بازدید 5933

مایک پنس: کشور‌های عربی را علیه ایران متحد کردیم

معاون ترامپ ادعا کرد که تحت فرماندهی «دونالد ترامپ»، آمریکا توانست تمام سرزمین‌های تحت تسلط گروه تروریستی داعش را آزاد کند! ادعای پنس در حالی مطرح شد که اسناد متعددی از کمک نیرو‌های آمریکایی به تروریست‌های داعش در میدان‌های نبرد در سال‌های اخیر ثبت شده‌اند.
کد خبر: ۹۱۵۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۲ 02 August 2019
معاون رئیس‌جمهور آمریکا مدعی شد که واشنگتن در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ موفق شده کشور‌های عربی را علیه ایران متحد کند.

به گزارش تابناک به نقل از فارس، «مایک پنس»، معاون رئیس‌جمهور آمریکا، جمعه‌شب به وقت تهران در جریان یک سخنرانی در آتلانتا، مدعی شد که واشنگتن ضمن خروج از توافق فاجعه‌بار هسته‌ای با ایران، کشور‌های عربی را در برابر ایران متحد کرده است.

وی همچنین از قدس شریف به‌عنوان «پایتخت دولت اسرائیل» یاد کرد و از انتقال سفارت آمریکا به این شهر تقدیر کرد.

او همچنین ادعا کرد که تحت فرماندهی «دونالد ترامپ»، آمریکا توانست تمام سرزمین‌های تحت تسلط گروه تروریستی داعش را آزاد کند! ادعای پنس در حالی مطرح شد که اسناد متعددی از کمک نیرو‌های آمریکایی به تروریست‌های داعش در میدان‌های نبرد در سال‌های اخیر ثبت شده‌اند.

معاون رئیس‌جمهور آمریکا ضمن انتقاد از کاندیدا‌های دموکرات ریاست‌جمهوری آمریکا گفت که هر چه آن‌ها و لیبرال‌های مستقر در کنگره بگویند، آمریکا مرز‌های خود را امن خواهد کرد و وضعیت مهاجرت را برای همیشه اصلاح خواهد کرد.

وی که برخی کاندیدا‌های دموکرات را سوسیالیست می‌داند، از سوسیالیسم هم انتقاد کرد و گفت: اگر روزی آمریکا به کشوری سوسیالیست تبدیل شود، آمریکا دیگر آمریکا نیست. وی به نقل از ترامپ وعده داد که آمریکا هرگز به کشوری سوسیالیست تبدیل نخواهد شد.

پنس سرانجام از رای‌دهندگان آمریکایی خواست تا ترامپ را برای چهار سال دیگر در کاخ سفید ابقا کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس