بازدید 35786

مزدک میرزایی آرشیو صداوسیما را با خود برد

کد خبر: ۹۱۳۸۶۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۵ 25 July 2019

به گزارش «تابناک»، مازیار ناظمی گزارشگر ورزشی پیشین صداوسیما و رئيس روابط عمومی وزارت‌ ورزش تایید کرد مزدک میرزايی بخشی از آرشیو صداوسیما را هم باخودش به خارج برد!

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۲۷
انتشار یافته: ۷۲
نه این که صدا و سیما خودش کپی رایت رعایت میکنه
پاسخ ها
بحق قضاوت کنیم.
| Germany |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
آقای مازیار ناظمی ای کاش بهمین مقدار هم از علت قطع برنامه های محبوب و پربیننده ورزشی شبکه سه و بیکار شدن مجریان آن هم دفاع میکردید.؟
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
دزدی کار بدیست حالا اگه از طرف هر کسی هم باشه بازهم دزدیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
;))))
اقای مازیار ناظمی اول اینکه بیست و چند ساله که آقای مزدک میرزایی بدون حاشیه برای صدا و سیما کار می کرد و ملت و خود ایشان هم خاطرات خوبی از هم داشتند . امیدورام که شما قصاص قبل از جنایت نکنید که ارشیو را با خودش برده است . و فرض بر بردن ارشیو هم باشد پیگیری کنید که اینکار را برای تقاص چه حرکت و رفتار مدیران صدا و سیما این کار را کرده است . چرا حذف مزدک و توهین .تحقیر ایشان را نادیده گرفتید و الان ببر علیه شان حرف میزنید حداقل ساکت باشید تا ایشان نیز حرف بزند . البته ناگفته پیدا است که ترور شخصیت ایشان بخاطر رفتن به لندن برای پیگشیری از صحبت های احتمالی ایشان بر علیه مدیر مافوق خودش است . معلوم نیست که بر محاسبه فایده و زیان انتساب مدیر شبکه 3 توسط چه کسی بررسی شده . فتیده مدیر شبکه 3 این است که از منسوبین اقایان هستند ولی زیان ایشان برای کشور اینه که محبوبیت عادل فردوسی پور به همان اندازه سیر صعودی داشت که مدیر شبکه و خود شبکه 3 سیر نزولی داشت . کاش مدیران صدا و سیما در انتصاب مدیران اینگونه با بازی های سیاسی ملت و مملکت را به فنا ندهند .
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
البته امیدواریم که نبرده باشه، اما اگر چنین کرده مگه مال بابا آقای فروغی یا حتی ریس صدا و سیما است که به تقاص برده باشه که شما بهش حق میدی!
تقاص پی اقای محترم، مگه مال شخصیه؟؟؟!!!
پس اگر این طور باشه شما روی همه دزدها مثل خاوری ها را سفید کردی! چون اونم میشه گفت، ببین تقاص چه چیزی را برده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
اگر احیانا مسیرتان به صدا و سیمای میلی خورده باشد می دانید که دسترسی به آرشیو اصلا غیر ممکن هست حتی کارمندان آنجا . اگر قصد تهیه برنامه یا تحقیق هم در میان باشد ، باید بعد از بررسی و تصویب شدن مدیران مربوطه و تازه بصورت تقطیع شده کپی فیلم و صداهایی در اختیارشان می گذارند .آقای ناظمی به نیابت از مدیرانش حرفهایی زده که قسمتی از سرخوردگی و شکست مدیران در این موضوع ماست مالی شود .
وحید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
صداقت جناب ناظمی رو از اونجا باید تشخیص داد، که بعد از رفتن کی روش گفتند که زیدان و کلینزمنو ... تو صف مربیگیری ایران هستند، بعضی وقتها سکوت کنی سنگین تری، مزدک و عادل جزو خاطرات خوب ما هستند، صدا و سیمایی که نتونه جلوی خروج آرشیوشو کنه بهتره تعطیل بشه، آرشیوی که تو شبکه من و تو هست هم هیمن جوری شد دیگه مستر مازیار
برد یا آپلود کرد؟
کاری که علی فروغی رانتی با مجریان محبوب صدا و سیما کرد بازده ای بهتر از این نخواهد داشت .
شما که به همه دنیا فحش می دید و اصلا قوانین بین المللی رو قبول ندارید ، چطور تهدید به پیگیری جرم می کنید؟ خیلی چیزها که در دنیا جزء حقوق اولیه انسانی هست در ایران پرداختن به اون جرمه .
صدا و سیما خودش تا خرخره توی مجامع بین المللی گیره از بس که فوتبال و فیلم و ارشیو دزدیده
جهت اطلاع آقای ناظمی ایران قانون کپی رایت رو امضا نکرده و یخاطر همین هر کس از آرشیو صدا و سیما چیزی پخش کنه پیگرد قانونی نداره .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
ایران پذیرفته
این آرشیو چی جوریه که هر کی میره یه مقدار از این رو با خودش میبره؟یعنی صدا سیما اینقدر بی در و پیکره؟
پاسخ ها
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
منو تو هم كل صدا و سيما رو برده
جالبه چه فيلمهاي تاريخي توصدا و سيما بوده كه شبكه منو تو پخش ميكنه
حتما پاي آمريكاي جهانخوار در ميان است
ناشناس
| Germany |
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
وقتی کسی مثل فروغی یک دفعه میشه مدیر یک شبکه، چه انتظاری داری؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
آرشیو اصطلاح برادر . یک اصطلاحی بین خودشان . ممکنه پول باشه ، ممکنه عکس و مدرک از مسئولینش . وگرنه آرشیو صدا و سیما پر است از دزدی و بی قانونی .
آخرین نمونه اش ماجرای ربنای شجریان یا سریالی که سلحشور مدعی نوشتنش بود .
ناشناس
| Germany |
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
این آرشیو دقیقا مثل پول صندوق ذخیره فرهنگیان هست که هر کی هرچی دلش خواست از اون برداشت مثلا داماد وزیر خواست که 100 میلیارد از اون برداره ببره صرف فقط عیش و نوش خودش بکنه که البته شما تو این مورد چیزی نفرمودید
حتما ! حتما ...! وای چرا زودتر نگفتی که برگرده ؟!؟؟! چرا اینقدر دیر ؟! حالا بهش میگیم برگرده ! تو هم بشین تا برگرده !!!!!!!!!!!!!!
بهترین، باسوادترین و با شخصیت ترین گزارشگر فوتبال را از دست دادیم! حیف شد! و معمولا اینجور آدم ها (با سواد و با شخصیت) دشمن و حسود زیاد دارن! آقای مزدک میرزایی هر جا که هستی برات آرزوی تندرستی و بهروزی می کنم.
پاسخ ها
ناشناس
| Denmark |
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
کجا از دست دادیم؟! از چند روز دیگه برنامه ها و گزارش‌های مزدک رو از شبکه ایران اینترنشنال دنبال کن
ناشناس
| Switzerland |
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
حالا سواد چی داره
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
مگه بهترین، باسوادترین، باشخصیت ترین و فلان و اینا عادل فردوسی پور نبود؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
شروع شد، پروژه مرده پرستی ... بهترین و باسواد ترین و خف و خوف ترین و فلان
چطور هست که فوتبالیست ها و پولدارها برن انگلیس مشکلی نیست، ایشون هم دلش خواسته بره. مگه اینجا شرایط براش فراهم بوده، عرصه برش تنگ کردن، ایشون هم رفتن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
اینقدر درکت پایین است که نمی دانی این جور رفتن برای گرفتن پول در قبال دشمنی با ایران است
پس بشین تا یاد بگیری
با سلام ، احتمالا اونقدری توی این سالها پول به جیب زده که بتونه اون ور زندگی راحتی داشته باشه.
بهرحال صاحب اختیار خودشه
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
اصلا مي دوني بحث كي و چيه؟
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
پول به جیب زدن مال آقازاده هاست که اون ور دیگه کار سخت نکنند و اونجا هم ریاست کنند ، این بنده خدا اون ور هم میخواد گزارشگری و مجری گری کنه ، شما حرص زیادی نخورید.
مازیار ناظمی خودش پرونده مشکوک و رانتی داره . مازیار و مزدک هر دو با همکاری هم آرشیو ها رو ردیف کردن و بردن . مازیار باید پاسخگو باشه بعد مزدک.
چرا همه چیز رو ربط می دید به مدیر شبکه سه ناراحتید برنامه ساخته 50 میلیون نفر بیننده داره!!!....نه مثل ان برنامه ضد ملی و مافیایی و کذائی ورزشی...که همش دروغ می گفت
البته که هر کس میتونه بر اساس ایده ال هاش زندگی کنه
اما مزدک دوست داشتنی بزرگوار
چرا ایران اینترنشنال سعودی
چرا شبکه وهابی
مگر فیلمها بصورت فایل نبوده؟ از کجا فهمیدن که برده و چرا همون موقع جلوش را نگرفتن؟ بیشتر این مبحث به انگ زدن شبیهه
بعد از پخش، از کجا می خواین متوجه بشین مزدک پخش کرده !؟ ممکن نشتی های دیگری هم وجود داشته باشد که قطعا دارد !
بنظر میرسد باید گزینش اینها سخت باشد واقعا در صدا و سیما بهشون میدان داده میشود و بعد خائن به کشور میشوند؟؟کسی نبود بگوید که ارشیو را کجاا میبری؟؟؟!!!
صبح تا شب انواع و اقسام موسیقی خارجی رو بدون کپی رایت پخش میکنید، بعد دم از قانون کپی رایت میزنید؟!

آقای فروغی! این نتیجه مدیریت درخشان حضرت عالی با اون ژن برترت هست! تا موارد دیگه ای بوجود نیومده یا به نظر و خواست مردم احترام بگذار یا استعفا کن....
خائن
میلیارها از پول این مملکت هزینه شده تا اون تونسته مثلا یک موقعیتی پیدا کنه بعدش هم بره اونور برای دشمنان مملکت بهتر خدمت کنه. نام این خیانت است و با هیچ توجیهی قابل پذیرش نیست.
دیروز یک نماینده مجلس در مصاحبه با خبرآنلاین گفته : از مسئولین امنیتی پرسیدم چرا عادل فردوسی پور را کنار گذاشتید ؟ جواب داد بخاطر این که محبوب بود !!! و مسئول صدا و سیما هم به نماینده گفته از هشت ماه پیش پروژه ای برای حذف فردوسی پور شروع کرده بودیم .
احتمالا آقای میرزایی دیدند که هدف پروژه بعدی ایشان هستند و عاقلانه تصمیم گرفتند .
بله به همین سادگی ، محبوبیت شما نباید بیشتر از فلان قهرمان یک شبه ساخته شده باشد .....
صدا و سیمای میلی افتخار ملیه
خوب تو آبنمک خوابیدی.
اين هم يك دروغ و تهمت كثيف و ناجوانمردانه ديگه به كسيكه از دست سيستم مريض فرار كرده
چرا کسی به چرایی حذف و در نهایت مهاجرت این افراد در کشور نمیپردازد . این افراد با سرمایه این کشور تربیت شده و الان به دلایل بچگانه حذف میشوند و بعد انتظار داریم از ما تشکر کنند .
خود صدا سیما آرشیو ها شو به مفت فروخته . براش مهم نیست آقای مازیار خان شما هم به کار خودت برس . در امورات و مسند دولتی که دارید
ایشون چکارس که در همه چی دخالت میکنه ؟اصلا کارمند صدا سیما هر جا که رفته به تو ربطی نداره اقای ناظمی مگه زیر دست تو بوده بخوای اظهارنظر کنی ...
عمق پوچی و بیهودگی در سازمان صداو سیما
دوستان عزیز بنفش که وسط دعوا نرخ تعیین می فرمایید و لطف می کنید صدا و سیمایی را که نمی بینید در هر فرصت به دست آمده نقد می کنید یک سوالی هست و اون که قطع بودجه صدا وسیما توسط دولت محبوبتان در این وقایع و فرار افراد و برنامه های آبکی تاثیری نداره و صرفا مدیر شبکه 3 سیما در تمام حوادث و بلایای طبیعی و اتفاقات غیر طبیعی مقصر هست لطفا توضیح دهید تا عبرت دیگران شویم
دسپتخت مدیر نالایق و سیاسی به نام فروغی
خدا اخرو عاقبت سازمان رو با این مدیران بی کفایت بخیر کنه
واقعا دوره اقای لاریجانی و کردان دوره طلایی سازمان بود
آرشیو کجا بود؟ حتما فوتبال های سانسور شده و با گزارش آقای خیابانی رو میگید.
خوب کرد. دمش گرم
آرشیوهای صدا و سیما رو در راهرو نگه داری میکنن هر کی هر چقدر لازم داشت ببره.
هر موقع صدا و سیما کپی رایت فدراسیون فوتبال رو داد، از دیگران طلب اجرای قانون کپی رایت داشته باشه
نه اینکه تاحالا آرشیوی خارج نشده بود
واقعا به کجا داریم میریم؟! جوونای مردم دارند توی مرز برای امنیت کشور خون میدن کسی به به و چه چه نمیکنه بعد این آدم به هر دلیلی فرار کرده رفته تو بغل عربستان خبیث و احتمالا بخشی از آرشیو صدا و سیما که سرمایه ملی ماست رو هم دزدیده همه دارن تاییدش می کنند... ببینم! هر بلایی فروغی سرش آورده توجیه این خیانت به کشورش میشه؟!
کدوم صدا و سیما؟ مگه امثال مدیران رابطه ای از آن چیزی گذاشتند؟
شاید یادتون نباشه مازیار ناظمی چه جور قاطی قافله ورزش شد ( گوینده اخبار ورزشی نیومده بود و ایشون که گوینده اجتماعی سیاسی بودن یه روز اخبار ورزشی گفتنو و شدن کارشناس ورزش...) و الان شده مدیر وزارت ورزش و هر از گاهی با توییتی بادمجونی از دور قاب میچینه... البته هم باید اینجور باشه وقتی اطلاعات ایشون در حدیه که لیگ اسپانیا رو به عنوان لیگ آزادگان اسپانیا تو اخبار ورزشی عنوان می کنه( اونوقتا اسم لیگ ایران لیگ آزادگان بود و دانشمندمون فکر میگرد همه جا لیگشون آزادگانه ) مجبوره. ایشون برخلاف گزارشگر باسواد و کم حاشیه ورزشی جناب مزدک میرزایی، چیزی برای عرضه نداره و مجبوره از این کارا کنه... دوستان به دل نگیرین
صدا و سیما شده سلبریتی پروری از مسئول جوان و انقلابی شبکه سه می خواهم اجرای برنامه های مختلف را حداکثر 3ماهه باشه و جلویی مجری پروری را هرچه زودتر بگیرد علتش هم این است اکثر افراد گنجایش و ظرفیت کامل ندارند چون هم پول بیت المال را می خورند و نمکدان می شکنند .
البته این موضوع جابجایی مجریان باید در تمام شبکه ها اجرا بشود .
امثال اقای فروغی اینور و اونور مملکت در ظاهر ادعای دینداری دارند و در باطن سرمایه های این کشور رو دودستی میدن انور اب مثلا نخبگان و نفرات اول المپیادها هل میدن انور بنابراین زیاد به ظاهر اینا نگاه نکنین....
وقتی مملکت شهر هرته.120 تومان عددی نیست وارشیو هم ارزشی بالاتر از همان قیمت ندارد.وقتی درشهرکهای لاکچری لواسان قیمت اپارتمان 200 الی 700 میلیارد تومان است ویا ویلاهای لاکچری با کلید های طلایی وبخش هایی از خانه از طلاست وکسی هم پاسخگو نیست .مزدک یکهزارم سهم خودش شاید نبرده است وشما چرااز کسانی که درصدا وسیما فرمانروایی میکنند سوال وجواب نمی کنید.
اصن فرض کن که برده تو رو سننه که مث نخود سر هر آشی خودتو میندازی وسط
هزینه سومدیریت مملکت رو مردم می پردازند . آرشیو رو هم خودتون بلند کردید تا یه جوری آبش کنید . اونم که رفته و مدتهاست کسی صداشو نمی شنوه
جواب بی مهری در همه جا این شکلی هستش چه در کارگاه چه در دانشگاه و در همه بدنه جهان هستی این طبیعیه دزدی مسئولین رو یه نیگا بندازیم خوب کرد برد
صدا و سیما خودش تا الان چه استفاده ایی از آرشیوش کرده رادیو و تلویزیون ایران دارای سابقه بیشتر از هشتاد سال هست جز چندتا کلمه از سخنرانی شاه و فوتبال بین ایران و اسکاتلند ... ما چیز خاصی ندیدیم .
در راستای فرار نخبه ها از کشور است مثل خروج بچه هاز هوا فضا ... انرژی اتمی و.... تدبیر موج میزنه
صدای خوب و آروم ، اکثر گزارش هاش جذاب ... حیف که کمتر میتونم از گزارش هاش لذت ببریم.
مسوول تمام این ها ، مدیر نور چشمی شبکه 3 و حامیانش هستن ...
خداوکیلی کار به این چیزها ندارم اصلا هم سواد اینو ندارم که ارشیو یعنی چی؟ ولی من که خوشحالم رفت، چون زیاد حرف میزد تو گزارش و من یجورایی به صداش الرژی داشتم موقع گزارشهاش خیلی اذیت میشدم و صدای تلوزیون رو بعضی وقتها میبستم فکر کنم تنهانفری باشم که خوشحاله از رفتنش البته بارعایت احترام به کساییکه دوسش دارن این فقط حس من بود نسبت به ایشون
یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان + آرشیو ورزشی صدا و سیما که برای ساخت مستند سرخآبی امانت دست ایشون بود رو دزدیدند اما یه عده هستند انقدر بی منطق که برای دزد هورا میکشند و قاتل را تطهیر میکنند اگر در تیم آنها باشد
علیکم بالانصاف
ببینم اگر رییس شبکه سه فامیل آقای حداد عادل نبود هم اینمهمه ریزش تو افراد خبره در شبکه داشتیم؟؟؟؟؟
جناب ناظمی (هم کلاسی سابق) ریشه مطلب جایی دیگر است و شما بدنبال پرتقال فروش
بک کامنت را تیک می کنم 200تا میره بالا و دیگری 00تا خودتی .پول میحخوای برو چهاراه کاسه دسب بگیر.
چه می کنه این بچه باجناق حداد!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل