بازدید 4393

بانوان باید دسترسی ارزان به چادر داشته باشند

کد خبر: ۹۱۶۰۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰ 05 August 2019

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی گفت: برای حفظ عفاف و حجاب باید بانوان دسترسی آسان و ارزان به چادر داشته باشند.

به گزارش «تابناک»، سمیه محمودی در گفت‌وگو با فارس در شهرضا با اشاره به جلسه فراکسیون زنان با وزیر ارشاد و صنف پوشاک و طراحان لباس اظهار داشت: هدف از برگزاری این جلسه شنیدن مشکلات طراحان لباس و صنف پوشاک بود.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش قیمت چادر مشکی گفت: با توجه به این‌که نیمی از جمعیت کشور را بانوان تشکیل می‌دهند و درصد بالایی از زنان با پوشش چادر هستند، بنابراین باید از حجاب بانوان که چادر است، حمایت کرد.

وی با بیان این‌که در جلسه فراکسیون بانوان از وزیر درخواست شد که واردات چادر مشکی با ارز 4 هزار و200 تومانی انجام شود، بیان کرد: وزیر ارشاد در این جلسه اذعان کرد که ارز 4 هزار و200 تومانی برای تعدادی از کالاهای اساسی قرار داده شده و امکان این‌که کالای جدیدی به آن اضافه شود، وجود ندارد.

محمودی با تأکید بر این‌که برای حفظ عفاف و حجاب باید بانوان دسترسی آسان و ارزان به چادر داشته باشند، تصریح کرد: مقرر شد فراکسیون زنان و وزیر ارشاد واردات چادر مشکی را دنبال کنند و بر آن نظارت داشته باشند.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از این‌که افرادی در این میان به دنبال سود کلان هستند، ادامه داد: یکی از مشکلات پوشاک، نوع طراحی است که با فرهنگ کشورمان همخوانی ندارد.

وی با تأکید بر حمایت از کالاهای داخلی عنوان کرد: قاچاق پوشاک خارجی در کشور بسیار دیده می‌شود و آن طور که باید برای کنترل قاچاق برنامه‌ریزی شود، انجام نمی‌شود.

وی با تأکید بر این‌که در سال تولید ملی باید از تولیدات داخلی حمایت کرد، خاطرنشان کرد: تولیدات پوشاک در کشور به شکلی است که صادر هم می‌شود بنابراین با وجود صادرات باید از برندهای داخلی پوشاک حمایت کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار