بازدید 40814
هزار و هفتصد و سی‌ و سومین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

پیشنهاد حجاریان در واکنش به تحریم ظریف از سوی آمریکا/روایتی دیگر از دیدار قالیباف با احمدی‌نژاد/روحانی از فلاحت‌پیشه و حضرتی شکایت کرد؟/توصیه امنیتی رهبر انقلاب به قالیباف

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: حتی یک رأی ریزشی اصلاح طلبان به سبد اصولگرایان نمی‌آید /برای دولت، وزیر زن یا مرد هیچ تفاوتی ندارد/گفت‌وگوی اینستاگرامی کم سابقه ظریف با مردم/کسانی که دم از انقلابی‌گری می‌زنند، دست از حمله به ظریف بردارند و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۱۵۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰ 03 August 2019

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

پیشنهاد حجاریان در واکنش به تحریم ظریف از سوی آمریکا

سعید حجاریان واکنش متفاوتی را به تحریم ظریف از سوی آمریکا نشان داد. سعید حجاریان، صاحب نظر سیاسی در واکنش به تحریم ظریف گفت: در موضوع تحریم وزیر امور خارجه ایران به ‌جای جدل‌های بی‌حاصل و صرفاً تبلیغاتی باید تمهیداتی اندیشیده شود تا محمدجواد ظریف به‌عنوان شخصیتی صلح‌طلب و نماد مذاکره مکرر از سوی سازمان ملل متحد به خاک آمریکا دعوت شود تا نهایتاً اندیشه‌های ترامپ و بولتون و پمپئو به حاشیه برود. وی افزود: برای این منظور باید مذاکراتی قوی با آقای گوترش، دبیرکل سازمان ملل صورت بگیرد، و الا ممکن است دولت کنونی امریکا در گام بعد به سمت تعلیق دفتر نمایندگی ایران حرکت کند.

روایتی دیگر از دیدار قالیباف با احمدی‌نژاد

یکی از نزدیکان احمدی‌نژاد می‎گوید: آقای قالیباف به منزل آقای احمدی‎نژاد رفته و با هم ملاقات کرده‌اند و آن چیزی که درباره علت این ملاقات و بیماری آقای احمدی‎نژاد گفته شده، صحت ندارد. یکی از نزدیکان محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهوری اسبق که نخواست نامش فاش شود، درباره دیدار احمدی‎نژاد و محمدباقر قالیباف، شهردار اسبق تهران به ایرناپلاس می‌گوید: آقای قالیباف به منزل آقای احمدی‎نژاد رفتند و با ایشان ملاقات کردند. دلیلش را نمی‎دانم، اما این که علت این ملاقات، بیماری آقای احمدی‌نژاد اعلام شده، صحت ندارد. او همچنین اضافه می‎کند: افرادی که درباره این دیدار صحبت و اطلاع‌رسانی کردند، افراد غیرمسئول و از نزدیکان آقای قالیباف هستند. این منبع آگاه در ادامه می‎گوید: اصل این جلسه که اعلام شده‎ است، خبر کذبی نیست و صحت دارد، اما خبر‌ها درباره محتوای جلسه کذب است.

روحانی از فلاحت‌پیشه و حضرتی شکایت کرد؟

حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری در خصوص «شکایت شورای امنیت از دو نماینده مجلس» بیان کرد: شورای امنیت یک نهاد حقوقی است. حسب آن چیزی که دو نماینده محترم بیان کردند، دبیرخانه شورای امنیت از آن‌ها شکایت کرده است. دبیرخانه شورای امنیت یک هویت حقوقی دیگری دارد. آقای رئیس جمهور به عنوان رئیس شورای عالی امنیت کشور از هیچ نماینده‌ای شکایت نکردند. شورای امنیت ملی یک هویت حقوقی مستقلی دارد و دبیرخانه شورا متفاوت با رئیس شورای عالی امنیت ملی است. او ادامه داد: آقایان نماینده با من صحبت کردند و شرحی را هم دادند و من هم به رئیس جمهور منتقل کردم. موضوع شکایت شورای امنیت از دو نماینده در حال حل شدن است، مضاف بر این هم هیات نظارت بر رفتار نمایندگان هم اظهارنظر آقای دکتر فلاحت‌پیشه و دکتر حضرتی را در راستای ایفای وظیفه نمایندگی‌شان تشخیص دادند. امیری در خصوص ارائه گزارش عملکرد دولت به مجلس بیان کرد: در ابتدا بنا نداشتیم موضوع را خیلی رسانه‌ای کنیم. دولت پاسخگو است، دولت هرجایی که قانونی باشد منوط بر اینکه پاسخ یا گزارشی دهد حتما این کار را خواهد کرد. از آنجایی که برخی از نمایندگان محترم مجلس تذکر دادند، آقای دکتر لاریجانی ریاست محترم مجلس هم پاسخ دادند و دیگر رسانه‌ای شد.

قبل از آمریکا، خودی‌ها ظریف را تحریم کرده بودند

حجت الاسلام و المسلمین مسیح مهاجری در سرمقاله روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: این اولین بار نیست که محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تحریم می‌شود. قبل از آنکه آمریکا ظریف را تحریم کند، در داخل کشورمان، همین خودی‌هایی که خود را صاحب انقلاب و نظام و کشور و مردم می‌دانند، او را تحریم کرده بودند. از تحریم هم بدتر، او را وابسته به آمریکا و صهیونیسم معرفی کردند، علیه او فیلم ساختند و به ‌خاطر چنین هنری! که علیه او نشان دادند، به همدیگر جایزه دادند و علیه هرکس که پرسید چرا چنین جفایی به یک خدمتگزار نظام می‌کنید؟ هرچه خواستند گفتند و نوشتند.

حتی یک رأی ریزشی اصلاح طلبان به سبد اصولگرایان نمی‌آید

مرتضی الویری، عضو شورایعالی سیاستگذاری اصلاح طلبان در کافه خبر به خبرآنلاین گفت: اگر تصور کنیم رأی جریان اصلاحات ریزش داشته و این ریزش به سبد جریان اصولگرا منتقل شده در اشتباه بسیار جدی هستیم. حتی یک رأی ریزشی اصلاح‌طلبان به صندوق اصولگرا‌ها نمی‌رود. به ضرس قاطع اعلام می‌کنم، امروز حتی یک نفر از کسانی که بنا به دلایل مختلف انگیزه فعالیت سیاسی در کمپ اصلاح طلبان را از دست دادند شناسایی نکردم که جذب اصولگرایان شده باشند. آرای خاکستری یا رأی خاموش می‌شوند یا به سمت براندازی می‌روند. اما بازهم تاکید می‌کنم که ریزش رای هم در آرا اصلاح طلبان و هم اصولگرایان اتفاق افتاده است. اگر میزان مشارکت پایین بیاید، جریان اصولگرایی با همان آرا کم شانس بیشتری دارد.

برای دولت، وزیر زن یا مرد هیچ تفاوتی ندارد

علی ربیعی سخنگوی دولت درباره زمان معرفی وزیر آموزش و پرورش به مجلس برای اخذ رأی اعتماد به خبرآنلاین گفت: در این زمینه هنوز فرصت باقی است و رئیس جمهور به هر جمع بندی که برسند به سرعت اعلام خواهند کرد. وی در پاسخ به اینکه دولت برنامه‌ای برای معرفی وزیر زن در دستور کار دارد، گفت: برای دولت وزیر زن یا مرد هیچ تفاوتی ندارد و منعی هم وجود ندارد. بیشتر بر این تأکید داریم که وزیر خوب و کارآمدی انتخاب شود که بتواند مسائل دانش آموزی و معلمان را در این شرایط به بهترین شکل مدیریت کند.

گفت‌وگوی اینستاگرامی کم سابقه ظریف با مردم

وزیر امور خارجه درواکنش به کاربری که ظریف را شایسته دریافت "نماد خیانت" خوانده و او را "ابوموسی اشعری" نامیده بود، نوشت: خدا رو شکر شما اینقدر ولایت‌مدارید. وزیر خارجه در پاسخ به یکی دیگر از کابران این شبکه اجتماعی که ابراز امیدواری کرده بود ظریف "در پیشگاه خداوند به خاطر دروغ‌های که گفته و حق الناس است، توبه کند" نوشت: فانتظروا انی معکم من عن المنتطرین. ظریف همچنین در واکنش به نوشته یکی دیگر از کاربران مبنی بر این که "شما شجاعت لازم را ندارید که از حق خودتان دفاع کنید از جمله در مورد چهره‌ای که از شما در سریال گاندو به نمایش گذاشته شد"، نوشت: سلام دوست خوبم. من مدت‌ها پیش به زبان سیف فرغانی جوابشان را دادم (بر تیر جورتان ز. تحمل سپر کنیم تا سختی کمان شما نیز بگذرد.) یکی از مخاطبان ظریف در این صفحه اجتماعی خطاب به وی نوشت "از دو تا خونه‌ای که در آمریکا داری برامون بگو، با کدام پول خریدی؟ پولش را از کجا آوردی" که وزیر امور خارچه پاسخ داد: سلام بر شما من نه خانه‌ای در آمریکا دارم و نه حتی ملک و یا حتی حساب بانکی خارج از ایران. یکی از مواردی که افشارگری فرمودند: و به اضافه ده، دوازده مورد دیگر، آپارتمان‌های استیجاری است که در دوران تحصیل و کار در آمریکا در آن سکونت داشتم. مورد دیگر هم اصلا ربطی به من ندارد و اقامتگاه سفرای نمایندگی ایران در سازمان ملل است که من هیچ گاه حتی در آن سکونت نداشتم. همسر و فرزندانم نیز هیچ دارایی در خارج ندارد. امیدوارم رفع نگرانی شده باشد شبتان بخیر.

کسانی که دم از انقلابی‌گری می‌زنند، دست از حمله به ظریف بردارند

علی مطهری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: تحریم آقای ظریف، وزیر خارجه کشورمان توسط آمریکا بیش از هر چیز نشانه ضعف منطق آمریکا و هراس دولت این کشور از بیان منطق ایران در دنیاست. در تقابل فعلی ایران و آمریکا هر عقل سلیمی وقتی منطق دو طرف را می‌شنود حق را به ایران می‌دهد و اگر کشور‌هایی با آمریکا همراهی می‌کنند از روی ترس است. کشور‌های جهان این تحریم را جدی نگرفتند و آمریکا تنها مانده است. شخصیت آقای ظریف و علاقه‌مندی سیاستمداران دنیا به ایشان نیز در این قضیه بی تأثیر نیست. در واقع آمریکا مورد نامناسبی را تحریم کرده است. اما در داخل، امیدوارم کسانی که دم از انقلابی‌گری می‌زنند قبول کرده باشند که آقای ظریف انقلابی‌تر از آنهاست و دست از حمله به ایشان بردارند.

توصیه امنیتی رهبر انقلاب به قالیباف

محمدباقر قالیباف که برای حضور در یادواره شهدای نیروی انتظامی استان فارس در شیراز حضور یافته بود، در حاشیه سخنرانی خود، گذری به زمان مسئولیتش در سمت فرماندهی ناجا زد و توصیه‌ای که رهبر انقلاب در مورد امنیت به وی در آن مقطع زمانی کرده بود.فرمانده سابق ناجا در خصوص موضوع مذکور اظهار داشت: تعبیر دقیق و شاملی که رهبر انقلاب از موضوع امنیت داشتند، موجب می‌شود که انسان قدر زندگی در یک نظام ولایی را بیشتر درک کند.قالیباف توصیه رهبری به وی در مورد برقراری امنیت را این گونه برشمرد: در جلسه‌ای که در اوایل فرماندهی ناجا خدمت رهبر انقلاب رسیده بودیم، ایشان بنده را کنار کشیدند و گفتند: امنیت برای مردم بسان خورشیدی است که صبحگاهان بر همه بندگان طلوع می‌کند؛ چه بر آن‌هایی که تا سحرگاهان مشغول عبادت پروردگار بوده چه بر آن‌هایی که خدایی ناکرده در معصیت خدا، شب را به صبح رسانده‌اند. الان هم شما در نیروی انتظامی باید شبیه خورشید بوده و امنیت را برای همه به طور مساوی ایجاد کنید بدون آنکه به سلایق و گرایش افراد توجه کنید که چه دینی یا چه مذهبی و مرامی دارند الا آن قلیل افرادی که بر اساس قانون مجرم بوده و باید با آن‌ها طبق قانون برخورد کرد. در اجرای قانون نیز دقت کنید. اگر در خانواده‌ای پدری خطا کرده به‌گونه‌ای عمل نکنید که سایه خطای پدر بر فرزندش سنگینی کند چراکه فرزند وی که گناهی نکرده که باید سرشکسته شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۷
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۱۴۰
به به مظلوم نمایی برای جناب دیپلملت شروع شد
شگرد همیشه اصلاح طلب ها همیشه همین بوده و وقتی هم کم می اورند می روند خارج و فراری می شوند
پاسخ ها
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
آقا این شماره کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه چنده؟!
یه سری به پیامرسان ایمو بزنن ببینن که قسمت لایو اون چه خبره؟!
من که دیشب اکانتم رو حذف کردم
اما بجای تلگرام باید ایمو رو فیلتر کنن
یعنی بخوام بگم که من دیشب چه چیزهایی توی قسمت لایو ایمو دیدم، هیچ جاش قابل انتشار نیست
باز هزار رحمت به اینستاگرام و تلگرام و...
امیدوارم که این صرفاً در حد یه کامنت باقی نمونه و بالأخره هرکی هرکاری از دستش برمیاد انجام بده که یه عده بدجور دارن از بچگی و نفهمی دختربچه های مردم سوءاستفاده میکنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
بابا تو چقدر پرتی بچه جان که هنوز تو فکر اینی که اصولگرایان بین مردم پایگاهی دارن ....برو یه مقدار به عقده هات فکر کن...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
آره اصلاح‌طلبان خیلی پایگاه دارن
هههخخخ
البته اگه تا حالا هیچکدومش توسط رحانی و جهانگیری و آخوندی و آشنا از انهدام در امان مونده باشن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
درود بر احمدی نژاد و طرفداران و هواداران بیشمارش که در برهه کنونی حتی ضرغامی و قالیباف و دیگران میخواهند در استفاده از این ظرفیت بزرگ از هم سبقت بگیرند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
داداش اون کارگروهی که گفتی سالی یه بار دورهم میشینن و بصرف میوه و شیرینی و ناهار یه نتیجه گیری ای پشت میکروفن توسط سخنگوشون اعلام میشه و خیلی کارایی خاصی نداره اینم بدون که وضع اخلاقیات این مملکت خیلی وقته که بدجور به قهقرا رفته پس فقط بذار بره
اصلاح طلب سابق
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
اصلاح طلب، اصولگرا، دیگه ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
از اول انقلاب اگه تعداد فراری های اصلاح‌طلبان نسبت به اصولگرایان هزاربرابر نبوده باشه اما صدبرابر هست همشون هم آخرش میرن و به بهانه اپوزیسیون شدن خارجیها رو میچاپن مثل معاون وزیر ارشاد خاتمی و...
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
این کار گروه در ۲ ساعت جلسه یک ساعت در مورد اجباری شدن ازدواج بحث میکنند
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
از احمدی نژاد و رییس دفترش مشایی سوال کردند که چرا کتیبه کوروش را به ایران اوردید . در جواب گفتند که ما برایی بیمه کردن نیاز به رای خفته که ۱۶ میلیون نفر هستیم داریم . ولی در اصل مسله فرقی ندارد که حتی یکبار به تخت جمشید یا پاسارگاد که یادگار نیاکان اریایی هست نرفتند . بنابراین من از اصولگرایان پیشنهاد میکنم به مواردی اصلا باور ندارند در سیاست وارد نکنند به هر حال تمام سیاست که دروغ نیست کمی راستی و معرفت هم در ان وجود دارد
توسی
| Italy |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
بد هم نگفته حاج سعید اصلاحات
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
خود کامنت خان محمد علی اقا خودش به نوعی اشاعه فحشاست چون داره خط میده لطفا نظرش رو حذف کنید از این به بعد هم خان محمد علی اقا رو تحریمش کنید و نظراتش رو بایکوت کنید
ماهورا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
ترامپ بارها اعتراف کرده توان گفتگو با ظریفو نداره اونوخت فکر کردی چهارتا یا نون به نرخ روز خور میتونن مجبور کنن ظریفو که مظلوم نمایی کنه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
سلام
تعداد مثبت و منفی ها اصلا با نظراتی که گذاشته می شه سنخیت و همخوانی نداره. دست هایی در کاره روبات یا... اگه صلاح می دونید این یکی رو دیگه تایید کنید اگه البته منطق شما در آزادی بیان مثل منطق دولتی ها نیست
درود بر دکتر محمود احمدی نژاد امیر کبیر زمان و کوروش معاصر ایران زمین و حامی مستضعفان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
و غمخوار فقیران و بی سرپرستان و بدسرپرستان و نه مثل این دولت که فقط دست روی دست میگذارد و از دور ازهم پاشیدن بنیان خانواده ها توسط فقر را به تماشا مینشیند
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
اصولگرایان که اصلا کوروش کبیر را قبول ندارند در تفکر اصولگرایی نمادهای ایرانی زیاد محبوبیت ندارند . خواهشار از شما تقاصا دارم از کوروش اینقدر خرج امور سیاسی نکنید . زحمت بکشید ببینید در ممالک عیزر آریایی نماد بهتری گیرت نمیاد ؟
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
بادکتر احمدی نژاد مشکلی ندارم!ولی قسمت میدم به همه مقدسات؛ازاولین پیامبرتاختم رسل!؛ به مقدسات تمام ادیان؛به خون کوروش و خون گرم امیرکبیر درگرمابه فین؛به خون تمام شهداازصدراسلام تابه حال ؛خودت و وجدان وشرفت به این جمله که کامنت کردی باورداری؟ به همین مقدسات قسم دربیانش خجالت نکشیدی؟باوربفرمامن درهرسایت ویا شبکه اجتماعی می‌خوام نظربدم حول یک موضوع کلی فکرمی‌کنم و درنهایت هم منصرف میشم مبادا نظرم سدید واحسن نباشه! ببخشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
فروشگاه کوروش را که در قم اجازه فعالیت با این اسم ندادتد چطور قالی باف و احمدی نژاد کوروشی شدند!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
خطااب به فیلترشکن فرانسه: اگه از فضای سیاسی ایران و ماجراهای احمدی نژاد و مشایی و کوروش و تتمه و مخلفاتش بیخبری مشکل خودت هست در گوگل سرچ کن تا در حد و اندازه سنت به تو توضیح دهد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
مرتضی جان کاملا به کامنت سدیدت باور داریم و مطمئنیم که اصلا و به هیچ وجه من الوجوه با دکتر احمدی نژاد مشکلی نداری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
درود بر احمدی نژاد و طرفداران و هواداران بیشمارش که در برهه کنونی حتی ضرغامی و قالیباف و دیگران میخواهند در استفاده از این ظرفیت بزرگ از هم سبقت بگیرند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
زنده باد احمدی نژاد مرد مردان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
آقای احمدی نژاد فتنه بانک کاسپین و... را کلید زدند آلزایمر را بزاریم کنار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
کورش خمیر ؟
اگر این نظامی ها نبودن که کشور را حفظ کنند و شما اقایان دولتی هم پست سر انها قدرت چانه زنی پیدا کردین می شود بگویید چی کار می خواستید در مقابل امریکا انجام بدهید؟ حتی از تمام ظرفیت این پشتوانه هم نتوانستید استفاده کنید و فقط با یک تشری نظامی های ما چند کشوری که کارشکنی کرده بودن در مورد کشتی ها سریع رام شدن و رها کردن
وگرنه جناب خنده و تیم دولت همچنان در مانده بودین و چه بسا حاضر بودین....!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
عزیز دیپلماسی بدون قدرت نظامی و قدرت نظامی بدون دیپلماسی فایده ای ندارد.جدا از هم نیستن که میخوای جداشون کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
دقیقا. بعد از زدن پهپاد و گرفتن نفت کش انگلیسی امارات و عربستان به سمت ایران تمایل پیدا کردند.
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
چیزهای دیگری هم باید جدا شوند . اگر نشوند فاجعه هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
کلا چندسالته بچه جان؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
پرچم امریکا ما هم همین را می گوییم که چرا از این عظمتی که نظامیان در منطقه درست کردن این اقایان دولتی به همراه مجلس استفاده نمی کنند
به والله اگر هر کشور دیگری می بود الان چه کارهایی که نمی کرد
"تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ ..."
این عبارتا رو دیگه حذفش کنین و مستقیم برین سراغ خبر
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
این نوشته در صدر سایت در هر خبر تکرار میشود بخاطر این هست که مثل سند منگوله دار ادارات اسناد هست که هر وقت بخاطر نبودن ازادیهای مدنی و بیان و عقیده سایت تابناک را تهدید به بستن و فیلتر کردن . این سند را رو کند . یعنی این سند مصونیت نسبی برای سایت میباشد
مطهری جان!! عزیزم می شود بگویی چی را الان داری دفاع می کنی ؟ تحریم شدیم و هسته ای را هم خودمان تحریم کردیم و اخرش هم رسیدیم به تحریم ظریف
این کجاش افتخار است برای شما ؟ اینکه در اخلاق برنده شدی؟ دنیا مگر اخلاق می شناسد؟ اگر این بود که کشورهای ظلم دیده شده با کشورهای ستمگر باید جاهاشون عوض شده بود
مگر ما مشکل مردم عادی تنها شدن امریکا از نظر سیاسی است؟ یا اینکه بتوانیم مانند کشورهای دیگر با هر کشوری بخواهیم داد و ستد کنیم ولی به خاطر امریکا جونتون نمی توانیم انجام بدهیم
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
من واقعا میتونم بگویم که برای شماها متاسف هستم که حتی در سایت های داخلی و در مناطره و تلویزیون در محفل سخنرانی به مردم بطور شفاف صحبت نمیکنید که چرا امریکا از برجام‌خارج شد .واقعا برای من عجیب هست که چرا همیشه به معلول میپردازید و هیچوقت علت را توصییح نمیدهید در صورتی غالب مردم میدانند .
س ح
| Denmark |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
دوستانی ک دم از موفقیت ظریف میزنن بنظرشون ملاک موفقیت چی هست؟
یعنی الان ظریف چی بدست اورده ک قبلا نداشتیم؟ یا دقیقا کدوم مشکل رو حل کرده ک قبلا گرفتارش بودیم؟

اگر از لفاظیهاش و جوابهایی ک به سیاستمداران خارجی و
روزنامه‌ها میده خوشتون میاد ک اون ی بحث دیگه هست

وقتی انسان ملاک و شاخص و یا حتی هدف نداشته باشه اینطور میشه ک زود جو گیر میشه و احساسی ی تصمیم میگیره
منتظر ١۴٠٠باشید و شیره بعدی ک بخاطر وعده و وعید سرتون میره
همه می دانند که امریکا ، ظریف را به خاطر اینکه دیپلماسی عمومی را خوب بلد است و امریکا را کلافه کرده بود تحریم کرد وگرنه در کار اصلیش که تعامل با کشورها است بیشتر منفعل است
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
واقعا دلیلش همین بود؟مطمن هستی ؟ بیشتر تحقیق کن یا از سر کوچه سیگار فروش هم میدونه برای چه تحریم شده . چون سیگار فروش و بقال سر کوچه سیاست را بهتر میفهمه . وقتی شعار مرگ و نفرین را سیاستمدار تعریف میکنید سیگار فروش هم سیاستمدار هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
اره همون سیگار فروش هم می دونه سیگاری که دارد می فروشد تحریم نیست و راحت وارد کشور می شود ولی هزار تا جنس دیگر تحریم هستیم
پس خوش باش با مرگ گفتن!!!!!!!!!!
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
هیچ چیزی بدتر از این نیست که مسئولیت داشته باشی ولی اختیار نداشته باشی . ظریف هم شاید اینطوری گرفتار شده.

پیدا کنید پرتغال فروش را
آریایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
مگه ظریف واقعا" وزیر امور خارجه هست ؟؟؟؟!!!! وزیر امور خارجه ای که از ورود رئیس جمهور یک کشور به کشورش مطلع نباشه ؛ به درد نمیخوره !!!!!!
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
توشته شما مشکل فلسقی کلامی دارد
هیچ حرفی از مردم نیست. همه دارند دور ظریف می گردند. بچه های سرطانی با مرگ دست و پنجه نرم می کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
دارو و لوازم پزشکی تحریم نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
پرچم فرانسه،یک بررسی بکن.
اسما تحریم نیست اما هیچ کشوری به ایران نمیفروشه.
حتی داروهای معمولی هم پیدا نمیشه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
22:21
باشه ما باور کردیم که دارو تحریم نیست ولی دقت کن این دروغ ها برای اون بچه سرطانی دارو نمیشه !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
دارو و لوازم پزشکی تحریم نیست و افک دارند مشکل نقل و انتقال سخت بانکی است
قالیباف:محمود جون رئیس جمهوری بهتره یا شهرداری؟
محمود: برا اون 94 درصد یا خودمون؟!
اینطوری نمیشود که کشتی گیر ما ظریف با همه توان به مصاف حریفان رفته و برخی از داخل محکم پای او را از پشت چسبیده باشند.بنظرم قبل از هر فکر دیگری باید عوامل نفوذی داخلی را شناسایی کرد.از انجا که برخی اقایان اشنایی کامل با روشهای امنیتی اطلاعاتی ما دارند پیشنهاد میکنم از ک.گ‌ب کمک گرفته شود.میدانم که علم بقدری پیشرفت کرده که دستگاههای دروغ سنج با دقت بسیاری راست را از دروغ تشخیص میدهند.از تمام مسئولان کشور و سیاسیون سه سوال پرسیده شود.عامل امریکا هستی؟عامل اسراییل هستی؟عامل انگلیس هستی؟روسیه را نپرسیم چون فعلا در اولویت نیست و در انصورت روسها حاضر به همکاری نخواهند شد.بعد پاکسازی کشور از عوامل امریکا و اسراییل و انگلیس بهتر میشود برنامه ریزی کرد.دشمن با ان هیمنه و هیبت دنبال متحد کردن کشورهای بیشتر با خود است و ما دنبال دشمنی در داخل با هم.لذا نفوذی ها را شناسایی کنید و با اتحاد و صدای واحد روبروی دشمن بایستیم
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
صیغه بهتر از ازدواج دایم هست . چون خرج کمتری داره . وقت کمتری میخواد .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
باید از دولت شروع کنن...
با اینکه همه ارکان نظام از ظریف حمایت می‌کردند ولی ظریف در سیاست خارجی شکست خورد؛ چون برای مردم کار نمی‌کرد، مثل بقیهٔ مسئولان.
آمریکا قابل شکست دادن هست! هر قدرتی قابل شکست دادن هست.اگر بین مردم و مسئولان فاصله‌ای نباشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
تراز مالی بین چین و امریکا به قرار زیر هست . صادرات چین به امریکا ۵۲۴ میلیارد دلار . صادرات امریکا به چین ۱۲۵ میلیارد دلار . امریکا با فشار به چین میخواهد دو هدف را دنبال کند . افزایش تعرفه روی کالاهای چینی و کسب درامد ..دوم فشار به چین جهت امتیاز گرفتن در روابط تجاری با ایران . ترامپ گفته یا امریکا یا ایران . بنابراین اگر تراز تجاری این دو کشور به تعادل نرسد و چین با امریکا بر سر ایران به مشکل بربخورد چین به ایران فشار وارد خواهد کرد که درهای بازار ایران را بر روی کالاهای چینی باز کنند و چین این مزیت را در فشار به ایران در اینده استفاده خواهد کرد و این روش در تجارت بر اقتصاد ما یک فاجعه خواهد بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
خدا بهت شفای عاجل بده جوان...
تحریم اقای ظریف بسیار بد است، صرف نظر از عمل نابخردانه آمریکا، ایشان و دولت روحانی متاسفانه قدرت لازم را برای حفظ برجام ندارند.
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
نه که همه دارند فقط دولت روحانی این توانایی را دادره
"ما به دنبال دموکراسی و ازادی بیان در خاور میانه هستیم."جواد ظریف (صدای دولت منتخب در ایران) را در فهرست تحریمها قرار میدهد و از اینکه وی زین پس نخواهد توانست پول تاکسی و رستورانش را خارج از کشورش حساب کند قند توی دلش اب میکند
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
دنبال آزادی و دمکراسی در خاورمیانه هستید ؟ دمکراسی که حاکمیت مردم بر مردم‌هست . بدون قدرت احزاب چطور تحقق میابد ؟ دوم ازادی های شهروندی هست . حق انتقاد هست . و دهها مورد دیگر هست . شما مطمن هستی در خاورمیانه امکان‌پدیر هست . خاورمیانه اول باید مردم خودش را از فقر سواد و فقر مالی و فقر فرهنگی نجات بده .
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
فیلتر شکن فرانسه.کلا تو باغ نیستی.منظور سیاستهای متناقض امریکا هست و دولتمردان امریکایی که حضور خودشون در خاور میانه رو بخاطر ازادی بیان و دموکراسی توجیه میکنن.بالاتر هم راجع به صیغه نظر دادی که ربطی به کامنت نداشت.
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
من خدای نکرده نخواستم به شما بی احترامی کرده باشم . هدف از طرح این‌نطر کوتاه من در زیر نطر شما این بود که شما درست میگی ولی از روز جمعه اگر متوجه باشی حتی در شهر ما روز جمعه دعدعه اصلی امامان جمعه اصلا این مواردی که گفتی نبود . حجاب بود و...اصلا دعدعه انها مثل مطالب شما و کاربران سیاست نیست .
آقای قالیباف چقدرتوخوبی آخه؟
پاسخ ها
افرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
حضرت علی گفته هر کسی را از دوستانش بشناسید . همیشه در مورد قالیباف دو به شک میشدم ! با توجه به نظامی بودنش می دونستم که ادم صادقی است ولی برخی از کارهاش را نمی تونستم هضم کنم . ولی الان دیگه اگه با احمدی دوستی داره شکم برطرف شد که هیچی نیست
mm
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
یعنی برعکسش
40 سال فقط پول چاپ کردند و نقدینگی را افزایش سرسام آور دادند و تورم وحشتناک پدر تولید کننده.توزیع کننده.مصرف کننده را در آورد و باعث شد فلاکت و بدبختی در ایران فراگیر شود حالا که دیگر اسکناس هایی با صفرهای بیشتر نمی توانند چاپ کنند 4 صفر را می خواهند بردارند.فکر نمی کنید چه مشکلات عظیمی با اجرای این طرح برای مردم پیش می آید.چک ها .طلب ها.اقساط بانکی.مهریه ها و معاملات مردم چه می شود و این خود باعث ایجاد میلیون ها پرونده جدید در دادگاه ها خواهد شد.به جای این راه حل های مضحک یاد بگیرید چگونه با دنیای امروز حرف بزنید و کار کنید.به عمان و امارات و قطر نگاه کنید ویاد بگیرید برای مردم خود ارزش قائل شوید.
اگر برخی معذوریت هاوملاحظات نبود ظریف دعوت به کاخ سفیدوملاقات با ترامپ را با جان ودل ولبخندزیبا میپذیرفت !!!
اگر می خواهید کشور و اقتصاد نجات پیدا کند همین امروز تمامی سوبسید ها را حذف کنید

سوبسید روی هر کالا دریچه ای است به رانت و فساد

حالا اسمش هرچه میخواهد باشد مثلا دلارجهانگیری یا یارانه کاغذ دانشجویی...
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
حرف شما در این بخش علمی هست
مطهری نباید بگوید بلکه باید نامهای نامی اصولگرا بگویند.سپاه بیانیه حمایت داد اما گویا افرادی از انها این بیانیه را جدی ندانستند.ائمه جمعه باید بگویند و خلاصه انهایی که در این مدت ناجوانمردانه به ظریف تاختند خود اشتباهشان را جبران کنند.البته طرفداران نتانیاهو کماکان به حملات ادامه خواهند داد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
مگر همین ها شب و روز نظامی ها را نکوبیدند؟ مگر همین ظریف نگفت با یک بمب آمریکا کارمان تمام است؟
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
وزیر خارجه که نطرات دولت را در روابط خارجی و سیاست خارجی اعمال نمیکند . فقط چون کشورهای دیگر بتوانند در ملاقات های دپلماتیک را اجرا کنند .
هفته پیش جناب ضرغامی گفتند شام مهمان آقای احمدی نژاد بودند
و برای شام کتلت میل نمودند .
حالا جناب قالیباف هم برای شام و خوردن کتلت به منزل احمدی نژاد رفتند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
مهمترین جاش که امثال شماها سانسور می کنید خانه کوچک و محقر رئیس جمهور سابق است
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
رفتند تا شور کنند که در این اوضاع که اصلاح طلبان را ناکارامد کردند و فکر میکنند که رای در کسیه اصولگرایان خواهد امد بازی سیاسی جدید در روز انتخابات چی هست چون احمدی جون در این‌کار استاد هستند . هم کتکلت ایشان خوشمزه هست هم یارانه ۴۵ تومان ایشان . خیلی برکت داشت . من هنوز استفاده نکردم ولی میگویند این ۴۵ تومان را هر چه خرج میکنند تمام شدنی نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
در عوض خانه محقر آقای رییس جمهور سابق مال و املاک زیادی در مکان نا معلوم دارند که شاید بیست سال دیگه معلوم بشه.
دولتی که با مردمش صداقت نداشته باشه ، و به وعده هایش عمل نکنه و با کوچکترین تشر افراطیون صحنه رو خالی کنه باید هم وزیر امور خارجه اش تحریم بشه ،شما وقتی ظریف رو به ماموریت میفرستید حداقل آزادی عمل بهش بدین، واقعا اگه برای مذاکره رفته چرا از ملت پنهان دارید ، با این وضعیت باید پرونده مذاکره رو بست .
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
بزرگترین مشکل دولت روحانی این بود که بعد از به قدرت رسیدن پایگاه مردمی رای خود را فراموش کرد و در مقابل انحصازطلبان و رانتخواران از هر دو جناح کوتاه آمد. حالا هم اصولگرایان از نامحبوب شدن دولت روحانی و رویگردانی مردم از او و اصلاحطلبان ذوق زده نشوند چون این بوی کباب نیست!
هر رای که از سبد اصلاح طلبان ریزش کنه یعنی عدم مشارکت و دل کندن از صندوق رای و پیروزی بدون درد سر اصولگرایان ؟ یعنی دولت یکدست ،مجلس یکدست ، قوه قضاییه یکدست یعنی دوران طلایی اوس محمود ، که فقط یه علی لاریجانی می تونست صحبت کند؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
بعد از ۱۴۰۰ قرار هست اصلاحات شدیدی در قانون اساسی و قانون مدنی از طریق دولت و مجلس اصولگرا با ارایه طرح و لوایح انجام دهند و هدف این هست که موارد سختی از شهروندی و زندگی در جامعه را بر مردم اجرا کنند . تا انموقع دوباره نطر خواهم داد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
این بی اعتمادی دقیقا کاری بود که دولت امید میخواست در جامعه ایجاد کنه و بیکفایتی مسئولان و دلسردی مردم را ایجاد کنه.
ناشناس
| Spain |
۰۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
هنوز نفهمیدی هیچ فرقی بین اصولگرا و اصلاح طلب نسبت آنها سر قدرت است نه مردم
در دو مقوله حجاب و مذاکره مستقیم آمریکا باید به یکی از اصول قانون اساسی یعنی رفراندوم مراجعه کنیم ، فکر کنم اکثر مردم با هر بحث حجاب و مذاکره رای آری بدهند ؟! چرا که مجلس که عملا از راس امور به قعر امور تبدیل شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
حجاب جزئی از قانون اساسی است پس زور زیاد نزن.
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
این دو مورد در خط قرمز رفته است وقتی هر موصوع حالت خط قرمز پیدا کرد حتی اجازه بحث و تبادل نظر هم‌جرم تلقی میکنند
شهروند ایران
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
حجاب جزیی از قانون اساسی نیست، بلکه قانونی است شرعی و رعایت آن تنها بر متشرعان لازم است. پس می شود درباره آن از همه ایرانیان نظرسنجی کرد.
شهروند ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
چون حجاب در حال حاضر در ایران قاون است پس من انرا رعایت میکنم
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
حجاب قانون‌نیست . چون قابلیت اجرا ندارد . چون موتردی مثل نفس کشیدن هست مثل حرف زدن هست مثل فکر کردن هست مثل هوا خوری و غدا خوردن هست . چون اگر این‌موارد به قانون تبدیل شود زندگی کردن سخت میشود بهرحال قانون هم باید بخشی از اراده انسان را جهت احترام به عقل و فهم و شعور اختصاص میدهند .
اگر عشق سفر به نیویورک ندارید ِآ قای ظریف اون سخنرانیش رو از طریق تله کنفرانس انجام بده که دلار های این ملت نره تو دست آمریکاییها.
آقاي ظريف دلخور نباش ، آدم ناآگاه هميشه هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
یکش خود تو.ظریف به امید امثال تو هنوز استعفا نداده
چقدر آقای قالیباف فعال شده اند؟!یعنی باز هم ایشان دوست دارند کاندید!؟ باشند.؟
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
ایندفعه شکست سختی خواهد خورد که دیگه هوس انتخاب و انتخابات از طریق رای مردم نکند . در دمکراسی چند چیز باید در فرد کاندید دیده شود ‌ . نطامی نباشد . محبوبیت سیاسی داشته باشد .. چند با سکشت نخورده باشد . با مردم قبلا حرف زور نگفته باشد . فرد بی طرفی در دعوای سیاسی باشد . حق و حقوق و رای و حاکمیت رای مردم را لحاظ کند .. و قانون را اجرا کرده باشد .....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
شتر در خواب دید پنبه دانه گهی لپ لپ خئرد گه دانه دانه
خطاب به فیلتر شکن فرانسه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
شایدم شما دوست داری دوباره یکی بیاد با وعده ی الکی سرکارت بذاره
ناشناس
| Spain |
۰۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
آقای رضایی وقالیباف پای ثابت انتخابات هستند
اگر از من بپرسند زشت ترین کار در دنیا چیست؟ می گویم سانسور
دعواهای بی حاصل که هیچ فایده ای برای مردم ندارد
همه ازهر سلیقه و رویکرد سیاسی را دعوت میکنم سخنان آقای مسیح مهاجری را چندبار بخوانند! انقدربخوانندتاحس خجالت برآنان غالب شود؛سپس توبه کنند.
هیچ کس به اندازه ظریف در آمریکا به اصطلاح دوست و رفیق نداشت آن هم نه آدم های بی خاصیت بلکه با نفوذترین سناتورها تا جاییکه رند پاول دوست گلف ترامپ و سناتور جمهوری خواه به دیدار ظریف می رود و او را به کاخ سفید دعوت می کند ولی بنده خدا همین کار ساده را هم نمی تواند انچام بدهد معلوم نیست چرا این همه هزینه برای تربیت این نیروها میشود
یه بابایی ظریف وباامیرکبیر مقایسه کرده بسیار خندیدم امیرکبیر معاهده ارزنه روم رابین ایران وترکیه عثمانی امضا کرده که هنوز هم بعداز۲۰۰ سال اعتباردارد وباعث شده ازاون موقع تاحالابین دوکشورجنگی صورت نگیرد ولی برجام این آقا به ۲ سال نکشیده ازبین رفت تابناک سانسور نکن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
از خنده شما مرا هم خنده امد
:)
بین ایران و کجا؟عثمانی .اونوقت معاهده بین ایران و عصاره جهان رو با اون مقایسه میکنی؟اگر همون زمان امپراتوری تزاری با اروپا و پادشاهی چین علیه ایران متحد بودند (امریکا هم که نبود)و امیر کبیر را میفرستادیم مذاکره چیز بهتری بدست میاورد؟خدا شفا میده انشالله.امیدوارم
وزیر امور خارجه در ایران سخت ترین شغل است در دوره اصلاحات با هزار بدبختی یک ملاقاتی بین خاتمی و کلینتون در سازمان ملل ترتیب دادند آن هم در حد یک سلام و علیک در راهرو سازمان ملل که فقط یک هلوی به هم بگویند و رد بشوند باز هم آن سید نتوانست همین کار را هم بکند به قولی رفت جایی قایم شد ظریف هم برای روحانی یک مکالمه تلفتی با اوباما ترتیب داد که این هم وقتی رسید ایران در فرودگاه عده ای دنبالش دویدند و کفش به ماشینش پرتاب کردند
رای بی رای . رای بدیم کسانی مثل ذوالنور و کریمی قدوسی بروند مجلس که خود را صاحب انقلاب . ایران و مردم بدانند . نه به انتخابات
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
امثال کریمی قدوسی هزار می ارزد به امثال محمود صادقی که خودشونو بالاتر از هر قانونی میدونن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
رای بده با کسی که فکر میکنی عقل داره.
بانکهای مرکزی جهان ۳۷۶ تن طلا خریدن ولی بانک مرکزی ایراند۷ میلیون سکه معادل ۵۶ تن طلا رو به حراج داد؟؟
پاسخ ها
دکترای اقتصاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
شما بسیار بی انصاف هستید. کدام رانت اطلاعاتی؟ کدام حراج؟ نزدیک به سه ماه ثبت نام یکساله سکه با نرخی حدود صد و پنجاه تا دویست هزار تومان زیر قیمت بازار در تمام شعب بانک ملی برای عموم آزاد بود ولی شما خود اقتصاددان پندارهای اقتصادنخوانده توان پیش بینی آینده را نداشتید. حالا هم از سر رشک و حسد شانتاژ می کنید. کمی شم و توان تحلیل اقتصادی برایتان آرزو دارم. تابناک لطفاً پاسخ محکم من به شانتاژ غرض ورزانه و نامنصفانه ایشان را منتشر کن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
مثل اینکه شما خوب سودی به جیب روی که ادعای شم اقتصادی داری ؟! نه عزیز من این پولها حق اون کشاورز بدبختی هاست که با هزار بدبختی داره یه لقمه نون درمیاره ولی پولی برای ثبت نام نداره و مجبور کارت ملی خودشو به ۴ نفر بده تا ازش سو استفاده کنند ؟؟!! مگه فراموش کردی یه عده زالو صفت کارگران رو تو صف میکردن تا براشون سکه بخرن
کاندید اصلاح طلبان برای ریاست جمهوری معلوم شد. ظریف. این تحریم ظریفم سیاست امریکاست تا ایشان در کسوت رییس جمهور طاهر بشوند و کشور رو تو مذاکره بدن بره. ترامپ تا 6 سال دیگه هست د بعد روحانی ظریف بهترینه. گول نخورین برا این تحریم
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
ظریف و روحانی اصلاح طلب هستند ؟ واقعا .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
نه اصولگراین
این بحث و جدلها رو تموم کنید ، نه جنگی میشه و نه مذاکره ، حرف حصرت اقا همیشه فصل الخطاب است ،
فعلا کشور با تفکرات آقایان ، علم الهدی ، شریعت مداری ، عباسی ، ازغدی ، سید احمد خاتمی ، جنتی ، فروغی ، حداد عادل ، مداحان ، اداره میشه ، و شکر خدا همه چیز ارومه ، عنصر نفوذی گاندو هم که تحریم شد ، برنامه ۹۰ هم که تعطیل شد ، انتخابات هم داره نزدیک میشه و مجلس هم به دست رسایی و دوستان پایداری میفته ، فراش مدرسه ما تفکر اصلاح طلبی داره او هم تغییر میکنه ؟دیگه اول سال ۹۹ همه چیز درست خواهد شد و تورم منفی میشه و گوشت کیلویی ۷ تومان خواهد شد ؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
سرپرست جدید آموزش و پرورش هم وعده شهریور به همه داده؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
آهان حالا که وضع به اینجا کشیده روحانی هیچکاره ست؟!
معلوم نیست نظر وزیر لندن نشین در باره تحریم ظریف چه بود ، الحق که باهوش بودی که رفتی و تو ایران نموندی جناب مهاجرانی ؟؟! فعلا که شریعت مداری تو کیهان داره خوب ازت تعریف میکنه
یه مشکل دیگه که در ایران هست اینه که هیچ کس روی حرف یا عمل خودش نمیایسته تا دیروز سوت زن داوران در مسابقات فوتبال زیر 12 سال پسران هیچ منع قانونی نداشت اما از وقتی خبر این اتفاق منتشر شد با اعتراض یه عده فدراسیون این کار رو ممنوع کرده واقعا جای تاسقه یه عده چرا اینقدر ضعیف هستن و زود تسلیم میشن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
چون اونا دخترهایی بودن چهارده پونزده ساله
نه به انتخابات نمایشی و فرمایشی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
فامیل میم رجوی هستی؟
به نظرم کار تحریم برنامه برخی اصولگراهاساصولگراهاست که ظریف برای انتخابات ریاست جمهوری نتواند کاندید شود.
بچه ها محمد باقر. به نظر میاد که دوباره سودای ریاست جمهوری در سر داره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
انشاءالله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
تو به ظریف رای بده و برو توصف مرغ وایسا
مطهری خیال می کنه مردم کم اطلاع و بی سوادند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
احسنت
ظریف باید استعفا بدهد و یکی مثل جلیلی وزیر امور خارجه شود
هرکس را علم الهدی و مصباح فرمودند خوب است
افشاگری ظریف در شبکه های داخلی امریکا باعث ریزش آرای ترامپ میشه به همین خاطر تحریمش کردن
آقای ظریف آدم بسیار خوبی است اماسیاستش خیلی ضعیف است تمام سیاستهای خارجی آقای ظریف بی نتیجه بوده
آدم های غافل و ناتوان و حسود به اقای ظریف تهمت می زنند. درود بر شرف این مرد که ایران را در دنیا باکلاس کرد بعد از آنکه دار و دسته احمدی نژاد خوارش کرده بودند. اگر اقای ظریف در امریکا هم ویلا داشته باشه حقشه. اون کسی که این موضوع را مطرح می کنه از سر بی کفایتی خودشه . یک آدم مثل دکتر ظریف سال ها کار کرده و حقشه همه چیز در همه جا داشته باشه . درود بر شرف ظریف
خیلی سخته که از تمام وجودت برای دیگران بگذری و ساعتها مذاکره و چانه زنی با گرگ و روباه داشته باشی اونوخت بجای تشکر بهت نعل وارونه بزنن.
امان از جهالت
امان از خودخواهی
امان از بی عدالتی و بی انصافی
که انسان رو مجاب میکنه مثل کورها رفتار کنه.
برادر جان ظریف عزیز حلالمون کن ، جهالت مارو به فقر فرهنگیمون ببخش.
تابناک واقعا از درد مردم خبر نداری !! که خبرات شده ظریف و قالیباف و مطهری!
داریم زجر می کشیم
خجالت بکش؟؟؟؟
دنبال چی میگردی؟
از اصول گرایی و اصلاح طلبی خسته شدیم همون جور که از افراط و تفریط خسته شدیم
خداییش چه گلی به سرمون زدن!
دیگه برای مردم اصلاحات و اصول گرا رنگی ندارد
خواهش یه چیز جدید به جای این جمله بنویس. الان چند ساله این جمله زشت رو هی کپی پیست می کنید: "تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد"
تابناک یه مقاله بده در باره این مازیار ابراهیمی وگندی که یک عده زدن به اعتماد مردم این صدا سیما دیگه گندش رو دراورده خانواده های شهدای هسته ای چه موضع ای گرفتن
مواردی را که آمریکاییها فراموش کرده اند تابناک و حجاریان به یادشان می آورند
حجاریان با این پیشنهاد ساده اندیشانه
قالیباف به منزل احمدی‎نژاد رفتند تا ثابت کنند آدم قدرت طلب با دوست و دشمن توافق میکند تا آخرش رئیس جمهور شود
حجاریان: برای این منظور باید مذاکراتی قوی با آقای گوترش، دبیرکل سازمان ملل صورت بگیرد، و الا ممکن است دولت کنونی امریکا در گام بعد به سمت تعلیق دفتر نمایندگی ایران حرکت کند.
من به عنوان یک اصلاح طلب دو آتشه از عملکرد اصلاح طلبان ناراضی هستم و رایم را به اصولگرایان خواهم داد.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر