بازدید 4209

مرگ یک بوکسور بعدازترک رینگ بخاطر مشت‌های سنگین

با اینکه هنوز داور برنده مبارزه را اعلام نکرده بود و این مسابقه طولانی ادامه داشت، مربی بوکسور روسی درخواست توقف مبارزه را داد. او که متوجه حال نه چندان مساعد داداشف شده بود، با این کار باعث شکست بوکسور روسی شد.
کد خبر: ۹۱۴۱۹۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵ 27 July 2019

بوکسور روسی که مقابل حریف پورتوریکویی ۱۱ راند مبارزه کرد، به خاطر متحمل شدن ضربات سنگین درگذشت.

به گزارش تابناک ورزشی، ماکسیم داداشف، بوکسور ۲۸ ساله روسی که در سال‌های اخیر در مسابقات حرفه‌ای شرکت می‌کرد، چند روز قبل در یک مبارزه سنگین مقابل «سوبریل ماتیاس» بوکسوری از پورتوریکو قرار گرفت.

این مبارزه در چارچوب رقابت‌های مریلند آمریکا برگزار شد و تماشاگران زیادی هم داشت. ماکسیم داداشف که ۱۱ راند با حریف سیه چرده خود مبارزه می‌کرد، در راند آخر ضربات سنگینی را متحمل شد و تعادل خود را تقریبا از دست داد. با اینکه هنوز داور برنده مبارزه را اعلام نکرده بود و این مسابقه طولانی ادامه داشت، مربی بوکسور روسی درخواست توقف مبارزه را داد. او که متوجه حال نه چندان مساعد داداشف شده بود، با این کار باعث شکست بوکسور روسی شد.

ماکسیم داداشف که تعادل مناسبی نداشت، بعد از خروج از رینگ دچار حالت تهوع شد و سپس او را به بیمارستان انتقال دادند. سپس مشخص شد این بوکسور روسی دچار خونریزی مغزی شده و از پزشکان هم کاری برنیامد و او به همین راحتی جان خود را از دست داد!

 

 

 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها