بازدید 32204
طنین سرود ملی و اهتزاز پرچم ایران کنار خلیچ فارس در سالن منامه بحرین؛

ایران ۳ - ایتالیا ۲ / تیم ملی جوانان ایران با شکست غول‌ها، قهرمان والیبال جهان شد/ تاریخ‌سازی جانشین‌های «معروف» و «محمودی»

تیم ملی والیبال جوانان ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان ـ که در منامه بحرین برگزار ‌شود ـ کاری تاریخی کرد و برای اولین بار قله قهرمانی جهان را در نوزدهمین دوره این رقابت ها فتح نمود تا بزرگترین افتخار والیبال کشورمان در تاریخ این رشته رقم بخورد. شاگردان عطایی در حالی فینال منامه را از ایتالیا بردند که در مرحله یک‌چهارم مغلوب این غول اروپایی شده بودند
کد خبر: ۹۱۴۳۴۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۴ 27 July 2019

ملی پوشان جوان والیبال ایران با هدایت یک سرمربی ایرانی موفق شدند بزرگترین افتخار تاریخ این ورزش را رقم زده و با پیروزی بر ایتالیا در فینال رقابت‌های جوانان جهان، نام قهرمانی را برای نخستین بار در نوزده دوره این رقابت‌ها به دست آورند.

به گزارش «تابناک ورزشی»؛ تیم ملی والیبال جوانان ایران در مرحله نهایی مسابقات قهرمانی زیر ۲۱ سال جهان که در کشور بحرین برگزار شد، ناکامی ماه گذشته بزرگسالان در مرحله نهایی لیگ ملت های 2019 را جبران کرده و بعد از شکست برزیل مدعی در نیمه نهایی، امشب در بازی فینال به مصاف ایتالیا رفت و این دیدار نفس گیر و حساس را در ست پنجم ۳ بر ۲ به سود خود پایان داد.

حالا جوانان والیبال ایران روی سکویی ایستاده اند که هیچ نسلی در والیبال ایران تجربه آن را نداشته و فقط در رده نوجوانان چنین اتفاقی برای والیبال ایران رخ داده بود. پسران بلندقامت ایران با رفتن روی سکوی قهرمانی دنیا و شکست تیمی که خولیو ولاسکو را کنار خود می‌دید، در تاریخ نام خود را ثبت کردند؛ این شاهکار از دست و ذهن توانای یک مربی بومی برآمده است. حالا بی صبرانه منتظر رسیدن این نسل به تیم ملی بزرگسالان هستیم تا بلکه آن‌ها بتوانند باز هم کار‌های بزرگ خود در رده‌های پایین‌تر را تکرار کنند.

شاگردان عطایی موفق شدند در ست‌های دوم با نتیجه ۲۵ بر ۱۷، سوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ و پنجم با نتیجه ۱۵ بر ۱۲ به پیروزی برسند و در ست اول با نتیجه ۲۵ بر ۱۷ و چهارم ۲۵ بر ۲۲ را واگذار کنند تا در مجموع یکی از غول های والیبال جهان را به زانو درآورند. شیرینی مضاعف این پیروزی آنجا بود که تیم ایران یک بار هم در این مسابقات در مرحله یک‌چهارم نهایی مقابل ایتالیا قرار گرفته بود، اما با نتیجه ۳ بر یک مغلوب این تیم شده بود و با پیروزی امشب به نوعی انتقام خود را از لاجوردی‌پوشان گرفت.

بهترین عملکرد ایران در مسابقات جوانان جهان، مربوط به سال ۲۰۰۷ بود که ایران با هدایت مصطفی کارخانه توانست عنوان سومی را کسب کند. در دیدار رده‌بندی هم برزیل که به صخره جوانان ایران خورده بود، با نتیجه ۳ بر صفر از سد روسیه گذشت و به مقام سوم دست پیدا کرد.

شاگردان بهروز عطایی با لباس سفید رنگ و با ترکیب امیرحسین توخته، امیرمحمد فلاحت‌خواه، مهران فیض‌امام‌دوست، امیرحسین اسفندیار (کاپیتان)، پوریا یَلی، مرتضی شریفی و محمدرضا حضرت‌پور (لیبرو) این بازی را آغاز کردند. تیم ملی ایتالیا نیز با ترکیب لورنزو، فرانسسکو رسین، لئاندرو موسکا، کریستین گامبا، لورنزو اسپروتو و دنیلی لاویا به مصاف تیم ایران رفت.

ایران ۳ - ایتالیا ۲ / تیم ملی والیبال جوانان ایران با شکست غول‌ها قهرمان جهان شد/ تاریخ‌سازی جانشین‌های «معروف» و «محمودی»

 

ست اول: ۱۷ - ۲۵ ایتالیا

با شروع ست نخست بازی، این تیم ایتالیا بود که عملکرد خوبی در دریافت‌های اول و زدن سرویس داشت و توانست ۶ - ۲ از ایران پیش بیفتد. ایتالیایی‌ها اختلاف چهار امتیازی را حفظ کردند تا این که عطایی در امتیاز ۷ - ۳ درخواست وقت استراحت کرد. با ورود دو تیم به زمین ایران روی آبشار یلی فاصله را به سه امتیاز کاهش داد اما ایتالیا ۸ - ۵ وقت استراحت فنی اول را کسب کرد. در ادامه با سرویس‌های خوب اسفندیار ایران فاصله را به یک امتیاز کاهش داد و بازی ۱۲ - ۱۱ شد. در حالی که ایران می‌توانست در امتیاز ۱۳ بازی را به تساوی بکشد، با اشتباه یلی در زدن آبشار ایتالیا ۱۴ - ۱۲ پیش افتاد. در نهایت ایران با درخشش فلاحت‌خواه بازی را در امتیاز ۱۴ به تساوی کشید اما این ایتالیا بود که ۱۶ - ۱۵ وقت استراحت دوم را کسب کرد.

با شروع دوباره بازی ایتالیا در دفاع روی تور عملکرد خوبی داشت و ۱۹ - ۱۶ از ایران پیشی گرفت. درخشش دنیل برای ایتالیا ادامه داشت تا آن‌ها در نتیجه ۲۰ - ۱۶ پیشی بگیرند. در ادامه هم این شاگردان مونیکا بودند که با سرویس‌های خوب خود دریافت‌های ایران را دچار مشکل کرده و ۲۵-۱۷ پیروز ست نخست بازی شدند.

ست دوم: ۲۵ - ۱۷ ایران

در ست دوم بازی، ایران دو امتیاز ابتدایی را با درخشش امیرحسین اسفندیار کسب کرد. با سرویس خوب مهران فیض‌ امام‌دوست ایران ۵ - ۱ از ایتالیا پیشی گرفت تا مونیکا کرسا درخواست وقت استراحت کند. با بازگشت دو تیم به زمین، ایران با دفاع توخته ۶ - ۱ پیشی گرفت. پس از یک رابی زیبا ایران با آبشار پر قدرت توخته ۸ - ۲ وقت استراحت فنی اول در این ست را کسب کرد. با شروع مجدد بازی ایتالیا فاصله را در حالی به ۳ امتیاز کاهش داد که ایران ۱۱-۸ پیش بود. با درخشش فیض امام‌دوست در خط سرویس و امیرحسین اسفندیار در حمله، ایران بار دیگر با ۵ امتیاز اختلاف، ۱۴-۹ از ایتالیا پیشی گرفت. با دو امتیاز متوالی یلی ایران ۱۶-۱۰ وقت استراحت فنی دوم را هم کسب کرد.

در ادامه با خطای تور بازیکن ایتالیا و آبشار اسفندیار، ایران دو امتیاز متوالی دیگر کسب کرد تا ۱۸-۱۰ فاصله بگیرد و مونیکا کرسا را مجبور به تقاضای وقت استراحت کند. ایتالیا در حالی اختلاف را به ۵ امتیاز کاهش داد که ایران همچنان ۲۰-۱۵ از حریف پیش بود و عطایی در این امتیاز درخواست وقت استراحت کرد. با آبشار شریفی و سرویس خوب فلاحت‌خواه بار دیگر فاصله ۷ امتیاز شد. با درخشش فیض امام دوست در دفاع روی تور و درخشش یلی و اسفندیار در زدن آبشار، ایران ۲۵-۱۷ ست دوم را برد تا بازی در مجموع یک بر یک مساوی شود.

ست سوم: ۲۵ - ۲۳ ایران

در ست سوم، اولین امتیاز بازی را یلی برای ایران کسب کرد اما در ادامه ایتالیا ۲ - ۱ پیش افتاد. روی اشتباه بازیکن ایتالیا در زدن سرویس بازی در امتیاز ۳ برابر شد و ایران با آبشار شریفی ۴ - ۳ از حریف پیش افتاد. در ادامه اما این ایتالیا بود که عملکرد بهتری در دریافت‌های اول داشت و ۸ - ۶ وقت استراحت فنی اول را کسب کرد. با ورود دو تیم به زمین، ایتالیا یک امتیاز دیگر کسب کرده و ۹ - ۶ پیشی گرفت. ایتالیا یک امتیاز دیگر کسب کرد تا عطایی در امتیاز ۱۲ - ۸ درخواست وقت استراحت کند. پس از یک رالی زیبا ایران امتیاز ۹ را کسب کرد. بار دیگر پس از یک رالی سی ثانیه‌ای، ایران نهایتا امتیاز ۱۰ را کسب کرد تا اختلاف به دو امتیاز کاهش یابد. در ست رالی‌ها ایران امتیاز ۱۱ را نیز بعد از یک رالی کسب کرد تا اختلاف به حداقل برسد. در حالی که بازی پایاپای ادامه داشت، ایتالیا دو امتیاز متوالی کسب کرد تا ۱۶ - ۱۳ وقت استراحت دوم بازی را کسب کند.

با شروع مجدد بازی این ایتالیا بود که عملکرد بهتری در دریافت‌های اول و زدن سرویس داشت و توانست ۱۸ - ۱۴ پیشی بگیرد تا عطایی برای ایران تقاضای وقت استراحت کند. با ورود دو تیم به زمین عملکرد خوب ایران در حمله و دفاع باعث شد تا اختلاف دو تیم در حالی به یک امتیاز برسد که ایتالیا ۱۸-۱۹ پیش بود. با دفاع امیرحسین اسفندیار، ایران نهایتا در امتیاز ۱۹ بازی را به تساوی کشید و با آبشار یلی ۲۰-۱۹ پیش افتاد تا ایتالیا تقاضای وقت استراحت کند. در حالی که ایتالیا دو امتیاز پیش افتاده بود، ایران با درخشش اسفندیار در امتیاز ۲۳ بازی را به تساوی کشاند و با دو امتیاز سرویس کاپیتان اسفندیار، ۲۵-۲۳ ست سوم را برد تا دو بر یک از حریف پیش افتد.

ست چهارم: ۲۲ - ۲۵ ایتالیا

در ست چهارم، ایران امتیاز اول را کسب کرد و با اشتباه بازیکن ایتالیا در زدن سرویس ۲ - ۱ پیش افتاد. ایران با کسب دو امتیاز متوالی و با آبشار یلی ۴ - ۲ از حریف پیشی گرفت اما ایتالیا در همان امتیاز ۴ بازی را به تساوی کشاند. با آبشار و سرویس شریفی ایران بار دیگر ۶ - ۴ پیش افتاد. بار دیگر ایتالیا در امتیاز ۷ بازی را به تساوی‌ کشاند اما این شاگردان عطایی بودند که ۸-۷ وقت استراحت فنی اول را کسب کردند. با شروع مجدد بازی، ایتالیا پنج امتیاز متوالی را با اشتباه بازیکنان ایران کسب کرده و ۱۳-۹ پیش افتاد. پس از یک رالی ۲۷ ثانیه‌ای ایران با آبشار شریفی و سرویس فلاحت‌خواه فاصله را به یک امتیاز کاهش داد اما در نهایت این ایتالیا بود که ۱۶-۱۳ وقت استراحت دوم این ست را کسب کرد.

با شروع مجدد بازی، ایتالیا یک امتیاز دیگر کسب کرد تا ۱۷-۱۳ از ایران پیشی گرفته و عطایی را مجبور به تقاضای وقت استراحت کند. ایران در حالی اختلاف را به دو امتیاز کاهش داد که ایتالیا ۲۰-۱۸ پیش بود. در ادامه نیز ایتالیا توانست اختلاف سه امتیازی خود با ایران را حفظ کرده و ۲۵-۲۲ پیروز ست چهارم شود تا بازی در مجموع دو بر دو مساوی شود.

ست پنجم: ۱۵ - ۱۲ ایران

با شروع این ست، ایتالیا دو بر یک از ایران پیش افتاد اما درخشش فیض امام‌دوست بازی را به تساوی کشاند. در ادامه ایران توانست با درخشش شریفی در حمله و سرویس، ۴ - ۳ از ایتالیا پیش افتد. دو تیم پایاپای پیش رفتند تا این که در امتیاز ۸ - ۶ وقت استراحت فنی اول کسب شد تا دو تیم جای خود را در زمین تغییر دهند.

فاصله دو امتیازی دو تیم با عملکرد خوب بازیکنان ایران در زمین حفظ شد تا ایران همچنان ۹-۷ از ایتالیا پیش باشد اما در ادامه با سرویس‌های خوب ایتالیا بازی در امتیاز ۹ به تساوی کشیده شد تا عطایی تقاضای وقت استراحت کند. با ورود دو تیم به زمین، ایران امتیاز ۱۰ را کسب کرد اما ایتالیا با دو امتیاز متوالی ۱۱-۱۰ از ایران پیش افتاد تا عطایی بار دیگر تقاضای وقت استراحت کند. با ورود دو تیم به زمین، این ایران بود که دو امتیاز متوالی را با درخشش شریفی و اسفندیار کسب کرد و ۱۲-۱۱ پیش افتاد تا ایتالیا تقاضای وقت استراحت کند. با شروع مجدد بازی، باز هم ایران یک امتیاز دیگر کسب کرد و فاصله را به دو امتیاز افزایش داد تا ۱۳-۱۱ پیشی بگیرد و ایتالیا را وادار به تقاضای وقت استراحت کند. در پایان ایران با حفظ اختلاف دو امتیاز، یک امتیاز دیگر را کسب کرد تا ۱۵-۱۲ پیروز ست پایانی شده و نهایتا سه بر دو برنده فینال رقابت‌های والیبال قهرمانی جوانان شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۰۹
احسنت
خدا قوت
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
یاشاسین اورمیه پایتخت والیبال ایران
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
ایول بهشون
بزرگسالانمون که باختن!
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
باعث شدن بحرین از ایران جدا شه و حالا به احتمال زیاد برای پخش بازیها با ایران همکاری نکرده اند و مسؤولین هم قید پخش مسابقات رو زدند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
ناشناس 00:12 هدف و نیت واقعیت از نوشتن این نظر به این نحو و در این قسمت چی بود؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
باید در تمام عرصه ها به نسل جوان بها داد و آنوقت قدرت ایران را نظاره گر بود
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
دمتون گرم که توی این همه فشار و فلاکت و ناامیدی و نداری و کمبود و شنیدن هر روزه خبرهای بد و ناخوشایند
دل همه مردم را شاد کردین و برای چند روز امید و افتخار را به دلهامان هدیه دادید
سروش
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
کاش جوری عمل شود این جوانان جایگزین بزرگسالان شوند و بزرگ سالان تیم ملی هم علی رغم بی برنامگی مربیان تیم ملی فداکاری کنند کنار بکشند برای این جوانان.
هوشیار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
بهروز عطایی مربی تیم و امیرحسین اسفندیار ارزشمندترین بازیکن این دوره از رقابتها آملی اند
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
من ناشناس 00:12 هستم نیتی نداشتم جز عرض ارادت به اورمیه ای های والیبال دوست که چن تا بازیکن تیم ملی دارن... شما با چه نیتی خوندید ای کلک؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
ناشناس 14:42که نمیدونم ناشناس 00:12 هستی یا نه.در این خبر در مورد تیم ملی والیبال ایران آورده شده.اینکه در این موقعیت چرا یک نفر (ناشناس 00:12) اونطور نظر داده دقیقا چه معنایی داره؟تو به جای اینکه اونطور بی ربط در اون پاسخت در این قسمت بنویسی"ای کلک"،بهتر بود دراین مورد فکر کنی که آیا در این موارد جاش هست که کسی مثل ناشناس 00:12 نظر بده.نکته بعد هم اینکه بازیکنان مختلفی در نقاط مختلفی از ایران در این تیم حضور داشتن.درود بر ایران
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
ناشناس 14:42 این خبر در مورد تیم ملی ایران بوده و همه بازیکنان این تیم الزاما فقط از یک نقطه از ایران نبودن و اینجا هم جاش نیست که به جای نگاه ملی یک نگاه قوم گرایانه به این نحو در نظر00:12،نوشته بشه.حالا نظر تو بیشتر بوی کلک میده یا نظر ناشناس 03:10؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
زنده باد ایران، جا دارد تا یک هفته در مورد این خبر صحبت شود شادی کنیم. واقعا کار شگفتی انجام دادند این جوانان.
ناشناس
| Italy |
۰۴:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۲
اقای هوشیار؛امیر حسین اسفندیار هم محلی بنده و از روستای لزور واقع در شهرستان فیروزکوهه نه آمل
افتخاری که صدا و سیما لیاقت شریک شدن در آن را نداشت.
پاسخ ها
شایان
| Turkey |
۰۴:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
الان ما دعا میکنیم فردوسی پور و چند تا گزارشگر دیگه هم، مثل مزدک برن شبکه ماهواره ای تا ما بتونیم مسابقات ورزشی رو بدون سانسور و با کیفیت بهتر و گزارش فارسی، بدون استرس و سانسور های الکی و تبلیغات و قرعه کشی و ... ببینیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
دقیقا
یا اینها ایرانی نیستن
یا صدا و سیما برای ایران نیست!
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
امیدی به این سیمای ملی نداریم و طبق معمول ثابت کردند که ( میلی ) هستند
حالا اگر از زمین خوردن یک پسر بچه و زخمی شدنش در آمریکا بود
هزار ساعت برنامه می ساختند !!؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
از صدا و سیمای میلی بیش از این انتظار نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
صدا وسیما سرگرم نماز جمعه بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
چه لیاقتی .به قول شماها کسی تلویزیون نمیبینه
ناشناس
| Germany |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
چی میشد رسانه ملی همانطور که به موضوع نجفی و میترا استاد پیشا پیش و بدون دعوت ورود کرد به مضوع و رشد و عزت جوانان هم ورود می کرد.؟!
ساسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
ظاهرا پخش بازیها رو صدا و سیما قراره واگذار کنه به ابران اینترنشنال
شاید بهتر باشه دیگه اعصابمون برای دیدن یک بازی به هم نمی ریزه
تابی جان خیلی ممنون حداقل اطلاع رسانی کردی ، دریغ از ارائه اطلاعات در سایت های ورزشی ( ورزش 3 ) تلویزیون رو که بیخیال . انگار این مردم لیاقت نداشتن غرور آفرینی جوانان خودشون رو زنده ببینند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
جالب اینجاست که توی خود سایت فدراسیون جهانی والیبال هم به قهرمانی ایران اشاره نشده!!!
خدا قوت پهلوانان ایران زمین درود بر شما
زنده و جاوید ایران و ایرانی
دست صدا و سیمای میلی درد نکنه که با عدم پخش این دیدار، آنهم بدلیل اینکه یک زن سرمربی ایتالیا بود، نگذاشت مردم ایران در حلاوت و شیرینی این پیروزی بزرگ، با بازیکنان و مربیان دلیر ایران شریک شوند.
پاسخ ها
احسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
وای بر رسانه میلی ضد مردم و شادی مردم
ناشناس
| Qatar |
۰۶:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
ميلى !
خوب اسميه
میلیمتر
| United States of America |
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
ساده نباشید اگه پخش نشد و با اکراه نتیجه رو گفتن یه دلیل بیشتر نداره و اونم اینه که این پیروزی و قهرمانیها به حساب مردم و دولت منتخبشون نوشته میشه حالا دولت عملکردش جاهای دیگه اگه بد بوده اینجا که خوب بوده و این دولت منتخب بوده و به همون دلیلی که عادل فردوسی پور جایی در صدا و سیما نداره این قهرمانی هم نباید در صدا و سیما منتشر بشه ا
بهروز عطائی مربی فوق العاده ای هست ایکاش قدر مربی های داخلی را بیشتر بدونیم و بهشون اعتماد کنیم
افرین درود بر همتتون امیدهای آینده
واقعا آفرین . والیبال ایران غرور آفرینه
با عرض تبریک قهرمانی ایران به همه هموطنان به خصوص اهمه جوانان رشید و دلاور ایران زمین و عرض خسته نباشید و صدها درود به عضای کادر فنی و والیبالیست ههای جوان و غیرتمند ایرانی
باید اشاره کنم که به خوبی میتوان رد پای کولاکوییچ رو توی این قهرمانی دید
حضرت پور، یلی و شریفی سه ستون تیم جوانان در لیگ جهانی و بازی های مهم بین المللی ایران آبدیده شده بودند و بهروز عطایی باید قدردان کولاکویچ باشد که برای این بازیکنان جوان فرصتی برای تجربه های بین المللی بزرگ فراهم آورده بود
امیدوارم بعضی از کارشناسان الکی راه نیافتن بگن مربی ایرانی چنین و چنان برای این که بخوان ریشه مربیان خارجی رو بزنند
تبریک به همه ایرانیان
امیدوارم مثل تیم بزرگسالان دچار غرور کاذب نشوند و موفقیت هایشان ادامه داشته باشد
تبریک فراوان به تمامی اعضای تیم ملی والیبال جوانان
عرض تاسف برای صدا و سیما که نه تنها این دیدار رو پوشش نداد تا این لحظه فقط به یک زیرنویس خبری بسنده کرده و به خودشون زحمت نمیدن حتی یه سرود غرورآفرین پخش کنند
تبريك ! خسته نباشيد .
خيلي خوشمزه بود پيروزي . شيرين و دلچسب .
من که از شبکه ماهواره ای بحرین بازی رو دیدم و لذت بردم
پاسخ ها
ناشناس
| Russian Federation |
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
الان سیل و زلزله میاد
چطور پخش نشد؟این همه برنامه مزخرف
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
خودت جواب دادي ديگه سيما فقط بیهوده پخش مي كنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
واقعا چرا پخش نکردن جای این همه برنامه بدرد نخور مجری-کارشناس
بزرگسالان رو جای جوانان فرستادن !!!!!! خخخخخخخخ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
داداش اشتباه میزنی اون جوانان که میارن تو بزرگسالان بازی میدن تو فکر کردی اینا همشون سن بالان نه همشون جونن شاید تو کشور شما اینجور باشه ما نمیدونیم
غلامرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
بهتره با توهمات خودت ناشناس بمونی
ممنون از همه بازیکنان و کادر تیم که نام ایران رو تو دنیا قهرمان کردین . کاری که در عرصه های مختلف سیاسی و ... با هزینه های سرسام آور نمی تونن انجام بدن .
تیم ملی والیبال جوانان تشکر تشکر ....
برای چه تلویزیون خودمان این بازی مهم پخش نکرد .و بجاش یک فوتبال الکی خارجی رو پخش کرد.
درود بر دلاورمردان رعنای والیبال ایران، زنده‌باد ایران و بازیکنان ایرانی که در کرانه‌های نیلگون خلیج همیشه فارس، این قهرمانی دلچسب رو به ملت بزرگ ایران تقدیم کردند. این فقط ورزش نیست، بلکه نشون می‌ده علیرغم تمام تنگناها و کمبودها ما می‌توانیم خیلی کارهای غیرممکن یا حداقل سخت رو ممکن بکنیم. فقط جای تعجب بسیار زیاده که چرا تلویزیون خودمون رقابت به این مهمی رو پخش نکرد.
هرچي شبكه هاي سيما رو عوض كردم خبري از واليبال نبود، انگار پخش سخنرانيهاي كسل كننده و پند و موعظه هاي تكراري مهم تر از قهرماني تاريخ ساز بود، شبكه خبر هم مثل هميشه زيرنويساش با اين عنوان كه همه دنيا در جنگ و بحران و بيكاري و كارتن خوابي هستند هيچ پوششي از قهرماني نداد، انگار زخمي شدن چند نفر مثلا در امريكا و زيرنويس آن مهم تر پوشش زيرنويسي نتيجه بازي بود، خب طبيعي هستش خيلي ها ميرن سراغ شبكه هاي خارجي
ياشاسين أرومية ياشاسين اذربايجان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
این منفی ها برای چیه؟ هفت بازیکن این تیم قهرمان از ارومیه بودند و دلاورانه برای وطنشون ایران جنگیدند. لابد اگر مینوشت بژی کردستان مثبت میزدید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
یاشاسین ایران.وناشناس 16:10 چرا ناشناس 05:43 ننوشت یاشاسین ایران؟تو چرا اینطور واکنش نشون دادی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
ناشناس 16:10 تو واقعا اگر به ایران خیلی علاقه داری حساس به این نیستی که چرا ناشناس 05:43در نظرش در این بخش، ننوشت یاشاسین ایران؟و بر کدوم اساسی نوشتی "هفت بازیکن این تیم قهرمان از ارومیه بودند"؟
گرچه رسانه میلی بامردم صادق نیست ودرحق مردم ظلم میکند اما ممکن است عدم پخش مستقیم مسابقه به تنش های سیاسی ایران بابحرین مرتبط باشد .اماسکوت معنادار رسانه ها دراین خصوص قابل تامل است
دست مریزاد بچه های با غیرت ایرانی
صدای و سیمای ما.لیاقت نداشتند در این برد شریک مردم باشند. این نون ها خوردن نداره
زيبايي اين برد مربي ايراني آن است.
ما ميتوانيم.
فدراسيونها بايد فرصت اشتباه كردن را به مربيان داخلي بدهند.
شیر بچه های ایرانی خدا قوت-از دست صدا و سیما چه بگویم گله ای نیست گر هم گله ای هست دگر حوصله ای نیست
تبریک و هزاران تبریک به جوانان غیور و ورزشکار .....روسیاهی ماند برای ذغال صدا و سیمای خود خواه ..دور شدن هر روز صدا و سیما از مردم ... مردمی که مشتاق دیدن این مبارزه حساس و غرورآفرین بودند ... به کجا برم شکایت
صدا وسیما تعجب نداره
تبریک به این جوانان پرشور و با لیاقت
و عرض تاسف به صداوسیمای میلی که عرضه پخش مسابقه ای به این مهمی را نداشت.
كساني كه با پخش فينال از طريق تلويزيون مخالفت كردند و اجازه ندادند مردم ايران از جايي كه هزينه ان را پرداخت مي كنند بازي را تماشا كنند بدون شك دوست مردم ايران نیستند ،حالا چرا در صدا و سيما كار مي كنند خدا مي داند!مگه اينا گزينش نشده اند؟چرا هيچ اسمي ازشون برده نميشه؟چرا ريس جمهور اسمشان را اعلام نمي كند تا مردم تكليفشان را روشن كنند؟من از كارمندان صدا و سيما كه اطلاعي از اين اشخاص دارند خواهش مي كنم تا افرادي كه مخالفت كردند و اجازه ندادند كه بازي پخش مستقيم بشه را در شبكه هاي اجتماعي به مردم معرفي كنند تا در اينده مردم اينا را بشناسند و نتوانند به پستهاي بالاتر بروند.
ای وای ازین صدا و سیما
تلویزیون به جای پخش بازی والیبال، یک مسابقه فوتبال کسل کننده را پخش کرد. تنها دو دلیل برای عدم پخش مستقیم فینال بازیهای جهانی والیبال جوانان وجود داشت. یکی زن بودن سرمربی ایتالیا. که از نظر مدیران بسیار تنگ نظر تلویزیون گناهی نابخشودنی است! و دوم، عدم پرداخت حق پخش تلویزیونی. که شاید دلیل آن تحریمها و عدم امکان انتقال پول باشد.
اما تلویزیون به جای راستگویی و توضیح همین موارد مثل همیشه دروغگویی را برگزید و به دروغ به مردم گفت که تصاویر را دریافت نمی کند! در حالیکه مردم با یک جستجوی ساده در شبکه های ماهواره ای می توانستند پخش زنده آن را یافته و تماشا کنند.
تابي جون نوکرتم فدايي داري .درد وبلات بخوره توسرصداسيما
دمتون گرم بچه های با غیرت ایران زمین! آفرین بر شما و کادر فنی و فدارسیون والیبال که همیشه جز بهترین فدراسیون های ایران بوده
ظاهرا این بازی رو فقط وزیر ارتباطات و آقای روحانی اونم از طریق اینترنت دیدند!! روحانی مچکریم !! که حتی تا این اندازه قدرت نداری که به این تلویزیون تشر بزنی که به چه مناسبت بازی رو مستقیما پخش نکرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
. تلویزیون بازی رو پخش نکرده حسن کلیدساز چه گناهی داره؟
دمشون گرم
ولی خوشا به صداوسیمای میلی که به خودش زحمت نداد که بازی مهم و تاریخی را نشون بده
دو سه تا عکس از تیم میزاشتی خوب
هزاران درود و آفرین بر شیرمردان والیبال ایران
پیر و پاتال های تیم ملی را بگذارید کنار چهارتا از این جوان ها را بیاورید
افرین . ما بایستی قدر این جوانان را بدانیم و الا جذب سایر کشورها میشوند. اینو برای همه جوانان توانمند می گویم اعم از ورزشکار / فیزیک دان / گزارشگر تلویزیون / رزمی کار و........... خدائیش حیفه!!!!!
آفرین آفرین آفرین آفرین آفرین آفرین آفرین آفرین آفرین آفرین آفرین آفرین آفرین آفرین، سپاسگزاریم!
حداقل پاداش معافیت از سربازیه خدا قوت نسل اینده والیبال ایران
افرین به صداوسیما که کار فرهنگی کرد .معنی نداره یک خانم خارجی مربی باشه انوقت خانم های ایرانی هم بخوان یاد بگیرن وهوس.......
هر چه به لیاقت و افتخار آفرینی جوانان این کشور باید ببالیم که کم است ولی ازبی کفایتی صدا و سیما در بی توجه ایی به خواسته مخاطبانش که هر روز بیشتر و بیشتر میشه نباید بگذریم
چرا با تلویزیون برخورد نمیشود؟ چرا مردم ایران نباید شاهد قهرمانی فرزندانش باشد؟
با تمرین تلاش پیشرفت حاصل میشه نه لبخند و ارتباط با بزرگان
جانشین محمودی ؟

محمودی که مدت هاست از تیم ملی خداحافظی کرده.

احتمالا منظورتون موسوی هست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
اپدیت نیستی خودتو ریست کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
قراره تو انتخابی المپیک برگرده
حاجی منزلتی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
وقتی غفور هست محمودی چرا میخواد برگرده ؟
خدا رو شکر که قهرمان شدیم
درود بر دلاوران تیم والیبال ایران درود بر شرف و غیرت شما
به خاطر گناه نیفتادن یک عده کل مردم ایران از لذت افتخار و غرور ملی محروم شدند.
خوشبختانه هنوز مسئولین محترم موفق نشدن با مدیریت دولتی مشعشعشون والیبال این کشور را به ورطه ناکامی بیندازن.توی فوتبال که موفق به اینکار شدن
ياشاسين اذربايجان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
یاشاسین ایران.هدف و نیت واقعیت از این نوشته چی بود؟
والیبال بزرگسالان ما هم خیلی زحمت کشیدند.بی انصافی است اگر زحماتشان را ندیده بگیریم.بالاخره بازی برد وباخت داره.تیم جوانان هم دستشان درد نکنه که برای کشور ومردم افتخار آفرینی کردند.
خدا قوت جوانمردان دلاور آینده ساز همیشه سربلند باشید
الان اسم این رقابت به انگلیسی چیه ؟
چون یک زن تو مربی های تیم ایتالیا بود ملت را از تماشای بازی محروم کردند
بعد هم بهانه میارن که حق پخش نداشتیم شما که کلی بازی فوتبال و ورزشی را بدون امتیاز پخش نمایش میدین
از اون طرف دنیا می گه یاشاسین آذربایجان!! و توی سایت می ذارین! به چه مناسبت!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
به مناسبت حضور 7 بازیکن ارومیه ای در این تیم و زحمتی که برای اعلای نام وطن ((ایران عزیز )) کشیدند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
ناشناس 16:19 تو که اونطور در این قسمت نوشتی "ایران عزیز"آیا اون شخصی که در این مورد فقط میگه "یاشاسین آذربایجان"نباید بگه یاشاسین ایران"؟من که نمیدونم واقعا این که نوشتی هفت بازیکن این تیم ارومیه ای بودن چقدر صحت داره ولی اگر واقعا اعتلای نام ایران برای تو مهمه آیا فکر میکنی هر کس صرفا باید فقط از مناطق مختلفی در ایران در این مورد بگه و از ایران نگه؟واقعا هدف و نیت واقعیت از نوشتن این نظر چی بود؟نکته بعد اینکه در این تیم افراد مختلفی از نقاط مختلفی در ایران حضور داشتن.این پاسخی هم که در این قسمت نوشتی دقیقا چه ربطی داشت؟
ولاس ، کو؟!
من نمی دونم تلویزیون و صدا سیما مردم رو چی فرض کردند به شعور مردم و حتی کودکان زیر ۷ سال هم احترام بگذارید
موج نامیدی
غرب گرایی
و عدم اعتماد به نفس
و نا کارمدی
و هدر رفتن پول بیت المال مردم با برنامه های بی مخاطب و پخش برای خودتان ؟
اصلا خودتان برنامه های صدا سیما را دنبال می کنید
سلام به همه كامنت گزاران تابناك:بايد بدانيد تابناك كامنتهاي مردم را ويرايش ميكنه!!!!!!!!!!!!!!كامنت خود من كه امروز چاپ شده تغيير داده شده متاسفانه!!!!!!!!!!!!!!!!!!
جاوید ایران
جوانان هرکشوردیگه ای بودن مستقیم نشون میدادن که هیچ طلا میگرفتنشون
هموطنان عزیز یک بازیکن قبل ازآنکه آذربایجانی یا کردولر باشد یک ایرانی است پس دراین مواقع بایدگفت زنده بادایران
پيشنهاد مي كنم كاپ قهرماني واليبال جهان رو به مدير عامل صدا و سيما و يا به نماينده بركزيده ايشان " مدير شبكه 3 " بدهند !!!!!
در صدا و سیما را باید گل گرفت چیزی که نداره . تلویزیون رسمی شده من و تو و ایران اینترنشنال
صدا و سیمای کشور رو اعصاب مردم و ورزش دوستان
دورود بر دلاوران سرزمین و وطن عزیزمان ایران
خداییش وسط این همه بدبختی حق یه شادی را هم نداشتیم؟ترسیدید بریزیم تو خیابون و شادی کنیم؟!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر