بازدید 11352
مصاحبه

خیابانی:دراستادیوم آزادی تخمه و بستنی می‌فروختم

کد خبر: ۹۱۵۱۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵ 31 July 2019

صبح امروز جواد خیابانی گزارشگر و مجری مطرح تلویزیون میهمان برنامه صبحگاهی سیما بود.

به گزارش تابناک ورزشی، خیابانی پس از پخش یک دابسمش از گزارشگری اش با خنده گفت: ابتدا باید بگویم کار کردن در این سازمان را دوست دارم و به آن افتخار می‌کنم. این گزارش خوب بود، ولی دابسمشی که ساخته بودید خیلی بهتر بود. این دابسمش‌ها را به خود من بدهید.

او در ابتدای صحبتش گفت: به همه قدیمی‌ها سلام می‌کنم. جا دارد امروز که به عنوان روز صداوسیما است ما از هم کسانی که جا پایشان گذاشتیم و اثرگذار بودند یاد کنیم. ما که کم اثر هستیم، اما‌ای کاش یادی کنیم از عطالله بهمنش که روحش هم پرواز می‌کند، بهرام شفیع، کاووسی، علی اکبر محمدی بقا و کسانی که فوتبال گزارش کردند. بچه‌های شبکه ورزش هم خیلی خوب بودند و مثل شما بااستعداد هستند. جوان‌های خودمان در شبکه سه و شبکه‌های دیگر خیلی خوب هستند و امیدوارم همیشه باشند. ما که دیگر آفتاب لب بام هستیم و داریم می‌رویم. امیدوارم ورزش در سازمان صداوسیما بماند.

این گزارشگر فوتبال درباره ماجرای لاغری اش گفت: غصه خوردم، شما هم غصه بخورید لاغر می‌شوید. سه سال پیش که همه می‌دانند یک عمل لاغری انجام دادم، اما بعد‌ها هم دچار حادثه‌ای شدم که دوباره چند عمل انجام دادم. اما این حرف‌ها مهم نیست و مهم این است که حالا زنده و اینجا هستم.

خیابانی: در استادیوم آزادی تخمه و بستنی فروختم

خیابانی با اشاره به عکسی که در دیوار تصویری برنامه به نمایش گذاشته شد، درباره شایعه شیمی درمانی اش اظهار کرد: آن عکس در اداره ورزش و جوانان ارومیه گرفته شد و من ۱۰، ۱۵ سال است سعی می‌کنم یک برنامه بسازم که به تاریخ ورزش ایران بپردازد. این تاریخ از تپه حصار حسن بیک از ۷ هزار سال پیش آغاز می‌شود و جام حسن بیک هم حس نوستالژیکی دارد. ورزش ما صرفا معطوف به دوران معاصر و صفوی و چوگان و حضور مغول‌ها نیست بلکه مربوط به چند هزار سال قبل است.

درادامه یکی از مجریان برنامه به بازخوانی توییت‌های مربوط به جواد خیابانی پرداخت و با عکس‌های قدیمی او نیز خاطره بازی شد. خیابانی بعد از شنیدن توئیت‌ها خندید و سریعا به عکس‌ها واکنش نشان داد. خیابانی درباره عکس‌ها با بیان اینکه «آن موقع موبایل نبود که چیک و چیک و چیک عکس بگیریم» درباره عکسی که به دوران جنگ مربوط می‌شد، از حرف زدن درباره جانبازی در جنگ پرهیز کرد و صرفا گفت: ما دوست داشتیم برویم و از کشورمان دفاع کنیم. رفتیم و دفاع کردیم و خوشحالیم.

این گزارشگر درباره شایعه دستفروشی اش توضیح داد: این عکس که می‌گفتند در آن من دارم دستفروشی می‌کنم به فینال جام جهانی فرانسه مربوط است که به عنوان گزارشگر در آن حضور داشتم. البته دستفروشی افتخار من است و در استادیوم آزادی تخمه و بستنی فروختم، افتخارم این است که کار کردم و زندگی ام را به جایی رسانده ام که حالا احساس غرور دارم، اما اینجا داشتم گزارشگری می‌کردم.

وی در این باره که برخی می‌گویند خیابانی پیر شده است، از خاطره یکی از گزارشگری هایش یاد کرد و گفت: در فینال جام جهانی ۱۹۹۸ یکی از گزارشگران کلمبیایی به من گفت: تو چند سالت است؟ گفتم من ۳۲ سال دارم. جواب داد یک ۳۲ ساله را فرستاده اند گزارش کنی؟ تو باید فعلا بروی آموزش ببینی و ۵۰، ۶۰ ساله که شدی گزارشگری فوتبال کنی، چون این کار، کار بچه‌ها نیست. من گزارش‌هایی که در جوانی داشته ام اگر حالا داشتم طور دیگری بود. چیزی از گزارش بازی ایران استرالیا یادم نمی‌آید و همه چیز آن حسی بود و فقط باید می‌گفتم باید پیرزن فلان شهرستان و بچه فلان نقطه هم خوشحال شود. البته که به انتخاب مردم احترام می‌گذارم، اما بازی ایران پرتغال گزارش بهتری بود.

خیابانی: در استادیوم آزادی تخمه و بستنی فروختم

او درباره اشتباهی که در بازی پرسپولیس و الغرافه داشت توضیح داد: صندلی اجرای من آنطرف استودیو بود. در مسیر یکهو گل پخش شد. در مسیر رفتن بودم که دیدم. فکر کردم بازی ادامه پیدا کرده. شما فضا را نمی‌بینید، بازی را می‌بیند.

خیابانی درباره اشتباهش در اعلام نتیجه بازی ذوب آهن در لیگ قهرمانان که خیلی در فضای مجازی پیچید گفت: من که بازی را نمی‌دیدم. به بنده خبر می‌دهند. گفتند دو بر یک ذوب آهن برده و بعد گفتند نه سه بر صفر باخته است. من که بازی را نمی‌بینم. او در پاسخ به این سوال که از شوخی‌های مجازی اذیت نمی‌شوید گفت: اذیت نمی‌شوم که هیچ، خوشحال هم می‌شوم. شوخی‌ها نشان می‌دهد مورد توجه هستم، مردم علاقه دارند، انتظار دارند و اینکه دوست ندارند اشتباه کنم.

خیابانی همچنین گفت: من اگر سن الانم را داشتم، گزارش بازی ایران و استرالیا و ایران و آمریکا را قبول نمی‌کردم و رد می‌کردم. آن موقع جوان بودم. شما به گزارش من در بازی اسپانیا و ایران دقت کنید. مقایسه کنید. به نظر خودم بهتر بود. من خودم راضی‌تر بودم. من به نگاه مردم احترام می‌گذارم، ولی من واقعا یادم نمی‌آید که در بازی ایران و استرالیا چه گفتم مگر اینکه بازی را ببینم. همه اش حس است دیگر. من به مردم فکر می‌کنم در لحظه گزارش. اینکه دل مردم را شاد کنم. (در این لحظه خیابانی بغض گرفت)

او با دیدن کاریکاتوری از خود با خنده گفت: من دیگر اینقدر چاق نیستم.

خیابانی در این باره که آیا جوک‌ها را برایش می‌فرستند با خنده گفت: جوک‌ها را اول برای من می‌فرستند و بعد از تائیدم منتشر می‌شود!

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۱
خداییش خیلی سوتی می ده ایشون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
تابناکم شوتی می دهد!
جام حسن بیگ دیگه چیه؟
حام حسنلو دلبندم
خوب بود همان شغل را ادامه میدادی جواد عزیز، حداقل الان غرفه دار شده بودی. از گزارشگری فوتبال برایت بهتر بود.
این حنا دیگه برای کاندیدای مجلس شدن نزد مردم رنگی نداره
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
این بیچاره کی گفت که میخواد نماینده بشه. این کامنتها هم برای اخذ اقامت انگلیس فایده ای نداره.
همه مانند شماوطن دوست که نیستند
اینو صد بار گفته . خب برای ما تورکا کار که عار نیست آخرش میشیم بابک زنجانی یا رضا ضراب یا ذنوزی
حالا باید بخندیم یا گریه کنیم؟
آخه یکی نیست بهش بگه تخمه و بیتنی فروشی آخه چه افتخاری داره
چرا اخیرا هر چی میشه گریه میکنه، اشکش گرو مشکشه!؟
با تمام سوتی هات دوست داریم
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر