بازدید 8686

نوبخت:مشکلات اقتصادی رو به پایان است

کد خبر: ۹۱۵۰۷۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۸ 30 July 2019
معاون رییس جمهور گفت: مشکلات اقتصادی رو به پایان است، سختی به زودی به پایان می‌رسد و از مشکلات با سربلندی عبور خواهیم کرد.

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، محمد باقر نوبخت در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان تهران و جنوب شرق استان تهران که عصر سه شنبه در سالن ملائک شهرستان قرچک برگزار شد، بیان کرد: احداث خطوط ریلی سه شهرستان ورامین، قرچک و پیشوا تسریع پیدا خواهد شد. اعتبار ۲۷۰ میلیارد تومانی مورد نیاز در صورتی که این پروژه را تا پایان سال به اتمام برسد پرداخت خواهد شد و در مقابل پرداخت پول باید اقدامات عمرانی انجام شود. اعتبار مورد نیاز خطوط ریلی جنوب شرق استان تهران روز شنبه پرداخت خواهد شد تا پایان سال به اتمام می‌رسد.

نوبخت گفت: مشکلات و پروژه‌های مورد نیاز مردم دشت ورامین لیست خواهد شد و به اطلاع رئیس جمهور خواهد رسید تا در جریان مشکلات قرار گیرد و دعوت رسمی مردم دشت ورامین به رئیس جمهور اعلام خواهد شد.

وی بیان کرد: یکی از وظایف مسئول ملی این است که از تریبون‌های مختلف مشکلات مردم را بشنود و سعی در رفع آن‌ها برآید.

رئیس سازمان برنامه بوجه کشور گفت: از وظایف مسئولان ملی این است که در شهرستان‌ها حضور پیدا کرده و مشکلات را جمع بندی و به اطلاع مسئولان ذیربط برسانند.

نوبخت یادآور شد: کشور در سخت‌ترین نوع تحریم‌های جهان قرار دارد و این چنین تحریمی برای هیچ کشوری تاکنون در نظر گرفته نشده است و استکبار جهانی اعلام کرده است که صادرات نفتی باید به صفر برسد و اجازه ورود هیچگونه تجهیزات بهداشتی، غذایی، صنعتی وجود ندارد.

وی یاد آور شد: در حوزه‌های عمرانی در کشور به هیچ وجه مشکل مالی نداریم، اعتبار عمرانی موجود در کشور باید مدیریت شود تا پروژه‌های مهم و تاثیرگذار در کشور تامین اعتبار شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار