بازدید 3373

پلیس، گروگان‌گیری در اهواز را تکذیب کرد

کد خبر: ۹۱۶۲۴۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۲:۲۴ 06 August 2019
فرمانده انتظامی اهواز گفت: کلیپ منتشر شده در فضای مجازی تحت عنوان عملیات گروگانگیری در منطقه سه راه خرمشهر مربوط به شهرستان اهواز نیست.

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، این مقام انتظامی افزود: همچنین بررسی‌های دقیق از سایر مناطق کلانشهر اهواز نیز انجام شد که در دیگر نقاط این شهرستان نیز چنین موردی مشاهده نشده و به پلیس اطلاعی داده نشده است.

فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز ادامه داد: در گذشته نیز تصاویر ویدیویی با موضوع گروگانگیری، درگیری مسلحانه و نزاع دسته جمعی و خیابانی در فضای مجازی به نام خوزستان منتشر شده که بیشتر این فیلم‌ها ساختگی یا مربوط به حوادث نامربوط دیگر در سایر مناطق دنیا بوده است.

وی گفت: نیروی انتظامی در صورت بروز هرگونه حادثه‌ای در این شهرستان در کوتاه‌ترین زمان با همکاری مردم از حوادث مطلع شده و اقدامات لازم را در دستور کار قرار می‌دهد.

روز دوشنبه ویدیویی در فضای مجازی منتشر شد که افراد مسلح در منطقه‌ای از یک خودروی پژو ۴۰۵ خارج شده و با سلاح گرم اقدام به تهدید یک خودروی دیگر و ربودن سرنشین آن می‌کنند که گفته شده بود این برخورد مربوط به اهواز و منطقه سه راه خرمشهر است، اما این شایعه از سوی پلیس این شهرستان رد شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر