بازدید 7036

قیمت طلا به بالاترین سطح ۶ ساله جهش کرد/ قیمت سکه در بازار تهران افزایش یافت

امروز بازار طلا و سکه تهران شاهد افزایش نسبی قیمت‌ها بود. این در حالی است که در بازار جهانی طلا نیز شاهد جهش یک درصدی قیمت اونس طلا بودیم.
کد خبر: ۹۱۶۱۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰ 05 August 2019
امروز بازار طلا و سکه تهران شاهد افزایش نسبی قیمت‌ها بود. این در حالی است که در بازار جهانی طلا نیز شاهد جهش یک درصدی قیمت اونس طلا بودیم.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در معاملات امروز (دوشنبه چهاردهم مردادماه ۹۸) بازار طلا و سکه، بر اساس اطلاعات اتحادیه طلا و سکه تهران، هر قطعه سکه تمام طرح قدیم به نرخ ۴ میلیون و ۱۲۰ تومان افزایش یافته است. هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز امروز ۴ میلیون و ۲۲۵ هزار تومان قیمت گذاری شده است.

هر نیم سکه بهار آزادی به ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان رسیده است و هر ربع سکه بهار آزادی نیز یک میلیون و ۴۳۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است.

هر سکه یک گرمی نیز، به رقم ۹۶۰ هزار تومان رسیده است.

هر گرم طلای ۱۸ عیار به رقم ۴۱۵ هزار و ۳۰۰ تومان معامله شد. همچنین هر مثقال طلای ۱۷ عیار که به عنوان مبنا برای محاسبات نرخ گذاری است، به یک میلیون و ۷۹۹ هزار تومان رسید.

قیمت طلا به بالاترین سطح ۶ ساله جهش کرد

قیمت طلا در حالی که تشدید جنگ تجاری چین و آمریکا و نگرانی از کند شدن رشد اقتصادی جهان باعث شده سرمایه‌گذاران به سوی سرمایه‌های امن فرار کنند، ۱ درصد جهش کرد.  به گزارش مهر به نقل از رویترز، روز دوشنبه، در حالی که تشدید جنگ تجاری چین و آمریکا و نگرانی از کند شدن رشد اقتصادی جهان، باعث شده است سرمایه‌گذاران به سوی سرمایه‌های امن فرار کنند، قیمت طلا ۱ درصد جهش کرد و به بالاترین قیمت خود در بیش از ۶ سال اخیر رسید.   

قیمت نقدی هر اونس طلا، اسپات‌گلد، ۱ درصد جهش کرد و به ۱۴۵۵.۲۶ دلار رسید که بالاترین قیمت آن از ماه می ۲۰۱۳ تا کنون است.  

قیمت هر اونس پیش‌خرید طلا آمریکا ۰.۵ درصد افزایش یافت و به ۱۴۶۴.۵۰ دلار رسید.  

مایکل مک‌کارتی، استراتژیست ارشد بازار در سی‌ام‌سی مارکتز، می‌گوید: قیمت طلا قطعا به علت نگرانی‌های جهانی از چشم‌انداز رشد اقتصادی  با تشدید جنگ تجاری و احتمال پایین نگاه داشتن نرخ بهره توسط بانک‌های مرکزی جهان، تقویت شده است.  
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها