بازدید 2622
گزارش «بورس تابناک» از نبض تالار شیشه‌ای حافظ؛

شاخص کل بورس تهران ۱۱۶۸ واحد رشد کرد

شاخص کل بورس تهران امروز دوشنبه چهاردهم مرداد ماه یکهزار و سیصد و نود و هشت با رشد ۱۱۶۸ واحدی رقم ۲۵۶ هزار و ۶۹۸ واحدی را به نمایش گذاشت و در صورت تداوم این روند در روز‌های آینده باید شاهد فتح الفتوح دیگری در تالار حافظ باشیم.
کد خبر: ۹۱۶۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷ 05 August 2019

شاخص کل بورس تهران امروز دوشنبه چهاردهم مرداد ماه یکهزار و سیصد و نود و هشت با رشد 1168 واحدی رقم 256 هزار و 698 واحدی را به نمایش گذاشت و در صورت تداوم این روند در روزهای آینده باید شاهد فتح الفتوح دیگری در تالار حافظ باشیم.

به گزارش بورس تابناک، شاخص قیمت وزنی ارزشی نیز با رشد 315 واحدی در ارتفاع 69 هزار و 371 واحدی قرار گرفت و شاخص کل هم وزن با رشد 966 واحدی رقم 64 هزار و 542 واحدی را به نمایش گذاشت.

ارزش کل معاملات امروز بورس تهران بیش از 1069.5 میلیارد تومان بود که خبر خوشی برای اهالی بازار سرمایه است که هفته گذشته به شدت نگران کاهش ارزش معاملات در تابلوی بورس بودند.

حجم معاملات نیز 2 میلیارد و 807 میلیون سهم و اوارق مالی قابل معامله بوده که طی 288 هزار و 89 نوبت معاملاتی رقم خورد.
در معاملات امروز نماد معاملاتی شركت کشت و صنعت‌پياذر (غاذر1) با توجه به افشای اطلاعات با اهميت گروه الف، نوسازی و ساختمان تهران(ثنوسا) با توجه به افشای اطلاعات با اهميت گروه ب و بيمه پارسيان(پارسيان)جهت برگزاری مجمع عمومی فوق العاده به منظور تصميم گيري در خصوص افزايش سرمايه متوقف شدند.

در مقابل نماد معاملاتی شركت صنايع كاغذسازی كاوه(چكاوه)پس از برگزاری مجمع عمومي عادی بطور فوق العاده مبنی بر انتخاب اعضاي هيئت مديره با محدوديت نوسان قيمت بازگشایی شد.

همچنین نماد معاملاتی شركت های داروسازی روزدارو (دروز)، ريخته‌گری تراكتورسازی ايران‌ (ختراک)، شيرپاستوريزه‌پگاه‌خراسان‌ (غشان)، موتوژن‌ (بموتو1) ،صنعتی بهشهر (غبشهر)، داروسازی اكسير (دلر)، كابل‌ البرز (بالبر) پشم‌شيشه‌ايران‌ (كپشير) با وقفه همراه شدند و نماد مديريت سرمايه گذاري اميد(واميد)با توجه به عدم كشف قيمت در روز معاملاتي قبل بدون محدوديت نوسان قيمت حراج شد.

همچنین توقف نماد معاملاتي شركت عمران‌وتوسعه‌فارس‌ (ثفارس1)، با توجه به عدم رعايت ضوابط افشاي اطلاعات با اهميت حداكثر براي 2 روز كاري ادامه خواهد یافت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها