بازدید 10098
۶
سوژه

دلیل‌عجیب حذف‌فردوسی‌پور و۹۰ اززبان نماینده‌مجلس

کد خبر: ۹۱۳۶۷۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳ 24 July 2019

حشمت الله فلاحت‌پیشه نماینده سرشناس مردم در خانه ملت و رئیس پیشین کمیسیون امنیت ملی در دوره جاری مجلس شورای اسلامی دلیل تعطیلی برنامه ۹۰ را فاش کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، فلاحت پیشه در یک گفت و گوی تصویری که بخشی از آن در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی به دفعات بازنشر شده است، گفت: «از نهاد‌های امنیتی پرسیدم مشکل عادل فردوسی پور چیست؟ در کمال تعجب گفتند فقط محبوبیت! به مسوولش در رسانه ملی گفتم، او هم گفت: شما دخالت نکنید، این پروسه برخورد با او پروسه‌ای هشت ماهه بوده است!»

این توضیحات و شفاف سازی، صریح‌ترین جملاتی است که یکی از مقامات رسمی کشور درباره دلیل واقعی تعطیلی برنامه نود مطرح کرده است و واکنش‌های گسترده‌ای را در ساعات ابتدایی انتشار توسط خبرآنلاین در پی داشت. با اینحال نکته مهم این صحبت جایی است که فلاحت پیشه به مسوول مستقیم فردوسی پور در صداوسیما اشاره می کند. منظور از واژه «مسوول مستقیم» برای مجری باسابقه ای چون فردوسی پور ، به احتمال فراوان مدیر شبکه سوم سیما یعنی همان علی فروغی است که نشان می دهد به رییس کمیسون امنیت ملی مجلس هم گفته است در این کار دخالت نکند. همچنین اشاره به برنامه ریزی شده بودن حذف عادل فردوسی پور از این شبکه هم در نوع خود جالب است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۶
چه کسی از بالا به نهادهای امنیتی گفته که هر کسی محبوب المله شد دفعش کنید ؟
ببينيد چقدر خودتون منفور هستيد كه تحمل محبوبيت عادل براتون سخته .
فروغی پسر باجناق حداد ناعادل است
کشف جدیدی نیست. مگه کسی غیر این فکر میکرد؟
آخه تو این کشور فقط یک نفر باید محبوب باشه
با این تفکرات ما هیچوقت در هیچ زمینه ای هیچی نمی شیم ! بیخود خودتون و مردم را علاف نکنید.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان