بازدید 4498

انتقاد آیت‌الله علوی‌گرگانی از تورم و افزایش اجاره‌خانه

کد خبر: ۹۱۶۰۲۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۲:۵۸ 05 August 2019
مرجع تقلید شیعیان با اشاره به مشکلات جامعه و لزوم توجه مسئولان گفت: تورم سبب مشکلات زیادی در کشور شده و فشار زیادی به خانواده‌ها می‌آورد.

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، آیت‌الله علوی‌گرگانی مرجع تقلید شیعیان در دیدار میرشکار مدیرکل کمیته امداد قم که در دفتر معظم له برگزار شد، اظهار داشت: در هر شهری باید علمای دین مورد توجه باشند و هیچ‌گاه از وجود آن‌ها غافل نشد.

وی افزود:امام خمینی (ره) دارای جامعیت بودند و از هوشیاری بی‌نظیری برخوردار بودند و برای هر موضوع و اموری تدبیری اندیشیده بودند.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به مشکلات جامعه و لزوم توجه مسئولان تصریح کرد: تورم سبب مشکلات زیادی در کشور شده و فشار زیادی به خانواده‌ها می‌آورد، اجاره خانه‌ها افزایش شدیدی پیداکرده و مستأجران با مشکلات زیادی روبه‌رو هستند.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه بیان کرد: ملت ایران درزمینهٔ کمک به محرومان پیشگام هستند و هنگامی‌که حُسن برخورد مسئولین را مشاهده کنند برای کمک به محرومین رغبت و انگیزه بیشتری دارند.

آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم تصریح کرد: رحمت خداوند برای سه دسته است، افرادی که اهل تقوا و باخدا باشند افرادی که از اموال خود به نیازمندان کمک کرده و همچنین افرادی که به آیات الهی ایمان‌دارند.

وی ادامه داد: شهر قم مرکز جهان تشیع و اهل‌بیت (ع) است و باید درزمینهٔ کمک به محرومان پیشگام باشد و کمیته امداد استان نمونه باشد و برای کمک به نیازمندان از هیچ تلاشی دریغ نکند.

مرجع تقلید شیعیان عنوان کرد: هر کاری در ابتدا سخت است وباید باهمت بالا نسبت به انجام آن فعالیت کرد، افرادی که درزمینهٔ کمک به محرومین فعالیت می‌کنند اجر و پاداش زیادی نزد خداوند دارند.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه خاطرنشان کرد: یکی از دعا‌هایی که حضرت سجاد (ع) در برابر یزید کرد این بود که از خداوند درخواست کرد که به محبت وی را دل در مؤمنان قرار دهد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر