بازدید 3905
۱
واکنش

فتحی: استعفا و جدایی استراماچونی را تکذیب می‌کنم

کد خبر: ۹۱۷۶۸۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۴:۱۵ 13 August 2019

امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال بحث استعفای آندره‌آ استراماچونی را تکذیب کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، امیرحسین فتحی درباره مشکلی که برای ورود میلیچ بازیکن کرواسی مدنظر استقلال در ایران به وجود آمد، اظهار داشت: چهارشنبه شب و در واقع بامداد پنجشنبه هفته گذشته با سرمربی تیم برای جذب این بازیکن به توافق رسیدیم. از صبح پنجشنبه مقدمات تهیه ویزا و بلیت برای این بازیکن را آغاز کردیم. با توجه به تعطیلی روز‌های پنجشنبه و جمعه، روز شنبه با فدراسیون مکاتبه کردیم و حتی غیرمکتوب هم پیگیر بودیم تا مشکلاتی که الان به وجود آمده، برای این بازیکن و ایجنتش به وجود نیاید.

وی افزود: شنبه شب یکی از ایجنت‌های این بازیکن از اسپانیا وارد تهران شدند و یکشنبه جلسه خوبی در باشگاه با او برگزار کردیم. در کلیات قرارداد با هم به توافق رسیدیم و شرایط برای قرارداد هم آماده شد. عصر روز گذشته باید میلیچ و دیگر ایجنت او وارد تهران می‌شدند. متأسفانه به دلیل اینکه نامه‌ای از فدراسیون به نهاد مربوطه در فرودگاه نرسیده بود، این ۲ نفر نتوانستند وارد تهران شوند. به همین دلیل آن‌ها با هماهنگی باشگاه استقلال به دوبی رفتند و فردا یا پس فردا بعد از صدور ویزا به ایران باز می‌گردند.

فتحی: استعفا و جدایی استراماچونی را تکذیب می‌کنم

مدیرعامل باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله هم این بازیکن و هم یک بازیکن دیگر در پست هافبک دفاعی که مدنظر سرمربی تیم بوده، جذب خواهند شد. تاکنون تمام گزینه‌های مدنظر سرمربی تیم جذب شده‌اند و با هماهنگی بین من و سرمربی تیم در حال رایزنی با سایر گزینه‌ها هستیم.

فتحی که تلفنی با اخبار ورزشی شبکه سوم سیما گفتگو می‌کرد، با اشاره به بحث استعفای آندره‌آ استراماچونی از سرمربیگری استقلال گفت: در ابتدا باید بگویم همه گزینه‌های سرمربی تیم جذب شده‌اند. متأسفانه اخبار مربوط به انصراف استراماچونی از هدایت استقلال فقط گمانه‌زنی است. از هواداران می‌خواهم به این حاشیه‌ها توجه نکنند. استقلال در حال سپری کردن دوران خوبی است و کسانی که دوست ندارند آرامش استقلال را ببینند، از طریق فضای مجازی دست به چنین کار‌هایی می‌زنند. قبلا هم گفتیم که باشگاه از طریق مجاری قانونی این موارد را پیگیری می‌کند. ما برای حضور قدرتمند در لیگ برتر بستر را فراهم کرده‌ایم. قطعا استعفای استراماچونی را تکذیب می‌کنم و هماهنگی کاملی بین من و ایشان وجود دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دقیقا مثل تکذیبیه های جناب عرب راجع به برانکو...خخخ
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر