بازدید 7139

توضیح فرمانده‌سپاه درباره طرح‌توسعه منابع آب‌و‌خاک

کد خبر: ۹۱۶۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۸ 06 August 2019

فرمانده کل سپاه در بازدید از سد ازگله و طرح ساماندهی و توسعه منابع آب و خاک غرب کشور گفت:این طرح و پروژه هدیه مقام معظم رهبری است که اجرای کامل آن پیشرفت‌های پایدار و تحول در حوزه کشاورزی و اشتغال در این منطقه را رقم می‌زند.

به گزارش تابناک به نقل از فارس، سردار سرلشکر پاسدارحسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و هیئات همراه عصر امروز از سد ازگله و طرح ساماندهی و توسعه منابع آب و خاک کشور در استان کرمانشاه بازدید کرد.

سرلشکر سلامی با اظهار خرسندی از پیشرفت ۷۵ درصدی این طرح اظهار کرد: این طرح که بزرگترین پروژه آبی منطقه است و ۵ استان کشور تحت تأثیر دستاورد‌ها و برکات مثبت و تحول آفرین آن قرار می‌گیرد، نماد همت، همبستگی و اراده مشترک دولت و سپاه در پرتو هدایت‌ها و حمایت‌های ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی، در پاسخ به نیاز‌های مردم عزیز غرب کشور است.

وی تحکیم امنیت از طریق پیشرفت و آبادانی و پیوند با معیشت و رفاه مردم را پایدار و مطلوب دانست و تصریح کرد: امروز در شرایط جنگ اقتصادی هستیم و جهاد در میدان سازندگی را امتداد دفاع مقدس می‌دانیم و عملیات‌های ما در اجرای این طرح‌ها و پروژه‌ها تعریف و مصداق پیدا کرده است.

فرمانده کل سپاه تاکید کرد: پروژه توسعه منابع آب و خاک غرب کشور و ده‌ها پروژه راهبردی دیگر در میهن اسلامی، عملیات‌های بیت المقدس و فتح المبین ما در دفاع مقدس اقتصادی برابر تحریم و جنگ اقتصادی دشمن است.
سرلشکر سلامی با بیان اینکه احساس در جنگ بودن به ما انرژی برای حرکت‌های بزرگ و سرنوشت ساز می‌دهد، خاطرنشان کرد: ما نگران جنگ نظامی نیستیم، چون اقتدار و آمادگی داریم و دشمن هم ناتوان از اراده تهاجم و جنگ نظامی است؛ لذا علاقه مندیم اتفاقاتی مانند این طرح بزرگ که آثار آن در صحنه زندگی مردم و آینده جوانان عزیز و با غیرت ایرانی پدیدار می‌شود، بایستی واقعه جاری و غالب امروز کشور قرار گیرد.

فرمانده کل سپاه پروژه توسعه منابع آب و خاک غرب کشور را هدیه رهبر عزیز انقلاب اسلامی به مردم منطقه دانست و با قدردانی از اقدام جهادی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا و وزارت نیرو تاکید کرد: ملت ما از شایستگی پیروزی در هر جنگی از جمله جنگ اقتصادی برخوردار است و جنگ‌های تحمیلی در واقع نباید دستاوردی جز برد برای ما داشته باشد؛ لذا خدمت رسانی به مردم و سازندگی و آبادانی کشور در هر شرایطی بایستی با سرعت و سهولت به نتیجه برسد.

گفتنی است سردار سرتیپ عظیمی فر فرمانده قرارگاه نجف، سردار سرتیپ دوم پاسدار ریحانی فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه و چند تن از معاونین ستاد فرماندهی کل سپاه، سرلشکر سلامی را در این بازدید همراهی کردند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر