بازدید 25238

با سرسخت‌ترین رقبای جک S3 آشنا شوید

کد خبر: ۹۱۴۱۴۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۹ 27 July 2019

جک از محبوبیت بسیاری در میان کشورهای آسیایی به‌ویژه کشور خودمان برخوردار است. این محبوبیت هم از قیمتی مناسب و البته ستاپ نیمه لوکس این خودروها برمی‌آید. مدل S3 این برند هم دقیقاً به همین دلیل به یکی از مورد توجه‌ترین خودروهای این برند تبدیل شد.

این موضوع هم باعث شد تا اکثر خریداران قبل از خریدوفروش جک S3 به مقایسه آن میان رقبایش بپردازند. این رقیبان که دست بر قضا در میان برندهای چینی و غیر چینی پخش‌شده‌اند یکی از همان دلایلی هستند که باعث می‌شوند این قیاس را آغاز کنیم، چراکه رقبای به نامی هستند. به‌هرحال هر خریدی بدون تحقیقات محقق نمی‌شود و ما اینجاییم تا در این تحقیقات به شما کمک کنیم.

میتسوبیشی ASX

اولین رقیب مهم و به نام جک S3 سال 2017 تولید خود را به پایان رساند اما این موضوع باعث اتمام این رقابت نشد. بررسی‌هایی که بر روی مدل‌های سال 2014 این خودروها انجام شد نتایجی را به خریداران نشان می‌دهد که می‌تواند خرید جک S3 را برایشان محقق کند. قبل از هر چیزی باید بدانید که  خرید میتسوبیشی ممکن است در ابتدا کمی غیرمعقول و حتی گران به نظر برسد اما حجم بالای موتور این خودروست که تفاوت‌های عمده را ایجاد می‌کند. موتور S3 حجمی برابر با 1600 سی‌سی درد و میتسوبیشی حداقل 400 سی‌سی بیشتر است. همین افزایش حجم باعث می‌شود که این دو خودرو 40 اسب بخار باهم فاصله داشته باشند اما نکته جالب وقتی مشخص می‌شود که متوجه می‌شوید بیشینه سرعت آن‌ها تقریباً باهم برابرند. جک S3 می‌تواند به 185 کیلومتر در ساعت رسیده و در مقابل میتسوبیشی 190 کیلومتری خیلی ضعیف به نظر نمی‌رسد.

رنو داستر

این اتومبیل بدشانس که به سرنوشت میتسوبیشی گرفتار شد یکی دیگر از خودروهای رقیب جک S3 است. تا جایی که به هنگام خرید جک S3 اولین گزینه‌ای که موردبررسی خریداران قرار می‌گیرد است. این خودرو که تا حدودی کپی برابر اصل هم خوانده می‌شود آن‌قدری به جک شبیه است که حتی ممکن است آن‌ها را باهم اشتباه بگیرید. مدل اتوماتیک سال 2014 جک و رنو هرکدام در بهترین حالت خود 185 و 180 کیلومتر بر ساعت سرعت دارند و از شتاب مناسبی هم برخوردارند. البته اگر می‌خواهید حتماً از میان این دو خودرو یکی را انتخاب کنید بهتر است بدانید که جک از مصرف سوخت بسیار پایین‌تری برخوردار است و امکانات رفاهی مناسب‌تری هم نسبت به رنو دارد. مهم‌تر از هر چیزی، جک S3 حداقل 40 میلیون تومان از رنو داستر ارزان‌تر است و همین موضوع هم می‌تواند کمک زیادی ازنظر بودجه به شما بکند.

چری تیگو 5

چری تیگو شاید منصفانه‌ترین مقایسه میان مدل‌های ذکرشده باشد و از طرفی هر دو این خودروها اصالتاً از چین می‌آیند و قیمت آن‌ها هم تقریباً باهم برابر است. مدل‌های سال 2014 این دو خودرو به خاطر ملیت یکسان بیشتر از سایر رقبا در مرکز توجهات قرار می‌گیرند و همین موضوع هم باعث می‌شود تا توجه بیشتری به آن‌ها بکنیم. نکته‌ای هم که باید راجع به آن‌ها بدانید این است که خرید هرکدام از این خودروها یکی از بهترین تصمیماتی است که می‌توانید بگیرید. در درجه اول هر دو این خودروها به بهترین کیت‌ها امنیتی و ترمزی « جلو و عقب ديسكي – ABS - EBD - سيستم كنترل پايداري ESC - ترمز كمكي هیدرولیک HBA - سيستم كنترل ايستايي در سربالایی HAC» مجهز شده‌اند و در بهترین سطح از امنیت قرار دارند. در ضمن به هنگام خرید جک S3 یا حتی چری باید از میزان امکانات رفاهی‌ای که دریافت می‌کنید آگاه شوید. این نکته هم از آنجایی اهمیت پیدا می‌کند که در برندی چون رنو یا میتسوبیشی این امکانات ضروری اما در میان خودروهای چینی این امکانات تقریباً اضافه هستند و عملاً پول بسیار کمتری برای آن‌ها پرداخت می‌کنید.

GAC GS

خودروهای این سری از GAC همگی می‌توانند رقیبی برای جک S3 به‌حساب بیایند اما رقابت در چه سطحی؟ قیمت جک S3 در پایه‌ای‌ترین مدلش از 018 تا 220 میلیون تومان است و ارزش این میزان پول را هم دارد. اما این ادعا در مورد GAC صدق نمی‌کند. حتی اگر مدل GS5 سال 2017 را هم در نظر بگیریم، بازهم جک S3 خودرو بهتری است. شاید ازنظر سرعت و قدرت اولیه سطح مناسبی از برابری در میان این دو مدل وجود داشته باشد اما ازنظر ایمنی، امکانات رفاهی و بودجه اولیه جک یک سر و گردن از آن بالاتر است. پس به هنگام خرید دقت کنید و سعی کنید تا بهترین را انتخاب کنید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر