بازدید 6887

بخشی از خیابان مطهری و بهشتی پیاده‌رو می‌شود

کد خبر: ۹۱۶۵۵۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵ 07 August 2019

رییس سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از انجام مطالعات برای اجرای طرح «خیابان کامل» در محدوده خیابان بهشتی و مطهری خبرداد.

به گزارش «تابناک»، یوسف حجت در گفت‌وگو با ایسنا، با تاکید به راه‌اندازی خیابان «کامل» در شهر تهران با بیان این‌که مدیریت شهری به سمت ایجاد خیابان کامل حرکت می‌کند، گفت: براساس طرح خیابان کامل، بخشی از خیابان تبدیل به پیاده‌رو خواهد شد، اما مسیر خودرو حذف نمی‌شود ولی عمدتا به خودروهای عمومی اختصاص داده می شود.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان این‌که در طرح خیابان کامل، فضای خیابان عمدتا به حمل و نقل عمومی اختصاص داده می‌شود و فضا برای تردد حمل و نقل شخصی تنگ‌تر می‌شود گفت: قرار است هر منطقه یک خیابان را به عنوان خیابان کامل معرفی کند، اما هنوز در مورد این مهم تصمیم‌گیری نشده است، اما خیابانهای مطهری و بهشتی از گزینه‌های محتمل خیابان کامل هستند.

وی با بیان این‌که براساس طرح خیابان کامل، پیاده‌روها تبدیل به محل‌های جذاب و با نشاط خواهند شد که تردد مردم در آن صرفا یک رفع تکلیف بی روح نبوده و عابرین با آرامش و سرگرمی مواجه خواهند بود، افزود: در مدیریت شهری جدید اولویت با مردم است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۱۰
ببین چه ترافیکی بشه اونجا . تماشایی !!!!!!!!!
فاجعه پشت فاجعه با اين مديران ناكارامد.
برای مقابله با ترافیک روز افزون دو گزینه برای انتخاب داریم
1) مدل لس آنجلس
2) مدل نیویورک
کدام موفق تر است؟
تهران مدل لس آنجلس را برگزید و به بلای آن هم گرفتار شد و توسعه پیاده راه ها و دوچرخه راه ها راه گشای تهران خواهد بود اگر همراه درختکاری و ممانعت از موتورسواران باشد
با سپاس از تابناک
بازهم طرحی توسط شهرداری قراره با آزمون وخطا اجراشود.
آقا بخدا اگر کاری نکنید بهتر است تا طرح بدید. آخه این چه طرحی است که میدید؟ چرا گرفتاری برای مردم و خودتون درست می کنید؟ این دو خیابان اصلی است که قصد دارید این کار را بکنید. آخه مگه کوچه است که سر تا ته آن چند ده متر باشد. عزیز جان شما کجا اتوبوس دارید که می خواهید برای وسائل نقلیه عمومی فضا بیشتری ببینید؟ برای نمونه یکی از طرحهای اشتباه سنگ فرش کردن خیابان ناصر خسرو یا جلو بازار که غیر از اذیت عابران و خودرو عمومی برقی هیچ فایده ای ندارد. آقا کار نکنید خیلی بهتره
وای ............ دوباره یه گند جدید !! هر وقت این طرح برای خیابونها اجرا شده , مردم دچاره مصیبت شدند . بابا ول کنید . کارهای مهمتری ندارید ؟؟؟؟؟؟
بعنی ایجادترافیک شدیدوهدررفتن بیشتروقت مردم، چقدرزمان کندمیگذردایکاش سریعتراین دوره شورای شهرپایان میافت هرچندهرسال دریغ ازپارسال ولی تصمیمات عجیب وغریب ونوآوری های این شورابخصوص مردم رابیچاره کرده وبازهم ایکاش شهرداری مثل قدیم زیرنظروزارت کشورمیرفت ، درجامعه ماتصمیمات شورائی اکثراناپخته ونفعی بحال مردم ندارداگرکاملابرعکس نباشد!
"در مدیریت شهری جدید اولویت با مردم است" بسیار عالی
خیلی بد
بد بد بد
واقعا افتضاح خواهد شد
ترافیک منطقه و دسترسی ها افتضاح می شود.امان از بی تربیری
واقعا نمیدونم چه فکری میکنن که به این نتایج میرسن . خیابان سی تیر رو هم همینجوری خراب کردن هیچکس هم پاسخگو نیست .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی