بازدید 4600

دستگیری کلاهبردار ۱۰ میلیارد تومانی در خوزستان

کد خبر: ۹۱۴۴۰۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۳:۵۴ 28 July 2019
فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای خبر داد که با ترفند خرید ملک و باغ در شهرستان ماهشهر از مردم کلاهبرداری می‌کرد.

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، سردار "حیدر عباس زاده" با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی دریافت نیابت قضائی از استان آذربایجان شرقی در خصوص انجام تحقیقات و شناسایی متهمان پرونده کلاهبرداری به پلیس امنیت عمومی، رسیدگی به این پرونده در دستور کار قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی افزود: در همین رابطه ماموران پلیس شهرستان ماهشهر با تحقیقات تخصصی دریافتند که فردی با وعده خرید ملک و باغ از چهار نفر کلاهبرداری کرده است.

سردار عباس زاده بیان داشت: با تکمیل شدن تحقیقات، ماموران پلیس با رصد اطلاعاتی محل اختفاء متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: متهم در بازجویی پلیس تاکنون به کلاهبرداری از چهار نفر به مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال با وعده خرید ملک و باغ اعتراف کرده است.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به تحویل متهم به مرجع قضائی به شهروندان توصیه کرد: به افراد ناشناس که با وعده انجام معاملات سودآور و با ظاهری فریبنده و یا تبلیغات گمراه کننده قصد نزدیک شدن و اخذ سرمایه شما را دارند، اعتماد نکنید و در صورت مواجه شدن با این افراد، مراتب را به پلیس ۱۱۰ اعلام نمایید.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی