بازدید 14924
هزار و هفتصد و سی‌ و هشتمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

اظهارات بیادی در مورد تشکیل «جریان سوم» در انتخابات/پاسخ کنایه آمیز وکیلی به سخنان انتخاباتی باهنر/درخواست از ترامپ برای تحریم آیت‌الله جنتی/روایت وزیر دولت اصلاحات از قولی که کدخدایی به عارف داده بود

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: نمایندگان مجلس، حقوق مخفی می‌گیرند؟ /احمدی نژاد به دنبال انتخابات و گرفتن کرسی‌های قدرت نیست/چه فرقی می‌کند زنان راننده موتورسیکلت باشند یا پشت سر راننده بنشینند؟ و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۱۶۷۹۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰ 08 August 2019

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

بعضی از آقایان در حوزه از دولت کمک می‌گیرند و انتقادی هم از آنان نمی‌بینیم

آیت‌الله مکارم شیرازی در بخش دیگری از سخنان خود به استقلال حوزه و نهاد روحانیت پرداخت و افزود: وابستگی به پول دولت مشکلاتی را آفریده است، دولت‌ها آن مقدار سهم بودجه را تخصیص نمی‌دهند و این باعث شده است بسیاری از دستگاه‌ها با مشکلاتی مواجه شوند تا جایی که برخی از مؤسسات و تشکیلات حوزوی وابسته به بودجه، تعداد زیادی از نیرو‌های علمی خود را مرخص کرده است. وی ادامه داد: وابستگی امکان انتقاد را از بین می‌برد، ما سعی کردیم هرگز از دولت‌ها کمکی نگیریم، در شیراز زمانی که می‌خواستیم ساخت مجموعه‌ی خاتم‌الانبیاء آغاز کنیم، استاندار بیان کرد که ۱۰ میلیارد کمک می‌کند، بعد از مدتی برای استاندار نامه نوشتم نظر بر اینکه دولت در مضیقه مالی است مبلغ را دریافت نمی‌کنیم، لذا اگر وابسته شویم خطرات زیاد وجود دارد، می‌دانم بعضی از آقایان از دولت کمک می‌گیرند و انتقادی هم از آنان نمی‌بینیم.

مرعشی: همان کسانی که از دیوار سفارت آمریکا بالا رفتند، به دنبال اصلاحات هستند

حسین مرعشی: اگر اصلاح طلبان چهره‌های خوش‌فکر، اندیشمند، توانا و صالح داشته باشند، ولی نتوانند مردم را با خود هماهنگ کرده و با معدل خواست مردم حرکت کنند، اتفاقی نمی‌افتد و مثل لشکری می‌ماند که قلب آن پیش می‌رود، ولی یمین و یسارش متوقف است و شکست می‌خورد. اصلاح طلبی کار بسیار سختی است، همان کسانی که از دیوار سفارت آمریکا بالا رفتند به دنبال اصلاحات هستند. به همین دلیل اصلاح طلبی از پیچیده‌ترین کار‌های ایران شده است. ذات و مرام بعضی از دوستان ما هنوز انقلابی است و انقلابی گری نهادینه شده است، در این شرایط قصد داریم با پرچم اصلاحات کار را پیش ببریم.

پناهیان: از بین مردم، طبقه‌ای ممتاز مورد خطاب رهبری قرار دارند

حجت‌الاسلام پناهیان، با تأکید بر اینکه هم اکنون در زمان حساسی قرار داریم، افزود: در این برهه حساس باید به مشکلات و موانع پیش روی انقلاب اسلامی به طور ریشه‌ای رسیدگی کنیم نه اینکه موقتا مشکلات را بهبود بخشیم. وی از تفاوت ماهوی نظام جمهوری اسلامی با نظام‌های دیگر سخن گفت و اظهار کرد: مهم‌ترین تفاوت جمهوری اسلامی با بقیه نظام‌های دنیا این است که مردم ما، مردم خوبی هستند و این خوب بودن در تمامی عرصه‌ها مشخص است. از بین این مردم، طبقه‌ای ممتاز مورد خطاب رهبری قرار دارند که که جز طبقه جوان نیست و این طبقه کلید حال و آینده جمهوری اسلامی را در دست دارد. حجت الاسلام و المسلمین پناهیان به مضرات بزرگ بودن دولت اشاره کرد و گفت: دولت باید به نفع مردم کوچک شود و این کوچک شدن دولت باید توسط مردم صورت گیرد. مثلا مردم می‌توانند با تغییر در شیوه خرید کردن خود، دولت را هدایت کرده و کوچک کنند.

توهین عضو شورای عالی استان‌ها به خبرنگاران

همزمان با روز خبرنگار عضو شورای استان‌ها در حاشیه صحن علنی شورا بابت نشر صحبت‌های خود در اجلاس پیشین به خبرنگاران حاضر توهین کرد. صبح امروز در حاشیه بیست و یکمین اجلاس شورای عالی استان‌ها و در روز خبرنگار، یکی از نمایندگان تهران در شورای عالی استان‌ها در اعتراض به انتشار صحبت‌های خود در اجلاس قبلی مبنی بر «فروش ملکی به مبلغ ۶.۵ میلیارد تومان و عدم نیاز مالی وی به منابع مالی شورای عالی استانها» به خبرنگاران منتشرکننده این خبر توهین کرد. او خبرنگاران حاضر در جلسه را «بیشعور» خطاب کرد و ضمن تهدید به سمت آن‌ها حمله‌ور شد! این موضوع درنهایت با دخالت روابط عمومی شورای عالی استان‌ها فیصله پیدا کرد.

چه فرقی می‌کند زنان راننده موتورسیکلت باشند یا پشت سر راننده بنشینند؟

روزنامه خراسان نوشت: در هفته‌ای که گذشت، ماجرای گواهینامه موتورسیکلت برای بانوان از پرحرف و حدیث‌ترین سوژه‌ها بود. طرح دو نکته در حاشیه چالش اعطا یا عدم اعطای گواهینامه موتورسیکلت به بانوان قابل تأمل است: پس از رأی بدوی یکی از شعبات دیوان عدالت اداری، رسانه‌ای شدن و فضای گفت وگو و مطالبه‌ای که از سوی زنان پدید آمد، نیروی انتظامی در موضعی متفاوت، خواستار تجدیدنظر در این حکم شد و در سوی مقابل معاون رئیس جمهور در امور زنان و برخی نمایندگان مجلس بر احقاق حق بانوان تأکید کردند. وقتی قرار نیست در اجرای یک قانون فضای جدید پدید آید، با طرح آن و به دنبالش، به چالش کشاندن افکار عمومی و ایجاد انتظارات بدون پاسخ، اساسا طرح چنین موضوعاتی، چه فلسفه‌ای دارد؟ چرا باید چنین مسائل چالشی را که هنوز در سطح کلان تصمیم گیری و به نتیجه نرسیده در فضای عمومی مطرح کرد؟ به هر روی با طرح این موضوع، این پرسش همچنان مطرح است که تفاوت سرنشین بودن با رانندگی موتورسیکلت توسط بانوان چیست که خانم‌ها می‌توانند سرنشین موتورسیکلت باشند، اما حق رانندگی ندارند؟

احمدی نژاد به دنبال انتخابات و گرفتن کرسی‌های قدرت نیست

علی اکبر جوانفکر درباره ادعای یک کانال تلگرامی پیرامون دیدار احمدی نژاد و قالیباف به نامه نیوز گفت: من در جریان قرار نگرفتم و نمی‌دانم چیست. معتقدم این نوع مطالبی که یک کانال یا سایت بی مسئولیت و ضدانقلاب مطرح می‌کند اصلا نباید محل بحث واقع شود. مشاور محمود احمدی نژاد درباره قصد خود برای نامزدی در انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: هنوز تصمیمی نگرفتم. وی در پاسخ به این که برای ورود به انتخابات مجلس، جمعی تصمیم می‌گیرید یا فردی، یادآور شد: تا کنون بحثی نکردیم که بخواهیم درباره فردی یا جمعی بودن آن صحبت کنیم یا اینکه اصلا وارد بشویم یا نشویم. جوانفکر اظهار کرد: ما دنبال تصاحب کرسی‌های قدرت نیستیم، اصلا این بحث‌هایی که الان معمول است و دیگران دنبالش هستند ما دنبالش نیستیم. مشاور رئیس دولت نهم و دهم درباره تحلیل‌ها و گمانه زنی‌های رسانه‌های مختلف راجع به دیدار احمدی نژاد و قالیباف گفت: رصد نکردم، چون برایم اهمیتی نداشت.

صنعت رشد منفی ۶.۵ درصد دارد

غلامحسین شافعی، رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: آنچه از صنعت و روند صنعت ادعا داریم با آمار‌های رسمی کشور همخوانی دارد، سهم بخش صنعت از تولید ناخالص ملی کاهش زیادی داشته و از حدود ۱۴.۴ درصد به ۱۲.۲ درصد رسیده و این یعنی روند توسعه مثبت نیست. رشد کل اقتصادی ما بدون نفت منفی ۴ درصد و صنعت به تنهایی منفی ۶.۵ درصد و نرخ رشد تشکیل سرمایه ثابت در سال ۹۷ معادل منفی ۶.۹ درصد است و ما به شدت با کاهش سرمایه‌گذاری واقعی مواجه هستیم. /باشگاه خبرنگاران

نمایندگان مجلس، حقوق مخفی می‌گیرند؟

«مدیران دولتی و مقامات کشوری چقدر حقوق دریافت می‌کنند؟»؛ این پرسشی است که مردم و رسانه‌ها سال‌های سال در پی یافتن پاسخی روشن برای آن می‌شوند، اما جز مواردی خاص که فیش حقوقی مدیران در رسانه‌ها افشا شده، هیچ‌گاه سایت و سامانه‌ای شفاف که در دسترس عموم جامعه باشد، راه‌اندازی نشده است. نمایندگان مجلس هنوز اطلاعات مربوط به دستمزد‌های خود را در سامانه یکپارچه اطلاعات اعلام نکرده‌اند. آن‌طور که حاجی‌دلیگانی، عضو کمیسیون برنامه می‌گوید: با آقای انصاری، رئیس سازمان اداری و استخدامی گفت‌وگویی انجام دادیم که ایشان اعلام کرد اطلاعات آن بخش از نمایندگان که فقط از مجلس حقوق می‌گیرند، مشخص است، اما اطلاعاتی از سایر نمایندگان که شغل دیگری دارند و معمولا حقوق بالاتری نسبت به نمایندگی دریافت می‌کنند، در دسترس نیست. علاوه‌ بر این، اطلاعات مربوط به مدیران و معاونان امور مجلس و سازمان‌های وابسته هم اعلام نشده است./ شرق

روایت وزیر دولت اصلاحات از قولی که کدخدایی به عارف داده بود

علی صوفی، وزیر دولت اصلاحات در گفت‌وگویی با خبرآنلاین با رد ایده ادامه ائتلاف با معتدلین گفت: به طور قطع نظر ما برای انتخابات مجلس روی لیستی با هویت خالص اصلاح طلبی است، دلیلی ندارد که ما باز هم با اصولگرایان ائتلاف کنیم. از حرف‌های آقای خاتمی در پیش گرفتن سیاست ائتلاف برنمی‌آید، ایشان ضمن رد تحریم انتخابات، ایده مشارکت مشروط را مورد تأکید قرار داد که فصل الخطاب است. دلیل حمایت عارف و تلاشش برای رأی آوردن کدخدایی صحبتی بود که با او در فراکسیون داشت، کدخدایی آنجا قول داده بود که نقایص قانونی را برطرف خواهد کرد، اما صحبت‌های اخیرش نشان می‌دهد که زیر قولش زده است.

درخواست از ترامپ برای تحریم آیت‌الله جنتی

یکی از کارشناسان اندیشکده ضدایرانی «بنیاد دفاع از دموکراسی‌ها» در یادداشتی خواستار تحریم «آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان» شد. «تزوی کان» کارشناس این اندیشکده آمریکایی روز چهارشنبه در یادداشتی که در تارنمای «هیل» منتشر شد، نوشت: وی پشت در‌های بسته نقشی اصلی در تعیین رهبری نظام ایران دارد. / ایرنا

پاسخ کنایه آمیز وکیلی به سخنان انتخاباتی باهنر

محمد علی وکیلی در مورد اظهار نظر محمدرضا باهنر در مورد اینکه مجلس آینده، مجلسی اصول‌گرا خواهد بود، گفت: در آستانه مجلس دهم و انتخابات ریاست جمهوری آقای باهنر از این پیشگویی ها داشت و مردم خلاف این پیشگویی ها عمل کردند و پیشگویی های وی خلاف از آب درآمد.

اظهارات بیادی در مورد تشکیل «جریان سوم» در انتخابات

دبیرکل جمعیت آبادگران جوان گفت: احمدی نژاد با همکاری قالیباف می‌تواند یک جریان سومی را به وجود آورد. یعنی بدون شک ائتلاف این دو نفر با هم می‌تواند یک جریان جدی و قدرتمند سوم را خلق کند و دو فهرست اصولگرایان و اصلاح طلبان را در انتخابات مجلس به حاشیه برانند.

واکنش عبدالله ناصری به اظهارات حداد عادل

عبدالله ناصری در نقد اظهارات اخیر حداد عادل بر این باور است که نباید چشمان خود را بر این واقعیت ببندیم که در مقطع کنونی میزان نارضایتی شهروندان از وضعیت در یکی از بالاترین سطح‌های ممکن است، اما این بدین معنا نیست که این نارضایتی محدود به ناخشنودی از عملکرد دولت بوده، بلکه باید بپذیریم نارضایتی موجود کلان و مربوط به تمام ارگان هاست. در چنین شرایطی تنها مقصر جلوه دادن دولت، یک اشتباه محض است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۷
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۲۰
احمدی نژاد و قالیباف اگر هم با هم به انتخابات بیایند رای مناسبی شامل نمیشوند.
فراموش کرده اید که زمان تغییر کرده است و این آقایان آن اعتبار قبلی را ندارند.
انتخابات را آزاد کنید از این شخصیت ها که برای مردم سوخته شده اند ،شاید شانسی در شرکت مردم بدست بیاورید
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۷
در مردم سالاری یک هوای تازه نیست ؟ کجاست هوای تازه . در را باز کنید نسیم و هوای تازه بیاد . هوای تکراری خسته کننده هست .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۷
انحصار در پزشکی تا کی میخواهد ادامه یابد. تا کی مردم باید رنج بکشند تا عده ای پزشک ماهی ۶۰۰ میلیون درآمد داشته باشند. به خدا با ماهی ۳۰۰ میلیون هم میشود زندگی لاکچری داشت آقایون مافیای پزشکی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۷
آیا میدانستید یک وکیل خیلی معمولی در بندرعباس براحتی ماهی ۲۰ میلیون تومان درآمد دارد؟
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۷
کاملا درست هست . میزان چون رای مردم هست . کسانیکه کاندید میشوند بر اثر فشار و مطالبه مردم مجبور هستند حرف مردم را بگویند . منطورم این هست که کاندید ها راهی دیگری ندارند یا با مردم هستند یا با خودی ها هستند . اگر با مردم هستند باید حرف مردم را بیان کنند . چون مردم غالب هستند . مردم با فشار اجتماعی با رشد فکری و سیاسی و نگاه به پیشرفت دیگر کشورها بسرعت عبور خواهند کرد . چون اگر دیرتر اقدام به اصلاحات بزنند کشورهای اطراف ایران جلوتر اصلاحات را شروع کردند . اولین نیاز اصلاح ساختار اقتصادی و سیاسی هست .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۷
کدوم اعتبار قبلی ؟؟
ناشناس
| Germany |
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
تخلفات این دو در زمانیکه راس کار بودن بقدری زیاد است که از حد گذشته اما متاسفانه بجای خودشان اطرافیان در بازداشت هستند.
پيشنهاد مي شود يك جريان چهارمي هم درست كنيد شايد افاقه كرد و ملت در انتخابات شركت كردند !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۷
شرکت نکردن مردم مساوی پیروزی اصولگرایان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۷
اگر همین امروز تعداد پزشکان ایران دو برابر شود تازه با کشور تاجیکستان برابر میشویم. چه کسی در وزارت بهداشت مسئول تعیین ظرفیت پذیرش پزشکی است؟
محمد ر ا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۷
جریان دهمی هم باشه دیگه تمومه ماجرا
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۷
اصولگرایان همیشه یک تعداد ثابت
از حقوق بگیران و افراد خاص را دارند
که اگر اکثریت مردم شرکت نکنند انها حتما برنده هستند
کارد به استخوان اکثریت ۸۰ درصد مردم رسیده است
و دیگر تفاوتی برایشان ندارد
و شخصا از خدا می خواهم تند رو ترین اصولگراها بیایند
تا بلکه همه به این نتیجه برسیم که با اتخاذ شیوه های اعتراضی مدنی و آرام از شر همه شان با هم و یکجا راحت شویم
ناشناس
| Turkey |
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
تمام شد,تمام.بالاخره ملت فهمیدند انتخابات یعنی چه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
ناشناس 20:41 همین الان هم و در این چهل سال گذشته اصولگرایان مملکت را اداره کرده و می کنند( اداره منفی نه مثبت)
امروز فرصت داشتم و برنامه تلویزیونی لحظه حقیقت شبکه فاکس با جایزه ۵۰۰ هزار دلاری را دیدم.برنامه ای که بگمان من توسط سازندگان دستگاه دروغ سنج تهیه شده تا اخرین اشکالات این دستگاه را برطرف کند و در ان شرکت کنندگان به خصوصی ترین سوالات که میتواند رابطه زوجین یا فرزند و پدر و مادر را به هم بزند با صداقت پاسخ میدهند تا جایزه را ببرند.اخیرا شنیدم که آقای.... مدعی شده در ۱۴۰۰ اقای ظریف محاکمه خواهد شد.تقریبا از جنس صحبتهای بقایی و مشایی.بر محاکمه کنندگان گالیله حرجی نیست زیرا انان در جهل خود گرفتار بودند و واقعا فکر میکردند زمین مرکز عالم است.اما فردی چون جناب( ...)که سفرهای خارجی داشته و میداند تهران مرکز عالم نیست و از ظرفیت سیاسی و اقتصادی و نظامی ما و حریف باخبر است، گفتن چنین جملاتی میتواند بنده را مجاب سازد که ریگی به کفش دارد.پیشنهاد بنده اینست: اقایان روحانی و ظریف داوطلب شده و توسط دستگاه دروغ سنج سنجیده شوند و سپس مسئولان دیگر را با ان امتحان کنند.از جناب .... کافیست یک سوال پرسیده شود و پاسخ ان با دروغ سنج راستی ازمایی شود.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۷
چرا فقط روحانی ظریف ؟ مطمن هستی جای دیگر و افراد دیگری دروغ نگفتند . البته منظور شما نمیدانم دروغ چیست .تو مگر نمیدونی اگر وارد فصای سیاسی شدی میتونی دروغ بگویی بعد بگویی ترفند زدم و زرنگی کردم . نمیشه هم نقش فرد خوش اخلاق را بازی کنی هم دروغ نگویی . دروغ بصورت سیستماتیک وجود دارد مناظره شبکه ۴ را ندیدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۷
درآمد یک پزشک ایرانی = درآمد یک کارخانه
به جای صحبتهای اصلاح طلبان در مورد انتخابات
بهتره بکم در مورد عملکرد دولت، عملکرد فراکسیون اونها تو مجلس و... صحبت کنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۷
وزیر بهداشت جدید هم گفت در ایران کمبود پزشگ نداریم. دلمون به این بنده خدا خوش بود که تسلیم مافیای پزشکی نمیشه ولی خود غلط بود آنچه می پنداشتیم. آقای وزیر کمتر بودن آمار پزشکی ایران نسبت به سوریه و ترکمنستان و تاجیکستان و قطر و ارمنستان و ترکیه طبیعی است؟
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۷
این اختلاف طبقاتی فاحش موجود نتیجه همین سیاست ها و حمایتهاست
اقای پناهیان انقلاب شد که کلید دست طبقه ممتاز نباشد!!!.اگر این قضیه را نفهمید باید منتظر باشید زمان حمله دشمن همان طبقه ممتاز از کشور دفاع کند که انهم بعید است از استخر خود در باستی هلیز بیرون بیاید
چرا همه از جریان سوم ترس دارند ؟


چون همه فهمیده اند مردم از همه احزاب ، گروهها ، سازمانها، نهادها و .... عبور کرده اند و به هیچ نماینده ، کاندید یا گروهی رای نخواهند داد

جنگ قدرت بزودی در ایران شکل خواهد گرفت

جنگی که برای مردم نیست‌ . برای کسب صندلی های قدرت پس از روی کار آمدن جریان سوم است

خدا بخیر بگذرونه
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۷
قانون را جوری تفسیر کردند که حتی اصلاح طلبان را با اکراه و تهدید و غربی بودن غرب گرایی متهم‌میکنند . ولی شکل سوم قدرت اگر شکل بگیرد باید در غالب احزاب و اساسنامه حزبی باشد اینکه دقیقه ۹۰ کسی بیایید و بگوید که حجاب چرا باید اجباری باشد . چرا زنان نباید ورزشگاه بروند . آیا فکر نمیکنید که این یک برنامه از پیش تعین شده است که فشارهای اجتماعی و اقتصادی را زیاد کنند تا در انتخابات حرف برای گفتن داشته باشند ‌ ایا این بی احترامی و خسارت روحی و روانی بمردم را کی جواب میدهد که کاندیدا در رسانه ملی بگوید دولت قبلی خیلی اشتباه کرده نباید اینکارها را میکرد . این واقعا سمش چیست ؟
فرقش این است که اقایانی که دیگر اقایان مدافع حقوق زنان را زن ذلیل خطاب میکنند و خود دوران جوانی برای جلب توجه انها جلوی دبیرستانها با موتور سیکلت تک چرخ میزدند موتور سواری را تنها برتری خود نسبت به زنان میدانند و نمیخواهند انرا از دست بدهند.لذا هزار سفسطه ردیف میکنند تا این موضوع به سر انجام نرسد
ترامپ و دولت مردانش قصد دارند مردم ایران را بطرف خود بکشند
پاسخ ها
ناشناس
| Poland |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۷
البته بیشتر به نظر میاد میخوان مسئولین رو به سمت خود بکشند .حالا خود دانید
تمام بدبختی های ملت ایران مانند گرانی و تورم و بیکاری و بی آبی و... تقصیر استکبار جهانی و در راس آن آمریکاست که 40 سال است هیچ غلطی نتوانستند بکنند
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۷
این شعار ها دیگر خریدار ندارد.
مسئولان ناتوانی از خود نشان داده اند
دود تحریم اشخاص ایرانی به چشم مردم داره میره
پاسخ ها
مهدی
| Germany |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۷
تحریم بد است ولی یک چیز را نشان داد که ما استقلال در تولید داخلی را نتوانستیم ایجاد کنیم و حال باید فریاد بزنیم که چرا تحریم شده ایم!
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۷
استقلال اقتصادی در کشورها دیگر معنی نخواهد داشت . اگر در داخل هر کشوری اقتصاد دولتی باشد و نهادها و امنیتی و نطامی در سیاست و اقتصاد و تولید حضور داشته باشند در ۲۰ سال اینده دوباره روز از نو هست روزی از نو ...... برای اینکه دیگر کشورها صنایع انها اینقدر قدرتمتد میشوند که تولید ارزانتر تمام میشود . کیفیت بالاتر میرود . بنابراین از تمام‌مرزها کالا با کنترل و بی کنترل وارد کشور میشود . راه حل فقط بزرگ کردن صنایع تولیدی با مدیریت خصوصی هست
"مرعشی: همان کسانی که از دیوار سفارت آمریکا بالا رفتند به دنبال اصلاحات هستند"

مشکل اصلاح طلب و اصول گرا نیست جناب مرعشی , نون به نرخ روز خور زیاد داریم
حالا دیگه نوبت نون قرض دادن به اقای جنتی توسط امریکاییها شد تا دستش در رد صلاحیتها باز باشد همیشه هم بموقع
چقدر در مورد مردم کوته بینانه فکر می کنند که اگر به دوگروه اصلاح طلب و اصولگرا تمایل ندارند پس به احمدنژاد و قالیباف اعتماد دارند اخه اینها چه چیزی در چنته داشته و دارند اون که هشتصد میلیارد دلار را بباد فنا داد با اوار بدهی و خزانه خالی و دارن محاکمه می شوند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۷
قراره اوستا بیاد بکوبه از نو بسازه.اون ۸ سال ستونها رو برداشت.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
هشتصد میلیارد دلار؟
موضوع رانندگي موتور سيكلت توسط خانم‌ها، براي انحراف افكار عمومي از مشكلات اقتصادي موضوع خيلي خوبي است
متاسفانه در جامعه مرد سالار بخاطر افکار غلط از اینکه زنها پیشگام باشند وحشت دارند.چه در سیاست چه در علم چه در اقتصاد و چه بر روی زین موتور سیکلت.
اقای پناهیان ؛ فقط دولت کوچک شود؟ بقیه نهادها چطور. بیست سال است قدرت نهاد دولت در حال کاهش است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۷
فقط مانده بود پناهیان راجع این موضوع هم اظهارنظر کند!!!!ا
گیری کردیم از دست این جماعت همه چیز دان!!!ا
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۷
خدایا
کشور و مردم را از ،
جنگ و دروغ ، قحطی ، جبهه پایداری
در امان نگهدار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۷
آمین
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۷
والا خود حرفهای پناهیان رو اینجا کپی پیست کنیم مشمول سانسور میشه.طبقه ممتاز کلید حال و اینده مملکت را در دست داره؟؟؟؟به یزدان .....
احسان
| United States of America |
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
این پناهیان چیکاره است و چه تخصصی داره مگه؟!
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
پناهیان دنبال سخنانت. برو و توضیح بده چی میخواستی بگی
اصلاح طلبان نمی خواهند اتمام اصلاحات را باور کنند آدم ها به دنیا می آیند زندگی می کنند و می می میرند هر چیزی عمری دارد اگر هم عمر را قبول ندارند دوره های زندگی را که قبول دارند فقط چیزهای متافیزیکی هستند که نه به دنیا می آیند و نه می می میرند و نه تغییر می کنند اصلاح طلبان دچار توهم متافیزیکی بقا شده اند الان دوره مبارزه با فساد است کشتی بان را سیاستی دیگر آمد
پاسخ ها
جناب
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۷
اصلاحات همیشه و هر روز
از نوع جدی و سخت و سریع و با دقت و فوری و در تمام زمینه های کشوری و حکومتی از نان شب و اکسیژن لازم تر است
ولی این حضرات ثابت کردند که برای اینکار مناسب نیستند
و اکثریت مردم خودشان باید آستین بالا بزنند تا دیر تر نشده است
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۷
اتمام اصلاح ممکن نیست مگر با اتمام کشور.اما اتمام اصول را باور کردیم
جوانفکر مردم راچی فرص کرده ؟!!!!! اره تو راست می گی احمدی نژاد دنبال قدرت نیست. اصلا از اولش هم نبوده و الان هم که تحرکاتی داره . برای خرید نان سنگک هست. !!!! ببینید هشت سال مملکت دست کیا بوده ؟!!!
قالیباف اگه سیاستمدار با طناب احمدی نژاد به چاه نمیره
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۷
قالیباف و احمدی نژاد سیاستمدار هستند ؟ چند سال دروس سیاسی خواندند . ؟ در کدام گفتمان فکری حرکت میکنند . این دو نفر فقط برای خلعیت گفتمان اصلاحات در انتخابات حصور دارند . و از ضعف سیستم دمکراسی در ایران سو استفاده میکنند . اگر دو تا اقتصاد دان بی طرف کاندید شوند و تایید صلاحیت شوند مردم حتی گوش به سخنرانی انها نمیدهند
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۷
در گفتمان نو اصولگرایی قالیباف من تحقیق کردم موردی بنام لوله کردن وجود ندارد . از ایتم گفتمان جناحی حذف شد
ناشناس
| Germany |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۷
قالیباف خودش باید جوابگو باشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۷
بیا سوته دلان گرد هم آییم
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۷
قالیباف با تعریف جدید از گفتمان نو اصولگراایی از لوله کردن فاصله گرفتتد . چون برای رای گرفتن نیازی به لوله نیست . لوله بعد از انتخابات .
پناهیان . مهمترین مزیت نطام جمهوری اسلامی با دیگر نظامها در این هست که مردم ایران مردم خیلی خوب هستند .‌ . آیا ما چون خوب هستیم توی سر ماچه مرد چه زن بزنید ؟
بخاطر آینده نامعلوم بچه هاتون ازدیاد نسل نکنید. چرا که مجبور میشند به آب و آتش بزنند و از این مملکت فرار کنند و چه بسا که سختیهای زیادی را متحمل میشند.
جوانفکرمشاور مطبوعاتی احمدی نژاد . فعلا احمدی نژاد در نظر ندارد در انتخابات مجلس یا دیگر انتحابات شرکت کند . .... سوال پس هدف از سخنرانی در شهرهای ایران و گشت و گذار و بفنوان منتقد دولت چیست ؟ روشنگری بابت چی . گرانی و بیکاری ؟ نکند دوباره در دقیقه ۹۰ میخواهد ثبت نام کند . ؟
بنده خدا جنتی!
پاسخ ها
ناشناس
| Japan |
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۹
بنده خدا؟؟؟ فعلا که خدا زیر بار نرفته
زنده باد ایران زنده باد دکتر احمدی نزاد
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۷
پسوند ایران را به احمدی جونت چسباندی که رای مثبت بگیری ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۷
البته با زنده باد ایران موافقم فقط
اینا میرن که به بدختیای ما برسن ولی جاش فقط جیبشونو پر میکنن و بعدشم برای سرگرم کردن فقط شعار میدن
گول نمیخوریم دیگه
مرعشی ....همان کسانیکه از دیوار سفارت بالا رفتند دنبال اصلاح طلبی هستند و هنوز هم انقلابی گری و انقلابی بودن را مطالبه میکنند . ... تحلیل این سخن این هست که اصولگرایان از دیوار سفارت بالا نرفتند . بالا رفتن از سفارت کشورها و دستگیری کارکنان امریکا و انگلیس و عربستان اشتباه بوده ؟ اصلاح طلبان اکر از سفارت بالا رفتند ایا الان اظهار پشیمانی میکنند ؟ فکر نکنم سفارت انگلیس و عربستان را اصلاح طلبان بالا رفته باشند ولی در سفارت امریکا منافقین و توده ایها هم شرکت داشتند . چون فیلم تصرف ان هست که پلیس میگوید اینکار را نکنید
مردم دیگه اگه رای هم بدهند فایده نداره واقعا برید خرید کنید می‌فهمید اینهافقط جیب خود را پر می‌کنند بود و نبودشان فرقی نمی‌کند هر چند در نبودشان پول مردم هدر نمیره و مردم خودشان میتونند با هم کنار بیان.
سخن پایانی پناهیان در مورد اقتصاد و کوچک کردن دولت را ببینید چی گفته ... مردم میتوانند با تغییر در شیوه خرید کردن خود دولت را هدایت کرده و کوچک کنند . واقعا از این سخن چه برداشتی دارید .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۷
که ایشان از نوابغ کشف نشده هستند و متخصص در همه چیز!!!!ا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۷
مثل همیشه هیچ
ایشان و دوستانشان ثابت کرده اند که برای نظر اکثریت مردم اصلا ارزشی قایل نیستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
چند وقتی است که تصمیم گیران کشور پایداریها شده اند ، در حالی که هیچگونه مسئولیتی متوجهشان نیست
اونا که از دیوار سفارت آمریکا بالا رفتن همگی از صاحبان پست و مقام از ابتدا بوده و هستند اینا همیشه و همه جا باید باشند و اظهار نظر کنند اینا خوبند بقیه یا اصولگرا هستند یا امل و عقب افتاده من که مشکلی ندارم فقط یه سوال هست اگه بالا رفتن از دیوار سفارت خوبه و پست و مقام میاره پس چرا به اونا که از دیوار سفارت عربستان بالا رفتن چیزی نرسید برعکس همینا اونا رو لعن نفرین کردند فکر کنم می خواستند دست زیاد نشه لطفا راهنمایی کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۷
تابی جون اسم چند از اون خوبای روزگارو که از دیوار بالا رفتنو نوشته بودم ناقلا سانسور کردی اشکال نداره سرچ کنید مثل ستاره تو مونیتورتون می درخشند
درآمد یک پزشک قراردادی شاغل در تامین اجتماعی ماهی ۲۸ میلیون است. آیا این داستان تاثیری ندارد؟ آیا درآمد ۵۰۰ میلیونی یک پزشک متخصص در کشوری که کارگرش ۲ میلیون ماهانه میگیرد عادی است؟
اینده سیاسی ایران فارغ از افراد واحزاب ٬ متعلق به جریان اعتدال است
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۷
به دیگر جریانهای موجود هم نیست!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
برعکس ! روز به روز تندروها اختیار کشور رو بدست میگیرند تا بتونند کشور رو نابود کنند
آسایش دو گیتی تفسیر این دو حرف است
در ایران پزشکی اگر نشد وکالت
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۷
وکالت ریسک دارد
مکارم ..بخاطر کمبود بودجه خیلی از مراکز را تعطیل کردیم .‌.‌.... تا چند سال همه را تعطیل کنید هیچ اتفاقی نخواهد افتاد سالی ۸۰۰۰ هزار میلیارد تومان میشود کل راه اهن ایران را طرف پنج سال ساخت . حساب کنید ۵ سال در هر سال ۸۰۰۰ هزار میلیارد تومان میشود ۴۰ هزار میلیارد تومان .....
پاسخ ها
احسان
| United States of America |
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
دقیقا. کل نهادهایی که همه میدونن اسمشونو و بودجه میگیرن و خروجی شون صفره رو باید تعطیل کرد. چرا یه مووسه ای باید سالی 40میلیارد بودجه بگیره و چهار نفر دور هم بخورن؟! این پول باید صرف ایجاد اشتغال و رفع محرومیت بشه
هر جریان سومی تا الان خواسته شکل بگیره همین اصلاح طلبان و اصولگراها میان خودشان پرس کرده اند و آن را از بین برده اند فضای گفتمان جامعه را کاملا بسته اند انتخابات هم جز جا به جایی دو قبیله در بیابان سیاست ایران نیست
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۷
علت شکل نگرفتن جریان سوم بخاطر این هست که این دو جریان با خط کشی روی زمین یا نصب پرچم در کنار زمین دستشویی به دانشجو یا اداره یا نماز خوان جمعه یا مدرسه اجبار میکنند که از روی آن پرچم‌پا بزن و عبور کن . اگر عبور نکردی از عیر خودیها هستی . شایستگی گروه دیگر را در رقابت سیاسی و مدنی و روشنفکری و حقوق دان و متخصص نمیدانند بلکه با یک شعار هم افراد را دایره قدرت و ثروت بیرون میکنند . اما نفت چراغ این ایده یک زمانی تمام‌میشود و الان هم اینهمه مشکلات برای مردم در باب اقتصاد ایجاد شده از همین تفکر هست .
سلسله مراتب علم در ایران پزشک خدایگان هیئت علمی قدیس معلم بدبخت بیچاره
چی آیت الله جنتی رو . کور خوندند. ما همه آیت الله جنتی هستیم .
پاسخ ها
احسان
| United States of America |
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
از طرف خودت حرف بزن
هم اصلاح طلبان و هم اصولگراها کارنامه بدی به خصوص در زمینه اقتصادی دارند مردم فعلا فقط می خواهند با مفاسد اقتصادی برخورد بشود می خواهد طرف از هر جناحی باشد خوشبختانه این خواسته از طرف آقای رییسی دارد پاسخ داده میشود انتخابات مجلس هم تحت تاثیر اقدامات ایشان برگزار خواهد شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
رئیسی فقط تبلیغات داره ، زمانی که رئیس آستان قدس بود هر روز توی اخبار میگفت رئیسی کجا رفت و چیکار کرد ولی از زمانی که مروی رئیس آستان قدس شده ماهی یکبار هم اسم اون بیچاره رونمیارن ، البته تبلیغات رئیسی جهت روزهای آینده و مقام بالاتره
ناشناس
| United States of America |
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
کاربر ۳۷- ۱۰ دقیقا زدی وسط خال .
من دیروز رفتم دکتل گفتوهمون جا به نام منشی کارت به کارت کنم پول ویزیت را . واقعا برخی سیرمونی ندارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
در رابطه با درامد پزشکان، خدای بزرگ را شاهد میگیرم که با مدرک بورد تخصصی درامد ماهیانه من به ۸ میلیون هم نمی رسد. با انکه عضو هیئت علمی یک مرکز تحقیقاتی هستم و در بخش خصوصی هم کار می کنم. باز هم خدا را شاهد می گیرم که بعد از یک سخنرانی در خارج از کشور پیشنهاد کار در یکی از کشورهای اسکاندیناوی با حقوق حداقل ۲۸۰ هزاز دلار در سال داشتم. در کشور خودم با حداقل درامدخدمت مردم هستم. ب
خدا حفظ کنه روحانی رو که صندوق توسعه رو مثل محمود جارو نکرد؟؟؟! و فکر چنین روزی رو میکرد.همتی باید در استفاده منابع ارزی کمی مراعات کنه چرا که ممکنه این وضعیت جندبن سال طول کشد .
روی قول یه اصولگرا حساب نباید کرد دقیقا مثل وعده رییس جمهور اعتدالگرا
باهنر در سال ۷۶ هم میگفت ما در روستاها رای میآریم چون مردم آنجا به ما رای میدهند ولی نشد آنچه فکر میکرد کلا ایشان پیش بینی هایش همیشه نادرست بوده تنها پیش بینی درست ایشان دوره قبل بود چون میدانست رای نمیاره کاندید نشد اگر چه کاندید شده بود شاید رد صلاحیت هم میشد
درود بر احمدی نژاد و یارانش ..
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
سلام بر مردم ایران
انتخابات آینده برای انانی است که از رای مردم می ترسند اینبار نمیترسند
از روزی دلیرمردان سپاه پهباد امریکایی رو ساقط کردن علاوه بر اینکه کرک و پشم اعراب ریخت ، کرک و پشم خود ترامپ بیشتر ریخت ، تجربه ثابت کرده کسانیکه اهل بلوف هستند از همه ترسو تر هستند ؟ یه مثل هست که میگه اگه از یه سگ خودتو بترسونی زیاد پارس میکنه ولی اگه تهاجمی بهش نزدیک بشی دم تکون میده ؟؟جالبه از روزی که ترسیده هر روز التماس مداکره میکنه ؟؟!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
اسراییل از طریق کشورهای خلیج ارام ارام به مرزهای دریایی ایران نزدیک میشود و احتمال دارد اگر جنگی در گرفت دهانه خلیج فارس را برای عبور و مرور کشتی های باری و نفتی ایران ببندند من زیاد روی این موصوع فکر میکنم . ما به مرز اسراییل نزدیک شدیم اسراییل در حال نزدیک شدن به مرزهای ما از طریق کردستان و ادربایجان و تاجیکستان هم هست
دقت كرديد
كار تابناك شده دنباله روي جناح اصلاح طلبان
دريغ از يه خبر از مردم و عملكرد دولت
طوري هم از اينا تيتر مي زنيد انگار تقصير اينا نيست!
تو انتخابات جوابتون رو ميدن
شركت نكردن مردم هم نكته انحرافيه
مگه دور دوم روحاني نبود
با ٥٠ درصد راي اورد
معلومه كه تو هنوز تو خواب و خياليد
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
آخی . خیلی ناراحت شدم . اصولگرایان با انکه رای از مردم ندارند ولی همه جا از قبل حضور دارند . روحانی هم مال خودتان . ریش خودتان بود . فقط شعار با شعور ما اصلاحات را با زرنگی تصاحب کرد .
همتی به برکت صندوق توسعه ملی خوب داری چوب حراج میزنی به منابع ارزی ؟!
ملت ایران، چه اصلاح طلب چه اصولگرا، همه گوش به فرمان رهبرشان هستند و سر بزنگاه با خروش به پای صندوقهای رای حماسه جدیدی می آفرینند. به حول قوه خداوند الان کشور ما عزت، استقلال ، و شور انقلابی دارد و ما هم اکنون بر اوج قله افتخار و پیشرفت هستیم و غربیها هیچ غلطی نکرده و نخواهند کرد. درست است که کمی تورم وجود دارد که البته طبیعی است ولی کسی از گرسنگی نمرده و مردم زیاده خواه و تنبل و خوشگذران شده اند.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
انقلاب کرده بودیم که خوشگدرانی کنیم و لم بدیم و پول از اسمان بریزه . تو انموقع تو خواب بودی ندیدی .
رضایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
سلام، ای ول بابا تو دیگه کی هستی ،جمله آخرت جالب بود ،واقعا مردم زیاده خوا ، خوشگذران و تنبل و مسرف هستند و مسئولین نه دزد ند ،نه اختلاس می کنند و نه دروغ میگن ونه چندتا نقطه .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
ساندیس خور
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
بعضی از حرف ها و نظرها علاوه بر گرفتن منفی
چندین ناسزا و چندین ناله و نفرین را هم نصیب گوینده آن میکند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
همین انتخابات پیش رو میبینیم ، البته شهرهای کوچک که قبیله ای و پولی رای میدن کار ندارم ، انتخابات تهران رو رصد کنی حساب دستت میاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
شماچقدرازاین بانک های کذایی وام قرض ال پس نده گرفتی؟
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
در سه انتخابات گدشته با مشوق های سیاسی سید اصلاحات بوده
نیروی انتظامی اصولا به چه دلیل در چیزی که ماهیتا به این نیرو ارتباطی ندارد دخالت می کند؟؟؟؟؟ دیوان عدالت اداری رای صادر کرده و درست هم صادر کرده حالا نیروی انتظامی شاکی است؟!!! چه کسی این حق را به نیروی انتظامی داده است که در چیزی که در راستای ماموریت و وظایفش نیست شاکی باشد؟؟؟؟ اصولا گواهی نامه موتور سیکلت به بانوان تعلق گرفتن جز فرایند اجرای آن ماهیت آن ربطی به نیروی انتظامی ندارد و نیروی انتظامی فقط باید مجری قوانین باشد.ای کاش نیروی انتظامی یک میلیونیوم حساسیتی که به امور بانوان داشت(محدود کردن بانوان) به سامان دهی وضعیت موتور سوارها که آرامش و امنیت همه مردم پایتخت را نابود کرده اند داشت.
البته ایشون از سالیان قبل از طرف عزراییل تحریم شدن ! تحریم ترامپ که چیزی نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
با این همه خبر بد واقعا نظر جالبی بود.
بعضی از آقایان در حوزه از دولت کمک می‌گیرند و انتقادی هم از آنان نمی‌بینیم
جناب اقای مکارم
اگر نبود بودجه های انچنانی دولت که در اختیار شما گذاشته شده
ایا توان ساخت تالارهایی بنام اسلام داشتید
شما در شهر مقدس قم هستید سری بخیابان های اطراف خودتان بزنید ببینید چه ساختمانهایی ساختن که در پیش کاخهای قبل از انقلاب هیچ است
انوقت میگویید ما وابسته به بودجه دولت نیستیم
اگر نباشد اینچنین بودجه ها شماها چیزی برای دولت باقی نمیگذاشتید
هر چند که حالا هم ضد دولت هستید
جریان سوم جریانی باتقوا عادل وعدالتخواه وعدم تعصب نسبت به دوستان وهمکیشان حامی مسثضعفان ومخالف با زالو صفتهای متحجر مقدس نماپیروان واقعی امام عصر عج وحامیان علمای راستین واسلام ناب و ولایت واشداء علی الکفار ورحما ء بینهم خواهد بود
که جز طبقه جوان نیست و این طبقه کلید حال و آینده جمهوری اسلامی را در دست دارد.
وقتی جوانان بیکارند و می بینند پدرانشان ( مخصوصا بازنشستگان قبل از 86 ) با چه مشقتی زندگی میکنند و کسی هم بفکر انها نیست قضاوتشان نسبت به نطام مخصووصا با این اختلاس ها و اضافه شدن سال به سال حقوق مدیران چیز دیگری میشود
مضرات بزرگ بودن دولت
دولت برای کوچک کردن دولت تا توانسته کارمندان را کم کرد و یا به بخش خصوصی واگذار کرده ولی در عوض پستمدیریت اضافه کرده با حقوقهای آنچنانی که خود باعث زیادشدن هزینه اجرایی شده و متاسفانه هیچ کس هم نه تذکری و نه اعتراصی میکند
آقایان مشتشان پیش مردم باز شده ونه جریان سوم وتغییرنام و ایجاد امواج چهارم وپنجم و اسامی مستعار نیز کار ساز نخواهد بود
حوزه ها در تمام کشور وابسته به بودجه حاکمیت هستند به همین دلیل هم سکوت کرده اند
درود بر ،،،،،،، ویاران؟؟؟؟؟؟
اقای پناهیان برای توضیح بیشتر لطفا امار کارکنان ودستگاههی دولتی وسایر ارگانها ونهادها ونیروهای نظامی وانتظامی وحوزه های علمیه ونهادهای فرهنگی را قبل از انقلاب وبعد انقلاب باهم مقایسه کنید تا مردم قضاوت راحتتر بکنند مخصوصاثمرات کارهای فرهنگی متعالی شماها راقضاوت کنند
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان