بازدید 29421
هزار و هفتصد و چهلمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

سخنگوی سپاه: ایران مهد توجه به بانوان است/بازداشت چند تن از کارکنان پایگاه هوایی ارتش در محمودآباد/عارف: سال ۹۲ خاتمی روحانی را در کارگروه اصلاح‌طلبان نپذیرفته بود/مطهری: شورای نگهبان افراد آزاده را به دلیل انتقاد، رد صلاحیت می‌کند

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: آرامگاه ثبت ملی شده «یعقوب لیث صفاری» تخریب شد/پلیس: امکان اعتراض به پیامک‌های حجاب وجود دارد/پلیس: با سلبریتی‌ها برای بحث حجاب اتمام حجت کردیم/معاون استاندار مازندران: مشکل خاص امنیتی در محمودآباد وجود ندارد و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۱۷۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۵ 11 August 2019

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

سخنگوی سپاه: ایران مهد توجه به بانوان است

سردار رمضان شریف، سخنگوی سپاه با اشاره به دیدار مسیح علی نژاد با مقامات آمریکایی بیان کرد: این سرمایه آمریکایی‌هاست و فکر می‌کنند حجاب اختراع جمهوری اسلامی است که بتوانند خانواده‌ها را از آن بازدارند، آنها دستشان خالی است، بانوان در ایران در سایه اسلام منزلت پیدا کردند، ایران مهد توجه به بانوان است. سخنگوی سپاه کل پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به مریم رجوی، سرکرده منافقین افزود: گروهکی که 17 هزار انسان متدین را برای امیال قدرت به شهادت رساندند و علیه ایران در دامن صدام رفتند، اکنون دست راست بولتون شده که بولتون هم دست راست ترامپ است دشمن هیچ چیزی برای مقابله با جمهوری اسلامی ندارد، در همه پرونده ها بازنده محض بوده‌اند. شریف ادامه داد: جنگ را علیه ما تحمیل کردند اما جمهوری اسلامی توانست آن را به یک فرصت تبدیل کند امروز همه قدرت دفاعی محصول دفاعیات ما در جنگ تحمیلی است، ساقط کردن پهپاد آمریکایی خیلی‌ها را انگشت به دهان کرد، از عزم اراده و تجهیزات ما متحیر ماندند حتی کسانی که با آمریکا همکاری می‌کردند.

بازداشت چندتن از کارکنان پایگاه هوایی ارتش در محمودآباد

رحیم رحیمی میلاشی، دادستان نظامی استان مازندران با بیان اینکه علت درگیری به یک اختلاف ملکی بین اهالی منطقه بیشه کلا و پایگاه هوایی ارتش برمی‌گردد، افزود: روز گذشته مأموران انتظامی در معیت نماینده دادگاه جهت جانمایی و چگونگی اجرای حکم قاضی دادگاه عمومی و انقلاب محمود آباد درباره آزادسازی بخشی از زمین‌های پایگاه هوایی ارتش در روستای بیشه کلا بخش سرخرود که به نفع یکی از اهالی روستا صادر شده بود، ضمن ابلاغ موضوع به فرمانده پایگاه، در محل حاضر می شوند. وی افزود: به دنبال ممانعت از انجام جانمایی، صاحب ملک در اقدامی خودسرانه و تحریک آمیز به همراه کارگران خود در محل حاضر و مبادرت به سنگ پرانی به سمت عوامل پایگاه می‌نمایند که مأموران نیز اقدام به تیراندازی هوایی نموده و با توجه به ادامه تعرض تیراندازی می کنند. رحیمی تصریح کرد: متأسفانه بر اثر این تیراندازی، دو نفر کشته و چهار نفر مجروح می شوند و به دنبال وقوع این حادثه، تیمی از سازمان قضایی نیروهای مسلح مازندران به سرپرستی این‌جانب در محل حضور یافته و معاینه و تحقیقات محلی را آغاز می کنند. وی اضافه کرد: پس از بررسی‌های مقدماتی، چند تن از کارکنان پایگاه دستگیر و به سازمان قضایی نیروهای مسلح مازندران منتقل و قاضی کشیک پس از انجام تحقیقات اولیه جهت بررسی بیشتر، متهمان را با قرار مناسب بازداشت کرده است که به محض حصول نتیجه، اخبار تکمیلی متعاقبا به اطلاع خواهد رسید.

معاون استاندار مازندران: مشکل خاص امنیتی در محمودآباد وجود ندارد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: با ورود بموقع مسئولان امنیتی و انتظامی و برخورد قاطع با متهمان حادثه تیراندازی در محمودآباد، در شرایط فعلی مشکل خاص امنیتی در شهرستان وجود ندارد. حسین حسن نژاد روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : اگرچه در ابتدای بروز حادثه نیز با هشیاری مردم منطقه و تصمیم بموقع شورای تامین مشکل خاص امنیتی وجود نداشت، ولی آرامش در شهر محمودآباد برقرار است. وی گفت: طبق آخرین گزارش تعداد جان باختگان این حادثه تیراندازی ۲ تن و مجروحان نیز چهار تن هستند و هیچ تغییری در آمار کشته شدگان و مجروحان این حادثه ایجاد نشده است. معاون استاندار مازندران اظهار داشت: شب گذشته با ورود بموقع دستگاههای انتظامی، امنیتی و قضایی هشت نفر از متهمان دستگیر شدند که پرونده آنها نیز برای بررسی قانونی در اختیار دستگاه قضایی ( سازمان قضایی نیروهای مسلح ) قرار داده شد. معاون استاندار مازندران برخورد قانونی با عاملان این حادثه را از مصوبات شورای تامین و مسئولان ارشد اجرایی استان اعلام کرده است. در حادثه تیراندازی که عصر روز گذشته در پی اجرای حکم خلع ید بخشی از اراضی در اختیار پایگاه هوایی ارتش در بخش بیشه کلا بخش سرخرود شهرستان محمودآباد در مازندران رخ داد، ۲ تن کشته و ۴ تن نیز زخمی شدند.

آرامگاه ثبت ملی شده «یعقوب لیث صفاری» تخریب شد

یک فعال میراث فرهنگی استان خوزستان از تخریب شدن آرامگاه یعقوب لیث صفاری که در فهرست آثار ملی نیز ثبت شده است، خبر داد. قاسم منصور آل کثیر از فعالان میراث فرهنگی خوزستان گفت: اخیرا آرامگاه تاریخی یعقوب لیث در شهرستان دزفول و درون محوطه تاریخی جندی شاپور بر اثر آنچه اشتباه پیمانکار عنوان شده تخریب شد. آل کثیر افزود: به راحتی با اشتباه خوانده شدنِ تخریب یک اثر تاریخی و ثبت ملی شده نباید از موضوع گذشت. تخریب یک اثر تاریخی موضوع ساده ای نیست که بگویند اشتباه شد. نظارت عالی بر روی نحوه عملیات مرمت چرا تا این اندازه باید ضعیف باشد. آرامگاه یعقوب لیث صفاری با شماره ۲۵۵۰ در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است.

پلیس: امکان اعتراض به پیامک‌های حجاب وجود دارد

رئیس پلیس تهران گفت: بنا داریم اگر پیامکی اشتباه برود، واحد رسیدگی به اعتراضات به آن رسیدگی کند و موارد هر مورد نیز به فرد ارائه می‌شود، اینکه بر اساس خصومت شخصی اینکار انجام شود، صحیح نیست. سردار حسین رحیمی پیش از ظهر امروز در نشست با اصحاب‌رسانه درباره پیامکهای امنیت اخلاقی نیز گفت: بنا داریم اگر پیامکی اشتباه برود، واحد رسیدگی به اعتراضات به آن رسیدگی کند و موارد هر مورد نیز به فرد ارائه می‌شود، اینکه بر اساس خصومت شخصی اینکار انجام شود، صحیح نیست. این مقام انتظامی از شهروندان خواست در مکانهای عمومی برابر قوانین، مقررات را رعایت کنند و متذکر شد: به پوشش افراد در محیط های خصوصی کاری نداریم اما شئونات در اماکن عمومی باید رعایت شود. رئیس پلیس تهران بزرگ افزود: مرکز رصد فضای مجازی در پلیس‌های تخصصی فعال شده و هر کدام به سهم خود با هنجارشکنان در فضای مجازی نیز برخورد می‌کنند.

پلیس: با سلبریتی‌ها برای بحث حجاب اتمام حجت کردیم

سردار ایوب سلیمانی جانشین فرمانده ناجا درخصوص عملکرد پلیس در برخورد با سلبریتی‌های بی‌حجاب و مروج بدحجابی در جامعه، اظهار داشت: در مقابله و برخورد با جرم مشهود در جامعه ـ چه در فضای مجازی و چه در فضای واقعی که در معرض دید عموم است ـ برای پلیس، فرد مهم نیست، بلکه فعل مهم است و اینکه فرد مشهور باشد یا مسئول یا مرجع گروهی خاص یا آدمی عادی باشد هیچ فرقی نمی‌کند. جانشین فرمانده ناجا تصریح کرد: پلیس نه واهمه‌ای از کسی دارد و نه ملاحظه کسی را می‌کند، چون موضوع امنیت در ابعاد اجتماعی و اخلاقی از اولویت‌های اساسی پلیس است. وی در پاسخ به این که پلیس در واکنش به رفتار این دسته از سلبریتی‌ها چگونه برخورد کرده است، گفت: هم توجیه کرده‌ایم و هم ارشاد و هم اتمام حجت و می‌توان تغییر رفتار در نوع روش آنها را به سادگی دید.

مطهری: شورای نگهبان افراد آزاده را به دلیل انتقاد، رد صلاحیت می‌کند

علی مطهری، نماینده تهران در مجلس به صحبت های اخیر آیت الله محمد یزدی واکنش نشان داد. آیت الله یزدی گفته بود: "نباید اجازه دهیم افراد سودجو به مجلس شورای اسلامی راه یابند، زیرا برخی نمایندگان به این امید وارد مجلس می‌شوند که با اعمال فشار به وزرا رشوه‌خواری کنند”.

مطهری با انتشار متنی در کانال تلگرامی اش به این سخنان آیت الله یزدی جواب داد و نوشت؛
سخنی با جناب آقای محمد یزدی

جناب آقای محمد یزدی عضو محترم شورای نگهبان در جمع دادستانهای کشور گفته‌اند: «نباید اجازه دهیم افراد سودجو به مجلس شورای اسلامی راه یابند زیرا برخی نمایندگان به این امید وارد مجلس می‌شوند که با اعمال فشار به وزرا رشوه‌خواری کنند.» اولاً این سخن، همه نمایندگان مجلس را زیر سؤال می‌برد. بهتر بود ایشان به فرض صحت کلامشان و اثبات اتهام وارده نام آن نمایندگان را ذکر می‌کردند تا ذمّه سایر نمایندگان بری می‌شد. ثانیاً در میان نمایندگان به ندرت چنین کسانی پیدا می‌شوند و علت آن هم نوع رفتار شورای نگهبان است که افراد حرّ و آزاده و پاک‌دست و پاک‌دامن را به دلیل انتقاد از نظام به جرم ضدیت با ولایت فقیه رد صلاحیت و چنان افرادی را تأیید صلاحیت می‌کند؛ بنابراین، به فرض صحت ادعای آقای یزدی، برای رفع این نقیصه، شورای نگهبان باید روش خود را عوض کند و صرفاً افرادی را که جرم قابل توجه مالی یا اخلاقی دارند رد صلاحیت کند نه این که کاندیداهایی را هم که انتقادی به نظام دارند اما افراد سالم و صالحی هستند رد صلاحیت نماید.

سال ۹۲ خاتمی روحانی را در کاگروه اصلاح‌طلبان نپذیرفته بود

محمدرضا عارف در گفت‌وگویی با شرق در پاسخ به این که «درباره سال ۹۲ تا به حال کمتر به این سؤال پاسخ دادید اما بخشی از دغدغه سیاسی این سال‌هاست. سال ۹۲ آقای هاشمی رد صلاحیت شد و با گذشت زمان بخش عظیمی از اصلاح‌طلب‌ها معتقد بودند که باید سرمایه اجتماعی به سمت آقای روحانی برود. اما شما کناره‌گیری نکردید و این موضع تا لحظات آخر هم پابرجا بود تا وقتی که آقای خاتمی از شما درخواست کرد» گفت: مسیر و حرکت سال 92 خلاف نظری بود که شما مطرح کردید. وقتی بنا شد که به یک نفر برسیم آقای خاتمی کارگروهی تشکیل داد و چهار کاندیدای اصلاح‌طلب در آن کارگروه حضور پیدا کردند. در آن مقطع به آقای خاتمی گفتم که آقای روحانی را هم در این کارگروه قرار دهید. اما آقای خاتمی نپذیرفت. نمی‌خواهم بیش از این موضوع را باز کنم اما دو روز آخر پیشنهادی مطرح شد که یکی از این دو نفر [عارف و روحانی] باید کناره گیری کنند که شانس پیروزی بالا برود. اسم این کار ائتلاف نیست، چون ائتلاف بر اساس برنامه است. من قبل از ورود جدی دو موضع را مطرح کردم. اینکه با آقای خاتمی و هاشمی رقابت نخواهم کرد و از هر تصمیمی که آقای خاتمی بگیرد تمکین می‌کنم. در این مسیر حرکت کردم. شرایط کشور فعلا ایجاب نمی‌کند بیش از این موضوع را تحلیل کنیم و حتما در زمان دیگری به مسائل سال 91 خواهم پرداخت. [کناره گیری] تصمیم بسیار سختی بود و از هر طرف می‌توانست بازتاب‌های منفی در جریان اصلاحات داشته باشد. قرار شد بیانیه‌ای بدهیم و سمت وسوی خود را مشخص کنیم اما موضع صریحی نگیریم. اما بلا فاصله بخش نامه کردیم که همه ستادها به سمت آقای روحانی بروند که پیامی تشکیلاتی داشت. پیامی هم چهارشنبه شب دادم که به زمان منع تبلیغات برخورد کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۱
در انتظار بررسی: ۷۷
انتشار یافته: ۱۷۸
من اگر جای شورای نگهبان بودم همه اصلاح طلبها رو رد صلاحیت می کردم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
خوبه که هیچ ... نیستی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
منم کاملا موافقم
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
بعد تکلیف رای مردم و حاکمیت رای و نظر مردم چی میشه . منطورت این هست که فقط کشور تک حزبی باشه ؟ همینقدر که اطلاعات درز پیدا کرده از همین تقابل دو جریان بوده . البته اگر فهم سیاسی شما بعید میدانم که بدانی کشورهای دیگر برای دستاورد دمکراسی اگر پیشرفت کردند شفافیت در ثروت و قدرت بوده . احزاب بودند که شفافیت را اجرا کردند . مطبوعات ازاد بوده . انتقاد و پدیرش مخالف بوده . البته بعید میدونم اگر تو بفهمی من چی میگم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
درود بر هرچی اصولگرایه
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
عمو تابناک . چرا نطرات در مورد یعقوب بیچاره را پخش نمیکنی . مثل ما ناراحتی ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
تخریب مقبره یعقوب لیث صفاری
بشدت مشکوک
است
سبوس برنج شمال
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
دیگه از هرچی رنگ بنفش بیزارم



نمیدونم چرا؟
ناشناس
| Germany |
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
بعد با کی میخواد انتخابات راه بیندازند!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
تابناک فونتت افتضاح است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
23:58
خسته نمیشی انقد حرف میزنی؟
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
آنها دقیقا جای شما هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
بااین روندی که پیش میریم فردا خارجی هاروی مسیله حجاب بانوان متمرکزخواهندشدوشرط خواهندکردکه اگرحجاب اختیاری نشودایران راازفلان چیزمحروم خواهیم کرد همانطورکه امروز فیفا عدم تعلیق ایران را منوط به ورود بانوان به ورزشگاهها کرده !!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
جدی با این عملکرد دولت و مجلس خیلی رو میخواد در مورد انتخابات حرف زدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
آفرین بر تو. فقط جهت اطلاع در حال حاضر از نظر بیشتر مردم ایران هیچ فرقی بین اصلاح طلب و اصولگرا و هر کوفت و دیگر وجود ندارد. فعلاً که هر دو گروه همگی باهم ناکارامد بودند
ناشناس
| Germany |
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
اما منفی های این کامنت داره چیز دیگه ای میگه . میگه تکرار و تکرار و تکرار . میگه پیش بسوی گذاشتن ونزوئلا از شدت تورم در جیب و صادرات کل مواد غذایی تا حتی نون برای گرسنه کردن شدید مردم . میگه فقط کنسرت رقص مختلط ملاکه و آزادیهای جنسی و بس
جالبه که در طول این چهل سال بعداز انقلاب
در هر برهه زمانی که ایران و آمریکا به توافق رسیدند
آمریکا سرانجام از آن خارج شد
و ایران هم گفت مذاکره مجدد، مسخره و بیهوده میباشد
پس آمریکا هر تحریمی که در چنته داشت بر ایران وضع کرد
آنگاه ایران گفت : تحریم ها را بردارید، تا با شما مذاکره کنیم!
و این چرخه همچنان ادامه دارد!
و هرگاه آمریکا از توافقی خوشش نیامد از آن خارج می شود و کلی تحریم وضع میکند
نهایتاً آن کشور مجبور است که با گذاشتن شرط برداشته شدن تحریمها به میز مذاکره بازگردد!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
خان .... میشه توضییح بیشتر بدی چرا امریکا بعد از چهار ماه از برجام خارج شد ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
چه میتوان کرد؟ بقول خودت این نیز بگذرد!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
مثل همین حالا که اول گفتن مذاکره نمیکنیم بعد ظریف اومد گفت تحریمارو وردارین تا مذاکره کنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
چه عجب شما نرفتی زیر کامنت اول پیام غیرمرتبط بگذاری صرفا جهت خودنمایی!!!ا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
فیلترشکن امریکا بزار خودم بت میگم چون ترامپ میگفت همونطوری که صنعت هسته ای تون رو با بتن و سیمان نابودش کردین باید دور صنعت موشکی و هواپیمای بدون سرنشین و نفوذ در سراسر خاور میانه ووو رو هم خط بکشین افتاد؟!
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
این روند تحریم ها ادامه پیدا نخواهد کرد . باید مذاکره کنند . اگر تحریم‌ها و اخنلافات با امریکا بعد از چهل سال همچنان ادامه پیدا کند عاقبت جنگ واقعی خواهد شد . من نمیدونم چرا خیلی ها نمیگرند . جنگ واقعی نه جنگ لفظی . این وسط مردم چکاره هستند ؟ مردم امریکا به ترامپ گفتند از برجام خارج شو . ما به روحانی رای دادیم که برجام برای ایران حق غنی سازی و استفاده صلح امیز از اتم باشد .شما تفاوت ها را ببینید ؟ کجای برجام نوشته شده است که در دیگر کشورها میشود دخالت نطامی و تسلیحاتی کرد . در کدام برگ سند برجام هست . باید اختلافات را هر چه زودتر حل کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
احسنت
ناشناس
| United States of America |
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
جالبه کاری که باید اول میکردن همیشه اخر میکنن
حالا اگر سپاه این کار ها را کرده بود الان زمین و اسمان را زیر و رو می کردن که چرا تیر اندازی کردن
درضمن در تصویر مشخص است که ان نگهبان سرش شکسته و معلوم است که یک عده ای حمله کردن به پایگاه و ان افراد هم مجبور به تیراندازی شدن و اخرش باید ازادشان کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
خوبه تو قاضی نشدی دانشمند
ناشناس
| United States of America |
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
چه فرقی داره تفرقه انداز؟سپاه هم بچه های همین سرزمینن
آره واقعا مهد توجه هست. تو خیابون و میادین اصلأ هی مامور میذارن، هی توجه کنن، هی توجه کنن
تو ماشینها رو نگاه میکنن، اگر خانم بود هی توجه میکنن
یکی داشت با کلاه و تجهیزات، دوچرخه سواری میکرد، توجه میکنن ببینن اگر خانمه، بازم هی توجه میکنن و ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
نه مهریه چند صد سکه که اگه آقا نده باید بره زندان بی توجهی به زنه هاست .نمیدونم کجای دنیا رسم هست . فقط ایران که انقدر به زن ها بها داده میشه و فقط یه حجاب شده بهونه برای خانم ها . زن ها در ایران پادشاهی می کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
ما خانمهای بدبخت خیلی خوشحالیم که مورد توجهیم . ای خدااا.
جناب عارف با همین دست فرمان بروی،خودت هم دیگر در بین اصلاح طلبان جایی نخواهی داشت.
پاسخ ها
علی
| Denmark |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
عملکرد عارف هم در مجلس ضعیف بود. روحانی هم به قول هایی که داده بود عمل نکرد .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
من جای عارف بودم بعد از تز افتضاحش برای انتخابات هیئت رئیسه مجلس که نه تنها ریاست مجلس نیانجامید بلکه نائب رئیسی هم از دست رفت،سکوت می کردم...فقط سکوت
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
روحانی به وعده ها عمل نکرد یا نگداشتند . میشه بگی کدام وعده را عمل نکرد ؟ مگر سخنرانی روحانی بعد از انتخابات تا سه بعد از انتخابات پی در پی نطرات مردم را بیان نکرد ؟ مراجع و ایمه جمعه چی جوابش را دادند . ؟ مگر وعده روحانی خروج نهادهای تولیدی شبه دولتی نبود چی شد ؟ جلوی اصلاحات را سد کردند .
شما پلیس به تنهایی نمی توانید با بی حجابی برخورد کنید چون قوانین در این مورد در کشور کامل اجرا نمی شود
مانند اختلاس و دزدان که بارها شما گرفتید ولی باز وجود دارد البته کامل نمی توان ریشه کن کرد ولی الان هم کم نیست این جرم ها
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
چون کسی به چیزی که گفتی قلبا اعتقاد نداره.مثل زمانی که چپ دستها رو کتک میزدن تا با دست راست بنویسن ولی عاقبت چپ دستها موندن و کتک زنها رفتن
چرا نیروهای نظامی زمینی که به اونها تعلق نداشته رو اشغال کردند؟ اگر واقعا به دلایل امنیتی بوده و امکان تخلیه ندارند باید هزینه و خسارت پرداخت کنند به صاحب مال. اگر اینچنین نشه امنیت اقتصادی جامعه به خطر میفته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
درسته ، اگه اون زمين ها ضروري بوده جز پايگاه نظامي بشه ( حتي محدوديت هاي حريم آن هم بايد لحاظ ميشد ) بايد توسط نهاد نظامي مربوطه به قيمت روز از مالكين خريداري ميشد ( البته اطلاعات ما ناقصه شايدم خريداري شده ) در اين صورت هر گونه اعتراضي مردود است و حمله به پايگاه نظامي حكم دشمن و محاربه رو داره
ولي ما اينجا ورود دادگاه و صدور را رأي داريم . بايد به سوالات پاسخ داده شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
وقتی در مورد موضوعی اطلاعی نداری حرف نزن . . بزار بررسی بشه بعد بیا نظر بده . شاید نظر شما درست باشع. اینو فقط بدون سرخرود زمیناش شده میلیاردی . همینه ممکنه هزار تا صاحب پیدا کنه
اصلاح کنید
مهدتوجه به حجاب زنان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
خدا پدر ومادرت را رحمت کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
بابا یکی هم حرف راست زده شما میخواهید عوضش کنید. ما اونقدر به زنها توجه داریم که به جای کنسرت میریم ازدواج میکنیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
تو این مملکت حجاب خانمها درست باشه همه چی درسته اصلا مهم نیست اختلاس و بی کار ی و ..... هم باشه
ناشناس
| Germany |
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
ان دسته قلیل از زنانی که به صورت بی حجاب و عده ای بی عفت که در خیابان ها آزادانه تردد میکنند بدونه آنکه کسی متجاوز به حریم شان بشود،مدیون امنیتی هستند که ناجا و سپاه ایجاد کرده وگرنه ارازل و اوباش به هیچ کدام رحم نمیکردند
بروید ماجرای تعرض به یک خانم توسط یک کارگر در میدان امام حسین ع تهران که قبل انقلاب اسمش شهناز بود در دهه 40 رو بپرسید

پس بیاید شکرگزار این نعمت الهی(حجاب) و امنیت
ایجاد شده باشید
ایران بهشت رانتخوارها.اختلاسگران.دلال ها.محتکران.صاحب منصبان .نهنگ های بورسی.فوتبالیست ها.بساز وبفروش ها.آقازاده های بی هنر .بازیگران خودشیفته.سردفترداران و وکلا.پزشکان.دندانپزشکان.


اما
جهنم برای خبرنگاران.روزنامه نگاران. کارگران.معلمان.نظامی های جز.کشاورزان.کارمندان دون پایه.زنان بی سرپرست.معلولان.رانندگان.فارغ التحصیلان باسواد.صنعت کاران.عشایر.ماهیگیران.تولیدی های جز.روزمزدبگیر ها.صنایع دستی کاران.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
گل گفتی
مسعود
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
مهاجرت کن ،هم خودتو نجات بده ، هم مارو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
اصلا معنای بهشت و جهنم را نمی دانی!
امدم تا با وجود انکه اطمینان داشتم نظرم منتشر نمیشود یا اگر منتشر شود تیغ سانسور و اصلاح ان را دستخوش تغییر خواهد کرد؛مانند شبهای گذشته نظری در انتقاد از شرایط کشور مرقوم کنم.شاید که قدمی کوچک در جهت اصلاح امور بهم پیچیده کشورم باشد.به امید انکه این قطره کوچک از اقیانوسی بزرگ وظیفه اش را در قبال وطنش انجام داده باشد.با خواندن نظر اقای مطهری تصمیمم عوض شد.واقعا اراده برای اصلاح امور و شنیدن انتقاد باید از سطوح بالاتر مثل مجلس اغاز شود و رسانه ای مثل تابناک از بریده نشدن نانش اطمینان داشته باشد که بتواند نظر انتقادی مخالف منتشر کند.لذا فقط بشما دوستان خوبم در تابناک میگویم خدا قوت
بی حجاب ها الان می گویند نمی خواهند عقب مانده باشند چون کشورهای دیگر بی حجاب هستند
باید در جواب این دوستان گفت عزیران الان شما عقب مانده تشریف دارید چون در دوره حجر و غار نشینی حجاب ها کامل نبود و به مرور زمان کامل شد!
ایران مهد توجه به بانوان است = گل بود به سبزه نیز آراسته شد
پخش کن اینو لطفا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
احترامی که به خانم های محترم ایرانی گذاشته میشه ازهمه لحاظ عالیست،،کارگر و کارمند وخانه دار،اگر جایی برخورد
نامناسبی میشه به خاطر رفتار و گفتار و پوشش خود اوست ،بعضی از خانمها زیاده روی در آرایش های ناهنجار و پوشش های عجیب وغریب خود باعث بسیاری از مسائل هستند
ناشناس
| Germany |
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
این حرف ها را چهل ساله می شنویم
و از همه چیز فرصت می سازیم و بهترین ها برای زنها و فقیران و.. را داریم!!!! !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
خخخخخخخخخخخ
بايد عكس تخريب را ببينى. بعد مفهمى اشتباه نبوده افتضاح بوده.

تو خوزستان هم كه هست، حالا بهانه هاى ملى قومى شروع ميشه
کاش اول یه نگاه به قوانین ازدواج و طلاق و ارث و دیه و حضانت و قیمومیت و شهادت و .... می انداختند بعد در مورد توجه به زنان سخنرانی می کردند
عرض کنم حکم قضات محلی در مورد عرصه های نطامی به این سادگی ها نافذ نیست.

در اجرای احکام قضایی بابی هست به نام "نظم عمومی" به این صورت که اگر حکمی مغایر با نظم عمومی صادر شود غیرقابل اجرا و حتی شناسایی به عنوان حکم قطعی است.

در جریان محمودآباد اشتباه محکمه صادر کننده رای و بیشتر از آن اشتباه واحد اجرای آرای محل محرز است.

ضمن ابراز تاسف عمیق از کشته شدن دو هموطن ناآگاه... اما پرسنل نگهبان محوطه نظامی هیچ قصوری ندارند و حتی به لحاظ نفس انجام وظیفه قابل تشویق و تقدیر هستند.

کاملا واضح و روشن هست که در نحوه دادرسی و صدور حکم و قطعیت ان و بخصوص نحوه اجرای حکم تخطی عمدی وجود داشته است
خود عارف وجهه اش بین اصلاح طلبان از خاتمی است و نه از خودش....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
همه شون با هم یک نخ موی مردی مثل رجایی نمیشن
ایران مهد توجه به بانوان است
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
خیلی خیلی خیلی .... هنوز زنان در ارث و برابری هر روز در منزل و اداره و کوچه و محل و مجلس در مبارزه هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
خانم اینکه ارث و دیه برابر نیست بنفع خود خانوماست یخورده فکر کن تا بفهمی چطو میشه که ایطو میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
افعال معکوس
ناشناس
| United States of America |
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
بنفع خانهماست؟؟؟چرا جک میگی؟پس در اینصورت ارث و دیه اقایون رو نصف خانمها قرار بدن!!! خانمها راضی به ضرر اقایون نیستن!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
الکی سفسطه نکن
دختر نصف برادرش ارث می گیره به نفعشه ؟؟
یک هشتم از اموال همسرش ارث می گیره به نفعشه ؟؟
در ضمن دیه مرد به خانواده و فرزندانش می رسه نه همسرش
فکر نکن مردم بی سواد هستند و با توجیهات دم دستی نخ نما قانع می شن
ناشناس
| Singapore |
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
اگر در اثر یک تصادف یک خانم مجروح بشه یا نقص عضو پیدا کنه مگه هزینه درمانش از آقایون کمتره که ؟!!!!!!!دیه اش باید کمتر باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
نفع خانما رو انگار شما بهتر از خودشون میفهمین. اگه نصف شدن حقوق اینقدر به نفعه آدمه ما هدیه اش میدیم به اقایون. مردا نصف ما کامل شما برو کیفشو ببر و از نفعش کمال استفاده رو برر . چی میگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دستگیری سربازان درست است چون در اینصورت هیچکس در پایگاه از دستور مافوق اطاعت نخواهد کرد و از طرفی ورود به محوطه نظامی از دید پایگاه یک عمل رایج خطرناک خواهد شد.این دستگیری خطاست
چرا در عراق و سوریه و یمن از نیروی هواییمان در جنگ استفاده نمیکنیم انجا پر از زمینهای غیر هم سطح است وقتی شلیک هوایی در زمینهای غیر همسطح باعث کشته شدن دو نفر میشه شلیک هدفمند در این زمینها غوغا کرده و نسل داعش را ریشه کن میکنه !...............
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
طعنه خوبی بود.این توجیهات فایده نداره و قضات قطعا بدون توجه به این قبیل حرفها پیگیری میکن.فرمانده که دستور شلیک مستقیم داده و مالک زمین که به عواملش گفته سنگ بندازین مسئول اصلی هستن
هاوره
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
احسنت به تو
سیدمحسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
بنده خدا هواپیماهای همه قراضه هستند کدوم نیروی هوایی
واقعا که استدلال آقای مطهری بچه گانه است. با این استدلال حتما تمام افرادی هم که رد صلاحیت می شوند افرادی آزاده و پاک دست هستند.؟؟؟؟!!! فکر کنم زمزمه هایی بر رد صلاحیت علی مطهری به گوش میرسه و ایشونم از حالا برای تطهیر خودش دست به کار شده. من که تو این مدت به جز کج فهمی چیزی از ایشون ندیدم. البته به جز چند مورد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
احسنت
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
تو از سیاست خیلی میفهمی . تو چی میفهمی سیاست چی هست ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
خودت کج فهمی که کسی چون او را کج فهم می خوانی
ناشناس
| Germany |
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
آقای مطهری که اصولگراها
یعنی هرکس که حرفی منطقی بزند دشمن است!؟!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
23:35
از تو بیشتر میفهمه
ناشناس
| United States of America |
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
اگر مطهری و صادقی و افراد ازاده بدون وابستگی تعدادشون چند برابر این بود در مجلس خیلی مشکلات حل میشد.
اصلاحطلب چیه؟ اصولگرا کدومه؟ این مردم گوششون از این حرف ها پره. دیگه کسی رای نمیده.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
حذف هم همینه که یواش یواش انتخابات بر داشته شود!
ناشناس
| United States of America |
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
خاب فهمیدیم شما رای نمیدی .بقیه رو از کجا میدونی؟
امکان اعتراض بانوان به مهد توجه بودن وجود دارد!
چرا تیترا باهم نمیخونه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
بله میخوایم به این همه مورد توجه بودن اعتراض کنیم. چجوری این کاررو انجام بدیم؟ حالمون از این همه توجه به هم میخوره
واقعا ایران مهد توجه به بانوان است و همیشه توجه همه به سمت و سوی بانوان است
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
چقدر نیرو برای مبارزه با خانم ها مصرف میشه .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
جناب عارف! خوب شد شما اصلا رئیس جمهور نشدی! ما یه نطق از شما توی مجلس ندیدیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
به قول زیباکلام یه فوت توی میکروفونش هم نکرد
ولی آقای خاتمی از آقای روحانی حمایت کرد مردم گول خوردن رای دادن.؟ْ!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
من به روحانی رای دادم . اما از خاتمی انتطار هست بیاید پاسخ افکار عمومی ..‌که الان باید پاسخگو باشد نه توجیه گر ...ملت به روحانی از باب شعارهای اصلاحات سیاسی و اقتصادی رتی دادند . در صورتی همان طیف اقتداگرا هنوز دارد روصه خوانی میکند و خط و نشان برای ملت میکشد . پس رای به چه دردی میخورد .رای مردم چی شد ؟ فقط شعار بود ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
حالا مثلا خودش اگر بود مگه چه هنری داشت؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
آقاي خاتمي هنوز در ايران محبوبيت دارن لأكن مردم نه به خاطر ايشان بلكه به خاطر احساس خطر از به قدرت رسيدن رقيب در انتخابات سال ٩٢ و ٩٦ رأي دادن
جواب بده مثلا اگه آقاي جليلي يا رئيسي بر سر كار بود چه ميشد اوضاع بدتر بود يا بهتر ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
این مردم هرروز به یه نحوی گول میخورن. به نظرتون مشکل از فهم خود مردم نیست؟
جناب مطهری فکر نمی کنی دوره و زمانه این نوع سخن گفتن تمام شده
آیا واقعا شورای نگهیان افراد حر آزاده انتخاب می کند
شاید از مجموع نماینگان تعداد انگشت شماری اینگون باشند ولی بقیه آزاد و حر نیستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
اصلا در مجلس که کلا قحط الرجاله داداش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
نگرفتی منظورش را....دوباره بخوان
ایران مهد محدود کردن بانوان است. ایران مهد گیر دادن به بانوان است!!!!


میدونم تابی جون چاپ نمیکنی، ولی عین حقیقته
پاسخ ها
ناشناس
| Czechia |
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
دیگه مجبوره اینا رو هم چاپ کنه مثلا بگه آزادی داریم.
متاسفانه این یه واقعیته که در زمان بد ومکان بدتر به دنیا اومدیم
سردار اره خب ساقط کردن پهباد همه رو انگشت ب دهان کرده بجز اون اینکه هر چی کارگری میکنم نمیتونم حتی ی موتور بخرم و ی دایم هشتم گرو نه هست هم حیرونم کرده اخه چطوریه ما که پهباد امریکا ترکوندیم تو همه زمینه ها هم شکستشون دادیم پس چرا اینجوریه !!!
تاکتیک جدید اصلاحطلبان : سال ۹۲ خاتمی مخالف روحانی بود !!!؟؟

مردم بخاطر همین خاتمی به روحانی رای دادند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
عارف یه چیزی برای خودش گفته...یکی نیست بگه به عارف الان وقت این حرفاست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
همیشه یه دلیل برای رای دادن هست خودت میگردی پیداش می کنی یا برات پیدا میکنن
رقم فرار مالیاتی سال گذشته پزشکان ۶۷۰۰ میلیارد تومان بوده. مبلغ پرداختیشان ۱۵۰ میلیارد تومان. احسنت به اداره مالیات.
رقم فرار مالیاتی سال گذشته پزشکان ۶۷۰۰ میلیارد تومان بوده. مبلغ پرداختیشان ۱۵۰ میلیارد تومان. احسنت به اداره مالیات.
پاسخ ها
ناشناس
| Singapore |
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
اداره مالیات نگو همه میدونن اونجا چه خبره ...
مردم عزیز به هیچ وجه گول نوسانات ارزی رو نخورید ، چرا که این بازار خیلی ها رو نابود و خیلی ها رو خوشبخت کرده ؟ من که نابود شدم
درآمد یک پزشک ماولد ۱۳۷۲ در تامین اجتماعی ماهی ۲۷ میلیون تومان است. حالا فهمیدید چرا انحصار در پزشکی بوجود آورده اند؟
درآمد یک وکیل معمولی در بندرعباس حدودماهی ۲۰ میلیون تومان است. انحصار کانون وکلا باید برچیده شود.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
شما هر شب از بندر نظر میذاری؟ . سال ۶۵ منطقه یکم دریایی سرباز بودم و بعد از سه ماه به ابوموسی رفتم . یادش بخیر . در کنار بازار ماهی فروشان کتانی چینی ۲۰۰ تومان و شلوار چینی دو جیب ۴۰۰ تومان و زیرپوش چینی ۸۰ تومان بود . حقوق سرباز ۲۰۰تومان در ماه بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
شما که با پرچم آمریکا نظر دادی، کجا خدمت میکردی سال ۶۵ ؟ آخه من هم همون موقع اونجا سرباز بودم.ناوگان بندرگاه.
جناب آقای باقر لاریجانی معاون وزیر بهداشت چند ساله متولی تعیین میزان پذیرش پزشکی کشور است و آمار پزشکی ایران نسبت به جمعیت کمتر از سوریه و تاجیکستان و فلسطین شده است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
پزشک درست و حسابی کم داریم وگرنه پزشک اسمی فارغ التحصیل از دانشگاه های بی اعتار و دانشجوها و پزشکان سهمیه ای بی سواد که جلاد جان مردم شده اند فراوانند
یک پزشک عمومی دکتر نیست بلکه فوق لیسانس است. لطفا در استفاده از کلمات دقت نمایید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
اینو خودت فهمیدی یا کمکت کردن؟؟
ناشناس
| Canada |
۰۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
شما تخصص و سطح مدرک خودتون چیه؟
ناشناس
| Germany |
۰۶:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
برو فوق لیسانس، دارو لازمی
اقای همتی تمام لوازم یدکی که به من فروختند شرکتها با قیمت دلار ۱۵۰۰۰ تومان بود ، چرا با بالا و پایین کردن قیمتها ، بازار رو وارد رکود میکنی ؟ سه ماهه کالا رو گردون خریدم و فروشی نداشتم ،
ناکارامدیهای دولت اصلاحات کم کم مشخص می شود
ایران مهد توجه به بانوان هست . ان فیلم گواه همه توجهات بود . من متوجه شدم
در کلیپی که در فصای مجازی هست چند نفری که دیده میشوند هیچ کاری نمیکنند فقط نطاره گر جریان هستند یعنی فردی که تیر میخکرد دست بر کمر خود گرفته و به یکباره نقش زمین میشود . یعنی تیراندازی بی هدف بوده . واقعا با خانواده این شهروندان ابراز همدردی میکنم . واقعا نمیدانم چی بنویسم که تابناک پخش کند
در خصوص پیامک های کشف حجاب و رسیدگی به اعتراض ها به طور کامل حداقل در استان مرکزی نادرست می گویند خانم بنده با دختر 7 ساله ام در خوردو بوده اند نه تنها رسیدگی نکرده اند وقتی در تنگنا قرار گرفتند سعی در تحقیر وی نموده اند و وقتی سماجت وی را برای رسیدگی می بیند می گویند شاید شوهرت با کسی بوده. حالا شانس آوردیم من از این خودرو استفاده نمی کنم و از خودروی پلاک قرمز استفاده می کنم.
چرا کسی اسم مالک‌ رو نمیگه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
گفتند زمینخوار!
آقزای مطهری یکی از کیانی که باید برای همیشه رد صلاحیت شود شما هنستید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
احسنت
ناصر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
فدای تایپ کردنت
ناشناس
| United States of America |
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
بقیه اونا کی هستن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
آب رو بریز اونجا که میسوزه.....
آره خداييش!ايران مهد توجه به بانوان است!!اصلا روزي نيست كه در مورد پوشش و ورزشگاه رفتن و موتور سواري و ... زنان صحبت نشود!كلا بيشتر اخبار مربوط به زنان است
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
نگاهی به فیلم های تظاهرات در موقع انقلاب را ببینید ۶۰ درصد زنان انقلاب کردند . در تونس زنان در صف اول انقلاب بودند . زنان برای برابری در حقوق اساسی با مردان در حال رقابت هستند
واقعا ایران مهد توجه به بانوانه . به موهاشون به لباس پوشیدنشون به حجابشون به دوچرخه سواری به ورزشگاه رفتن به کنسرت رفتن به موترسواری و .... واقعا هیچ جای دنیا اینقدر به خانم ها توجه نمی شه و زیرذره بین نیستند ....
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
صیغه شدن ساعتی را نگفتی
فعلا برای اعتراض به پیامکها زوده یه مدت دیگه هم حق مردم رو ضایع کنید یه کم هم جریمه جمع کنین بعد جای اعتراض بذارید
ايران مهد توجه به حجاب بانوان است
مسیح علی نژاد با آن قیافه خدا زده تو سرش بخاطر همین اینقدر از حقوق زنان حرف میزند!.میخواهد زنان ایرانی هم بی بندو بار شوند مثل غربی ها که خانواده نابود شود و همان بلای کشورهای فمنیستی غربی هم به سر ایران بیاورند.اینجا در غرب همه چیز وجود دارد بجز کانون گرم خانواده!
ما باید در اقدام ناگهانی عربستان و امارات رو با هزاران موشک نابود کنیم.
تنها بعد از نابودی این دو کشور منطقه آروم خواهد شد.
نگران نباشید،آمریکا برای این ها کاری نمی کنه.
یعقوب لیث چکاری مگر کرده بود . چرا مقبره کنارش را حراب نکردید ؟ میگن طرفی که با یعقوب جنگیده بود انهم‌هم‌کشته شده بود و از فرماندهان عرب بود
پسر چون ندارد نشان از پدر تو بیگانه خوانش نخوانش پسر
بیش از این در مورد علی مطهری زیاده است.
هیچوقت از بطری پلاستیکی که در بازار محتوی نوشابه . عرقیات و اب نارنج یا آب لیمو در سوپر مارکت ها به وفور و با قیمت کمتر عرضه میشود برای خود و خانواده مصرف نکنید . بطری های اب معدنی در معرض تابش نور خورشید هست استفاده نکنید . از فست فودها در مواقع اضطراری و ناچار شدید استفاده کنید . برای سلامتی خود و خانواده تان اهمیت قایل شوید . اگر باعچه در حیاط منزل دارید سعی کنید سبزی بکارید و اگر باعچه ندارید سبزی تازه را در گلدان حتی به مقدار کم هم که بود پرورش دهید و هر سه ماه خاک گلدان را عوض کنید
بانوان یه ورزشگاه نمیتونن برن یه دوچرخه نمیشه سوار بشن بعد مهد توجه از چه نظری هستند؟
نه به انتخابات نمایشی و فرمایشی
پاسخ ها
مسعود
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
بله به باز کردن چشم،بله به جوگیر نشدن ،بله به رای ندادن لیستی جناحی
مسیح علی نژاد با آن قیافه خدا زده تو سرش بخاطر همین اینقدر از حقوق زنان حرف میزند!.میخواهد زنان ایرانی هم بی بندو بار شودند مثل غربی ها که خانواده نابود شود و همان بلای کشورهای فمنیستی غربی هم به سر ایران بیاورند.اینجا در غرب همه چیز وجود دارد بجز کانون گرم خانواده!اگر خانواده ای هم وجود داشته باشد شماره موقت است چند سالی طول میکشد و اگر فرزندی هم بوجود بیاد مثل بازی بستکتبال پاسش میدهند به همدیگر دو شب با پدر پنج شب با مادر بخاطر همین هم کودکانشان اکثرأ روانی.......
اینقدر توجه به بانوان در تمام ابعاد گسترش یافته که هیچ جنبه ای از زندگی بانوان نیست که خودشان در آن صاحب تصمیم باشند
درس خواندن - کار کردن - ازدواج کردن - ورزش کردن - حضور در اجتماع - حضور در شبکه های اجتماعی - رفتن به کنسرت و ورزشگاه - دوچرخه و موتور سواری و رانندگی و مسافرت کردن و خروج از کشور - بارداری و روش زایمان و تعداد زایمانها و .... خلاصه این توجه بی حد در امور زنها به شدت دیوانه کننده شده
ایران مهد توجه به بانوان است همین چند دقیقه پیش من در خیابان دیدم یه خانمی داشت از خودپرداز پول میگرفت همه بهش نگاه میکردند موتوری بود که گردنش کج میشد بهش نگاه میکرد هم حوان بود هم به جای روسری و شال و این چیزا یه کلاه گذاشته بود رو سرش شده بود مهد توجه
یه بانوییه یه پیرزن لاغر مردنیه که همیشه توجهم رو جلب میکنه هر وقت میبیمش تو سطل آشغال خم شده دنبال رزق و روزیش میگرده یا بار سنگینی روی دوش داره باید برم کمکش کنم
دقیقا ایران مهد توجه به بانوان است. کشورهای دیگه بانوان بدون حجاب و آنچنانی تو خیابون می یان هیچکس بهشون توجه نمی کنه و حتی تحریک هم نمیشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
اخیرا هم فستیوال گذاشتند تا بیشتر به آنها توجه شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
مرداهای اونجا لابد مرد نیستن که تحریک نمی شن...
تابناک یه نظری نوشتم نه توهین داشت نه افترا درباره عزای عمومی و به هیچ شخص خاصی اشاره نکردم سانسور کردی سانسورچی دشمن خداست
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
سانسور چی اگه سانسور نکنه ممکنه خودش سانسور بشه.گیر جای دیگه است
مهد توجه به حجاب ، موتورسواري ، دوچرخه سواري ، مهماني دورهمي زنانه ، اشتغال ، .... ممنون از اين همه توجه . خسته نباشيد .
آمار قتل و نزاع در استان ایلام بشدت درحال رشد است در عرض یک هفته ۲قتل!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
ایلام شده تگزاس کاش پلیس این اسلحه های کلاشنیکف را از دست ارازل جمع کند
من فکر می کنم نظری که گذاشتم مشکلی نداشت و یکی از بهترین نظرات تاریخ معاصر بود ولی سانسور کردید
همش حاشیه بابا مردم داغون شدن ول کنید این بحثهای سطحی را قران میگه لا اکداه فی الدین یعنی دین اجباری نیست
درود بر مطهری. سخن بسیار درست و بجایی گفته است.
جناب عارف.الان وقت شونه خالی کردن نیست؟ شما تا آخرش باید حامی دولت روحانی بمونید.
اصلاح طلبان که خربزه میخورن پای لرزش هم باید بشینن.
بنام خدا
مالک زمین بهمراه اجرائیات با حکم دادگاه خواست زمینش رو دیوار کسی کند باید از متصرف اجازه می گرفت؟در ثانی گیرم کارگرها امدن و سنگ پرانی کردند جواب سنگ پرانی گلو له سربی است.ثالثا اگه نیروهای منطقه آرامش را می توانستند بر قرار کنند چرا از بین حداکثر ۱۵ کارگر معترض باید ۳نفر کشته (آمار موثق و محلی تا ساعت ۲بامداد)و ۵نفر مجروح بشن که اگر برقراری آرامش اینه ضمنا اینجانب از اهالی این منطقه ام و جهت و جهت اطلاع ارجاعتان میدهم به مصاحبه نماینده سیاسی استان د بیست و سی و هیچ سنگ اندازی ای قبل از شلیک از طرف کارگرها انجام نشده این دو نفر در تصویر مشاهده سده فقط در حال نگاه کردن به در گیری می باشند نفر سوم هم تو بیمارستان فوت شدن
چی شده باز نردیکه انتخابات شده این عارف زبون دار شده !!!!!
ما توجه نخواییم باید کیو ببینیم؟
ایران مهد توجه به بانوان هست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بانوان خبردار! ازجلونظام! بچپ چپ براست راست !
مشکل همینجاست که زنان اگر نخواهند کانون توجه باشند کی رو باید ببینند. ولشون کنید یه کم آزاد باشند برای خوشان باشند.
باقبر نام اوران چه كار داريد يعقوب ليث صفاري حامي عدالت بود دشمن ستمگران بود امام زاده نبود ولي بنده صالح خدا بود
ما بانوان ایرانی خودمون میدونیم که آقایان تمام کار و زندگی و کلا مملکت رو ول کردن و کاملا توجهشون به خانمهاست
ولی اینکه بگیم مهد توجه به بانوان است بیشتر به طنز شبیه هست تا واقعیت
قهرمانان ملی رو بها نمیدهند
تا کی میخاین نیروهای انتظامی و نظامی رو ضعیف کنید
مهد توجه به بانوان!!!! همین اقای سخنگو تو خونه خودش به همسرش و دخترهاش توجه میکنه که حالا دم از مهد میزنه.
سخنگوی سپاه: ایران مهد توجه به بانوان است
حق دوچرخه سواری ندارن
حق گرفتم گواهینامه موتور ندارن
حق انتخاب پوشش ندارن
حق خروج از کشوز بدون ازن همسر و یا ولی ندارن
حق رفتن به ورزشگاه ندارن
و خیلی حق های دیگر
كسي نيس به مطهري بگه كاش حرف جنابتان درست بود لااقل از دست جنابتان وامثال شما خلاص مي شديم
کاندیدای که میلیاردی خرج میکنه تا به مجلس بره فکر میکنی برای خدمت میره یا برای رانت
شاید یکی از علت هایی که خدا حجاب را برای زنان انتخاب کرده است بخاطر این است که بیشتر مورد توجه قرار گیرند چون اگر عریانی برای آنها انتخاب می شد هیچ کس به آنها توجه نمی کرد و گرمی و رنگ محبت و عشق در جامعه کمرنگ تر می شد. بطوری که در جوامع غربی سردی بیشتر حاکم است تا گرمی و محبت
آقای روحانی سمنانی است کسی زبانش را متوجه نمیشه، به این دلیل اصلاح طلب نپذیرفت.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر