بازدید 5625

وحید هاشمیان در دوره حرفه‌ای بوندسلیگایی‌ها+عکس

کد خبر: ۹۱۵۱۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳ 31 July 2019

مربی تیم ملی ایران در کنگره بین المللی تمرینی که فدراسیون فوتبال آلمان برگزار کرده حضور یافت.

به گزارش تابناک ورزشی، فدراسیون فوتبال آلمان از روز گذشته در شهر کاسل یک دوره کنگره بین المللی تمرینی را برگزار کرده که در این کنگره وحید هاشمیان مربی تیم ملی ایران نیز حضور دارد. هاشمیان که سال‌ها در فوتبال آلمان به عنوان بازیکن حضور داشت و دوره‌های مربیگری را نیز در این کشور گذراند، رفقای فوتبالی زیادی در آلمان دارد و به همین خاطر در کنگره تمرینی فوتبال نیز حضور پیدا کرد.

فدراسیون فوتبال آلمان با استفاده از مدرسان مجرب قصد دارد سطح مربیان بوندس لیگایی و آماتور را از لحاظ علم تمرینی افزایش دهد و کلاس‌های این کنگره دو روزه هم به صورت تئوری و عملی برگزار می‌شود. در این دوره از کلاس‌ها بسیاری از مربیان فوتبال آلمان که در بوندسلیگا هم فعال بوده یا هستند، مانند اوتو فیستر و برخی دیگر از سرشناس‌ها حضور دارند که هاشمیان نیز در کنار آن‌ها کلاس خود را می‌گذراند.

هاشمیان پس از حضور در این کنگره مدتی برای رسیدگی به امور شخصی در آلمان می‌ماند و اواخر مرداد برای حضور در تمرینات آماده سازی تیم ملی فوتبال ایران پیش از نخستین بازی اش در مرحله دوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مقابل هنگ کنگ که به احتمال فراوان از ۶ یا هفت شهریور برگزار می‌شود به تهران باز می‌گردد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر