بازدید 6209
عضو هیأت مدیره طلا و جواهر تهران در گفتگو با تابناک اقتصادی؛

کاهش نسبی قیمت‌ها در بازار طلا و سکه تهران/ پیش بینی ثبات تا پایان هفته

بازار طلا و سکه تهران در دومین روز هفته، با کاهش نسبی قیمت‌ها همراه شد. هرچند امروز بازار جهانی طلا تعطیل بود و بازار ارز نیز با نوسان کاهشی سپری شد.
کد خبر: ۹۱۵۹۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۸ 04 August 2019
تابناک اقتصادیبازار طلا و سکه تهران در دومین روز هفته، با کاهش نسبی قیمت‌ها همراه شد. هرچند امروز بازار جهانی طلا تعطیل بود و بازار ارز نیز با نوسان کاهشی سپری شد.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در معاملات امروز (یکشنبه سیزدهم مردادماه ۹۸) بازار طلا و سکه تهران؛ شاهد ادامه روند کاهشی روز‌های اخیر بودیم. افت قیمتی که در حال حاضر با توجه به ثبات حاکم بر بازار ارز و همچنین کاهش تقاضا در بازار، به نظر می‌رسد ادامه داشته باشد.  
 
کاهش نسبی قیمت‌ها در بازار طلا و سکه تهران/ پیش بینی ثبات تا پایان هفته

بر این اساس برای اطلاع از آخرین نرخ‌های امروز در بازار طلا و سکه تهران گفتگویی با محمد کشتی آرای عضو هیأت مدیره طلا و جواهر تهران داشتیم.

کشتی آرای با تاکید بر عدم تغییر نرخ اونس طلا در بازار جهانی فلزات گران بها در سطح ۱۴۴۱ دلار، اظهار داشت: هر قطعه سکه تمام طرح قدیم به رقم ۴ میلیون و ۷۰ هزار تومان رسیده است که نسبت به روز قبل، حدود ۴۰ هزار تومان کاهش داشته است.

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (سکه امامی) با کاهش قیمت، ۴ میلیون و ۱۴۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است.

هر نیم سکه بهار آزادی به رقم ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان و هر ربع سکه بهار آزادی نیز به رقم یک میلیون و ۴۵۰ هزار تومان رسیده است.

هر سکه یک گرمی نیز، با ۱۰ هزار تومان کاهش، به رقم ۹۶۰ هزار تومان رسیده است.

هر گرم طلای ۱۸ عیار به رقم ۴۰۸ هزار و ۸۰۰ تومان معامله شد. همچنین هر مثقال طلای ۱۷ عیار که به عنوان مبنا برای محاسبات نرخ گذاری است، به یک میلیون و ۷۷۱ هزار تومان رسید که نسبت به روز شنبه، اندکی کاهش داشته است.

حباب سکه نیز در دومین روز هفته، با کاهش ۲۰ هزار تومانی به رقم ۱۱۰ هزار تومان رسیده است.
 
عضو هیأت مدیره طلا و جواهر تهران در پایان تاکید کرد با توجه به روند چند روز اخیر و کاهش نوسان نرخ ارز، پیش بینی می شود بازار طلا و سکه در روزهای پیش رو، با تغییر چشم گیر قیمت ها مواجه نشود و چشم انداز بازار تا پایان هفته، ادامه روند فعلی می باشد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر