بازدید 11134
غرویان در گفت‌وگو با «تابناک»؛

برخی از تحریم ظریف خوشحال شدند که این جای تأمل دارد/ نباید از سیاست‎های دشمن‎شادکن در شرایط امروز کشور استفاده کرد

غرویان خاطرنشان کرد: کسانی که متأسفانه امروز در کشور از تحریم ظریف خوشحال هستند، هم خودشان را نزد ملت تحقیر و هم به نوعی همراهی خودشان را با ترامپ و سیاست‎های ضد ایرانی دولت آمریکا ثابت می‎کنند که این رویه بدون شک آینده سیاسی آن‌ها را خدشه‎دار خواهد کرد، چون مواضعی که این روز‌ها آن‌ها در قبال ظریف و دولت به کار گرفتند، بر خلاف مصالح و منافع ملی است...
کد خبر: ۹۱۵۷۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷ 03 August 2019

آمریکایی ها در اقدامی خصمانه و خارج از عرف نام «محمد جواد ظریف» وزیر امورخارجه کشورمان را در لیست تحریم های خود علیه جمهوری اسلامی قرار دادند. این اقدام را بسیاری از کارشناسان به دلیل نفوذ، قدرت بالای دیپلماتیک و عدم توانایی مقامات آمریکایی در مقابله با روشنگری های وزیر خارجه ایران عنوان کردند.

به گزارش «تابناک»؛ سه هفته پیش، سناتور جمهوری خواه پال از طرف ترامپ، وقتی ظریف در نیویورک بود به دیدار با رئیس جمهوری آمریکا در کاخ سفید دعوت کرد. ️نیویورکر: دلیل تحریم ظریف را پاسخ منفی او به دعوت رند پال برای ملاقات با ترامپ عنوان کرده است!

پس از این اقدام آمریکا بسیاری از شخصیت ها و نهادها در جمهوری اسلامی از وزیر امورخارجه کشورمان دفاع کردند، اما در این بین کسانی هم در داخل بودند که خیلی هم از این موضوع ناراحت نشده، بلکه خوشحال شدند و تلاش کردند که از این طریق تسویه حساب سیاسی کنند.

به عنوان مثال یک مجری صداوسیما با انتشار توییتی محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه را دوست کفار و غرب‌گراترین وزیر خارجه انقلاب خواند. متن کامل توییت او به این شرح است: «ساعاتی قبل خزانه داری امریکا، جواد ظریف غربگراترین وزیر خارجه تاریخ بعد انقلاب را تحریم کرد. این تحریم البته نمادین است و اثر واقعی ندارد، اما آن را باید به مثابه یک سنت الهی فهمید وقتی خلاف دستور خدا همه اعتبارت را دوستی با کفار قرار دهی، همان‌ها بیشترین تحقیر را علیهت به کار می‌گیرند.»

این در حالی است که چندی پیش رهبر انقلاب در پاسخ به نامه ظریف گفته بودند: «من مطلقا راضی نیستم که به شما کمترین اهانتی بشود.»

یک استاد حوزه عملیه در خصوص تلاش برخی برای تسویه حساب سیاسی با ظریف به خبرنگار «تابناک»، گفت: سیاست‎ها و خوشحالی برخی از افراد و جریانات سیاسی از تحریم محمدجواد ظریف قابل تأمل است.

حجت الاسلام والمسلمین «محسن غرویان» درباره خوشحالی برخی از جریانات و چهره‎های سیاسی از تحریم ظریف از سوی وزارت خزانه‎داری آمریکا اظهار کرد: محمد جواد ظریف یکی از دیپلمات‌های موفق و پیروز و شناخته شده جهانی است و همه دنیا تحرکات دیپلماتیک وی را به خصوص در مسأله برجام شاهد بودند از ترامپ در راستای گسترش قدرت ایران در جهان طاقت نیاورده و سیستم تحریم ظریف را در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: ملت ایران ظریف را یک قهرمان فداکار صحنه سیاست و دیپلماسی می‎شناسند و رهبر انقلاب نیز همواره از ظریف تقدیر کرده است.

این استاد حوزه علمیه تصریح کرد: ظریف دارای شخصیت ارزشمندی است و بدون شک نام وی در تاریخ ایران با افتخاز ثبت می‎شود؛ از این روی، اینکه عده‎ای بخواهند در کشور همراه با ترامپ از تحریم وی خوشحال باشند قطعا قابل تأمل و تعجب است.

غرویان خاطرنشان کرد: کسانی که متأسفانه امروز در کشور از تحریم ظریف خوشحال هستند، هم خودشان را نزد ملت تحقیر و هم به نوعی همراهی خودشان را با ترامپ و سیاست‎های ضد ایرانی دولت آمریکا ثابت می‎کنند که این رویه بدون شک آینده سیاسی آن‌ها را خدشه‎دار خواهد کرد، چون مواضعی که این روز‌ها آن‌ها در قبال ظریف و دولت به کار گرفتند، بر خلاف مصالح و منافع ملی است.

وی تأکید کرد: اراده الهی امروز در مسیری قرار گرفته که ملت ایران و شخصیت‎های چون ظریف، سردار سلیمانی و رهبری انقلاب و بسیاری از مسئولین ما در عرصه بین‎المللی علی‎رغم هجمه‎هایی که وجود دارد در بالاترین سطح محبوبیت قرار بگیرند. از این روی، در این مسیر تلاش برخی از افراد در تخریب چهره‎های چون در قالب رویکردهای مختف همچون ساخت فیلم گاندو نه تنها نتیجه‎ مثبتی برای آنها نخواهد داشت، بلکه سبب می‎شد تا فردی چون ظریف به یک شخصیت هوشمند و مبارز در مقابله با استکبار در جهان محبوبیت پیدا کند.

اولین واکنش رسمی محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه به تحریم آمریکا در مراسمی که شهرداری تهران در تجلیل از او برگزار کرد، این بود «افتخار می‌کنم که به‌ خاطر مردم ایران تحریم شده‌ام. سیل‌زدگان مظلوم کشورمان حتی نتوانستند از کمک‌هایی که توسط ایرانیان عزیز خارج از کشور برای آنها جمع‌آوری شده بود، بهره‌مند شوند.»

او گفته: «هر چه ما داریم از مردممان داریم. هر چه هست در این کشور، هر افتخاری بوده، هر مقاومت و پیشرفتی بوده، از مردم بوده است. افتخار می‌کنم به خاطر این مردم تحریم شده‌ام.» ظریف همچنین در پاسخ به یک کاربر در اینستاگرام نوشت: نه خانه‌ای در آمریکا دارم نه حتی حساب بانکی خارج از ایران.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۸
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۶۴
یکی از مشکلات امروزی کشور ، وجود دوستان نادان است...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
اگر برخی معذوریت هاوملاحظات نبود ظریف دعوت به کاخ سفیدوملاقات با ترامپ را با جان ودل ولبخند ملیح میپذیرفت !!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
آقای غرویان چشماشو به روی واقعیات بسته اند متاسفانه. اخه چه کسی از تحریم ظریف خوشحال میشه واقعا؟ اینایی که دارن تذکر میدن حرفشون اینه که ببینید شماها 6 سال به این جماعت لبخند زدین و اونا رو باهوش و مودب و غیره خطاب کردین و امضاشون رو تضمین دونستین و منتقدان داخلی رو بیسواد و بی شناسنامه و بزدل و غیره خواندید ولی طرف مقابل خیلی راحت بهتون پشت کرد و تا یه ذره احساس کرد دارید مواضع ملی و غیورانه میگیرید تحریمتون کرد. این حرف خیلی واضح و روشنه. نمیدونم چرا این بزرگواران خودشون رو میزنن به اون راه .
به به حاج اقا غرویان
چند مدتی بود نبودی رسیدن به خیر
ببینید چه کردید با مردم که اینجور شده اند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
غرویان وقتی بشه سیاسی مملکت بلید فاتحه را خواند
ببخشید جناب استاد مردم را چی فرض کردید?
نه برخی!شاید ۹۰درصد مردم،
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
خوبی همشهری؟
چون اینها خودشون دشمنن , خودشون دیگه با چه زبونی بگن .
ببخشید لطفا کمی بیش از تامل فکر کنید افرادی که اکنون از تحریم دکتر ظریف خوشحال شده اند کسانی هستند که 5 سال است بعد از برجام دارند مضرات و زیانهای برجام را از صدا و سیما و دیگر تریبون ها اعلام می کنند و حتی در جهت تخریب وزارت خارجه فیلم گاندو می سازند. واقعا باید برای این آقای ظریف دل مردم کباب بشود که بیشتر از آنچه که از دشمنان خارجی جنگید با ابلهان داخلی نیز دست به یقه بود. باید رگه های نفوذ را در داخل همین جریانات داخلی مشکوکی جستجو کرد که سرمایه های انسانی کشور را چنین می سوزانند و معلوم نیست که گوش بفرمان کجاها هستند. خود را مدعی حفظ نظام می دانند و پشت سر افراد قدرتمند پنهان می شوند ولی ابشخورشان هر جا که هست در این خاک و برای این خاک قرار ندارد
پاسخ ها
مسعود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
خوشحالیم ، چون آقایون بالاخره فهمیدن باجناق فامیل نمیشه ،دیپلماسی لبخند هم نون و آب نمیشه ، پنج ساله وعده سیب و گلابی دادند و.....
بله من خوشحالم
چون آقای ظریف فهمیدن با قلدر جماعت نمیشه سازش کرد،مواضع و واکنشهای اینروزهای آقای ظریف بسیار غرور آفرین و انقلابی ست ...خوشحالیم چون وزیرخارجه مان واقعیات را درک کرددد
احسان رضاییان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
قطعا آقای ظریف باید دعوت ترامپ رو قبول میکرد و اگر دست خودش بود و بهش دیکته نمیشد قطعا اینکارو میکرد و این باعث کم شدن دشمنی ها میشد
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
آقا مسعود شما انگار موقعی که درخت برجام سیب و گلابی میداد داشتی برای برهم خوردن برجام موشک هوا میکردی که دستت به گلابی نرسید وگرنه برادر من مردم خیلی خوب داشتن تأثیر برجام رو روی زندگیشون حس میکردن
کار به جایی رسیده که یک مجری برای خوش رقصی یک عده ،توهماتش را در غالب اظهار نظر سیاسی بیان میکند و خیال میکند اگر چند رسانه هم آنرا تکرار کنند همه مردم با آنها هم آواز میشوند.
این نوع مجریان ریز کوتوله هایی هستند که تربیون مفت صدا و سیما را خرج میکنند تا خودشان و اربابان به ظاهر انقلابی مذهبیشان را بزرگ جلوه دهند.
اینها در تارکترین مسیرند و مردم را نیز به خود میخوانند ولی زهی خیال باطل .
یارب این نو دولتان را بآخر خودشان نشان !!!
دشمن شاد كن مذاكره بدون نظر نظام ،دشمن شاد كن قول دادن به آمريكا براى اجراى كامل پروتكل الحاقى در صورت برگشت به برجام كه كم از گدايى نيست.حاجى برو درس حوزه را بخوان و در جايى كه تخصص ندارى صحبت نكن شيخنا؛يادت رفته امضاى كرى تضمين بود و زبان دنيا را بلد يودن.
خیلی نسبت به تحریم ظریف نمیشودموضع سیاسی داشت؛هرکس وهرفعال عرصه سیاسی وکنشگران عرصه های مختلف ازهرجناح وتفکری ازهردیدی که می‌خواهند بذرسخن بپراکنند ولی همه میدانیم که ظریف در داخل تهدیدشد؛تضعیف شد؛تحقیرشد؛تحریم شد و درنهایت در بیرون تحریم شد!مایک پمپيو فقط ازماتبعیت کرد!همین!
روحانی عده ای را مسخره می کرد و می گفت: ناراحت هستید که تحریم ها بر نمی گردد. اری باید خوشحال باشیم که جاهلان وطن فروش به دام جهالت خودشان گرفتار شدند.
اوناییکه خوشحالن مزدور و خائن هستن
گشور مال شما هاست اگه مال ما بود حتما من هم می تونستم با داشتن تحصیلات بالا خونه داشته باشم کار داشته باشم بیمه برای اینده و ...چون هیچ کدوم اینها را ندارم فکر کنم من تو این گشور به حساب نمیام
نفوذی ها نه سه تیغ میکنند و نه دنبال رقص و ... هستند آنها ریششان انبوه، انگشترشان چهارتایی و ذکر از لبشان نمی‌رود اما در موضع گیری از رهبر هم سبقت میگیرند ....
در مجموع آقای ظریف در دیپلماسی بین الملل دست آورد و کارنامه ی قابل قبولی ندارد .

با تمام هزینه هایی که از طرف جمهوری اسلامی ایران شد و سالها بحث و تبادل نظر ............

اگر مقایسه کنیم با ورزش کشتی ، با حریف 5+1 ایشان ضربه ی فنی شد و از دور مسابقات حذف گزدید ......


میلیونها دلار هزینه و خرج روی دست ایران ماند ........در صورتی که اوضاع داخلی کشور از لحاظ اقتصادی فرو پاشید .

کار به جایی رسید که ارزش پول ملی ایران ریال قدرتی ندارد ........

اینها حقایق است و حقیقت همیشه تلخ است .............
امثال آقای ظریف بایددرس عبرت بگیرنداعتمادبیش ازحدودلبستن به غربیها عاقبتش همین است امیدواریم دولت بیدارشودوحقیقت رادریابدتواین مطلب توهین وافترایی نیست حقیقت تلخ وانکارناپذیراستلطفانشردهید
احسنت بر شما وبدانید این مشت افراد جای نزد ملت ندارند
كاش غرويان به هنگام تحريم مردم ايران هم اينگونه سخن ميراند.
اين همه بدبختي نتيجه بي فكري عده اي مثل محسن غرويان است كه با حمايت هاي خودشون از امثال روحاني مملكت رو به اين روز درآوردن.
بالاخره یکی بایدترمزظریف رامیکشید داخلی ها نخواستندبانتوانستند اینکاررابکنند انور ابی ها زحمتش راکشیدند!!!!
درپاسخ به تیتریکی ازروزنامه ها بااین مضمون که « چه کسی ازظریف میترسد»؟ بایدگفت هیچکس جزنیروهای دلسوز داخلی ازظریف ومذاکراتش نمیترسد خارجی هاکه همه عاشق لبخندهاوعملکرد ودستاوردهایش مثل برجام هستند !!!!
كاش نام اين مجرى تلويزيون را هم ذكر مى كرديد ، اين شخص هم مثل بعضى ها گمان مى كند با توهين به ديگران ، و يا با شعارهاى تو خالى بى خريدار ، بزرگ. مى شود .
تحریم ظریف نباید موجب حواس پرتی اتفاقات اخیر شود :

چرا از خزر و واگذاری برخی پایگاههای نظامی ایران به ..... چیزی نمی گویید ؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
عجیبه سانسور نشدی
تحریم ظریف هیچ اهمیتی برای اکثریت ندارد

اکثریت به انتخابات و رای ندادن فکر میکنند
پاسخ ها
بهرام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
نه ما به رای ندادن فکر نمیکنیم دوست عزیز . از جانب خودت صحبت کن . شما نماینده اکثریت نیستید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
تعداد مثبت ها یعنی اکثریت
جهت اطلاع بهرام
بعضی ازخیلی ها یا خیلی از بعضیها تا چند روزقبل مخالف که چه عرض کنم دشمن ظریف بودند اما امروز طرفدار پرو پا قر صش شدند چه جماعتی هستیم ما؟؟!!!!!!!!
می دانید برای چی خوشحالیم ؟ برای اینکه ظریف و روحانی بیشتر طرف جیم کری بودند تا طرف کشور . روحانی فکر می کرد نوبل صلح می گیرد . از این خوشحالیم چون که وقتی سردار سلیمانی نمی گذاشت درگیری بین ما و آمریکایی ها در یک فاصله کم از هم رخ دهد ، ارتش آمریکا از نیروهای ایران حساب می برد و به هیچ وجه احساس نمی کرد که ایران از ترس درگیر نمی شود بلکه ایران از موضع قدرت مسئله را هدایت می کند . بخاطر این خوشحالم که در این شش سال که وقتمان بخاطر فرجام حرام شد وقتی مطرح می شد یدک کش بسازیم و نفت کش بسازیم یا بخریم به تحلیل های وزارت امورخارجه رجوع می کردید و می گفتید اجاره می کنیم . حالا بفرما اجاره کنید ، در پپسی هم برایتان باز نمی کنند . انشاالله یک نفر شجاع به جای ایشان بنشیند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
خوبی؟
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
آقای محترم واقعا شما تأثیر برجامو توی زندگیتون حس نکردین؟ یعنی بعداز فروپاشی برجام زندگی شما عادی بود و چند سال ثبات قیمتها و کاهش تورمو حس نکردین؟
پس احتمالا شما به دوستان کاسب تحریم وصلید که بین قبل و بعد برجام تفاوتی قائل نیستید.
هیچ ایرانی از داشتن مشکل برای هموطنش خوشحال نمیشود ولی یادمون نره که ایشون قبل از تحریمش از قول عموم ملت میگفت ما انتخاب کردیم اینطور زندگی کنیم!! واین واقعا جای تامل داره
انسان باید حرف زور نپذیره وحرف حق را بپذیره مگه میشه دیپلماتهای ایران در خیابانهای امریکا قدم بزنند اما دیپلماتهای امریکا حق ورود به ایران را نداشته باشند با با داره حرف حق میزنه
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
جناب مثل اینکه شما هنوز روابط بین الملل را درک نکرده ای جناب ظریف به دعوت سازمان ملل به امریکا رفته نه به دعوت رسمی دولت امریکا ‌ًاینهم بدانید که بین ایران وامریکا روابط دیپلماتیک وجود ندارد ‌دلیلی ندارد که بگی در خیابان های امریکا قدم می زنه تمام روسای کشورها چه موافق وچه مخالف امریکا حق ورود به سازمان ملل را دارند ودولت امریکا حق ندارد جلوی انها را بگیرد مگر قبلا مقر سازمان ملل در اروپا نبود همین روند را ادامه می داد حالا در امریکا هر وقت ایران وامریکا روابط دیپلماتیک داشته باشند تازه به دعوت رسمی کشور ها وموافقت انها دیپلمات ها حق ورود به کشورهای خود را دارند
سلام، اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید ، این ظریف بود که 11 قطعنامه ضد ایرانی در سازمان ملل را بی اثر کرد ، یکی نیست از این ظاهر الصلاح بپرسد که اگر برجام بر خلاف مصالح ایران بود چرا ترامپ آنرا پاره کرد ،پس برخی بدانند که برجام بر خلاف مصالح آمریکا بود
ظریف چند روز پیش گفته بود بین مردم اعتبارش کم شده و از بین رفته.از ونجایی که بودن ظریف برای امریکا خیلی فایده داشته،اونو تحریم کردن که نظام مجبور بشه برای مقابله با امریکا و حفظ وحپ
دت حمایت از اون،بیشتر بهش بها بده و یک وقت بخاطر عدم دستاوردهاش برای کشور،استیضاح نشه و همچنین مردم فریب بخوردند و فکر کنن ظریف خیلی حریفه
بنده هیچ کالایی را که از صدا وسیما تبلیغ بشود را نخواهم خرید حتی به نازل ترین قیمت ، واین تنها راهکار بنده نسبت به عملکرد ناعادلانه صدا وسیماست دیگران خودشان میدانند
زمانی که یه نفر مریض سخت میگیرد تمام دارای خود را میفروشد تا خوب شود حتی با دکترهای خوب ولی فوت میکند ومیمیرد بعضی میخوان اقای ظریف فقط در اتاق بنشیند وبا هیچ کشوری ارتباط نباشد این یعنی خود تحریمی ظریف کار خودش را کرد اگر ریس جمهور امریکا این مردک نبود قضیه فرق میکرد شما هم برید تمام چیزهای که نیاز داریم بسازید تا وابسته نباشیم چرا نمیسازیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
کاملا درسته
هیچکسی در این نظام نیست که از تحریم ظریف خوشحال شده باشد! همه ناراحت شدند و دلیل اون هم اینکه بعد از تحریم ظریف همه بیانیه دادند و این تحریم رو محکوم کردند.دعواهایی هم که در داخل وجود دارد، جنبه داخلی داشته و یا نمایشی و الکی است.مثل دعواهایی که بین اصولگراها و اصلاح‌طلبان وجود دارد و همه می‌دانند واقعی نیست و الکی می‌باشد.
اما مشخصاً در مورد تحریم ظریف مردم ایران خوشحال شدند و یا حداقل بی‌تفاوت هستند.دلیلش هم ساده است؛ چون ظریف برای مردم ایران کار نمی‌کرد.
ظریف دنبال این بود تا که شاید تحریم‌ها برداشته شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
چه تحلیل احمقانه . تحریم فقط به مردم عادی فشار میاره آقای عاقل
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
حرف شما درست نیست .ما ناراحت و عصبانی شدیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
شما از طرف مردم ایران صحبت نکن
عبدالحمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
برداشته شدن تحریمها برای تمام مملکت بود یا
برای ظریف وخانواده اش عزیز برادر
ایران علاوه بر قدرت نظامی به قدرت دیپلماسی و اقتصادی هم نیاز داره
پاسخ ها
عبدالحمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
اتفاقا الان ما بیشتر از هر وقتی نیاز به دیپلماسی داریم خیلی از مردم دنیا ایرانی ها راتروریست میدانند که بخاطر دیپلماتهای قبلی ایران بوده که فقط با زبان فارسی حرف میزدند و گاهی چندکلمه غربی
مردم ایران ظریف رو دوست دارن
سلام

واقعا به تحلیل های کلیشه ای وپوسیده تان تسلیت گفت.دوسال اخراحمدی نژاد ودودوره روحانی گندترین سیاست خارجی را داشتیم دوره روحانی که عزت ایرانی زیر پا له شد.مردم با سیاستهای انگلیسی شبیه دوره قاجاریه به تورم 600درصدی.بیکاری.فساد.اختلاس گرانی افسارگسیخته بدبخت شدند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
اختلاص ها از زمان آقای احمدی نژاد شروع شد، دروازه ها رو باز کردن و افراد ناکارامد وارد شدند، آقای احمدی نژاد اما پاسخگو نیست
سلام علیکم

به اطلاع شما عزیزان می رسانم پرواز شماره ..... از مشهد به تهران ساعت 3 بعد از ظهر امروز بعد از 2 ساعت تاخیر از فرودگاه مشهد پرواز کرد و پس از دقایقی خلبان اعلام کرد دچار نقص فنی شده و به مشهد بر می گردد که در این بین مردم بسیار ترسیدند ولی خلبان به مشهد بر نگشت و گفت مشکل حل شده وهواپیما با حالتی لرزان و بسیار نا ایمن در مهرآباد نشست .

وظیفه شماست این سهل انگاری شرکت .... را رسانه ای کنید زیرا جان مردم بازیچه گاری های نا ایمن این شرکت نیست.
پاسخ ها
عبدالحمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
عزیز دل وقتی هواپیمایی مشکل داشته باشد
خلبان و کادر پرواز از جانشان سیر شده اند با آن پرواز بکنند
همهٔ این معضلات ،و مشکلات ،ناشی از ضعف مسئولان است ؟ که جامعه ضمن گسست طبقاتی ، چند پاره هم شده است ؟،،،
عملکرد هیچ انسانی مطلقا بد یا خوب نیست آقای ظریف هم همینطور .
باید در قضاوت انصاف را رعایت کرد . ایشان وزیر خارجه ی کشورمان هستند اولا که باید احترامشان را رعایت کرد چرا که هم مورد اعتماد منتخبین مردم در مجلس هستند و هم از طرف رئیس جمهور منتخب مردم به مجلس معرفی شده اند سیاسیون باید از بدعت گزاری های غلط
علیه همدیگر پرهیز کنند چون نهایتا خودشان هم گرفتار همان بدعت گزاری می شوند .
پاسخ ها
عبدالحمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
ظریف هر کاری کرده با رضایت مسولین نظام بوده وسرخود هیچ کاری نکرده و نمی توانسته انجام بدهد
متاسفانه آقای ظریف در مصاحبه با رسانه های آمریکایی واقعیات درون ایران را به شدت تحریف می کرد و چنان سفید نمایی می کرد که آدم شگفت زده می شد من از تحریم ظریف خوشحال شدم
جناب غرويان كسي از تحريم ظريف خوشحال نيست ليكن تحريم ايشان نشان از اين دارد كه ايشان برخلاف ادعايشان زبان دنيا را نمي دانند و اينكه دولت كماكان به مذاكره با اروپا وحتي امريكا بازهم اميدوار است جاي تعجب دارد
این گب گفت ها به این خاطر است اداره مملکت چند وجهی است ویکپارچگی لازم ندارد انهم بخاطر نوع اداره مملکت نه تنها درحال حاضر در قدیم هم سابقه ندارد باید مراکز متعدد قدرت حذف وهر کسی را بهشه براحتی پاسخگو کرد
عزيزم به كامنت هاى اين سايت و يا هر سايتى نمى شودد استناد كرد.خيلى از مردم در سايت گذر ندارند.پس اكثريت به اين كامنتها نيست.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر