بازدید 26440

مناسب‌ترین قیمت الکتروژن را از کجا تهیه کنیم؟

کد خبر: ۹۱۵۹۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۶ 04 August 2019

امروزه کارخانه الکتروژن با تولید انواع دینام باکیفیت خوب و در بعضی توان‌ها دارای درجه حفاظت یا IP55 است که این کیفیت الکتروموتور را در موتورهای اروپایی مانند الکتروموتور زیمنس مشاهده می‌کنیم.

به گزارش «تابناک»، پوسته الکتروموتور الکتروژن بسیار شبیه به پوسته زیمنس است. کارخانه الکتروژن در شهر تهران واقع‌شده است و بسیاری از کارشناسان بر این  باور هستند که دینام الکتروژن خصوصاً در تولید دینام کولری الکتروژن بسیار به نام است.

وقتی از خرید کالای ایرانی صحبت می‌کنیم، عده‌ای به خاطر کم بودن کیفیت برخی از این کالاها، صحبت از عدم تمایل به خرید می‌زنند. موتور کولر الکتروژن از آن دسته کالاهایی است که کسی نمی‌تواند به خاطر کیفیت، دست رد به آن بزند. تمامی محصولات شرکت ایرانی الکتروژن کیفیت بسیار بالایی در حد استانداردهای جهانی داشته و قابل رقابت با نمونه‌های خارجی هستند.

 اینکه چرا باید موتور کولر الکتروژن را خریداری کنیم، سوالی است که ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد.

 در ادامه سعی شده به برخی ویژگی‌های این کالای ایرانی اشاره کنیم تا با دید بازتری نسبت به خرید آن اقدام کنید.

کالا صنعتی ارائه دهنده تمامی محصولات الکتروژن در ایران است. برای این منظور اقدام به ساخت دیتاشیت با کیفیت برای الکتروموتور الکتروژن نموده است.

دیتا شیت الکتروژن چیست؟

هر الکتروموتور دارای مشخصات فنی و ظاهری منحصربه‌فرد است که عموماً بر اساس استاندارد Nema که یک استاندارد جهانی به شمار می­رود، محاسبه و تولید می‌شود. کاتالوگ شرکت‌های تولیدکننده الکتروموتور عموماً به‌صورت کلی مشخصات را درج کرده است و کالا صنعتی با استفاده از همین مشخصات توانسته دیتاشیت الکتروژن را تولید و بر روی هر یک از محصولات در قسمت فایل‌های مرتبط بارگذاری نماید.

همان‌طور که در تصویر زیر نمایش داده‌شده است، دیتاشیت الکتروژن دارای سه بخش اصلی اطلاعات کلی، اطلاعات فنی و ابعاد و اندازه است. در اطلاعات کلی مشخصاتی نظیر جنس فریم، درجه حفاظت، تعداد قطب‌ها، ولتاژ و فرکانس درج‌شده است. سایز فریم، دور خروجی، توان ورودی، راندمان، جریان نامی و گشتاور راه‌اندازی را نیز در بخش اطلاعات فنی می‌توانید دریافت نمایید. دیتاشیت ابعاد و اندازه الکتروژن نیز در بخش سوم آمده است که برای انواع الکتروموتور پایه‌دار، فلنچ بزرگ، فلنچ کوچک و پایه فلنچ به تفکیک می‌توانید ابعاد را مشاهده بفرمایید. در زیر نمونه دیتاشیت الکتروژن نمایش داده شده است.

خدمات پس از فروش مناسب

یکی از ویژگی‌های مهم شرکت الکتروژن، خدمات پس از فروش مناسب بر روی کلیه محصولات این شرکت است. خدمات پس از فروش موتور کولر الکتروژن کمک می‌کند تا خرید شما مطمئن‌تر شود. در صورت بروز هرگونه مشکل می‌توانید از این خدمات استفاده کنید. البته ناگفته نماند که استفاده از این خدمات به فروشگاهی بستگی دارد که از آن خرید انجام می‌دهید.

بهتر است در هنگام خرید موتور کولر از این شرکت، حتما به مواردی که مربوط به خدمات پس از فروش است دقت کنید. از فروشنده بخواهید دقیقا توضیح دهد که در چه شرایطی امکان استفاده از این خدمات وجود دارد تا از این بابت مطمئن باشید. ناگفته نماند که بسیاری از انواع موتور کولر چینی یا مربوط به دیگر کشورها، هیچ خدمات پس از فروشی در ایران ارائه نمی‌کنند.

سادگی تامین قطعات یدکی

هر کالای صنعتی ممکن است دچار مشکل شود. از عواملی که باعث عدم توانایی برای رفع مشکل به‌حساب می‌آید، نبود قطعات یدکی است. در حال حاضر کالاهای صنعتی خارجی با چنین مشکلی مواجه هستند. این در حالی است که موتور کولر الکتروژن به دلیل ایرانی بودن این مشکل را ندارد.

قطعات یدکی موتور کولر الکتروژن را می‌توانید از نمایندگی‌های مجاز این شرکت تهیه کنید. به‌این‌ترتیب، دیگر نگران نبود قطعات موتور کولر نیستید و به‌راحتی آن را تعویض و تعمیر می‌کنید. این ویژگی خود باعث به‌صرفه‌تر شدن موتور کولر ایرانی شده است.

بهترین سایت برای خرید الکتروژن

الکتروموتور الکتروژن باسیاستی که در پیش‌گرفته است، حجم وسیعی از انواع الکتروموتور و پمپ را تولید می‌کند. در این مسیر موتور کولری الکتروژن یکی از پرطرفدارترین انواع کالا در بین نمایندگی‌های الکتروژن است. کالا صنعتی با حذف واسطه‌ها، می‌تواند الکتروموتور موتوژن و الکتروژن را زیر قیمت عمومی بازار به مصرف‌کننده نهایی عرضه کند و قیمت فروش خود را تضمین نماید. لذا امروزه کالا صنعتی به‌عنوان بهترین سایت فروش آنلاین الکتروموتور موتوژن و الکتروژن به شمار رفته و با مشخصات فنی صحیح و پیگیری مسئولانه پاسخگوی نیاز مشتریان است.

دیگر محصولات کارخانه الکتروژن

علاوه بر الکتروموتور، انواع پمپ الکتروژن، پمپ آب خانگی و کولری ، دینام کولر الکتروژن و بسیاری موتورهای خانگی و صنعتی نیز ازجمله محصولات شرکت الکتروژن به شمار می‌رود. به‌عنوان‌مثال پمپ کولر البرز که سیم پیچ مس است یکی از محصولات باکیفیت کولری به شمار می‌رود.

الکتروژن بهتر است یا موتوژن

یکی از سوالاتی که بسیاری از مراجعان به سایت کالا صنعتی دارند این است که الکتروموتور الکتروژن بهتر است یا الکتروموتور موتوژن؟ و اینکه آیا پاسخگویی برای ضمانت در الکتروموتور الکتروژن بهتر است یا الکتروموتور موتوژن؟

نکته مهم این است که الکتروموتور موتوژن دارای تجربه بسیار زیاد در تولید الکتروموتور ایرانی است و سال هاست که این برند جایگاه ویژه ای در ایران پیدا کرده است. رنج تولیدات الکتروموتور موتوژن در الکتروموتور صنعتی بیشتر قرار دارد و انواع الکتروموتور تک فاز تک خازن موتوژن ، دو خازن موتوژن و الکتروموتور سه فاز پوسته آلومینیوم و چدن موتوژن را تولید می کند. البته شرکت موتوژن در ساخت الکتروموتور کولری هم جایگاه ویژه ای دارد.

اما کارخانه الکتروژن که در سال های اخیر شروع به تولید الکتروموتور صنعتی کرده، با استفاده از تکنولوژی روز دنیا در زمینه ساخت انواع الکتروموتور صنعتی، امروزه در ایران جایگاه مناسبی پیدا کرده است. الکتروژن با تولید الکتروموتور در بازکن ، دینام کولری ، الکتروموتور سه فاز از 0.06 کیلووات تا 18.5 کیلووات با پوسته آلومینیومی در دورهای 1000 ، 1400 و 3000 دور و همچنین از 22 تا 45 کیلووات 1400 دور با پوسته چدن تولید می کند.

الکتروژن با پوسته ای که شبیه به زیمنس دارد و کیفیت خوبی که این روزها زبانزد صنعتگران است، در ایران فروش ویژه ای پیدا کرده است و در یک برنامه هدف مند شروع به تولید توان ها و دورهای جدید نموده است. الکتروموتور کولری الکتروژن نیز با کیفیت بسیار بالا و خازن قطع کن که بر روی آن نصب شده است، در بین تمامی برند ها طرفدار پیدا کرده است.

الکتروموتور موتوژن تبریز تا توان 18.5 کیلووات با پوسته آلومینیوم تولید می شود و همچنین تا توان 400 کیلووات موتوژن چدنی تولید می شود. الکتروموتور موتوژن همچنین از توان 2.2 کیلووات تا 400 کیلووات با پوسته چدن تولید می شود و بسیاری از صنعتگران از این موضوع اطلاع ندارند. بیشترین مصرف الکتروموتور موتوژن در توان های بین 5 اسب تا 15 اسب است و در دورهای 1450 دور و 3000 دور. یکی از مزایای الکتروموتور موتوژن تولید الکتروموتور 750 دور سه فاز است که از این حیث در ایران رقیب ندارد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل