بازدید 4026
۱

رسیدگی به ۴۳ پرونده گرانفروشی بلیط مترو

کد خبر: ۹۱۶۳۸۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۱ 06 August 2019
سخنگوی سازمان تعزیرات از رسیدگی به ۴۳ پرونده در مورد افزایش غیرقانونی نرخ بلیط مترو و عوارض ورود به محدوده طرح ترافیک شهر تهران، خبر داد.

به گزارش تیترشهر: یاسر رایگانی در جمع خبرنگاران به پرونده‌های استان تهران اشاره کرد و گفت: با اعلام شکایت در مورد افزایش غیرقانونی نرخ بلیط مترو و عوارض ورود به محدوده طرح ترافیک شهر تهران، پرونده در شعبه ۴۳ تعزیرات شهر تهران مورد رسیدگی قرار گرفت.

سخنگوی سازمان تعزیرات افزود: نهایتاً مشخص شد که با توجه به رای دیوان عدالت اداری، سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری نمی‌توانست یش از نرخ اعلامی تورم بانک مرکزی نرخ سالیانه عوارض طرح ترافیک را افزایش دهد و برخلاف رای دیوان اقدام کرده و از طرف دیگر این سازمان علاوه بر افزایش نرخ آرم طرح ترافیک بیش از تورم اعلامی از ناحیه بانک مرکزی؛ اقدام به افزایش ساعت طرح هم کرده (ساعت طرح ترافیک در سال ۹۶ از ۶:۳۰ صبح تا ۱۷ و در سال ۹۷ از ساعت ۶:۳۰ صبح تا ۱۹).

وی افزود: بر همین اساس تخلف محرز و شعبه سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری را برای گرانفروشی به پرداخت یک هزار میلیارد و ۳۵۲ میلیارد ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد و وجه اضافه دریافتی نیز به شاکیان بازگردانده می‌شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
تکلیف بقیه چیه ؟ خب ما هم جساب شهروندی داریم و معلومه چقدر پول اضافی دادیم ، چرا کسی جکم نمیده اضافه پرداختی ما رو پس بدن.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر