بازدید 6362
۴
عضو هیأت مدیره طلا و جواهر تهران در گفتگو با تابناک اقتصادی؛

قیمت سکه و طلا ۶ مرداد ۹۸/ کاهش ۳۰ هزار تومانی هر قطعه سکه تمام

بازار طلا و سکه امروز نیز با کاهش نسبی قیمت‌ها ادامه داشت. روندی که روز گذشته نیز مشاهده شد و به نظر می‌رسد تنها دلیل افت قیمت‌ها و عدم افزایش نرخ طلا و سکه، ثبات نسبی و روند کاهشی بهای ارز باشد.
کد خبر: ۹۱۴۵۶۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۳ 28 July 2019
قیمت سکه طرح جدید ۶ مرداد ۹۸بازار طلا و سکه امروز نیز با کاهش نسبی قیمت‌ها ادامه داشت. روندی که روز گذشته نیز مشاهده شد و به نظر می‌رسد تنها دلیل افت قیمت‌ها و عدم افزایش نرخ طلا و سکه، ثبات نسبی و روند کاهشی بهای ارز باشد.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در معاملات امروز (یکشنبه ششم مردادماه ۹۸) بازار طلا و سکه تهران، قیمت‌ها با ثبات و حتی کاهش نسبی همراه شد. این در حالی است که بازار جهانی امروز تعطیل بوده و تنها عامل اثرگذار بر روند قیمت گذاری طلا و سکه، نوسان نرخ ارز به ویژه دلار می‌باشد.

بر این اساس برای اطلاع از آخرین نرخ‌های بسته شده در بازار طلا و سکه تهران گفتگویی با محمد کشتی آرای عضو هیأت مدیره طلا و جواهر تهران داشتیم.
 
قیمت سکه طرح جدید ۶ مرداد ۹۸

کشتی آرای با بیان اینکه امروز به دلیل تعطیلی بازار جهانی فلزات گران بها شاهد ثبات نرخ اونس طلا در سطح ۱۴۱۹ دلار بودیم، اظهار داشت: بازار با توجه به افت جزئی نرخ ارز، با کاهش نسبی و عدم افزایش قیمت‌ها همراه شد. به گونه‌ای که در حال حاضر (ساعت پایانی فعالیت بازار) هر قطعه سکه تمام طرح قدیم به رقم ۴ میلیون و ۱۸۰ هزار تومان رسدیده است. هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (سکه امامی) با کاهش ۳۰ هزار تومانی نسبت به روز قبل، ۴ میلیون و ۲۲۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است.

هر نیم سکه بهار آزادی نیز به قیمت ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله شده است. همچنین هر ربع سکه بهار آزادی با افت ۳۰ هزار تومان نسبت به روز شنبه، به رقم یک میلیون و ۴۷۰ هزار تومان فروخته شد و هر سکه یک گرمی نیز بدون تغییر، ۹۷۰ هزار تومان قیمت گذاری شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار به رقم ۴۰۸ هزار و ۶۰۰ تومان رسیده است که نسبت به روز قبل، ۵ هزار تومان کاهش داشته است. همچنین هر مثقال طلای ۱۷ عیار که به عنوان مبنا برای محاسبات نرخ گذاری است، با ۴۰ هزار تومان کاهش، به یک میلیون و ۷۷۰ هزار تومان رسیده است.

به گفته کشتی آرای، حباب سکه ۱۹۰ هزار تومان بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
حالا که سکه ارزون شده اداره مالیات میزان مالیات بر سکه های ثبت نام شده را کاهش خواهد داد؟
حتمن میگن به قیمت پارسال حساب شده .... !!!!
حداقل حباب سکه باید ۱۰ درصد یعنی حدود ۴۰۰ تا ۵۰۰ تومان باشد که تا پاییز وزمستان این افزایش قیمت صرف نظر از قیمت ارز و طلا روی خواهد داد علت هم مالیات ارزش افزوده ۱۰ درصدی سکه است
سی هزار تومن پول خرد هم دیگه حساب نمیشه
نه واقعا خودتون از این خبر خجالت نمی کشید. سکه یک میلیونی چهار برابر شده برای 30 هزار پایین آمدن خبر تیتر می کنید.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل