بازدید 18918
آخرین تحولات خاورمیانه؛

ورود ناو جنگی آمریکا به آب های منطقه‌ای قطر/ بیانیه ترکیه درباره توافق با آمریکا درباره سوریه/ دیدار ده ها نماینده کنگره آمریکا با نتانیاهو/ درگیری متحدان عربستان و امارات در یمن

بیانیه ترکیه درباره توافق با آمریکا درباره سوریه، دیدار ده‌ها نماینده کنگره آمریکا با نتانیاهو، درگیری متحدان عربستان و امارات در یمن و پیشنهاد ایجاد کانال مالی ۱۵ میلیارد دلاری بین اروپا و ایران، از جمله مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های مرتبط با خاورمیانه در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند. در این میان، باید به ورود ناو جنگی آمریکا به آب‌های منطقه‌ای قطر نیز اشاره کرد.
کد خبر: ۹۱۶۷۳۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۷ 08 August 2019

بیانیه ترکیه درباره توافق با آمریکا درباره سوریه، دیدار ده‌ها نماینده کنگره آمریکا با نتانیاهو، درگیری متحدان عربستان و امارات در یمن و پیشنهاد ایجاد کانال مالی ۱۵ میلیارد دلاری بین اروپا و ایران، از جمله مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های مرتبط با خاورمیانه در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند. در این میان، باید به ورود ناو جنگی آمریکا به آب‌های منطقه‌ای قطر نیز اشاره کرد.

به گزارش «تابناک»؛ وزارت دفاع قطر از ورود ناو جنگی آمریکا به آبهای منطقه این کشور خبر داد. وزارت دفاع قطر با صدور بیانیه ای اعلام کرد: ناو جنگی «جان بی مورتا» به آب های قطر رسیده است. حضور این ناو جنگی به مثابه گام دیگری در چارچوب مشارکت راهبردی آمریکایی ـ قطری رو به رشد است.

ورود ناو جنگی آمریکا به آبهای منطقه‌ای قطر/ بیانیه ترکیه درباره توافق با آمریکا درباره سوریه/ دیدار ده ها نماینده کنگره آمریکا با نتانیاهو/ درگیری متحدان عربستان و امارات در یمن

شایان ذکر است، دوحه و واشنگتن طی دو سال گذشته رزمایش ها و تمرین های نظامی داشته اند و این در سایه ادامه بحران میان دوحه و چهار کشور عربی است که از پنجم ژوئن ۲۰۱۷ شروع شده و طی آن عربستان، امارات، مصر و بحرین روابط خود را با دوحه قطع کرده اند.

بیانیه ترکیه درباره توافق با آمریکا درباره سوریه

وزارت دفاع ترکیه روز چهارشنبه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که مذاکرات با هیأت آمریکایی در آنکارا در خصوص  ایجاد منطقه امن در شمال سوریه به پایان رسیده است.

ورود ناو جنگی آمریکا به آبهای منطقه‌ای قطر/ بیانیه ترکیه درباره توافق با آمریکا درباره سوریه/ دیدار ده ها نماینده کنگره آمریکا با نتانیاهو/ درگیری متحدان عربستان و امارات در یمن

در این بیانیه آمده است: درباره راه اندازی «مرکز عملیات مشترک» در ترکیه در کوتاه ترین زمان به منظور اجرای نخستین تدابیر برای ایجاد منطقه امن و ایجاد هماهنگی میان ترکیه و آمریکا در این راستا به توافق دست یافتیم.

بیانیه صادره از سوی وزارت دفاع ترکیه در این باره آمده است: همچنین درباره تبدیل منطقه امن به یک گذرگاه صلح و اتخاذ تدابیر لازم به منظور بازگشت سوری‌هایی که از خانه خود رانده شده اند به کشور خود نیز به توافق رسیدیم.

دیدار ده ها نماینده کنگره آمریکا با نتانیاهو

روزنامه «جروزالم‌پست» چهارشنبه شب از سفر ده‌ها عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا به فلسطین اشغالی خبر داد.

بر اساس این گزارش، این هیأت ۴۱ نفره، به ریاست «ستنی هویر» رهبر اکثریت دموکرات مجلس نمایندگان و با حمایت لابی «کمیته امور عمومی آمریکا-اسرائیل» (آیپک)، ابتدا به رام‌الله و سپس به قدس اشغالی سفر کرده است.

اعضای این هیأت آمریکایی عصر چهارشنبه در مقر وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در نشستی با سخنرانی «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم حضور یافته‌اند.

به نوشته جروزالم‌پست، در این نشست، نتانیاهو به تشریح سیاست‌های تل‌آویو از جمله در مورد ایران پرداخته و مدعی شده است که توانسته «انقلابی» در جایگاه اسرائیل در جهان ایجاد کند. وی البته از آنچه .ارائه تصویر منفی از اسرائیل در جهان توسط رسانه‌ها خوانده، ابراز ناخرسندی کرده است.

این هیأت پیش از این دیدار، با «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین نیز دیدار کرده است. بر اساس گزارش خبرگزاری فلسطین، عباس در این دیدار تأکید کرده است که از راهکار دو دولتی، حمایت می‌کند.

اسامی اعضای این هیأت اعزامی حزب دموکرات اعلام نشده، اما به گفته سازماندهندگان این برنامه، ۳۲ عضو آن، افرادی هستند که به تازگی به کنگره راه یافته‌اند.

ورود ناو جنگی آمریکا به آبهای منطقه‌ای قطر/ بیانیه ترکیه درباره توافق با آمریکا درباره سوریه/ دیدار ده ها نماینده کنگره آمریکا با نتانیاهو/ درگیری متحدان عربستان و امارات در یمن

سفر نمایندگان جدید کنگره آمریکا به فلسطین اشغالی برای ابراز همسویی با تل‌آویو روندی معمول است و اغلب این سفرها با سازماندهی آیپک صورت می‌گیرد.

با این حال، در سال‌های اخیر، اندیشکده‌های وابسته به رژیم صهیونیستی از کاهش محبوبیت این رژیم در میان طرفداران حزب دموکرات ابراز نگرانی کرده و تأکید داشته‌اند که باید برای افزایش حمایت در این حزب، تلاش کرد.

درگیری متحدان عربستان و امارات در یمن

امارات ادعای خروج تدریجی از یمن را دارد، اما هر روز که می‌گذرد، درگیری شبه‌نظامیان تحت حمایت آن با نیروهای وابسته به عربستان سعودی و دولت «عبد ربه منصور هادی» که مورد حمایت ریاض است، بیشتر می‌شود.

شبکه المیادین امروز چهارشنبه گزارش داد که عناصر مسلح تحت حمایت امارات و شبه‎نظامیان وابسته به دولت مستعفی یمن روز چهارشنبه (16 مرداد) به شدت در عدن با یکدیگر درگیر شده‌اند.

مسئولان محلی یمن می‎گویند که این درگیری بین عناصر نیروهای «الحزام الامنی» (کمربند امنیتی) تحت حمایت امارات و نیروهای گارد ریاست جمهوری وابسته به دولت مستعفی یمن به ریاست هادی صورت گرفته است.

در همین ارتباط، آناتولی گزارش داد که دو طرف روز چهارشنبه در نزدیکی کاخ ریاست جمهوری «معاشیق» در عدن با یکدیگر درگیر شدند، اما تعداد تلفات احتمالی آن مشخص نیست.

پیش از این هم، شبه نظامیان طرفدار امارات و دولت مستعفی یمن در اطراف کاخ ریاست جمهوری المعاشیق در عدن با یکدیگر درگیر شده بودند که در این درگیری‌ها، ده‎ها تن از دو طرف کشته و زخمی شدند.

حمله نیروهای تحت حمایت امارات به کاخ ریاست جمهوری مذکور در حالی است که ابوظبی اخیرا اعلام کرده که قصد خروج نیروهایش از جنوب یمن را دارد و حتی گام‎هایی در این زمینه برداشته است؛ اما برخی گزارش‌های خبری حاکی است که امارات در حال جایگزینی شبه‌نظامیان آموزش دیده با نیروهای اماراتی است.

شبکه خبری الجزیره می‎گوید که اعلام عقب‎نشینی نیروهای اماراتی از جنوب یمن، نقشه ابوظبی برای تسلط کامل بر استان عدن است.

مسئولان انصارالله می‌گویند که نیروهای «کمربند امنیتی» در راستای تصرف کامل بر عدن، شمالی‎های مقیم جنوب یمن را شناسایی و سپس آنها را مجبور به مهاجرت می‏‌کنند.

سخنگوی کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل دیروز (سه‎شنبه) به موضوع «مهاجرت اجباری» شمالی‌های مقیم جنوب یمن واکنش نشان داد و گفت که «کمربند امنیتی» امارات در «مهاجرت اجباری» در عدن دست دارد.

«راوینا شامداسانی» سخنگوی کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل گفت که اقدام نیروهای کمربند امنیتی در «مهاجرت اجباری» شمالی‎های مقیم جنوب یمن با انگیزه‎های «نژادپرستانه» و «مهاجرت» صدها یمنی صورت می‎گیرد.

سید عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنرانی یکشنبه گذشته خود سناریوی چنددستگی در عدن تحت عناوین قومی را محکوم کرد و گفت که «اشاعه ناامنی‌ها در جنوب یمن در راستای این سناریو صورت می‌گیرد، لذا منفعت یمنی‎ها در همکاری و صلح و امنیت است».

وی گفت، «برخی‎ از اشغالگری امارات در یمن و حضور اماراتی‌ها استقبال و در عین حال از مردم یمن اکراه دارند و از آنها دوری می‎کنند»

پیشنهاد ایجاد کانال مالی ۱۵ میلیارد دلاری بین اروپا و ایران

المانیتور به نقل از منابع ناشناس اعلام کرده که امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه در گفت‌وگوی تلفنی اخیر خود با حسن روحانی رئیس جمهور ایران، به وی پیشنهاد ایجاد کانال ۱۵ میلیارد دلاری میان اروپا و تهران را برای زنده نگه داشتن برجام داده است.

به نوشته المانیتور، ایران هنوز به این پیشنهاد پاسخ نداده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۵۳
دادستان کل با ورود زنان به ورزشگاه مخالفت شدید کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۷
این یک قانون جهانی است
ناشناس
| Germany |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۷
بعنوان دادستان کل حق دارند، زن چه به تماشای فوتبال، زن باس خونه داری و بچه بزاد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۷
اینا رو ول کنین
تو کشورمون
تورم چند درصد شده ؟؟؟؟؟
فقر چند درصد شده ؟؟؟؟؟
آمار بیکاری ؟؟؟؟؟
و....
ناشناس
| Germany |
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۷
منم به اختصاص بالای پنجاه درصد منابع قرض الحسنه بانکها برای دادن وام مفت و مجانی به کارمندای خودشون مخالفم چی؟ مهم نی؟ اها خب حجابت خواهرم
ناشناس
| Germany |
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
تماشاچی شدن خواهرت برات نون وآب نمیشه برو فکر نون کن که خربزه ابه
به نظرم ۱۵ میلیارد کمه. یادش بخیر٬ برجام سالی ۴۰ میلیارد دلار پول نفتی به خزانه واریز می کرد بهانه گیرهامیگفتن بو میده
پاسخ ها
جبار
| Germany |
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
معلومه معلم هستی حسود هرگز نیاسود
خلیج فارس را نباید از دست داد اما حضور نیروهای مختلف جهان در خلیج فارس را به حضور یک قایق تفریحی روسیه در آن ترجیح میدهیم
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۷
خلیج فارس و تنگه هرمز را هم از دست دادیم!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۷
با عرض معذرت، اشتباها مثبت دادم.
مصطفی نیکوسیرجهرمی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۷
بسم الله الرحمن الرحیم ...هیچ کشور خارجی نباید اجازه ی ورود نظامی به خلیج فارس رو داشته باشه .نه آمریکا نه روسیه و نه هیچ کشور دیگری.ملت ایران ملتی غیور هست و استقلال کشورش رو با هیچ چیز عوض نمی کنه . ابرقدرت ها هم هیچ غلطی نمی توانند بکنند چون خدا قول داده اگر حمله از طرف اونا باشه حتما شکست می
خورند این که یک کشور در یک مکان نیروی نظامی داشته باشه به معنای اینه که اون مکان مال اون کشوره وملت ایران اجازه ی اشغال کشورش ر‌و به هیچ کس نمی ده .امیرالمومنین علیه السلام در نهج البلاغه می فرماینداگر دشمنان نیروی نظامی وارد خاک ما کنند ملت ما ذلیل می شوند و ملت ایران مسلمان است و هرگز زیر بار ذلت نمی رود
قطر و عمان دوستان مشترک ایران و اسراییل و هیچ خطری علیه امنیت منطقه ندارن
پیشنهاد کانال مالی بخشی از عملیات فریب غرب برای جلوگیری از پیشرفت ایران و باز کردن قید و بند ها و رهایی از دام برجام است.
از این پس برای حساسیت زدایی به آبهای خلیج فارس بگوییم آبهای منطقه ای قطر ، امارات ،بحرین . . .
بازی با کلمات باعث دور شدن ناوهای آمریکایی از خلیج فارس میشود ؟
اینکه بعضی از مقالات را نمیتوان کامنت گذاشت و بعضی از کامنت ها تغییر می یابند چهره خوب تابناک را تیره می کند.
پاسخ ها
تورج
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۷
تازگی‌ها یه دستی هم به سر وگوش متن کامنت ها میکشن البته نه هر کامنتی ، بعضی‌ها هر توهینی که بخان میکنن و مشکلی برای کامنتشون پیش نمیاد،. فکر کنم سلیقه خود سانسور چیه
ناشناس
| Germany |
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۷
خب آزادی بیان که کامل هست ولی زیر بعضی خبرا امکان نظر دادن نیست که اونم نظرتو ازادی تو دلت بگی
با ادامه تنش های سیاسیو نطامی در خلیج فارس به بهانه امنیت کشتی رانی ناوهای متحدین یکی یکی در حال ورود به خلیج فارس هستند . حالا بعد تا یکسال دیگر یا دو سال دیگر چه اتفاقی قرار هست بیفتد فعلا قابل بررسی نیست اما فعلا از رخدادهای فعلی میشود تحلیل کرد که اول تحریم اقتصادی میکنند و ایران را مجبور میکنند که واکنش سیاسی و سپس تهدید به تهدید غنی سازی و سپس تهدید نطامی ...‌ انوقت اگر ایران در خاورمیانه دست به حمله اهدافی بزند مقابله نطامی کنند . آیا شرایط بسمت جنگ دیگر نیست ؟ البته من تحلیلم این هست که جنگ حتمی هست منتها اول ایران را منزوی و سپس حمله خواهند کرد . عراق و لبنان و سوریه و یمن را هم به چند کشور غربی با حمله نطامی مهار میکنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۷
آرزوی انزوای ایران را به گورخواهند برد
داریوش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۷
ظاهرا تی وی گیم زیاد بازی میکنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۷
اونا قادر نیستند با مردم این مملکت مقابله کنن. از جوون تا پیر از زن تا مرد از معلم تا مهندس... اینجا مملکت اسلام واقعی و مبارزان جان برکف هست. اینجا مملکت امام زمان هست. خوابش ببینن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
ناشناس 1954

از طرف خودت حرف بزن .

اینجا فقط یک کشور عادی هست مثل بقیه کشورها ، با این تفاوت که اینجا در اختلاس نوبره .
من هنوزنفهمیدم این منابع ناشناس یعنی چی
اگه ناشناسه که شماازکجامیشناسینش اگه میشناسینش اسمشوبگید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۷
کلا تابناک چند وقته راه کیهان را درپیش گرفته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۷
کیهان شش ساله پیش اینروزهاتون رو پیش بینی می‌کرد در ضمن معلومه کیهان خوان شدی که مقایسه میکنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
ناشناس 1554

متأسفانه همیشه کیهان دم از نا امیدی و ایراد گرفتن از این و اون میکنه .

همه مردم ایران میدانند که قدرت اصلی و سیاست خارجی با اهالی و طرفداران کیهان و شریعتمداریست .

اگه ما با کارهای عجیب و غریبمان زمینه خروج آمریکا از برجام رو فراهم نمیکردیم ، وضع به این وخیمی محال بود .
درشرایطی که صدورنفت ازنزدیک به ۳ میلیون بشکه در روز به حدود ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزاربشکه سقوط کرده و به تبع ان درامدارزی کشور بشدت کاهش یافته و هرروزشاهد یک تحریم وتنش جدیدهستیم و نرخ تورم و قیمت اجناس بخصوص موادغذایی روزبه روزدرحال افزایش است ثابت ماندن یاکاهش قیمت ارز معنی جزدستکاری ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۷
اینهمه غصه بخاطر دلارهای ذخیره شده و به هر دری زدن برای امید به آینده که شاید دلار اوج بگیرد. اخوی ، هر چه زودتر خودت را از شر این دلارها راحت کن و اعصاب ما را هم با این صغری و کبری چیدن بهم نریز. دلار هر روز پایین خواهد آمد تا به نرخ واقعیش برسد. هنوز خیلی مانده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۷
ممکنه اثرات تحریم پیش خور شده باشه
مشخص بود اقدامات ایران همان چیزی است که امریکا میخواهد از این پس خلیج فارس مملو از ناوهای جنگی کشورهای مختلف میشود
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۷
هدف از این فشارها این هست که ایران دست به رفتاری بزند مثلا از برجام خارج شود . یا کشورهای دیگر همسایه را تهدیدید کند . یا کشتی باری را بزند یا توقیف کند . یا عنی سازی را بالای ۲۰ درصد برساند یا هرچی هدف این هست که این حق غنی سازی ایران را ناکارامد کنند . یعنی تحریم اقتصادی و تحریم سیاسی ظریف دو هواپیمای و تهدید نطامی یک هدف هست . حقی که آژانس اتمی داده پس گرفته شود .‌
خلیج اگه فارسه که هست جای آمریکا و اذنابش نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۷
اینها که منفی میدهند معلومه که مزدور غربند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۷
به زودی پرتشون میکنیم بیرون.
نظامیان بسیاری از کشور ها را دعوت کردیم به خلیج فارس و دریای عمان
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۷
دیگه کشتی های باری موشک نمیخورن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۷
کشتی باری که سهله پای دفاع از کشور که به میان بیاد خاکشون رو به توبره میکشیم.. حساب حامیان داخلی و خارجی شون هم به وقت خودش
هم کشورهای زیادی در خلیج فارس حضور پیدا کرده اند که دورنمای خوبی ندارد ،هم اسرائیل که خواب نزدیک شدن به مرزهای ایران را نمی دید،با نام ائتلاف دریایی به مرزهای کشور عزیزمان ایران نزدیک میشود،کاش سیاست را می توانستم درک کنم،ایران یکه تاز تنگه هرمز و خلیج همیشه فارس بود،اکنون با این شرایط چه خواهد شد؟!امیدوارم برای مردم،شرایط بهتر شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۷
به نزدیکی آبهای ما هر کس بخواد بیاد آزاده. از قبل هم آزاد بوده. ممنوعیت در آبهای ماست و آب و خاکمون برامون حکم ناموس داره. اگر وجبی وارد خاک یا آبمون بشن اونوقت حالیشون میکنیم. تا یه حدی نزدیک شدن مانعی نداره ما هم نزدیک مرز خیلی کشورها میریم بدون مشکل
ما هستیم که پای همه کشورها حتی کره جنوبی رو کشیدیم به خلیج فارس!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۷
انتظار داری وقتی کشتی ایران رو در منطقه مصادره میکنن بایستیم نگاه کنیم؟ کره جنوبی که شما محو پیشرفتش شدی نوکری اربابانش رو میکنه.. کل مردمش هم مخالف حضور در خلیج فارس باشن آمریکا وقتی دستور داد باید اطاعت کنند.. خدارو شکر کن که هم وطن هایی داری که برای عزت کشور تن به ذلت نمیدن
نباید کار به اینجا کشیده میشد. بنظر میاد دیگه از دیپلماسی
کاری ساخته نیست. روسیه و آمریکا دو قدرت بزرگ نظامی واتمی دنیا هستند. تا حدی به تنش اهمیت میدهند که به رویارویی آنها نیانجامد. ایران یا هر کشوری که تند روی کنه
مزاحم هردوشون میشه ولذا توسط اونها احتمال حذف این مشکل میتونه اتفاق بیفته. بنابراین زیاد روس وچین رو نباید
جدی گرفت. اونا تا زمانی که منافعشون بنظر نیفته ظاهراً با ما هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۷
ما به هیچ کشوری تکیه نداریم. ما با خداییم و به موقع هر متجاوزی رو نابود می کنیم. ناراحت و نگران نباش. آسوده بخواب. تنها مشکل ما اینه که باید باور کنیم حل مشکلات اقتصادی و ... با همت و اراده خودمون هست.اگه کم بزاریم باختیم.
یعنی ما الان هیچ مشکلی نداریم فقط رفتن خانمها به ورزشگاه است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۷
برای پوشش کم کاری هایشان به هر موضوع بی ربطی دامن میزند
حال میکنین چه جوری همتون سرکار گذاشتن که بیکاری و تورم گرانی و کم دارویی و فقر و......... فراموش کردین سیاست یعنی همین
درموردسانسورکامنتها والله نهایت رعایت سانسورچی تابناک رو میکنیم ولی بازم یانمیزاره یا دستکاری و تقطیع
کشورهایی که کشتی جنگی به خلیج فارس می فرستند برای هر روز باید کلی هزینه کنند. ممکن است برای چند ماهی بتوانند این هزینه هنگفت را بپردازند ولی در دراز مدت اینکار برایشان مقدور نیست. اسرائیل امکان ندارد که کشتی به خلیج فارس بفرستد چون خیلی ها منتظر این اشتباهند.
تماس با ديپلماتهاى امريكائى خط قرمز ما شده ( اگه يه مسئول ايرانى با يه ديپلمات امريكائى تماس بگيره ، فرداش كيهان هزارتحليل از سوء نظر ان امريكائى و سابقه بد وى و نفوذى بودن ان مسئول ايرانى ارائه ميده ) انوقت نتانياهو ٤٠ -٥٠ نفر ديپلمات هاى امريكائى را دعوت مى كنه و دروغ و راست را به خورد انها ميده، و سياست خود را به پيش مى بره ، به طور مثال قبل از انقلاب هيچكشور عربى علنى با اسرائيل ارتباطى نداشت و حالا اكثر انها علنا با اسرائيل ارتباط بر قرار كرده اند
بیا گفتی ما جنگی نداریم اگر نگفتی اتفاقا هر کسی جنگی دارد تا در نیافکنیم و اطراف خانه ما را اجنبی بیاید قرق کند
دندان هایش را می شکنیم این دوباره نمی اومد خلیج فارس
کار ندارم بی کارم تابناک جان خبرهای شما هم منو دیوانه می کنه هر خبر بار کن بخوان
پوند هم هر روز میاد پایین این درد من بیشتر کرده
همه می گن کاش بیاید پایین هیچی نخریدم شکست هم خوردم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
چی میگی تو ؟!!!!!!!؟
زنان نباید به ورزشگاه بروند .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار