بازدید 3493
سوژه

چرا ثبت نام کاندیدا‌های انتخابات والیبال باز هم لغو شد؟

گروهی معتقدند این تعویق تنها بخاطر زمینه سازی و خریدن وقت جهت ورود داورزنی معاون بازنشسته وزیر ورزش به انتخابات است. طبق اساسنامه جدید فدراسیونها ، ریاست فدراسیون های ورزشی شغل محسوب نمی شود و بازنشسته ها می توانند بار دیگر به عرصه ریاست و صندلی های شان برگردند.
کد خبر: ۹۱۴۷۰۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۱ 29 July 2019

در حالی که طبق خبر رسمی وزارت ورزش و جوانان زمان آغاز ثبت نام کاندیدا‌های ریاست فدراسیون والیبال پس از هشت ماه سرپرستی ، دیروز یکشنبه اعلام شده بود، ساعاتی پیش از پایان روز نخست ثبت نام‌ها فدراسیون از تعویق این روند خبر داد!

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال و بر اساس ابلاغ وزارت ورزش و جوانان، ثبت نام از داوطلبین احراز پست ریاست فدراسیون والیبال به بعد از مسابقات قهرمانی نوجوانان (پسر) جهان موکول شد.
بدیهی است زمان شروع ثبت نام از واجدین شرایط متعاقبا توسط دبیر مجمع فدراسیون والیبال اطلاع رسانی خواهد شد.

این خبر در حالی اعلام شد که انتقاد‌های زیادی درباره چرایی تداوم فعالیت سرپرست فعلی این فدراسیون حتی پس از شش ماه مهلت قانونی وی در اساسنامه مطرح شده بود. حالا باید دید تعویق زمان ثبت نام کاندیدا هشت ماه پس از تعیین سرپرست دقیقا تا چه زمانی به طول می‌انجامید؟

در این حال گروهی معتقدند این تعویق تنها بخاطر زمینه سازی و خریدن وقت جهت ورود داورزنی معاون بازنشسته وزیر ورزش به انتخابات است. طبق اساسنامه جدید فدراسیونها ، ریاست فدراسیون های ورزشی شغل محسوب نمی شود و بازنشسته ها می توانند بار دیگر به عرصه ریاست و صندلی های شان برگردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی