیل ریخته شدن خون این همه بندگان خدا آنهم در حرم امن الهی آنهم در لباس حج گزار با آن وضع فجیع و مظلومانه چه بوده است؟ آیا بر فرض با پرداخت دیه و حتی بازگرداندن اجساد مطهر مابقی شهدا مسئله حل و تمام شده است؟ پس پیگیری حق و خواسته اصلی رهبری عزیز توسط نهادهای نظام چه میشود؟ چرا کوتاهی و چرا اهمال .کمترین چیزی که میتواند تصلای دل بازماندگان این شهدای مظلوم باشدپیگیری مجدانه و قوی مسولان مرتبط با مسئله است. نه طفره رفتن و دروغگو خواندن این بندگان و بازماندگان. اللهم عجل لولیک الفرج
مسئولین اگرخون شهدا رو درنظرمیگرفتن که این وضع مردم و مملکت نبود!! خدا لعنت کنه هرکسی رو که به این مردم خیانت میکنه
زیارت خانه خدا نون دونی شده برای ی عده تو ایران و ی عده تو عربستان.
خدا مگه خونه داره...؟؟؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل