بازدید 8531
عضو هیأت مدیره طلا و جواهر تهران در گفتگو با تابناک اقتصادی؛

نرخ طلا و سکه ۱۲ مرداد ۹۸/ هر قطعه سکه تمام بهار آزادی به ۴ میلیون و ۱۵۰ تومان رسید

بازار طلا و سکه تهران اولین روز هفته را با ثبات نسبی قیمت‌ها آغاز کرد. این در حالی است که امروز نرخ جهانی اونس طلا نسبت به هفته قبل، حدود ۱۵ دلار افزایش داشته است.
کد خبر: ۹۱۵۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۵ 03 August 2019
سکهبازار طلا و سکه تهران اولین روز هفته را با ثبات نسبی قیمت‌ها آغاز کرد. این در حالی است که امروز نرخ جهانی اونس طلا نسبت به هفته قبل، حدود ۱۵ دلار افزایش داشته است.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در معاملات امروز (شنبه دوازدهم مردادماه ۹۸) بازار طلا و سکه، شاهد عدم نوسان و نوعی ثبات در قیمت‌ها بودیم. روندی که با توجه تجربه هفته‌های اخیر، تحت تاثیر ثبات در بازار ارز می‌باشد و در حال حاضر به نظر می‌رسد نباید انتظار شوک قیمتی را داشته باشیم.

بر این اساس برای اطلاع از آخرین نرخ‌های بسته شده در بازار طلا و سکه تهران گفتگویی با محمد کشتی آرای عضو هیأت مدیره طلا و جواهر تهران داشتیم.

سکه

کشتی آرای با تاکید بر اینکه امروز هر اونس طلا در بازار جهانی فلزات گران بها، با رشد ۱۵ دلاری نسبت به هفته قبل به رقم ۱۴۴۱ دلار رسیده است، افزود: در حال حاضر هر قطعه سکه تمام طرح قدیم ۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان می‌باشد.

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (سکه امامی) نیز با ۳۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز پنج شنبه، به رقم ۴ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان رسیده است. هر نیم سکه بهار آزادی نیز ۲ میلیون و ۲۸۰ هزار تومان و هر ربع سکه بهار آزادی یک میلیون و ۴۷۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است.

هر سکه یک گرمی نیز، بدون تغییر ۹۷۰ هزار تومان می‌باشد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار به رقم ۴۰۹ هزار و ۵۰۰ تومان معامله شد. همچنین هر مثقال طلای ۱۷ عیار که به عنوان مبنا برای محاسبات نرخ گذاری است، به یک میلیون و ۷۷۵ هزار تومان رسید.

حباب سکه نیز در اولین روز هفته، ۱۳۰ هزار تومان به ثبت رسید.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار