بازدید 5775

خاتمی: آمریکا آرزوی براندازی نظام را به‌گور می‌برد

کد خبر: ۹۱۷۵۹۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰ 12 August 2019

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه هرکسی غیرت دینی دارد مرگ بر آمریکا می‌گوید، گفت: از نخستین رئیس‌جمهور آمریکا کارتر تا آخرین آن ترامپ آرزوی براندازی نظام اسلامی را داشتند، همه آن‌ها خواهند مُرد و این آرزو را به گور می‌برند.

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم از قم، آیت‌الله سید احمد خاتمی صبح امروز در خطبه‌های نماز عید سعید قربان که در مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار داشت: از جلوه‌های برتر تقوا، تقوا در گفتار و نوشتار در فضای مجازی است.

وی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم بیان کرد: باید قول سدید داشته باشیم، در این آیات ابتدا سخن از تقوا و سپس قول سدید آمده است، دروغ گفتن گناه مضاعف است و آمار دروغ نیز گناه دارد و باید دروغ را گسترده دید و از آن دوری کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: در روایات زیادی آمده است که دروغ باایمان سازگاری ندارد و نمی‌توان کسی مدعی شود مومن است ولی دروغ بگوید.

امام‌جمعه موقت تهران با اشاره به حدیثی از امام باقر(ع) بیان کرد: دروغ، ایمان و بنیان ایمان را خراب می‌کند، در روایات ما آمده است که دروغ‌گویان را با بی‌توجهی به سخن‌شان ناکام گذاشته و آن‌ها را تحویل نگیریم.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به خطبه 10 نهج‌البلاغه ادامه داد: به سخن انسان‌های منحرف گوش ندهید، ساختن دروغ و نقل دروغ حرام است و ممکن است کسی دروغی را نساخته باشد ولی آن را دهان‌به‌دهان پخش کند، شبکه مجازی به‌دروغ سخنی را پخش می‌کند و برخی به آن دامن می‌زنند.

وی با تأکید براینکه بدون تردید امروز برائت از آمریکا و اسرائیل جلوه غیرت دینی است، افزود: هرکسی غیرت دینی دارد باشکوه می‌گوید مرگ بر آمریکا، امروز آمریکا و هم‌پیمانانش و رژیم صهیونیستی با اسلام مسئله‌ دارند.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: مخالفت آمریکا با ایران به خاطر دین اسلام است و به‌خوبی می‌دانند که ما تروریست نیستیم و خودشان تروریست هستند، آمریکا دریمن دست به کشتار می‌زند و در یک شهر بیش از 10 هزار نفر را به خاک و خون کشید.

امام‌جمعه موقت تهران تصریح کرد: فقه ما می‌گوید سلاح کشتارجمعی نه، ما کاری به بمب اتم نداریم و دشمنان تاکنون هیچ غلطی نتوانستند انجام دهند و بعدازاین هم نمی‌توانند اقدامی علیه ایران اسلامی انجام دهند.

آیت‌الله خاتمی ادامه داد: به ملت بزرگ ایران می‌گویم به خواست خداوند شما ماندگار بوده و می‌مانید و دشمنان شما نابود می‌شوند، از نخستین رئیس‌جمهور آمریکا کارتر تا آخرین آن ترامپ آرزوی براندازی نظام اسلامی را داشتند ولی برخی از آن‌ها مُردند ولی این آرزو را به گور بردند و همه آن‌ها خواهند مُرد و این آرزو را به گور می‌برند.

وی خاطرنشان کرد: ملت مومن و ولایی و عاشق اهل‌بیت(ع) ایران اسلامی ماندگار است و به یاری خداوند مشکلات را پشت سر گذاشته و به موفقیت می‌رسد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار