بازدید 4410

اعدام ۲ نفر از عوامل حادثه تروریستی صفی‌آباد دزفول

کد خبر: ۹۱۶۱۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۳ 05 August 2019
حکم اعدام دو نفر از عوامل حادثه تروریستی صفی‌آباد دزفول در زندان این شهرستان اجرا شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دادگستری خوزستان، حکم اعدام دو نفر از عوامل حادثه تروریستی صفی‌آباد دزفول، بامداد روز یکشنبه ۱۳ مردادماه سال جاری در زندان این شهرستان اجرا شد.

در همین راستا حجت‌الااسلام عبدالحمید امانت بهبهانی ضمن تائید اعدام اظهار داشت: این افراد با تشکیل گروه تروریستی، اقدام به بر هم زدن امنیت داخلی کشور، ارتکاب قتل عمدی، تهیه سلاح جنگی می‌کردند و در ماه محرم سال ۹۴، با تیراندازی به سمت عزاداران شهر صفی‌آباد دزفول، شهادت دو نفر و مجروح شدن سه نفر از عزاداران شدند.

وی با اشاره به شناسایی و دستگیری عوامل عملیاتی گروه تکفیری و ترویستی تنها چند روز بعد از حادثه توسط سربازان گمنام امام زمان (عج)، نهاد‌های امنیتی و دستگاه قضایی خوزستان، ادامه داد: با محاکمه این افراد، رای مقتضی درباره عوامل این حادثه تروریستی صادر و با تایید از سوی دیوان عالی کشور، بامداد روز یک‌شنبه رأی اعدام دو تن از آنان که به محاربه محکوم شده بودند، اجرا شد.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری خوزستان ادامه داد: سه نفر دیگر از عوامل این حادثه تروریستی به جرم معاونت در محاربه، مشارکت در تشکیل گروه تروریستی تکفیری بر علیه امنیت کشور، پشتیبانی گروه تروریستی به حبس طولانی مدت در تبعید محکوم شدند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل