بازدید 19283

خرید ۳۲ هزار سکه و ۶ هزار خودرو توسط یک زن

کد خبر: ۹۱۳۸۶۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱ 25 July 2019

عضو هیئت‌رئیسه مجلس با بیان اینکه به نظر می‌رسد یک باند با تفکر غرب‌گرایی نفوذ کرده‌اند و مردم را ناامید می‌کنند، گفت: یک خانم از کجا می‌تواند ۳۲ هزار سکه و بیش از ۶ هزار خودرو خریداری کند.

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، احمد امیرآبادی فراهانی شامگاه چهارشنبه در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری، با اشاره به اینکه معمولاً طرح‌ها باید براساس اصول اساسی قانون اساسی شکل گیرد، اظهار داشت: طرح‌هایی در مجلس وجود دارند که بار مالی نداشته و می‌توان به این طرح‌ها ورود کرده و موردبحث و بررسی قرار داد.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: تنها جایی که نمایندگان می‌توانند ورود کنند و بار مالی نداشته باشد بودجه است، بنده ۹۵ پیشنهاد در بودجه ۹۸ داشته‌ام که تعداد قابل‌توجهی از این طرح‌ها به تصویب رسید.

وی در مورد طرح‌های عادی نیز گفت: در مجلس نهم بیش از ۴۰۰ طرح داشته‌ایم که بنده حدود ۱۶ طرح داده‌ام و هر نماینده‌ای به طور متوسط حدود ۲ طرح را پیشنهاد داده‌اند، در مجلس دهم ۸ طرح داده‌ام که ۵ طرح به قانون تبدیل شد.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به دلایل تصویب نشدن طرح اعاده اموال نامشروع گفت: در این طرح گفته‌شده قانونی داریم که مربوط به قبل انقلاب بوده و بعد از انقلاب قانون نداشتیم که در ۱۶ ماده نوشته شد، این طرح شامل همه مقامات می‌شود و اگر ظن قوی شود که این نامشروع است باید مشخص شود که این اموال از کجا آمده است.

وی با اشاره به طرح‌های مجلس برای حل نابه‌سامانی‌های اقتصادی در کشور گفت: نداشتن برنامه دلیل اصلی مشکل کشور در زمینه مسکن است، امیدواریم با اجرای طرح ساخت ۴۰۰ هزار مسکن مشکل خانه‌دار شدن مردم حل شود.

وی با اشاره به معضلات بخش خودرو نیز گفت: به نظر می‌رسد یک باند با تفکر غرب‌گرایی نفوذ کرده‌اند و مردم را ناامید می‌کنند، سازمان‌های نظارتی هم در این زمینه خوب ورود نکرده‌اند، اگر افرادی پشت این مسئله نباشند قطعاً نمی‌توانند این کار را بکنند، والا یک خانم از کجا می‌تواند ۳۲ هزار سکه و بیش از ۶ هزار خودرو خریداری کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۳۸
بخشید اون خانم مجرد هستند؟ قصد ازدواج دارند؟ خواستگار
تا حالا پدرخوانده داشتیم .حالا مادر خوانده هم اضافه شد.
پاسخ ها
آریایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
اینجا ایرانه دیگه !!!!!!!!
حال کنید پول دارها با این مدیریت ناب و تورم دوست داشتنی
فقط و فقط حرف مفت و زیادی
یک ذره عمل یا برخورد وجود نداره
خسته شدیم ازین خبرها فقط
پدر امرزیده نمی دانی یا خود را به نادانی میزنی بالاتر از اینها را خرید میکنند ته ش هم به همین جا وصل است آخر در مملکتی که طی سه ماه چند هزار خانه در ترکیه میتوان خرید این عجیب است.
به نظر بسیار مشکوک می آید. البته اگر عربستان یا سازمان سیا 500 میلیون دلار به هر فردی بدهند می تواند براحتی این همه سکه و ماشین را بخرد و در اقتصاد ایران اخلال ایجاد کند. این یک جنگ اقتصادی تمام عیار است که قطعا سازمانهای اطلاعاتی غربی هم در آن مشارکت فعال دارند.
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
حتی اگه کسی بخواد با پول جاسوسی این طور اخلال کنه ناظران کجای کار قرار دارند؟! یعنی ناظران هم پول میگیرند نظارت نکنند؟ همه ناظران هم جاسوسند؟! به این وضعیت فساد سیستماتیک می گویند برادر من
چی بگیم که تموم شدنی نیست مثل اینکه در مقابل مافیای فساد شکست خورده ایم
دلمون خوشه كه رضاخان و محمد رضا رو بيرون كرديم !!!!!!
هر از چند گاهی یعنی تقریبا هر هفته یکی از نمایندگان مجلس فسادهای اینچنینی را اعلام میکند

لیکن در مورد برخورد ویا نظارت بر این مفاسد پیگیری لازم را انجام نمیدهند . نمایندگان بایستی از کسانیکه

این مفاسد را انجام داده اند در هر پست ومقامی هستند از طرق قانونی شکایت نموده وتا اخر وبه نتیجه رسیدن

موضوع پیگیر باشند .
متشکرم
سلام بعد از 23 سال کارمندی به والله قسم نتونستم هنوز پراید مدل پایین خودم را عوض کنم
بی کفایتی در اداره کشور را به شرق و غرب نسبت بدهید خیال خود را راحت کنید آقایان تازه می خوان دنیا را مدیریت کنن
از كي مي پرسي اون خانم از كجا آورده؟ از مردم مي پرسي؟ فكر كنم بايد برعكسش باشه مردم بايد از امثال شماها بپرسن: يك خانم از كجا آورده اينقدر سكه و ماشين را؟ شما بايد پاسخ گو باشي نه مدعي!
چه نفوذ زیادی آن خانم داشته است؟ با همه این فساد که در کشور رخ می دهد یعنی چقدر نفوذ پذیر شده است این وضعیت؟ یعنی یک حرفهایی این آقایانی که باصطلاح مسئول درست کردن امور هستند می زنند که هیچ فرد بی سواد و نادانی نمی زند؟ صد نفر پشت سر آن خانم بوده است که کار را نظارت کرده و امضا داده است. آخه بابا بس کنید . به شعور مردم توهین نکنید . اینشالله که ابوالفضل خودش طرفتون بشود
اين خانم، اين همه ثروتش را چه كار مي‌خواهد كند. نكند اين همه ثروتش را با خودش به جهنم مي‌برد. دنياي اخروي هم به يادش بافتد. دنيا فقط اينجا نيست، آخرتي هم است.
اصلا نیازی به باند و باندباری نیست گلم
همین رفتار و مسئولیت پذیری مسئولین کار صدتا باند رو میکنه و مردم رو عملا از همه چی نظام ناامید کرده
دزدی
فساد
جنایت
و... چیز دیگه
نماینده ای که همیشه هوار میزنه یا حسین ایا شده بره گوشت کیلویی 120هزارتومن بخره ؟
یا برای ودیعه مسکنش شرمنده خانواده ش بشه و اجاره بیشتر از نصف حقوقش روبده
هیچکدوم از شماها درد مردم رو درک نمیکنید
چون اصلا برای رفع مشکلات مردم نرفتید مجلس
رفتید تا بتونید مثل افرادی که پشت سر این خانم قایم شدن مال و منالی بهم بزنید و برید سرمایه گذاریهای میلیاردی بکنید
جوابتون با خدا
گفتم که بدونید کدوم باند و باندبازی داره مردم رو ناامید میکنه
ملکه خودرو !!!
درست ما هممون در یک کشتی نشستیم
اما شما مسئولین و پزشکان، اعضای هیات علمی دانشگاه ها و کارکنان شرکت نفت در VIP هستید
و مردم عادی در پایین ترین قسمت کشتی
پولهای بانک های سرمایه و غیره است که به این افراد خودی وام های میلیاردی داده میشه که باهاش از این کارها بکنند و پولشون چند برابر بشه و تازه وام رو هم پس نمی دن. بعد میرن تو باستی هیلز ویلای 400 میلیارد تومنی می خرن یا تو الهیه ویلای با دیوارهای طلا سفارش می دن و همه اش با پولهای و سپرده های قطره قطره جمع شده فرهنگیان و کارگران و غیره است که به عناوین مختلف جمع می کنند. این وضعیت باید اصلاح بشه.
چرا در مقابل این جور باندها سکوت کردید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ریشه مشکلات ا ز رانت و زد وبند و آقازاده ها و یقه سفیدا و نور چشمی هاست. وبعدش هم ب ی تفاوتی مسئولین ا ز رییس جمهو رگرفته تا وزرا و مجلس و نمایندگانش و قوه قضائیه لا اقل در دوره قبل. چطو ر وقتی بحث روسری و حجاب پیش میاد همه بیاد اسلام میفتن ولی د رمورد مفاسد اقتصادی همه ساکتن و احسا س مسئولیت نمیکنن و یاد خون شهدا نیستن. گفتن این اخبا رهم هیچ دردی دوا نمیکنه. مهم پیگیری و بستن راهها ی نفوذ و محاکمه خائنین د ر هر رده ای از مسئولیت هست که تا بحال چنین اراده ا ی ندیده ایم بعد ا ز انقلاب
زنها بلا شدن این روزها
حتمآ خواهر و یا همسریک اقازاده است
همه ش حرف از غرب می زنید مساله این است که مملکت داری بلد نیستید شما!
حرف رایگان زدن آسان است !!!!! اگر خبر دارید ومیدانید پس چرا کاری نمیکنید؟
به این میگن زن
یک خانم ۳۲ هزار سکه و بیش از ۶ هزار خودرو ثبت نام کرده، چرا مجهول صحبت میکنی؟ این خانم کیست و به کجا وصله؟
فکرکنم عمه منه
سلام
آقای فراهانی گرامی، مشکل الان مردم نبود خانه نیست مشکل این است که خانه تبدیل به محل سرمایه گذاری شده است وگرنه بخش عمده ای از آپارتمان های تهران الان خالی است دوست عزیز . فرض کنید که این 400 هزار واحد هم ساخته شد بعن همین ها بخش عمده ای از اون در دلال بازی وارد میشه.. بهتره اقتصاد رو ساماندهی کنید و شرکت های ساختماهیی خارجی رو تشویق به سرمایه گذاری کنید در بی ثباتی اقتصادی هیچ کس سمت تولید نمی ره دوست عزیز همه دلال میشن...مشکل اینه که شما اصلا اعتقادی به علم ندارید بیشتر کاها بهتون الهام میشه
فعلا همه دنبال مزدک هستن چرا از ایران رفت!
شاید اون خانم ملانیا ترامپ با لباس مبدل باشد که از طرف CIA وMI6و صهیونیسم جهانی قصد تخریب اقتصاد شکوفای ما را دارد
فقط اشاره به چنین خانمی و نیاوردن اسم ان خانم انشااله صرفا برای اگاهی رسانی باشد
سیستم فاسد
روسای سه قوه فقط نشستند و تماشامیکنند که بیت المال کشور چه جوری حیف و میل میشه ، گاهی وقتی هم در رسانه ها یک اطلاع رسانی بی سروته میشه که گفتنش با نگفتنش یکی است. اینجوری از حق و حقوق مردم حفاظت میکنید؟ بخداوند خدا که اصلا" عملکردتون قابل دفاع نیست ....
مسئولین ما چه در کسوت نمایندگی یا مدیر دولتی فقط مویه کردن و نالیدن به سبک پیرزن ها رو بادند ولی توان برخورد با مشکلات و معضلات رو ندارند
صنعت خودرو سازی که مردم رو داره هر روز لت و پار می کنه انتقاد از این موضوع یعنی تفکر غربی !!!
من اون خانم رو میشناسم . ایشون خودرو احتکار میکنه، سکه احتکار میکنه، ارز احتکار میکنه و باعث میشه مقامات بخاطر کاری که ایشون میکنن، مالیات رو برای مردم عادی افزایش بدهند، بگیر و ببند رو افزایش بدهند، مردم رو در تنگنا و مضیقه و فشار مضاعف قرار بدهند.
بگم اسم اون خانم محتکر و فاسد و دشمن ملت ایران رو ؟
اون خانم اسمش هست ایران خودرو، اسمش هست سایپا، اسمش هست نماینده مجلس، اسمش هست جریان ارزشی، اسمش هست وزارت خونه، اسمش هست بنیاد بهمان، اسمش هست نهاد بهمان، اسمش هست کارگزاری فلان، اسمش هست صندوق فلان، اسمش هست بانک بهمان، اسمش هست....
تمام اینها اسم اون خانم هست که فساد میکنه و مملکت رو بهم ریخته و از طرف دیگه خودشو به موش مردگی میزنه و ملت رو فریب میده
بنظرتون قانونی که خودشون میزارن واسه همه یکسان اجرا میشه ؟؟؟ آخه چطور اعلام میکنید هر شخص با کارت ملی فقط یک خودرو میتونه بخره بعد اعلام میکنن ی خانومی پیدا شده ۶ هزار تا ماشین خریده توجه داشته باشید شش هزارتا ...حالا این خانم اصلا از طرف غرب هم ساپورت بشه چرا شماها بهش خودرو فروختید!؟!؟واقعا که..
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی