بازدید 41010
هزار و هفتصد و سی‌ و هشتمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

افشاگری جنجالی بدنساز معروف درباره فوتبالیست‌ها!/سوداگری در مسکن چند برابر ارز سود داد؟/هشدار درباره ورود پول‌های کثیف به کمپین‌های انتخاباتی

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: به تلاش‌های شبانه‌روزی ظریف بی‌مهری نکنیم/جواب رد به مسدودسازی اکانت ظریف در توئیتر و اینستاگرام/علم‌الهدی: عده‌ای در داخل و خارج با ولایت می‌جنگند و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۱۶۹۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۶ 09 August 2019
تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

افشاگری جنجالی بدنساز معروف درباره فوتبالیست‌ها!

هادی چوپان، یکی از بزرگترین و معروف‌ترین بدنسازان ایرانی در سطح جهان است، به تازگی در مصاحبه خود درباره فوتبالیست‌ها حرف‌های عجیبی زده است. چوپان، یکی از بزرگترین و معروف‌ترین بدنسازان ایرانی در سطح جهان است که به تازگی در مسابقات حرفه‌ای کانادا موفق شده مدال طلا به دست بیاورد. او در مصاحبه جدید خود اعلام کرده که فقط ورزشکاران بدنسازی از دارو‌های استروئیدی استفاده نمی‌کنند و بسیاری از ورزشکاران ملی‌پوش هم از این مواد استفاده می‌کنند و حتی خود او در چند اردو این مواد را به بازیکنان فوتبالیست تزریق کرده است. /خبرآنلاین

به تلاش‌های شبانه‌روزی ظریف بی‌مهری نکنیم

حسین سبحانی‌نیا، فعال سیاسی اصولگرا و نماینده ادوار مجلس در یادداشتی برای خبرآنلاین نوشت: ️در روز‌هایی که تحریم‌های آمریکا مبادلات اقتصادی ایران را هدف قرار داده و حتی برخی شخصیت‌های مهم نظام چون آقای ظریف به عنوان سخنگوی دیپلماسی ایران وارد لیست تحریم‌ها می‌شود، ضرورت دارد که وحدت و یکپارچگی را بیش از گذشته در دستورکار قرار دهیم.

جواب رد به مسدودسازی اکانت ظریف در توئیتر و اینستاگرام

بخش فارسی صدای آمریکا در اقدامی مستقل کلمه «services» در بخش چهارم فرمان اجرایی ترامپ در روز ۲۴ ژوئن درباره تحریم رهبر ایران را به اضافه شدن نام ظریف به لیست SDN ربط داده و نتیجه گرفته است که باید اکانت وزیر خارجه ایران پس از تحریم ظریف، مسدود شود؛ اما وزارت خزانه‌داری به درخواست بخش فارسی صدای آمریکا پاسخ صریح نداده، اما وزارت خارجه امریکا تلویحا جواب داده که توئیتر و اینستاگرام خصوصی هستند و درخواست بخش فارسی را به این شرکت‌ها ارجاع داده است؛ اما بعدا مورگان اورتاگوس سخنگوی وزارت خزانه‌داری به بخش فارسی صدای آمریکا گفت: او {ظریف} هنوز توئیت می‌کند و این بد است که مردم ایران نمی‌توانند توئیت کنند. از سوی دیگر مدیر ارتباطات جهانی توئیتر، ایان پلانکت به ایمیل بخش فارسی جواب داده و گفته کامنتی روی اکانت مورد نظر به دلیل حفظ حریم شخصی و به دلایل امنیتی ندارد. استفانی اوتوای مدیر ارتباطات سیاستگذاری اینستاگرام گفت: فیس بوک {مالک اینستاگرام} توضیحی برای درخواست بخش فارسی ندارد.

سوداگری در مسکن چند برابر ارز سود داد؟

فرشاد مؤمنی، استاد دانشگاه علامه طباطبایی گفت: ️گزارش رسمی وزیر پیشین مسکن اشاره می‌کند که تب سوداگری شکل‌گرفته در این بخش باعث شده تا ارزش دلاری خانه‌های خالی در سال ۹۷ معادل ۲۵۰ میلیارد دلار باشد، یعنی به این میزان از دارایی‌های بین نسلی کشور فدای آزمندی‌های بی‌پایان سوداگرها، لاشخور‌ها و فساد در نظام تصمیم گیری شده است. تصور کنید که در دوره‌ای که ۲۵۰ میلیارد دلار تلف شده است، ارزش کل بورس کشور معادل ۱۱۰ میلیارد دلار بود.

هشدار درباره ورود پول‌های کثیف به کمپین‌های انتخاباتی

طیبه سیاوشی با اشاره به ورود پول‌های کثیف به کمپین‌های انتخاباتی گفت: ️معمولا نماینده‌ای که برای ورود به مجلس پول‌های زیادی خرج کرده در مدت ۴ سال نمایندگی خود از طرق مختلف تلاش‌های زیادی برای جبران هزینه کرد‌های پیش از انتخابات می‌کند. / جماران

رئیس اینستکس استعفا کرد

روزنامه بیلد آلمان گزارش داد که سفیر پیشین این کشور در ایران که به تازگی ریاست اینستکس راعهده دارشده بود، از این سمت استعفا کرد. این روزنامه نوشت که استعفای اربل به دلیل افشای گفت‌وگوی او با «کن جبسن» مجری یک رادیوی اینترنتی است که در آن درباره هولوکاست و مسائل مربوط به رژیم صهیونیستی و فلسطینیان اظهاراتی مطرح کرده است. / ایرنا

همتی: از آقا عذرخواهی کردم

رئیس کل بانک مرکزی در گفت‌وگو بابرنامه دستخط گفت: مقام معظم رهبری و رئیس جمهور از عملکرد ما رضایت دارند، اما این کافی نیست و مشکلات ادامه دارد و کار‌های مهم دیگری مانده که باید انجام دهیم. اینطور نیست که برای مدیریت بازار فقط ارز وارد بازار کنم، تدبیری به کار نمی‌گیرم که مشکل داشته باشد. بعد از اینکه قرار شد به بانک مرکزی بروم، از آقا عذرخواهی کردم که قبل از رفتن به چین وقت شما را گرفتم، ولی نتوانسته ام رهنمود‌های شما را اجرا کنم. ایشان فرمودند: اشکال ندارد و همین جا (در بانک مرکزی) موفق کار کنید. برخی می‌گویند دوست داشتید وارد بانک مرکزی شوید؟ این چه دوست داشتنی است؟ ۶ ماه اول سال من اصلا شب‌ها خوابم نمی‌برد؛ ساعت ٢ نصف شب بلند می‌شدم و می‌گفتم چه کار باید بکنم؟ دوست داشتم کاری برای کشورم انجام دهم و مردم احساس رضایت کنند. الان کسی اصلا ریال نمی‌گوید؛ چرا اصرار داریم واحدی که هیچ کس اسمش را اعلام نمی‌کند، واحد پولمان باشد. این طرح اصلا هزینه چند هزار میلیاردی ندارد.

اگر مطب پزشکی کارتخوان نداشت، گزارش دهید

مدیرکل بازرسی و مبارزه با فرار مالیاتی سازمان امور مالیاتی گفت: تا ۲۳ مرداد که شاید تمدید شود به پزشکان مهلت دادیم که دستگاه‌های کارتخوان خود را در سامانه سازمان امور مالیاتی ثبت نام کنند. مردم اگر به مطب پزشکی مراجعه کردند و آن مطب دستگاه کارتخوان نداشت، موضوع را به ستاد خبری سازمان امور مالیاتی به شماره ۰۲۱۳۵۰۱۹ اعلام کنند و سازمان امور مالیاتی علاوه بر جریمه غیر قابل بخشش، این نوع عدم همکاری‌ها را فرار مالیاتی محسوب و با آن‌ها برخورد قانونی می‌کند. /خبرآنلاین

نظر رئیس قوه قضائیه درباره مبارزه با فساد در این دستگاه

رئیس قوه قضائیه با اعلام اینکه مبارزه با فساد را در دستگاه قضا باید تشدید کنیم گفت: اگر اعلام کردند سه نیروی فاسد از مجموعه کنار رفتند، این تضعیف دستگاه است یا تقویت آن؟ باور ما این است که این، تقویت دستگاه قضاست. باید معلوم شود در دستگاه سالم، دو لکه سیاه در نظر مردم جلب توجه کرده و این حرکت عظیم اثربخش تحت الشعاع ۴ نفر آدم فاسد قرار گرفته است. رئیس قوه قضائیه، فساد اقتصادی را ریشه بسیاری از فساد‌ها از جمله فساد اخلاقی و سیاسی دانست و با تأکید بر اینکه برخورد با قضات و یا کارکنان فاسد موجب تقویت دستگاه قضایی می‌شود، اظهار کرد: نباید اجازه دهیم دستگاه قضایی به ذره‌ای فساد آلوده شود، زیرا اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی را از دست می‌دهیم.

خیلی‌ها به خاطر زود رنجی از امام و مقام معظم رهبری، از قطار انقلاب پیاده شدند

آیت‌الله موحدی کرمانی، خطیب نماز جمعه این هفته تهران گفت: زودرنج نباشید و اگر کار اشتباهی کردید آن را بپذیرید. خیلی‌ها در انقلاب به دلیل برخورد‌هایی که امام و مقام معظم رهبری با آن‌ها داشتند و رنجیدند و از قطار انقلاب پیاده شدند. وی در پایان خطبه اول با ذکر روایتی از امام باقر علیه السلام که امروز سالروز شهادتشان است، بیان داشت: ایشان می‌فرمایند که انسان باید سعی کند تنبلی و زودرنجی در او نباشد؛ چراکه اگر کسی تنبل شود موفق نمی‌شود که کارهایش را انجام بدهد و اگر کسی زودرنج شد، سخن حق را نمی‌تواند تحمل کند. در برابر فرمان خدا نباید تنبلی کرد و باید از ساعات عمر خود برای کار و دعا استفاده کند. رنجش در برابر سخن حق نیز موجب گمراهی انسان می‌شود. خیلی‌ها در طول انقلاب به دلیل برخورد‌های به حق امام و رهبری رنجیده شدند و در نتیجه از قطار انقلاب پیاده شدند. طلحه و زبیر نیز در برابر سخن حق رنجیده شدند و در برابر امام علی (ع) ایستادند.

علم‌الهدی: عده‌ای در داخل و خارج با ولایت می‌جنگند

خطیب نماز جمعه مشهد بیان کرد: دشمنی با ولایت امروز از همان جنسی است که از روز رحلت پیغمبر به وجود آمد. امروز در داخل و خارج با ولایت می‌جنگند. حجت‌الاسلام سید احمد علم الهدی در خطبه دوم نماز جمعه حرم رضوی با تسلیت شهادت جانگداز امام پنجم گفت: امام باقر وصیت کردند در سالروز شهادت من در منا عزاداری کنید، به ایشان می‌گویم ما اشک دلمان را به میوه دلتان آقا امام هشتم تقدیم می‌کنیم. خطیب نماز جمعه مشهد مقدس ادامه داد: در سیره سیاسی اهل بیت باید به دو جهت توجه کنیم، یک جهت موضع‌گیری دشمنان معصومین و اهل بیت است و اینکه چگونه مقابله آنان با دشمنان است. وی تاکید کرد: دشمنی با ولایت امروز از همان جنسی است که از روز رحلت پیغمبر به وجود آمد. امروز در داخل و خارج با ولایت می‌جنگند و همه‌شان عناصر قوی شیطان هستند و فرمانده اصلی شان است.

سازمان سنجش: با فاجعه خالی ماندن ظرفیت رشته‌های علوم پایه مواجهیم

ابراهیم خدایی، رئیس سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: متأسفانه ما در عرصه گرایش به سمت رشته‌های علوم تجربی و خالی ماندن ظرفیت رشته‌های علوم پایه با یک فاجعه در کشور مواجه هستیم. به این معنا که ما برای توسعه کشور باید در دو حوزه (رشته‌های علوم انسانی و ریاضی) که نقش اساسی در توسعه هر جامعه دارند، سرمایه گذاری کنیم. در واقع رشته‌های فنی و علوم انسانی از جمله این رشته‌هایی هستند که توسعه هر جامعه‌ای بر اساس آن اتفاق می‌افتد، اما در کشور ما وضعیت به گونه‌ای است که داوطلبان به سمت رشته‌های تجربی گرایش پیدا کرده‌اند. خدایی تأکید کرد: گرایش داوطلبان به سمت رشته‌های تجربی، آموزش و پرورش را به دلیل انباشت دبیرستان‌ها با داوطلبان علوم تجربی با چالش مواجه کرده است و از طرفی رشته‌های علوم پایه از جمله رشته‌های ریاضی، فیزیک، شیمی، زیست، آمار و ... به دلیل کاهش استقبال از سوی داوطلبان، دچار صدمه شده اند.

آیت‌الله یزدی: مخالف شادی مردم نیستیم

آیت‌الله یزدی با ذکر این مطلب که نباید به بهانه کنسرت در شهر‌ها گناه و فسق و فجور را ترویج دهیم گفت: وقتی یک مدیرکل وزارت ارشاد کنسرتی را به راه انداخته و در آن به نام هنر، رقاصی را رواج داده، باید بدانیم که حقوق الهی را زیر پا گذاشته است و باید با او برخورد شود؛ البته ما مخالف شادی مردم نیستیم، اما نباید به نام شادی حقوق الهی پایمال شود؛ اگر کنسرت هم می‌خواهند بگذارند حق ندارند که در آن به رقاصی پرداخته و بی حجابی‌هایی که خلاف خواسته خداوند و منویات رهبر معظم انقلاب است ایجاد کنند. آیت الله یزدی در ادامه با ذکر اینکه حقوق الهی و عامه باید در کار دادستانان مورد نظر واقع شود عنوان کرد: دادستان‌ها نباید اجازه دهند که کسانی در فضای عمومی، حقوق الهی و احکام شرعی را پایمال کنند و در این راه نباید از هیچ کسی واهمه داشته باشیم؛ همچنین اگر مشاهده کردند که حق مردم در حال تضییع است باید احساس وظیفه کرده و وارد عمل شوید و جلوی آن را بگیرند.

مطهری: اختیارات رئیس جمهور در قانون کم نیست

عضو فراکسیون امید مجلس گفت: اختیارات رئیس جمهور در قانون اساسی کم نیست، اما بستگی به شخصیت هر رئیس جمهوری دارد. علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس در خصوص اختیارات رئیس جمهور اظهار داشت: اختیارات رئیس جمهور در قانون اساسی کم نیست، اما بستگی به شخصیت هر رئیس جمهوری دارد. وی افزود: به هر حال، برخی رؤسای جمهور مانند آقای روحانی ملاحظاتی دارند و از برخی اختیارات خود استفاده نمی‌کنند، اما برخی از رؤسای جمهور مانند آقای احمدی‌نژاد جسارت بیشتری دارند و از اختیارات خود استفاده می‌کنند و حتی ممکن است فراتر بروند. نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: به نظر من بحث اختیارات یک رئیس جمهور بیشتر به روش رئیس جمهور بر می‌گردد که چگونه رفتار کند.

میرلوحی: اصلاحات، تحریم انتخابات را نفی می‌کند

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه زمینه همکاری اصلاح‌طلبان با اصولگرایان معتدل خیلی بیشتر از همکاری میان خود اصولگرایان است، گفت: جریان اصلاحات، «تحریم» و «حضور بی‌قید و شرط» در انتخابات را نفی کرده و تلاش می‌کند تا فضای انتخابات را تغییر دهد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۲
در انتظار بررسی: ۲۰
انتشار یافته: ۱۳۵
واسه تیمهای ملی کشتی نوجوانان و جوانان هم بنده اطلاع دارم که سونا تزریق میکنن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
خخخخ . این همه گفتن ظرفیت پذیرش پزشک خیلی پایینه و کمتر از سوریه است و احصار ایجاد شده و .... دید که امسال هم پذیرش رو حتی کمتر از پارسال کردن. هیچکی حریف مافیای پزشکی نمیشه.
nomadin
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۹
بنده مواردی دارم که در شهرهای غربی کشور نونهال دختر سکته کردند به واسطه مصرف مکمل ها و دوپینگ در مسابقات ورزشی لطفا آزمایش دوپینگ در سطح نونهالان و نوجوانان هم در دست اقدام باشد
پس چی فکر کردی که دولت از سواداگرانی مثل خانه مالیات نمی گیرد و امروز و فردا می کند؟ برای اینکه برای یک عده ای سود دارد!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
انحصار در پزشکی امسال هم ادامه پیدا کرد. امسال هم ظرفیت زیاد نشد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
جمع کن لطفا این چرندیات را تکرار نکنید.مبازه با انحصار باید از خودروسازی شروع شود اگه شما دلسوز مردم هستید پزشک عمومی در هر کوچه هست شما مریضی لا علاج دارید مثل اینکه
ناشناس
| Canada |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
ظرفیت ۱۰ برابر هم بشه باز تو یکی نمیتونی قبول بشی. پاشو برو سر درس و مشقت به جای اینکه اینجا کامنت بذاری. ما رو میبینی اینجاییم آردهامون رو بیختیم و الک رو آویختیم. همسن شما بودیم از پای کتاب و دفتر بلند نمیشدیم
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۹
سی درصد ظرفیت پزشکی هم سهمیه است.یعنی خوبی ها مال خودی هاست و بقیه نخودی و بیخودی هستند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۹
یع عده پزشک تا صحبت از انحصار و کمبود پزشک میشه فورا درآمدهای چند صد میلیونیشونو در خطر میبینن. نمونه اش همین کامنت های بالا. خوب برادر من به جای ماهی 500 میلیون اگه ماهی 250 میلیون هم در بیاری خداییش زیاد فرقی به حالت نمیکنه هنوزم زندگیت لاکچریه. این قدر بخیل نباشید تو رو خدا.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۹
حتما میخوای رتبه پنجاه هزار هم پزشک بشه جونمون رو بدیم دستش، یا فکرکردی جون ما مفته
چی شد قبلا که می گفتید اختیارات کمه ولی اختیارات الان شد بالا؟
عجب از سیاست!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
درود بر سید مجید حسینی استاد و عضو هیئت علمی دانشگاه و مبارزه گر با انحصار در پزشکی.
ناشناس
| Netherlands |
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۹
مجید حسینی به فکر آه و ناله مردم محرومی که به خاطر بیسوادی پزشک فله ای جون خود و عزیزانشونو از دست میدن هم باشه
بهروز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۹
من با داشتن دو مدرک مهندسی فنی در مقطع کارشناسی ارشد همیشه با تحکم به فرزندانم اونها رو از ادامه تحصیل در رشته های فنی و علوم پایه منع میکنم دلیلش هم ساده است چون من از باهوشترینهای کنکور سال 71 بوده و با انتخاب مهندسی به بیراهه رفتم چون در این کشور من باید شب و روز تلاش بکنم و خودم رو همچنین به روز نگهدارم اما همیشه سفره ام به اندازه یک پزشک عمومی هم نیست و باید برای سلامتی ام به پزشک و دندانپزک باج بدهم و کرامت انسانی ام هم حفظ نگردد
با عرض معذرت در کشوری که حکومتش ادعای اسلامیت دارد اموزش رسمی رقص چه معنی دارد؟!!!!
ان وقت می گویند چرا زن ها مثل قبل نیستند و می ایند بیرون می رقصند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
واقعا رقص جرم هست ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
درآمد هر پزشک = درآمد هزار کارگر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
آموزش رقص هیچ اشکالی ندارد...بیخود فتوا ندهید لطفا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
کسی فتوا نمی دهد وقتی چیزی را خبر نداری
وقتی که در دین اسلام رقص حرام است حتی رقص زن و شوهری هم خیلی از مراجع حرام می دانند
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۹
شادی اوردن با کنسرت ومواد مخدر ورقص حرامه باید با کمک‌به محرومان وسخن نیکو وبرخورد اسلامی واحترام شادی بیاوریم
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۹
ببخشید دین شما چیه رقص حرام نیست ؟؟
زردشتی وکلیمی وعیسوی ؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۹
اقوام ایرانی که رقص یکی از سنت هاشون هست لطفا راهنمایی بفرمایید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۹
رقص در منزل یا مجلس عروسی کسی شاکی نباشد ودر خیابان نباشد اشکالی ندارد ‌ . سیاسیون خیلی پیاز داغش را زیاد میکنند
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۹
کجا تبلیغ رسمیشو دیدی؟بعدشم کسی که مسلمان نیست تو این کشور باید بره بمیره از نظر شما؟حقوق انسانیش چی میشه؟
ناشناس
| United States of America |
۰۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۹
درست می گویی دوست عزیز ،ببینید درکشوری که مردم درحال مقاومت مقابل شدید ترین تحریم ها هستند،و صبورانه منتظر طرح وبرنامه و کار ازدولت برای کاهش فشارهای اقتصادی مردم هستند ، اما متاسفانه به دنبال طرح اینگونه
مسائل بی ربط به مشکلات را نقل مجالس میکنن و،،،مثل استادیوم و زنان ، حجاب، اموزش رقص و حذف چهار صفر و ،،، ایا؟ دقدقه یک دختر شهرستانی که کلاس درسشان در شش کیلومتری روستایشان هست و حسرت یک مانتو برای رفتن به مدرسه را دارد ، به آموزش رقص نیاز دارد؟،،یا ورود به استادیوم؟ ایران فقط تهران نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۹
یعنی می فرمایی آموزشگاه دولتی برای آموزش رقص افتتاح شده؟ اگه اینطوره که خیلی خوبه!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۹
رقص زن با شوهر هم حرام است ؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۹
نسل ادمایی مثل شما چرا منقرض نمیشوند? من متعجبم!!!!!
باز نزدیک انتخاب شدیم ، خر کردن ما شروع شد ولی این تو بمیری از آن تو بمیران نیست .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
چرا به پزشکان کارانه میدهند و چرا مبالغش گاهی 700 میلیون است و چرا در فیش حقوقشان ثبت نمیشود؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
با رای ندادن حداقل وجدانمون راحته که توکارهای این افراد دخیل نیستیم.
هرکی هم بگه این بد بود به اون یکی رای میدادی باید عرض کنم همشون یکی هستن و به فکر خودشون
داریوش
| United States of America |
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۹
فقط کافیه رسانه های خارجی رو گوش بدی از هرکی تعریف کردن شما برعکس عمل کن، دیگه لازم نیست به خودت و دیگران توهین کنی ، مشکل از خود ما هست که فرق بین دوست و دشمن را نمیدانیم ، ....
جناب موحدی کرمانی تشخیص اشتباه یا درست با شما و جریان فکری شماست؟؟!!!!
طرف 1000 میلیارد از بانک اختلاس می کند بعد اگر او را بگیرند و محاکمه کنند و تمام پول را هم ازش بگیرند و به خزانه برگرداند رسیده ایم سر خانه اول خوب که چی تازه او هم 1000 میلیارد را در این مدت می کند 5000 میلیارد خوب نه او ضرر کرده نه ما سود کرده ایم
پاسخ ها
مسعود
| United States of America |
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۹
اینروزها با تغییرات اساسی در قوه قضاییه
وپرونده های درحال بررسی و محاکمه ی دانه درشت ها ، کمی دلگرمی ایجاد شده،فقط خدا کنه تداوم داشته باشه
مبارزه با فساد واقعا لازم است؟ خوب اینها که همدیگر را می شناسد یک تلفن بزنند که به آقازاده بگویید اینقدر دزدی نکند یا همین سید هادی رضوی داماد وزیر کار می توانستند در جلسه کاری یا مهمانی خانوادگی وزیر را کنار بکشند بگویند به دامادات بگو اینقدر اختلاس نکند صندوق بانک سرمایه را خالی کرد
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
این روش ها مربوط به قرن ها سال پیش هست . برادر جان اصلاحات سیاسی و اقتصادی زیادی باید انجام شود منتها بعد از انقلاب متاسفانه صنایع خصوصی دوباره ملی شدند و مصادره و تحوبل دولت شدند . بتابراین برای حل به روش سفارش و تهدید و تنبیه و اعدام و زندان و شلاق الان موقتا جواب میدهد دوباره چهل سال دیگر چی میشود. چرا نمیخواهیم تجربه را قبول کنیم . چرا برخی در مقابل اصلاحات اینقدر مقاومت میکنند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
مگر خاله بازیست؟؟!!! کلان نگاه کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
منظورم این بود برخی از قبل از همه چیز خبر دارند تابناک مخاطبانت باهوش نیستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
باهوش جان من هم منظورم این بود این راهکار مناسبی برای مسائل کلان نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
خودت کامنتت را یکبار دیگر بخوان تا به میزان هوشت پی ببری بی هوش
ناشناس
| Kazakhstan |
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۹
این بزرگواران بنا به توصیه روانشناسان مسائل و مشکلات کاری را به خانه و جمع های فامیلی وارد نمی کنند
اصلا نباید بگذارند پول از سیستم خارج بشود هر کی پول را از سیستم خارج کند برنده است بعد هم یک زندان لاکچری و مسئول خرید
وقتی آقایون مسول که خود کارفرما هستند حقوق بچه های فنی و مهندسی را حداقل می دهند ، رقبتی برای فعالیت در این رشته می ماند مسئولان تیشه به ریشه همه چی میزنن و فقط گفتار درمانی بلدن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
رغبت
تابناک این نظر را منتشر هم نکردی جان مادرت خودت پیگیریش کن. من خارج از ایرانم و امکان پیگیری ندارم. یک مطب درتهران هست . . لیزر موی زاید و تزریق ژل می‌کنه. با یه دکتر چشم پزشک که اون هم بیشتر تزریق ژل می‌کنه. این از خیلی وقت پیش (حداقل از ۱۵ سال پیش که من می‌رفتم) جای سورزن انداختن نداره. هر روز نزریک به ۱۵۰ نفر ویزیت می‌شن اونجا. و همه هم بالاخره یک کاری انجام می‌دن یا ژل یا بوتاکس یا لیزر. این مطب کارت خوان نداره، و از همه پول نقد می‌گیره، یا باید بری پایین کارت به کارت کنی به کارتی که به اسم دکتر نیست اصلا. یادم نیست به چه اسمی بود. من حدودا ۱۰ سال پیش زنگ زدم به تعزیزات یا نمی دونم کجا و بهشون گفتم که چنین مطبی هست و روزانه داره حداقل ۳۰-۴۰ ملیون در می‌اره اما کارت خوان نداره و هر چی هم مراجعین می‌گن کارت خوان بیارن، گوش نمی‌کنن. گفتم تابلویه که می‌خواد مالیات نده. اما متاسفانه خانمه برگشت گفت این که کارت خوان نداره لزوما معناش فرار مالیاتی نیست. من گفتم اما اگر چندین ساله بیمارا دارن اعتراض می کنن و دکتر گوش نمی‌کنه و با رقم نجومی ای که داره درمیاره، حتما معناش فرار مالیاتی است. متاسفانه اون کارمند ابله باز قبول نکرد. به خدا آدک دلش می‌سوزه می‌بینه کارگر و بقال باید مالیات بدن برخی سیرمونی ندارن. تو رو خدا پیگیری کنید. آدرس و اسم مطب رو هم که بهتون دادم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
منم زنگ زدم تعذیرات از گرانفروشی یک داروخانه شکایت کردم گفت به ما ربطی نداره باید زنگ بزنی به علوم پزشکی. اونجا هم اصلا کسی جواب تلفن نداد.
ناشناس
| Canada |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
لیزر و م و تزریق ژل؟ اونوقت شما نگران کارگر و کارمند هستی؟ حالا تززیق ژل واجبه که مردم برن اونجا صف وایسن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۹
23:44
به شما چه؟! مردم برای زیبا کردن خودشان هم باید از شما اجازه بگیرند....چقدر عقب مانده اید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۹
واقعا خسته نشدی از این همه نوشتن؟ یک کلمه می گفتی به تو چی می رسه از این همه گزارشگری؟ اون همه از کارمندایی مثل من مالیات گرفتن چی شد؟ خرج آبادی مملکت شد؟ ضمنا اون پزشک کسی رو مجبور به رفتن به مطب برای زدن ژل نکرده، هرچند این کارها حسنی نداره اما ربطی هم به دیگران هم نداره
ناشناس
| Kazakhstan |
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۹
هر کاری میکنید لطفا صف را به هم نزنید
دولت روحانی گند زد !

بی اراده و تسلیم طرف مخالف! ( داخلی)

اصلا نماینده مردم نبود.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
همه شون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۹
حالا نه اینکه در دولت قبل کویت بودیم!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۹
هیچ مسئولی نماینده راستین مردم نیست .

همه به فکر خود و خانواده هاشون هستند .
ظربف هیچ کاری نکرده الکی گندش نکنید بسیار به ضرر ایران پیش رفته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
برو پی کارت
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
شما از همون دسته ادمهایی که میرن استادیوم حریف رو تشویق میکنن دوست عزیز؟بهر حال اقای ظریف نماینده ایرانه و هر گونه تضعیفش غلطه.یقینا اگر از کارش ناراضی بودن تابحال عوضش میکردن.اما حالا که وزیر امور خارجه هست باید پشتیبانی کنیم از او
ناشناس
| Australia |
۰۴:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۹
ترسم از ترکان تیرانداز نیست
طعنه تیر آورانم می کشد
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۹
چرا نتانیاهو و ترامپ اینقدر از ظریف بدشان می آید ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۹
اقای ظریف زحمت زیاد کشید و خیلی خوب بود ولی از شانس بدش کسی در آمریکا سر کار آمد که واقعا نفهم و بی پرستیژ است. البته بن زاید و بن سلمان هم انسان های خطرناکی هستند که پول های نجومی برای خروج امریکا از برجام هزینه کردند
ای کاش این مسئولین به فکر سرمایه های اندک مردم هم باشند
چرا ارزش پول ملی باید انقدر پایین باشه؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
چون اربابا خوردن
درشرایطی که صدورنفت ازنزدیک به ۳ میلیون بشکه در روز به حدود ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزاربشکه سقوط کرده و به تبع ان درامدارزی کشور بشدت کاهش یافته و هرروزشاهد یک تحریم وتنش جدیدهستیم و نرخ تورم و قیمت اجناس بخصوص موادغذایی روزبه روزدرحال افزایش است ثابت ماندن یاکاهش قیمت ارز معنی جزدستکاری ندارد
شاخص بورس رابادستکاری بالا میبرند نرخ دلار راپایین می اورند ولی تاابدوضعیت اینچنین نخواهدماندباهر صرافی صحبت میکنم همگی بااطمینان میگویند دلار تا قبل ازاتمام تابستان به قیمت واقعی خودکه البته بالاتراز ۱۴ هزارتومان است خواهدرسید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
هنر نزد ایرانیان است و بس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
عزیزم ساعت خواب این برای پارسال بود و یک چند ماهی در امسال و برو سال اینده می بینمت که امریکا جونتون دستش تو پوست گردو باقی موند
وقتی قیمت ارز واقعی میشه که ملت تفاوت آن را در زندگی درک کنند. کدام کالا ارزان شده مسکن و خودرو بیش از دو برابر شده. قیمت های نمایشی برای درست جلوه دادن کار خودتون خوبه.
در خصو ص دانشگاه من توصیه میکنم اصلا درس نخوانید چون پزسکی هم که ۶۰ درصد سهمیه ای است ریاضی و انسانیم که بیکاریست پس درس نخوانید و زندگی خود را تلف نکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
فعلا همتی بخاطر اینکه بگه در برابر دشمن کم نیاوریم داره به شدت تزریق دلار داره ؟؟
۱ بله جناب رییسی تقویت است.مردم اگر بدانند که دستگاه قضا با هیچکس تعارف ندارد و دانه درشتها را زودتر مجازات میکند دلگرم خواهند شد و کلاهبرداران خرد نیز ماستها را کیسه خواهند کرد
۲ اقای علم الهدی مجبور نیستید انقدر تند و بیمحابا به جوانان این مرز و بوم بتازید که هفته بعد برای کم کردن فشار از ولایت خرج کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۹
لطفا اول از قوه و دادگستری شروع جدی کنید تا بعد به مردم و سایر ادارات برسید
مجلس باید به جای افزایش ظرفیت و تشویق همه دانش آموزان برای ورود به رشته تجربی باید فکری اساسی تر انجام دهد و فکری بحال صنعت کند تا دانش آموزان رشته های مهندسی بیکار نمانند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
برای اینکه این رشته در اینده پول سازی دارد یک راه حل دیگر هم دارد و ان این هست که در سال سوم راهنمایی قبل از انتخاب رشته تجربی یک ازمون دیگر هم از دانش اموزان گرفته شود .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۹
براي فارغ التحصيلان موجود رشته رياضي و علوم پايه كار پيدا كنيد بعد فكر گسترش ان باشيد
ناشناس
| Kazakhstan |
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۹
حتی بعد از گذراندن پیش دبستانی و قبل از ورود به اول ابتدایی هم می توان یک آزمون گرفت. بعضی از کودکان علاقه خاصی به دکتر بازی دارند
بعضی به خاطر چندرغاز مال دنیا پدرهای مستاجر را شرمنده زن و بچشون کردن کردند.
وای بر، خودشون و پدر و مادری که اینجوری تربیتشون کرده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۹
هیهااااات منه ذله
برای اینکه در یک کشوری فساد صورت نگیرد باید ببینند علم چه راه حلی برایش دارد . اولین راه حل این هست . دستگاه قضاییه مستقل . دوم اقتصاد خصوصی و خروج دولت از تولید ‌ سوم اجازه ندادن سیاسیون و نطامیان در تولید . چهارم شفافیت در ثروت . چهارم مطبوعات آزاد و ازادی احزاب مردمی بجای نهادهای ثروت و قدرت . برابری همه اجزای حاکمیت با مردم . از بین بردن تنش های اجتماعی و سیاسی چه در داخل و چه در سطح بین المللی . تک نرخی کردن ارز و استقلال بانک مرکزی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
به اضافه مطبوعات آزاد و تشکیل احزاب مختلف و دولت حزبی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۹
اینا که دنبال علم نیستند دنبال این هستند که در چهارده قرن پیش با توجه به وضعیت دامداری و کشاورزی جوامع آنهم از نوع بدویش چه گفته اند.
ناشناس
| Kazakhstan |
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۹
لطفا فراموش نکنید که دموکراسی، در بستر وجود ملت دموکرات شکل می گیرد. پس در کنار عواملی که عنوان کردید وجود مردمی با سواد و مطلع می تواند به شکل گیری و ماندگاری جامعه ای آزاد و پویا منجر شود
امام‌جمعه تهران . اگر کسی زود رنج شد انوقت سخن حق را نمیتواند تحمل کند . ...منطورشان به کی بود . اگر منطور به مسولین هست خودتان مسولیت هم دارید ایا تحمل شما نسبت به انتقاد مردم همین مقدار که گفتید هست؟ اگر منطور مردم هستند که مدت چهل سال هست هم در رنج گرانی و بیکاری و رکود هستند و تحمل انها هم خیلی زیاد هست . منتها اینجا بحث اصلی این هست که اگر همین مردم رای دادند و سه روز بعد از انتخابات نگفته بودید رای حرام و حلال هم داریم . مگر مردم‌چی خواسته بودند ایا تحمل شکست وجود داشت ؟ مطالبه مردم مگر چی بود که برای هزار تا تریبون هماهنگ قابل تحمل نبود . مگر جوانان چه خواستند که تحمل نشد وقتی اجناس گران هست مردم معترض هستند ایا تحمل شما هم‌مثل مردم به همین اندازه هست یا نه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
منظورش ظریف مظلوم است نه وابسته های جریان فکری خودشان....چون یکهزارم تخریب،تهمت و توهینی که به ظریف کردند را اگر به وابستگان این جریان کرده بودند،تا الان به جرم مفسدالارض اعدام شده بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۹
تا آنجایی که ما میدانیم شما برحق نیسنید که سخنتان قابل تحمل باشد یا نباشد.
سلام، دختر بنده چند سال قبل در رشته ریاضی محض و کاربردی کارشناسی ارشد از دانشگاه شهید بهشتی فارغ التحصیل شده، ایا کاری هست که انجام بدهند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
دختر شما رشته ی اشتباهی رو انتخاب کرده.
در ایران فقط چندتا رشته هستن که بدرد میخورن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
من یه دختری رو می شناختم دکترای ریاضی داشت میومد بچه های کوچولو رو جمع میکرد بهشون ریاضی یاد میداد بنده خدا از یه روستای مخروم دکتر ریاضی اگه بره تو خونه بشینه دولت باید ماهی ده میلیون بهش بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
دبیری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
بره تو میدون ونک سینوس و تانژانت جیب افراد رو محاسبه کنه ،؟ سالهاست فاتحه علوم پایه خونده شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۹
آقايون خودشون رو به خواب زده اند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۹
متاسفانه تنها راه این است که از ایران بروند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۹
به این افتخار میکنیم که شتاب علمی کشور چنین بوده و چنان بوده. اما اصلا متوجه این نیستیم که عامل اصلی این جهش علمی چه افرادی بودن و بی توجهی به اونها چه تبعاتی داره. یکی از این افراد همین دختر شما بوده . متاسفانه اینجا قدرشو نمیدونن اما اگر اپلای کنه میتونه به بهترین کشورها بره و با یک دستمزد خوب و در آرامش کامل به تحقیق وپژوهش خودش ادامه بده. قدر علم و دانش رو همون انور آبی ها میدونن اینجا فقط شعاره
مخالف شادی مردم نیستیم . اما اگر کنسرتی و جشنی باشد و در ان چند نفر هم رقاصی کنند این اشکال دارد . ....... حالا در این کنسرت چند نفر هم رقصیدند به کجا برمیخوره . چی از کی کم‌میشه . کی خسارت میبینه . شادی کردن شکل شما اصلا شادی نیست . نوحه خوانی هست . کسی را شاد نمیکند
امام‌جمعه مشهد و اکثر سیاسیون برای اینکه مسایل و تفکرات سیاسی خود را به مردم جامعه القا کنند مطالب و تفکرات و اندیشه خود را به روش انقلابی و با توجیه دینی و شرعی بیان میکنند . منطورش این هست که اگر اینکار را نکنم تاثیرش کمتر هست دوم مردم بیشتر باور میکنند و در مقابل حرف ها سکوت میکنند و زبانشان در مقابل این سخنان بسته میشود . ولی من هر حرفی را براحتی باور نمیکنم . ان سخن باید اول با فطرت دوم با عقل و سوم با شعور و چهارم با دمکراسی و تجربه سازگار باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
دقیقا
بسیاری از مشکلات مربوط به کوتاهی های دولت است سالها پیش مجلس تصویب کرد از خانه های خالی مالیات گرفته شود و دولت حاضر به اجرای آن نشد به این بهانه که خانه های خالی قابل تشخیص نیستند
دولتی که نمیتونه خونه خالی را از خونه دارای ساکن با اینهه امکانات تشخیص بده چطور میخواد کشوری به این بزرگی را اداره کنه
اختیارات رئیس جمهور در قانون کم یا زیاد باشد به دلایل روشن از ان استفاده نمیشود و ریاست جمهوری را به یک پست زائد تبدیل کرده است
جناب مطهری مردم که همه دیدند ریس جمهور حتی نتوانست جلو فشار دادن دکمه فیلترینگ تلگرام را بگیرد مزاح نفرمایید
کسی میدونه نسبت آقای تابش رئیس بنیاد مسکن با آقای سید محمد خاتمی چیه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
هیچی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۹
داداششه
سکه به زودی به قیمت واقعی خود یعنی ۶ میلیون خواهد رسید ، انس جهانی ۱۵۰۰ رو در رد کرد . فعلا که صندوق توسعه ملی داره به همتی حال میده ، نیمه دوم سال همیشه قیمت ارز ۳۰ درصد نوسان داشته ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
فروش ارز برای تامین کسر بودجه است همش را نمیشود با چاپ پول تامین کرد مقداری از ان را هم با روشهای دیگر باید بدست اورد
آقای خدایی.
در سه دهه ی گذشته رشته های فنی و ریاضی را به لجن کشیدید.
حالا چی می گید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۹
با زور در رشته مهندسي صنايع 22 سال پيش قبول شدم همون موقع ضرفيت تنها يكي از دانشگاههاي آزاد شدنش سالي 120 نفر كل ايران اونموقع كمتر از 200 نفر پذيرش داشتش
خيل فارغ التحصيل بي كار و مدعي
اصلاحات از طریق انتخابات یا غیر ممکن و یا حرکت آن لاک پشتی است. وقتی یک رئیس جمهور با 24 میلیون رای انتخاب می شود و علیرغم وعده های انتخاباتی مسئله بی اهمیتی مثل ممنوعیت ورود خانها به ورزشگاه را نمی تواند حل کند ، چگونه می توان امید داشت که باانتخابات اصلاحاتی در راستای خواسته رای دهندگان صورت گیرد؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۹
پس انتخابات به چه درد میخورد . یعنی فقط برای نمایش و فیلم کردن اینهمه هزینه میکنند . خوب این چه کاری هست بیایند قدرت و ثروت را به یک شخص بدهند تقصیرات را هم خودش به گردن بگیرد چرا باید مردم همیشه اشتباه انتصابی و انتخابی بکنند
هشدار درباره ورود پول‌های کثیف به کمپین‌های انتخاباتی.

سالهاست با این پول های کثیف مردم بدبخت رو به تمسخر گرفتند.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
سالها بود که همیشه در رسلنه ملی میگفتند که انتخابات ایران مثل انتخابات عربیها نیست کاملا متفاوت هست در عرب کارتل های ثروت در قدرت و سیاسی نفوذ پیدا میکنند . اما تو نگو این سخنان فقط جهت رد گم کردن بود ولی در اصل اینچنین نبوده . یعنی وقتی شرکت های بزرگ را به افرادی واگدار کردند خود بخود این افراد ثروتمند شدند و در انتخابات هم تاثیر گدار هستند یعنی هر چی اشکال از غرب گرفتند خودشان هم به ان‌مشکلات دچار شدند . منطورم این هست که در ابتدا میگفتند ما مثل فقرا و مستصعفین برای همیشه زندگی خواهیم‌کرد اما نگفتند که وقتی ثروت به چند هزار میلیارد تومان رسید چی . آیا باز حاصر هستی بجز ماهی ۵ میلیون تومان بقیه را خرج فقرا کنی ؟ بنابراین بصرف اینکه فردی با منش های اخلاقی و اسلامی خطا نمیکند اشتباه هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۹
دقيقا پولهاي كثيف وارد انتخابات مي شوند
جناب روحانی از ۹ ماه حق التدریس فقط ۳ ماه رو پرداخت کردند ، تو رو جان عزیزان این معوقات رو یک بار برای همیشه صفر کنید ، چرا یه نهاد اینقدر داره پول میگیره که نمیتونه چطور خرج کنه ؟! ما باید واسه گدایی دستمون باشه تا بتونیم حق و حقومون رو بگیریم ، چرا دارید اینقدر جامعه فرهنگیان رو خوار و ذلیل میکنید که گدایی حق خودشون رو کنند ؟! چرا نمی خواهید باور کنید بین ۲ میلیون و ۲۲ میلیون فاصله زیادی است ؟؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
این مشکل فقط توسط حضرت آقا حل میشه والسلام ، نه تداکاتچی ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۹
دقیقا نظر 23:26 درست است.
با اصابت چند تا موشک کرک و پشم عربستان ریخته شد ....واقعا وقتی ۸۰ هزار شهروند ایرانی در موسم‌حج و ماه حرام ...فکر کن ایران عربستان بود و عربستان ایران . ایا مسولین انقلابی اجازه میدادند ۸۰ هزار نفر حاجی حج بروند ؟ یا حج یا نخوردن موشک به فرودگاه . الان تگلیف من شهروند در باب قضاوت سیاسی چی باید باشد . امنیت حجاج ما در این شرایط با این سخنان چگونه قابل جمع هست . آیا بمن اجازه میدهید که قصاوت کنم که بحث دین و سیاست و اخلاق واقعا تفکیک کنم یا نه جدا نشدنی هست . نظرات مخالف و موافق کمک کنند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۹
جواب.اگه ایران و عربستان بعنوان دو تا از بزرگترین کشورهای نفتی با هم دوست بودند نفت بشکه ای ۲۰۰ دلار بود ولی حالا ۶۰ دلار و البته همونم تا به جیب نرسیده دوباره برای خرید اسلحه در میاد.پیدا کن پرتقال فردش رو.
انتخابات به جز تحمیل هزینه اضافی برای کشور اون هم تو این وضعیت بحران بودجه ای ،هیچ دستاوردی برای ملت نداره ، بذارید همین مجلس ۴ سال دیگه باشه یا به کل تعطیل کنید ، ببینم از اول انقلاب ۴۰ سال میگذره کسی میتونه ۴۰ مصوبه ای که رو برای ملت مفید بوده ؟ فاصله طبقاتی ، فقر و فساد و بیکاری دستاورد همین مصوبات هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۹
همه شو تعطیل کنن هم مجلس هم دولت
باور کنید دولت هیجگونه توان احرایی ندارد ،دولت حتی تدارکاتچی با اختیار نیست ؟،،باید طبق لیست عمل نماید ؟، علت فساد گسترده همین میباشد ؟که دولت فقط میتواند به مجموعه های خود فشار وارد کند ،که آنهم از حایی دیگر بیرون میزند ،که همین فساد است ؟،،
مافیای پزشکی در ایران یک راس فساده
نماینده مجلس چکار میکند . اگر یک شرکت با تصمین بیاد وبدور از غرض ورزی وسهم خواهی ورانت راحت میتونه خیلی بهتر به وضع معیشت واقتصاد وقانون رسیدگی کنه تا مجلسیکه ابودونبودش فرقی نمیکنه یک بودجه میخواد تصویب کنه نخبه های اقتصاد وحسابدارهای کارکشته هستند ومیتوانند اینکار را انجام دهند
تابناک با همین فرمون برو تا مخاطبانت رو‌از دست بدی
سانسور کن، تحلیل نکن، نقد نکن، روی نقاط حساس کشور مثل مالیات بر املاک و مستغلات، آمار تعداد چاه های نفت و میزان استخراج هر کدوم و شفافیت رای نماینده ها و برداشتن تعرفه واردات خودرو و... هم مانور نده
دور خودت بچرخ
محمد جواد ظریف وزیر خارجه گفت: هر چه کم‌کاری کرده‌ام در مقابل ملت عذرخواه هستم.

آقای ظریف،
تکرار نکردن اشتباه خردمندانه‌ترین عذرخواهی است،
مهمترین کم‌کاری که از شما دیده شده آن بود که جمهوری اسلامی شما را برای امضای برجام فرستاده بود و داشتید برای ایجاد صلح با جهان مذاکره می‌کردید که جمهوری اسلامی موشک با شعار مرگ بر اسرائیل پرتانید و شما مانند مرحوم بازرگان بی‌درنگ استعفا ندادید.

سرور گرامی،
تنها راه نجات کشور اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم:
1- مذاکره با آقای ترامپ برای دفع تهدیدات خارجی،
2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی،
با تشکر از توجه شما،
مردم بیایید بجای واژه ی وزین مسئولین از این به بعد از واژه مقامات استفاده کنیم چون مقام دارند ولی مسئول نیستند
هشدار بزودی همه چیز گرانتر وگرانتر میشود برید رای بدید.
هشدار درباره ورود پول‌های کثیف به کمپین‌های انتخاباتی
خیلی ممنون از هشدار شما ولی چه کسی تا به حال توانسته و یا خواسته جلوی این مسئله را بگیرد
با تشکر لطفا مسئولین رسیدگی فرمایند
مالیات بر بخش درمان؟
از کاندیداهایی که واقعا مخلصانه با دغدغه دین و مردم به عرصه انتخابات تشریف میارن تقاضا داریم صادقانه و خالصانه وارد کار بشید و از صرف هزینه های مشکوک و غیر منطقی بپرهیزید.
بانکی در دانمارک، شروع به ارائه وام مسکن با بهره ۰ ٪ در سال کرد.

به گزارش اسپوتنیک، بانک نوردیا در دانمارک، شروع به ارائه وام ۲۰ ساله مسکن با بهره ۰ ٪ در سال کرد. نوردیا بانک دانمارک یکی از بانک‌هایی است که در تاریخ بانکداری این کشور بسیار درخشیده است.

نرخ پایین وام مسکن در دانمارک امر غیر معمولی نیست. پیشتر نیز در اوایل ماه اوت بانک Realkredit دانمارک وام با بهره سالانه ۰.۵ ٪ برای مدت ۳۰ سال را شروع کرد.

بانک‌های دانمارک در دادن اعتبار به مشتریان خود از هم پیشی می‌گیرند و موسسه اعتباری Jyske Bank که سومین بانک بزرگ دانمارک است اعلام کرد قصد دارد به مدت ۱۰ سال وام با نرخ منفی صادر کند. بر این اساس مشتری‌ها علاوه بر اینکه سالانه هیچ بهره‌ای بابت وامی که می‌گیرند دریافت نمی‌کنند بلکه حتی در آخر قادرند مبلغی کمتر به بانک پرداخت کنند.
چرا برخی از مسئولین هیچگاه بازنشسته نمی شوند!... آیا قحط الرجال است
من اگر کاره ای بودم اکثر دانش آموزان انسانی را می فرستادم ادبیات فارسی بخوانند و آنها را در زمینه نویسندگی( داستان، فیلمنامه نویسی ،گزارش خبری، شعر خوانی برای مجری گری زبان انگلیسی برای آموزش فارسی به خارجی ها) خلاصه عملی و کاربردی کاری می کردم که با همین واژه ها و جمله های معمولی حق و حقوق مردمان پایین دست را از فرادستان و درجایگاه خود نانشسته می گرفتم و با کلمات منفجرشان می کردم .
دست شما درد نکنه جناب آقای همتی خوب بفرمائید با برداشتن 4 صفر بر سفره مردم چه ......
متاسفانه دولتمردان نمیخوان قبول کنن که نسل انقلاب عوض شده وجوانان رو نمیتونید با افکار دهه شصت هدایت کنید دنیا دچار تغییرات شده ولی ما هنوز تو چهل سال پیش موندیم
نمیخوام به کسی توهین کنم ، ولی خدایی به کدامیک از اهداف انقلاب رسیدیم ؟

یکی جواب منو بده .
مسئول محترم سازمان سنجش شما از وضعیت تحصیل کرده های علوم پایه با خبری، هیچ کدمشون شغل درست و حسابی ندارن. من خودم فوق لیسانس ریاضی دانشگاه شیراز هستم. الان شغل مربوط به رشته خودم ندارم. یعنی 30 سال هر چه ریسیدیم پنبه شد. خیلی از این تحصیل کرده های علوم پایه بیکار هستن. در صورتی که در رشته هلم پزشکی با یه فوق دیپلم بهترین کار دارن. حتی بچه ها میتونن دیپلم که گرفتن ادامه ندن تو همیم مراکز درمانی نگهبان یا خدمات بشن، حقوقش از حقوق یه فوق لیسانس علوم پایه قطعا بیشتر هست و چن سالی از وقتشون هم به خاطر دانشگاه تلف نمیشه
در حالی که از ورود پولهای کثیف به انتخابات صحبت به میان می آید چه انتظاری میتوان از منتخبین داشت ؟
نصف اینایی که با پرچم کشورای دیگه میان مثل مسلمونای دواتیشه نظر میدن و میگن حرامه از قصد اینکارو میکنن که منفی بخورنو مردمو اتیشی کنن جواب این ملعونارو ندین لطفا
بی توجهی به اینها بهترین جواب, نَه منفی نَه مثبت نَه پاسخ
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان