بازدید 5728
۱
گزارش

استقلال، پرسپولیس و ۱۰تیم لیگ‌نوزدهم محروم شدند

به این ترتیب مشکلی دیگر به موانع آغاز لیگ برتر نوزدهم اضافه شد. بعید است تیم های مذکور بتوانند با بازیکنان سابق خود لیگ را آغاز کنند و ضربه جبران ناپذیری به آنها وارد می شود چرا که دستمزد نفرات جدید از مربیان گرفته تا بازیکنان جاری شده است.
کد خبر: ۹۱۶۹۷۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰ 09 August 2019

رییس کمیته نقل‌وانتقالات سازمان‌لیگ می‌گوید که استقلال و پرسپولیس طبق قانون نمی‌توانند قرارداد بازیکنانش را ثبت کند.

به گزارش تابناک ورزشی، باشگاه استقلال امروز (جمعه) اعلام کرد که فردا قرارداد بازیکنانش را در هیات فوتبال استان تهران ثبت می‌کند. با این حال فریبرز محمودزاده، رییس کمیته نقل‌وانتقالات سازمان لیگ اعلام کرد که استقلالی‌ها باتوجه به بدهی‌های مالی‌ای که به طلبکاران قبلی دارند، نمی‌توانند قرارداد بازیکنان جدیدش را ثبت کنند. البته او تصریح کرد که مشکلی برای تمدید قرارداد‌ها وجود ندارد.

همچنین محمودزاده اعلام کرد که تمامی باشگاه‌های لیگ برتر به جز سپاهان، ذوب‌آهن، گل‌گهر و پیکان این مشکل را دارند و نمی‌توانند قرارداد بازیکنان جدیدشان را ثبت کنند. به این ترتیب مشکلی دیگر به موانع آغاز لیگ برتر نوزدهم اضافه شد. بعید است تیم های مذکور بتوانند با بازیکنان سابق خود لیگ را آغاز کنند و ضربه جبران ناپذیری به آنها وارد می شود چرا که دستمزد نفرات جدید از مربیان گرفته تا بازیکنان جاری شده است.

استقلال، پرسپولیس و ۱۰تیم لیگ‌نوزدهم محروم شدند

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
الحسود لایسود
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار