بازدید 9104
۹

وعده نوبخت درباره آزاد‌راه تهران ـ. شمال

کد خبر: ۹۱۳۸۹۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳ 25 July 2019
معاون رئیس جمهور گفت: فاز یک آزاد راه تهران ـ. شمال تا دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازقزوین، محمد باقر نوبخت در سفر یکروزه خود به استان قزوین و بازدید از پروژه راکد قزوین ـ. رحیم‌آباد ـ. کلاچای بیان کرد: امروز کشور در شرایطی است که نمیتوانیم اجازه دهیم برخی از اعتبارات و سرمایه‌های کشور در طرح‌های نیمه تمام هدر شود.

وی افزود: به همین منظور با اولویت پروژه‌های دارای توجیه اقتصادی به اجرای پروژه‌های نیمه تمام خواهیم پرداخت که نزدیک به ۸۰ پروژه نیمه تمام با اهمیت در کشور وجود دارد.

معاون رئیس جمهور گفت: پروژه رحیم آباد-کلاچای از پروژه‌هایی است که در سالیان گذشته به دلایلی راکد باقی مانده است و اعتبارات زیادی برای این طرح هزینه شده که با ادامه این روند شاهد از بین رفتن این هزینه‌ها خواهیم بود.

نوبخت اظهار داشت: به هر دلیلی در زمان انجام مطالعات این پروژه به درستی مطالعات زیست محیطی انجام نشده و همین مسئله به اجرای این پروژه صدمه وارد کرده است از این رو تا دو ماه آینده پروژه کامل مطالعات زیست محیطی این طرح باید آماده و تحویل شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۹
بعد از این همه سال تازه فازه ۱ ؟؟؟؟؟؟؟
آزاد راه تهران -شمال داراي ايرادات اساسي در طراحي و اجراء ميباشد و حتي درصورت افتتاح نميتواند ايمني و راحتي را به كسانيكه از آن استفاده ميكنند را دهد
متاسفانه هيچيك از دستگاههاي متولي اقدام درستي در اين مورد نكرده اند و رسانه ها فقط و فقط به تمجيد آن پرداختند ، مشكل آزاد راه صرفاً تاخيرات در افتتاح آن نيست
اي كاش براي اين موضوع اقدامي صورت گيرد
بی قرارم کردی
پایان تابستان شد پایان زمستان و این پروسه ادامه دارد البته اگر نظر عالی این بود در انتصابات ..
ایشان فرموده اند در ماه های اینده تورم کنترل میشود.
برای الان و حال حاضر چه برنامه ای دارید؟
وعده اینده که کار مشکلی نیست.
مثال :من از الان قول میدهم در زمستان برخی نقاط کشور برف می اید
فقط پروژه های شمال مهم هستند؟!
نوبخت از این وعده ها زیاد میده .
توجه نکنید . . .
شرم آور در یک کلام
حالا چه عجله ايه ؟ ٣٠ سال صبر كرديم ٣٠ سال ديگه هم صبر مي كنيم . بد نيست گاهي گداري سري به گوگل سرچ بزنيد ببينيد در اروپا و چين و ژاپن در عرض سي سال چه كار هايي انجام مي دهند . دلمون خوشه كه تو كشورمون انقلاب شده !!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل