بازدید 3058
در نامه وزارت صمت به گمرک اعلام شد؛

اصلاح شرایط صدور محصولات کشاورزی

کد خبر: ۹۱۷۴۰۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۵ 11 August 2019

محموله‌های صادراتی میوه و تره بار و محصولات غذایی در گمرکات استانی پس از صدور گواهی قرنطینه و تائید و ارزیابی ضوابط و شاخص‌های بسته بندی توسط وزارت جهاد و گمرکات می بایست اظهار شود.

به گزارش مهر، وزارت صنعت، معدن و تجارت در نامه‌ای به رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران، شرایط جدید صادرات محصولات کشاورزی را اعلام کرد. در نامه سعید عباسپور، مدیرکل دفتر مقررات واردات و صادرات وزارت صنعت، معدن و تجارت به میراشرفی، رئیس کل گمرک آمده است:

با سلام

بازگشت به نامه شماره ۶۱۸۰۲/۶۰ مورخ ۱۳۹۸/۳/۲۸ مقام عالی وزارت در خصوص شرایط صدور محموله های صادراتی میوه و تره بار و محصولات غذایی مذکور به استحضار می‌رساند:

به دلیل شرایط نقل و انتقال و هزینه‌های سربار در صادرات کالا و وجود زیرساختهای لازم در گمرکات حوزه های استانی عبارت بند الف به شرح ذیل اصلاح و بند ب نیز حذف می گردد. مراتب را یادداشت و به گمرکات اجرایی ابلاغ فرمایید.

الف) محموله های صادراتی میوه و تره بار و محصولات غذایی در گمرکات استانی پس از صدور گواهی قرنطینه و تائید و ارزیابی ضوابط و شاخص‌های بسته بندی توسط همکاران وزارت جهاد کشاورزی و گمرکات می بایست اظهار شود.

سعید عباسپور

مدیرکل دفتر مقررات صادرات و واردات

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر